quote:Nee.
Op dinsdag 15 april 2003 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Gelijk heeft Tikorev natuurlijk wel!
En bans worden niet besproken.
nee
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 16-04-2003 09:26]
quote:Je kunt je ook gewoon gedragen natuurlijk, of is dat teveel gevraagd ?
Op dinsdag 15 april 2003 23:49 schreef Kaalhei het volgende:
Zal ik morgen als 1e maar meteen naar de bans kijken nu ik de het trio gelly, farzin en golfer voor de kop gestoten heb
quote:Mij heb je niet voor het koppie gestoten hoor.
Op dinsdag 15 april 2003 23:49 schreef Kaalhei het volgende:
Zal ik morgen als 1e maar meteen naar de bans kijken nu ik de het trio gelly, farzin en golfer voor de kop gestoten heb
Ik vraag je alleen maar om fatsoenlijk te blijven en geen trolls en persoonlijke aanvallen richting andere users te plaatsen.
quote:Bedoel je nou dat ik de discussie om zeep heb geholpen? Ik ging gewoon in op wat jij zei, jij op mij. Dat heet volgens jou discussie.
Op zondag 20 april 2003 15:11 schreef milagro het volgende:
Zeg, robh, kun jij, behalve een topic (wellicht terecht) sluiten , ook bepaalde users aanspreken op het "op de man c.q. vrouw spelen" omdat ze daarmee een in principe goedlopende discussie keer op keer om zeep helpen?
Snap ook niet waarom ie dicht moet, wat bedoelt Robh met FP?
quote:Jazeker.
Op zondag 20 april 2003 15:11 schreef milagro het volgende:
Zeg, robh, kun jij, behalve een topic (wellicht terecht) sluiten , ook bepaalde users aanspreken op het "op de man c.q. vrouw spelen" omdat ze daarmee een in principe goedlopende discussie keer op keer om zeep helpen?
quote:Nee jij gaat niet op wat ik ZEG, jij gaat in op wat jij vooringenomen denkt dat ik zeg.
Op zondag 20 april 2003 15:12 schreef SCH het volgende:[..]
Bedoel je nou dat ik de discussie om zeep heb geholpen? Ik ging gewoon in op wat jij zei, jij op mij. Dat heet volgens jou discussie.
Snap ook niet waarom ie dicht moet, wat bedoelt Robh met FP?
Daar ben je al een aantal keer voor geband, maar blijkbaar is het kwartje van de reden niet gevallen.
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:21 schreef milagro het volgende:[..]
Nee jij gaat niet op wat ik ZEG, jij gaat in op wat jij vooringenomen denkt dat ik zeg.
Dat doe je niet alleen bij mij, maar bij een ieder wiens mening je chronisch niet bevalt, het wordt altijd persoonlijk bij jou.Daar ben je al een aantal keer voor geband, maar blijkbaar is het kwartje van de reden niet gevallen.
Als je alleen dingen wilt horen die jou welgevallig zijn dan moet je hier niet komen. Ik ging juist in op wat jij zei, maar ben het niet met je eens.
Nogmaals de vraag - wat bedoelt Robh met FP?
quote:oh ik dacht Flikker Pim
Op zondag 20 april 2003 15:26 schreef DennisMoore het volgende:
*popcorn pak*FP = FrontPage.
quote:waren we ook niet.
Op zondag 20 april 2003 15:29 schreef SCH het volgende:
ThnxVolgens mij waren we niet bezig reacties op de FP te geven - ik niet ieg, kom daar never nooit.
het was nav een artikel op de FP.
blijkbaar mag dat niet.
quote:Zie de openingspost. Het topic ging niet over Cheppih en de AEL, maar over de manier van reageren op de FP. En over Cheppih en de AEL lopen al andere topics, bijv. Voorzitter AEL mogelijk betrokken bij 11 september en [centraal] Abu Jahjah en de AEL (deel 8).
Op zondag 20 april 2003 15:31 schreef milagro het volgende:[..]
het was nav een artikel op de FP.
blijkbaar mag dat niet.
quote:Ik had die post al geedit.
Op donderdag 24 april 2003 00:28 schreef Farzin het volgende:
Robh, waarom heb je mijn post verwijderd? Het was geen flame of troll, ik ging inhoudelijk en ontopic in op een bewering.Amerika overweegt straf voor Parijs
Ingaan op zulke idiote posts zijn is niet nodig hoor ![]()
-edit-
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 24-04-2003 00:31]
quote:Oke dan.
Op donderdag 24 april 2003 00:29 schreef robh het volgende:
Ik had die post al geedit.Ingaan op zulke idiote posts zijn niet nodig hoor
quote:VS behandelen kinderen als vijandelijke strijders
Op donderdag 24 april 2003 16:55 schreef robh het volgende:
Van mishandelde kinderen naar moord in Irak, via de AEL richting Noord Korea, en weer terug.Nee laat maar. Dit topic gaat op slot. Het is een herhaling van zetten geworden en argumentendoofheid viert de boventoon.
Moet er nu ook al positief over terroristen gesproken worden om niet op jullie linkse teentjes te trappen ![]()
Het was een normale discussie...
quote:Nou.
Op donderdag 24 april 2003 17:00 schreef Tikorev het volgende:Het een normale discussie...
Ik kijk er vanavond nog wel even naar. Ben nu weg
quote:Als je daar nu ook eens eerst naar kijkt voordat je een discussie omzeep helpt
Op donderdag 24 april 2003 17:01 schreef robh het volgende:[..]
Nou.
Ik kijk er vanavond nog wel even naar. Ben nu weg
quote:Inderdaad, die linkse moderator sluit alle topics die hem niet aanstaan. Fok! is links, dat was me al langer duidelijk. Rechts is hier niet toegestaan, laat staan extreemrechts.
Op donderdag 24 april 2003 17:05 schreef Tikorev het volgende:
Als je daar nu ook eens eerst naar kijkt voordat je een discussie omzeep helpt
quote:Zelfs Farzin valt het op
Op donderdag 24 april 2003 17:10 schreef Farzin het volgende:[..]
Inderdaad, die linkse moderator sluit alle topics die hem niet aanstaan. Fok! is links, dat was me al langer duidelijk.
Tareq Aziz in Amerikaanse handen
quote:Ben het er helemaal mee eens, maar deze is niet zomaar een van de 55 kopstukken. Hij verdiend een eigen topic.
Op donderdag 24 april 2003 23:33 schreef robh het volgende:
Voor elk gepakt kopstuk een topic openen lijkt me niet gewenst
Ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo leuk nieuws vindt, maar zet je daar nu eens één keer overheen
quote:Geef me 1 hele goede reden waarom een eigen topic over Aziz gewenst is en dan wil ik m wel weer openen.
Op donderdag 24 april 2003 23:47 schreef Tikorev het volgende:
Ben het er helemaal mee eens, maar deze is niet zomaar een van de 55 kopstukken. Hij verdiend een eigen topic.Ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo leuk nieuws vindt, maar zet je daar nu eens één keer overheen
Een goede reden dus. Dat ie belangrijk was telt niet, dat zijn alle kopstukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |