quote:Alles wordt aangepakt. Mocht je iets zien waarvan je denkt dat wij het gemist hebben, kaart het dan hier aan.
Op zondag 11 mei 2003 14:36 schreef ExTec het volgende:Ok, dat veranderd het een en het ander.
Maar wat is er dan mis met die gasten alsnog onder handen nemen?
Again: het behoeft geen betoog dat extreem rechtse geluiden ook achteraf hard aangepakt worden.
Moedwillig mensen de hand boven het hoofd houden doen we niet aan. Zie MED voor wat voorbeelden van de afgelopen tijd .
Extreem rechts is bonafiede verboden, maar hier propageren dat homosexualiteit een keuze is, een achterwaarts denkbeeld, de verworvenheid van westerse wereld dat we dat juist niet meer denken, moreel minimaal net zo verwerpelijk, ter discussie stellen is niks mis mee, want niet verboden.
Houd het idd zo ongeveer op.
quote:Deze komt uit een WFT topic van een overtuigd christen die hiervoor niet gebanned wordt:
Op zondag 11 mei 2003 14:48 schreef ExTec het volgende:
En dan is de circel rond.Extreem rechts is bonafiede verboden, maar hier propageren dat homosexualiteit een keuze is, een achterwaarts denkbeeld, de verworvenheid van westerse wereld dat we dat juist niet meer denken, moreel minimaal net zo verwerpelijk, ter discussie stellen is niks mis mee, want niet verboden.
Houd het idd zo ongeveer op.
quote:Extreem rechts en extreem links wordt geen van beiden getolereerd op Fok, geloof wordt echter binnen redelijke grenzen wel getolereerd.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:54 schreef ds_polleke het volgende:
met vliegen (in een vliegtuig) en autorijden doe ik geen schade aan mijn lichaam. de genetalien zijn voor de sexuele daad geschikt de anus niet.het argument mbt doodslag is te herleiden to het verbod op homosexualiteit in de bijbel en stelt dat je met homosexualitiet de schepper kwaad doet
waarom doet 'rechts' toch altijd zo zielig?
quote:
Op zondag 11 mei 2003 15:22 schreef Frenkie het volgende:
Waarom blijven deze topics in godsnaam open. Die Hazelhoef neemt niet eens deel aan de discussie. Hij poneert een stelling en gaat dan diezelfde stelling ergens anders neerflikkeren. Ik snap niet dat daar niet gewoon een slotje op komt.
quote:Lees de openingspost van dat topic ajb even door.
Op zondag 11 mei 2003 15:28 schreef Frenkie het volgende:
Over de topics van Hazelhoef
quote:Ah!
Op zondag 11 mei 2003 16:23 schreef robh het volgende:[..]
Lees de openingspost van dat topic ajb even door.
Joh, ben benieuwd!
quote:Dat had Haselhoef zelf aangegeven in zijn openingspost, ja.
Op zondag 11 mei 2003 17:49 schreef Loedertje het volgende:
Ah!
Haselhoef gaat vanavond antwoorden geven ?Joh, ben benieuwd!
quote:Gisteren niet..
Op zondag 11 mei 2003 17:49 schreef Tijger_m het volgende:Dat had Haselhoef zelf aangegeven in zijn openingspost, ja.
quote:Zou je Haselhoef niet het voordeel van de twijfel gunnen? Net als in het geval met Smits?
Op zondag 11 mei 2003 21:00 schreef SCH het volgende:
Modjes, ik ben er niet zo voor dat op zich interessante luitjes van buiten een stelling poneren en doen alsof ze hier een soort workshop komen geven. Eerst hadden we Michiel Smit, dat werd helemaal niks. Nu Haselhoeff weer. Als je zo'n topic opent dan neem ik aan dat je van gedachten wilt wisselen dus dan zul je regelmatig online moeten zijn toch?
quote:Met Smits ging het toch ook mis. Die kwam ook niet terug.
Op zondag 11 mei 2003 21:17 schreef robh het volgende:[..]
Zou je Haselhoef niet het voordeel van de twijfel gunnen? Net als in het geval met Smits?
Het gaat toch om het principe dat als je een topic opent, je ook reageert op wat er gezegd wordt? Ik heb het idee dat Fok het interessant vindt als er bekendere mensen een topic openen, die krijgen een heel groot voordeel van de twijfel? Waar of niet?
Bij Smits werd dat letterlijk als argument gebruikt.
quote:Ach, Abdullah houdt tenminste nog woord, zie topic.
Op zondag 11 mei 2003 21:22 schreef SCH het volgende:[..]
Met Smits ging het toch ook mis. Die kwam ook niet terug.
Het gaat toch om het principe dat als je een topic opent, je ook reageert op wat er gezegd wordt? Ik heb het idee dat Fok het interessant vindt als er bekendere mensen een topic openen, die krijgen een heel groot voordeel van de twijfel? Waar of niet?
Bij Smits werd dat letterlijk als argument gebruikt.
Met enige regelmaat verstuur ik mij nieuwsbrieven en ben altijd bereid om hierover te discussieren. Gisteravond ging het onderwerp een tijdje goed, maar was er weinig waar ik inhoudelijk op wilde reageren.
In het vervolg zal ik wel proberen om langer online te blijven na het posten.
Abdullah Haselhoef
quote:Dat zou leuk zijn, Abdullah, Ik denkt dat er gisteravond toch een aardige en inhoudelijk sterke discussie gevoerd kon worden en het was mischien bij tijd en wijle een ietjes off topic maar niet op een slechte manier, dacht ik.
Op maandag 12 mei 2003 01:09 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:In het vervolg zal ik wel proberen om langer online te blijven na het posten.
Abdullah Haselhoef
Mischien is het ook voor je collega imam's aan te raden om dit medium (niet perse Fok al zou dat leuk zijn maar het Internet) wat meer te gebruiken om een goede discussie te voeren.
Lijkt mij te verzanden in hopeloos geblaat. Terwijl er al waarschuwingen zijn gegeven.
quote:Nordcore is (weer) weg. Morgen nog even napraten over die 15 man die op komen dagen en hebben we dat ook weer gehad voor een tijdje
Op vrijdag 16 mei 2003 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Rechter staat demonstratie NVU toeLijkt mij te verzanden in hopeloos geblaat. Terwijl er al waarschuwingen zijn gegeven.
Het valt nog wel mee imo. Maar ik zal straks nog even kijken.
quote:Sorry, we werden aangemoedigd door een niet nader te noemen mod.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:07 schreef robh het volgende:
Slot. Topicstarter, probeer het nog eens zou ik zeggen, en geef daarbij een aanzet tot discussie.
In POL uiteraard.De kinderen die het nodig vinden om dit soort lappen tekst te quoten om te zieken worden bedankt
quote:Vanwege privacyredenen is de naam doorgestreept.
Op vrijdag 16 mei 2003 13:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nou nog een paar idioten die de openingspost quoten en er een éénregelige reply onder zetten
alsof het topic ook maar 1 moment van slagen had door de openingspost.
quote:Als ik zeg spring dan vraag jij hoe hoog?
Op vrijdag 16 mei 2003 14:13 schreef Sidekick het volgende:Sorry, we werden aangemoedigd door een niet nader te noemen mod.
quote:Alsof het topic ook maar 1 kans heeft gehad.....
alsof het topic ook maar 1 moment van slagen had door de openingspost.
quote:Ik voelde me gewoon aangesproken toen Wile het over idioten had.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:40 schreef robh het volgende:[..]
Als ik zeg spring dan vraag jij hoe hoog?
quote:Leonardo gaf handige tips om het topic beter te maken, ik gaf een duidelijke verklaring voor het feit dat het Vlaams Blok een jodenvriend is.
[..]Alsof het topic ook maar 1 kans heeft gehad.....
En waarom zouden we dàt topic eigenlijk een kans moeten geven? Of zou er geen slotje op komen wanneer er normaal zou zijn gereageerd?
quote:Ik denk wel dat ik m op slot had gezet.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:52 schreef Sidekick het volgende:Of zou er geen slotje op komen wanneer er normaal zou zijn gereageerd?
Maar nu moet ik weer notes plakken, bans aanvragen etc
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 14:53 schreef robh het volgende:[..]
Ik denk wel dat ik m op slot had gezet.
quote:Dat is goed. Sidekick schrijf je met met "ck" (een verkeerde username op een note staat zo slordig).
quote:Vraag jij een ban aan?
Op vrijdag 16 mei 2003 14:53 schreef robh het volgende:[..]
Ik denk wel dat ik m op slot had gezet.
quote:Duh, natuurlijk wel. Wat is daar mis mee?
Op vrijdag 16 mei 2003 15:33 schreef SCH het volgende:[..]
Vraag jij een ban aan?
Andere moderators zweren altijd bij God dat ze geen zak met zo'n ban te maken hebben. Dus wel
Kabinet pakt veelplegers aan
Ehmm, ik vind het echt topicverneukend, die discussie over allochtonen. Het gaat om veelplegers. Kan daar wat op worden gelet?
quote:Niets, als sommige modjes daar niet over liegen. Kozzmic wast zijn handen in onschuld als het om bans gaat, daar kan hij niks aan doen, zegt ie?
Op vrijdag 16 mei 2003 15:35 schreef Sidekick het volgende:[..]
Duh, natuurlijk wel. Wat is daar mis mee?
quote:De mods beslissen niet. Maar kunnen wel de FA's wijzen op bepaald gedrag dmv notes.
Op vrijdag 16 mei 2003 15:49 schreef SCH het volgende:[..]
Niets, als sommige modjes daar niet over liegen. Kozzmic wast zijn handen in onschuld als het om bans gaat, daar kan hij niks aan doen, zegt ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |