abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9805344
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gelijk heeft Tikorev natuurlijk wel!

Nee.

En bans worden niet besproken.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_9805530
-edit-

nee

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 16-04-2003 09:26]

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 15 april 2003 @ 23:49:07 #103
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_9805761
Zal ik morgen als 1e maar meteen naar de bans kijken nu ik de het trio gelly, farzin en golfer voor de kop gestoten heb
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_9805788
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:49 schreef Kaalhei het volgende:
Zal ik morgen als 1e maar meteen naar de bans kijken nu ik de het trio gelly, farzin en golfer voor de kop gestoten heb
Je kunt je ook gewoon gedragen natuurlijk, of is dat teveel gevraagd ?
  dinsdag 15 april 2003 @ 23:50:56 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9805794
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:49 schreef Kaalhei het volgende:
Mij heb je niet voor het koppie gestoten hoor.

Ik vraag je alleen maar om fatsoenlijk te blijven en geen trolls en persoonlijke aanvallen richting andere users te plaatsen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_9896185
Zeg, robh, kun jij, behalve een topic (wellicht terecht) sluiten , ook bepaalde users aanspreken op het "op de man c.q. vrouw spelen" omdat ze daarmee een in principe goedlopende discussie keer op keer om zeep helpen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_9896201
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:11 schreef milagro het volgende:
Zeg, robh, kun jij, behalve een topic (wellicht terecht) sluiten , ook bepaalde users aanspreken op het "op de man c.q. vrouw spelen" omdat ze daarmee een in principe goedlopende discussie keer op keer om zeep helpen?
Bedoel je nou dat ik de discussie om zeep heb geholpen? Ik ging gewoon in op wat jij zei, jij op mij. Dat heet volgens jou discussie.

Snap ook niet waarom ie dicht moet, wat bedoelt Robh met FP?

zondag 20 april 2003 @ 15:21:21 #108
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9896324
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:11 schreef milagro het volgende:
Jazeker.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9896328
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Bedoel je nou dat ik de discussie om zeep heb geholpen? Ik ging gewoon in op wat jij zei, jij op mij. Dat heet volgens jou discussie.

Snap ook niet waarom ie dicht moet, wat bedoelt Robh met FP?

Nee jij gaat niet op wat ik ZEG, jij gaat in op wat jij vooringenomen denkt dat ik zeg.
Dat doe je niet alleen bij mij, maar bij een ieder wiens mening je chronisch niet bevalt, het wordt altijd persoonlijk bij jou.

Daar ben je al een aantal keer voor geband, maar blijkbaar is het kwartje van de reden niet gevallen.

pi_9896382
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee jij gaat niet op wat ik ZEG, jij gaat in op wat jij vooringenomen denkt dat ik zeg.
Dat doe je niet alleen bij mij, maar bij een ieder wiens mening je chronisch niet bevalt, het wordt altijd persoonlijk bij jou.

Daar ben je al een aantal keer voor geband, maar blijkbaar is het kwartje van de reden niet gevallen.

Hoe kom je erbij dat ik daar een aantal keren voor geband ben? Da's namelijk niet zo. Ging om hele andere dingen. Blijkbaar heb JIJ je eigen waarheidje.

Als je alleen dingen wilt horen die jou welgevallig zijn dan moet je hier niet komen. Ik ging juist in op wat jij zei, maar ben het niet met je eens.

Nogmaals de vraag - wat bedoelt Robh met FP?

pi_9896400
*popcorn pak*

FP = FrontPage.

pi_9896455
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:26 schreef DennisMoore het volgende:
*popcorn pak*

FP = FrontPage.

oh ik dacht Flikker Pim
pi_9896458
Thnx

Volgens mij waren we niet bezig reacties op de FP te geven - ik niet ieg, kom daar never nooit.

pi_9896492
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:29 schreef SCH het volgende:
Thnx

Volgens mij waren we niet bezig reacties op de FP te geven - ik niet ieg, kom daar never nooit.

waren we ook niet.
kom ik ook nooit.

het was nav een artikel op de FP.
blijkbaar mag dat niet.

pi_9896963
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:31 schreef milagro het volgende:

[..]

het was nav een artikel op de FP.
blijkbaar mag dat niet.

Zie de openingspost. Het topic ging niet over Cheppih en de AEL, maar over de manier van reageren op de FP. En over Cheppih en de AEL lopen al andere topics, bijv. Voorzitter AEL mogelijk betrokken bij 11 september en [centraal] Abu Jahjah en de AEL (deel 8).
  donderdag 24 april 2003 @ 00:28:09 #116
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9975182
Robh, waarom heb je mijn post verwijderd? Het was geen flame of troll, ik ging inhoudelijk en ontopic in op een bewering.

Amerika overweegt straf voor Parijs

donderdag 24 april 2003 @ 00:29:36 #117
16625 robh
pi_9975205
quote:
Op donderdag 24 april 2003 00:28 schreef Farzin het volgende:
Robh, waarom heb je mijn post verwijderd? Het was geen flame of troll, ik ging inhoudelijk en ontopic in op een bewering.

Amerika overweegt straf voor Parijs

Ik had die post al geedit.

Ingaan op zulke idiote posts zijn is niet nodig hoor

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 24-04-2003 00:31]

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 24 april 2003 @ 00:31:28 #118
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9975242
quote:
Op donderdag 24 april 2003 00:29 schreef robh het volgende:
Ik had die post al geedit.

Ingaan op zulke idiote posts zijn niet nodig hoor

Oke dan.
pi_9987021
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:55 schreef robh het volgende:
Van mishandelde kinderen naar moord in Irak, via de AEL richting Noord Korea, en weer terug.

Nee laat maar. Dit topic gaat op slot. Het is een herhaling van zetten geworden en argumentendoofheid viert de boventoon.

VS behandelen kinderen als vijandelijke strijders

Moet er nu ook al positief over terroristen gesproken worden om niet op jullie linkse teentjes te trappen

Het was een normale discussie...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 24 april 2003 @ 17:01:50 #120
16625 robh
pi_9987055
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:00 schreef Tikorev het volgende:

Het een normale discussie...

Nou.

Ik kijk er vanavond nog wel even naar. Ben nu weg

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9987131
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:01 schreef robh het volgende:

[..]

Nou.

Ik kijk er vanavond nog wel even naar. Ben nu weg

Als je daar nu ook eens eerst naar kijkt voordat je een discussie omzeep helpt
  donderdag 24 april 2003 @ 17:10:48 #122
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9987246
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:05 schreef Tikorev het volgende:
Als je daar nu ook eens eerst naar kijkt voordat je een discussie omzeep helpt
Inderdaad, die linkse moderator sluit alle topics die hem niet aanstaan. Fok! is links, dat was me al langer duidelijk. Rechts is hier niet toegestaan, laat staan extreemrechts.
pi_9987275
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:10 schreef Farzin het volgende:

[..]

Inderdaad, die linkse moderator sluit alle topics die hem niet aanstaan. Fok! is links, dat was me al langer duidelijk.

Zelfs Farzin valt het op
pi_9996632
Kan deze weer even open?

Tareq Aziz in Amerikaanse handen

quote:
Op donderdag 24 april 2003 23:33 schreef robh het volgende:
Voor elk gepakt kopstuk een topic openen lijkt me niet gewenst
Ben het er helemaal mee eens, maar deze is niet zomaar een van de 55 kopstukken. Hij verdiend een eigen topic.

Ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo leuk nieuws vindt, maar zet je daar nu eens één keer overheen

donderdag 24 april 2003 @ 23:53:13 #125
16625 robh
pi_9996755
quote:
Op donderdag 24 april 2003 23:47 schreef Tikorev het volgende:
Ben het er helemaal mee eens, maar deze is niet zomaar een van de 55 kopstukken. Hij verdiend een eigen topic.

Ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo leuk nieuws vindt, maar zet je daar nu eens één keer overheen

Geef me 1 hele goede reden waarom een eigen topic over Aziz gewenst is en dan wil ik m wel weer openen.

Een goede reden dus. Dat ie belangrijk was telt niet, dat zijn alle kopstukken.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')