quote:Snap het wel. Maar het is mijn eer te na om iemand die zulke dingen beweert nog om een uitleg te vragen. Het blijkt nu ook wel dat hij precies bedoelt wat ik vreesde.
Op woensdag 7 mei 2003 23:16 schreef robh het volgende:[..]
Jouw insinuaties vragen ook om een reactie.
Ipv gelijk met dit soort ernstige beschuldigingen te komen zou je zo verstandig moeten zijn om gewoon te vragen wat iemand bedoeld....
Snapezvous?
Maar ik zal het in acht nemen
Je geeft ze alleen maar wat ze willen op die manier, laat hun provoceren tot ze een ban krijgen, niet op ingaan en ze gaan of weg of ze worden verwijderd.
quote:Je vreest het idee van een verplichte afkickboerderij of een heropvoedingscursus?
Op woensdag 7 mei 2003 23:19 schreef SCH het volgende:Snap het wel. Maar het is mijn eer te na om iemand die zulke dingen beweert nog om een uitleg te vragen. Het blijkt nu ook wel dat hij precies bedoelt wat ik vreesde.
Maar ik zal het in acht nemen
quote:Je hebt gelijk maar ik word nou eenmaal razend van users die over mensen praten alsof het waardeloze en nutteloze dingen zijn.
Op woensdag 7 mei 2003 23:23 schreef Tijger_m het volgende:
SCH, negeer die provocaties nu aub (als mede linkse geest)
Je geeft ze alleen maar wat ze willen op die manier, laat hun provoceren tot ze een ban krijgen, niet op ingaan en ze gaan of weg of ze worden verwijderd.
quote:Ja maar waarom zou dat dan niet kunnen? Sommige mensen zijn gewoon heel voorspelbaar en simpel.
Op donderdag 8 mei 2003 08:51 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt gelijk maar ik word nou eenmaal razend van users die over mensen praten alsof het waardeloze en nutteloze dingen zijn.
quote:Ja, dat word ik ook. Vreselijk is dat.
Op donderdag 8 mei 2003 08:51 schreef SCH het volgende:Je hebt gelijk maar ik word nou eenmaal razend van users die over mensen praten alsof het waardeloze en nutteloze dingen zijn.
Bijna net zo erg als users die anderen gelijk een stempel opdrukken en in een bepaalde hoek trappen. Demoniseren zou je het zelfs kunnen noemen.
quote:Doe niet zo dwaas - je krijgt gewoon reacties op wat je schrijft, dat jezelf niet doorhebt hoe kwetsend je soms uit de hoek komt, is mijn probleem niet.
Op donderdag 8 mei 2003 11:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ja, dat word ik ook. Vreselijk is dat.
Bijna net zo erg als users die anderen gelijk een stempel opdrukken en in een bepaalde hoek trappen. Demoniseren zou je het zelfs kunnen noemen.
quote:Daar wordt niet op gereageerd Robh, daar heb ik pogingen toe gedaan.
Op donderdag 8 mei 2003 13:00 schreef robh het volgende:
Hallo.Kan deze catfight misschien via Mail/MSN/ICQ uitgevochten worden?
Dank u.
niet doen.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 08-05-2003 13:24]
Bij voorbaat dank.
quote:Sorry - ik reageer gewoon inhoudelijk. Ik heb DM al eens aangeschreven of we niet eens konden overleggen. Dat weigerde hij. Tja, ik heb geen vete, voel me alleen erg geprikkeld door veel van zijn aanmatigende posts. Ik wilde daar eens over overleggen, maar als dat niet gaat, dan houdt het een beetje op.
Op donderdag 8 mei 2003 14:25 schreef Sidekick het volgende:
Zouden SCH, DennisMoore en SilverMane hun persoonlijke vete achterwege laten in ELK topic in OOG en POL?Bij voorbaat dank.
[Ik wilde nét een berichtje plaatsen waarin ik mijn these onderbouw met een oud krantenartikel.....]
quote:alle text stond in Italic gedrukt, is inmiddels opgelost
Op vrijdag 9 mei 2003 21:16 schreef rroloff het volgende:
Vraagje aan robh: wat betekent "brak topic"?[Ik wilde nét een berichtje plaatsen waarin ik mijn these onderbouw met een oud krantenartikel.....]
Sorry voor het ongemak
quote:Heb stuk inmiddels geplaatst. Dank je voor het ontbrakken en en je toelichting.
Op vrijdag 9 mei 2003 21:21 schreef robh het volgende:
alle text stond in Italic gedrukt, is inmiddels opgelostSorry voor het ongemak
Zou jammer zijn als het nu weer mis zou gaan, net als in De Jihad, de AIVD en Justitie
quote:Twilight zone. Het past in beide fora.
Op zondag 11 mei 2003 14:11 schreef bruut het volgende:
Moet het Haselhoef topic De Jihad het AIVD en justitie II niet naar POL? Enige nieuwsfeit is dat Haselhoef vanavond on-line is. Het is wel interessant, en laten we hopen dat het zonder off-topic geblaat kan.Zou jammer zijn als het nu weer mis zou gaan, net als in De Jihad, de AIVD en Justitie
quote:Past prima in OOG denk ik.
Op zondag 11 mei 2003 14:19 schreef robh het volgende:[..]
Twilight zone. Het past in beide fora.
quote:En waarom doen jullie daar dan niks aan?
Op zondag 11 mei 2003 14:03 schreef Kozzmic het volgende:
Dat een andere malloot daarna over zijn eigen rare ideeën begint te wauwelen kun je de topic-opener niet kwalijk nemen. Ook binnen de moslimwereld heb je verschillende stromingen en verschillende ideeën.
In een 'rechtse' discussie, waar bv. een poster ontspoort naar extreem-rechts, dan zijn jullie er als de kippen bij om actie te ondernemen.
Zelfs Loedertje viel in de vorige thread over het feit dat zo'n gast droog doet of homosexualiteit een keuze is, en hem/haar beschouw ik niet als een 'politiek gelijk gestemde ziel' van mij.
'Ook binnen de rechtse wereld heb je verschillende stromingen en verschillende ideeen' maar extreem-rechtse ideeen laten staan?
Forget it: insta-ban (terecht overigens, gaat meer om jullie dubbele moraal).
Maar daar iets aan doen, neuh.
Vertel ens?
Waarom mag het een wel en het ander niet?
quote:Je wordt niet om een mening gebanned op Fok!. Je wordt ook niet meteen gebanned als je een keer offtopic gaat. Ik heb de verschillende users verzocht ontopic te gaan, en toen dat niet gebeurde heb ik het topic dichtgegooid. Ik had ook reacties kunnen gaan schonen. Maar het was ten eerste laat, en ten tweede niet mijn eigen forum.
Op zondag 11 mei 2003 14:12 schreef ExTec het volgende:[..]
En waarom doen jullie daar dan niks aan?
In een 'rechtse' discussie, waar bv. een poster ontspoort naar extreem-rechts, dan zijn jullie er als de kippen bij om actie te ondernemen.
Zelfs Loedertje viel in de vorige thread over het feit dat zo'n gast droog doet of homosexualiteit een keuze is, en hem/haar beschouw ik niet als een 'politiek gelijk gestemde ziel' van mij.
'Ook binnen de rechtse wereld heb je verschillende stromingen en verschillende ideeen' maar extreem-rechtse ideeen laten staan?
Overigens, de discussie die die AbdulRammanNogwat wilde voeren over homosexualiteit is niet verboden. Sterker, hij is al diverse keren gevoerd, kijk maar in R&P of SEX.
quote:Volgens mij is het topic in eerste instantie gesloten vanwege het figuur dat allerlei matige uitspraken deed dus wat is het probleem?
Op zondag 11 mei 2003 14:23 schreef ExTec het volgende:
Dag Robh
[..]
En waarom doen jullie daar dan niks aan?
In een 'rechtse' discussie, waar bv. een poster ontspoort naar extreem-rechts, dan zijn jullie er als de kippen bij om actie te ondernemen.Zelfs Loedertje viel in de vorige thread over het feit dat zo'n gast droog doet of homosexualiteit een keuze is, en hem/haar beschouw ik niet als een 'politiek gelijk gestemde ziel' van mij.
Vertel ens?
Insta-bans komen bij luitjes voor die bij herhaling gewaarschuwd zijn en niets leren van voorgaande bans of topics die gesloten worden.
Bovendien kan ik je een flink aantal niet-moslim users aanwijzen die dezelfde taal blaaten als deze meneer dat deed over homo's.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijger_m op 11-05-2003 14:28]
quote:Nogmaals, meningen zijn niet verboden, of je moet hier puur racistische praat gaan verkopen. Als er iemand gebanned wordt is er iets meer aan de hand.
Op zondag 11 mei 2003 14:23 schreef ExTec het volgende:Vertel ens?
quote:Exactly.
Op zondag 11 mei 2003 14:27 schreef Tijger_m het volgende:Insta-bans komen bij luitjes voor die bij herhaling gewaarschuwd zijn en niets leren van voorgaande bans of topics die gesloten worden.
...en nu ben ik weg, dus als je een verdere reactie wilt zul je daar tot later op moeten wachten.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 11-05-2003 14:30]
Ook zijn Gurgeh en ik niet altijd aanwezig. Gisteravond (toen deze discussie liep) waren we er allebei niet.
Dat een topic dan kan ontsporen is jammer, maar dat kun je de niet-aanwezige mods niet aanrekenen, alleen de mensen die offtopic gaan of ingaan op offtopic posts.
Het betreffende topic heeft nu een 2e kans, probleem opgelost.
quote:EDIT:
Op zondag 11 mei 2003 14:25 schreef Kozzmic het volgende:
En even naar Extec toe....
[..]Je wordt niet om een mening gebanned op Fok!. Je wordt ook niet meteen gebanned als je een keer offtopic gaat. Ik heb de verschillende users verzocht ontopic te gaan, en toen dat niet gebeurde heb ik het topic dichtgegooid. Ik had ook reacties kunnen gaan schonen. Maar het was ten eerste laat, en ten tweede niet mijn eigen forum.
Overigens, de discussie die die AbdulRammanNogwat wilde voeren over homosexualiteit is niet verboden. Sterker, hij is al diverse keren gevoerd, kijk maar in R&P of SEX.
quote:Ok, dat veranderd het een en het ander.
Ook zijn Gurgeh en ik niet altijd aanwezig. Gisteravond (toen deze discussie liep) waren we er allebei niet.Dat een topic dan kan ontsporen is jammer, maar dat kun je de niet-aanwezige mods niet aanrekenen, alleen de mensen die offtopic gaan of ingaan op offtopic posts.
Het betreffende topic heeft nu een 2e kans, probleem opgelost.
Maar wat is er dan mis met die gasten alsnog onder handen nemen?
Again: het behoeft geen betoog dat extreem rechtse geluiden ook achteraf hard aangepakt worden.
[Dit bericht is gewijzigd door ExTec op 11-05-2003 14:38]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |