quote:Dat gaat om een heel ander topic. Het gaat hier om Verdachten doodslag René Steegmans voor rechter gestart op 10 april om 9.50 uur. En natuurlijk gaat die opmerking van hem ook te ver maar dat heeft niks met deze discussie te maken.
Op donderdag 10 april 2003 13:45 schreef realist_ik het volgende:
[..]
quote:D'r zijn vier opmerkingen van hem weggehaald in dat topic, opmerkingen die kennelijk niet conform de policy waren.
Op donderdag 10 april 2003 13:48 schreef du_ke het volgende:[..]
Dat gaat om een heel ander topic. Het gaat hier om Verdachten doodslag René Steegmans voor rechter gestart op 10 april om 9.50 uur. En natuurlijk gaat die opmerking van hem ook te ver maar dat heeft niks met deze discussie te maken.
quote:tuurlijk wel, het toont z'n ware aard ...
Op donderdag 10 april 2003 13:48 schreef du_ke het volgende:[..]
Dat gaat om een heel ander topic. Het gaat hier om Verdachten doodslag René Steegmans voor rechter gestart op 10 april om 9.50 uur. En natuurlijk gaat die opmerking van hem ook te ver maar dat heeft niks met deze discussie te maken.
quote:R2cksson heeft idd mede het topic om zeep geholpen, maar is dat een ban waardig? Als je alleen kijkt naar dat topic niet, maar volgens mij heeft hij vaker last van zulke momenten.
Op donderdag 10 april 2003 13:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik zie 3 of 4 weggehaalde posts van R2cksson. Dan lijkt het mij dat ook R2cksson toch heel wat dingen heeft gepost die totaal niet conform de policy waren. Vier posts, dan kun je toch wel ervan spreken dat je het topic mee om zeep hebt geholpen.
Maar goed, alles is weer vredig hier (hopelijk).
quote:Dat topic verkloten, 4 edits plus z'n opmerking over etnische zuiveringen... Ik vind het genoeg...
Op donderdag 10 april 2003 14:00 schreef Sidekick het volgende:[..]
R2cksson heeft idd mede het topic om zeep geholpen, maar is dat een ban waardig? Als je alleen kijkt naar dat topic niet, maar volgens mij heeft hij vaker last van zulke momenten.
Maar goed, alles is weer vredig hier (hopelijk).
quote:Echt netjes is het niet nee maar het is een reactie op een soortgelijke opmerking van Silvermane. Van mij had Silvermane ook niet weg gehoeven hoor. Boos zijn is alleen maar goed voor de bloeddruk
Op donderdag 10 april 2003 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat lijkt me toch reden genoeg om R2cksson even te laten afkoelen. Als dat al toegestaan is...
quote:Ik zou zeggen: Gelijke monniken, gelijke kappen. Of alle twee even pleiten, of allebei laten blijven.
Op donderdag 10 april 2003 14:11 schreef SCH het volgende:[..]
Echt netjes is het niet nee maar het is een reactie op een soortgelijke opmerking van Silvermane. Van mij had Silvermane ook niet weg gehoeven hoor. Boos zijn is alleen maar goed voor de bloeddruk
quote:Nou je kan er niet om heen dat de opmerkingen van Silvermane erger waren maar het blijft nogal subjectief, dat is inherent aan zo'n forum. Ik weet ook wel een user die al lang geband had moeten zijn maar (gelukkig) ik ga er niet over.
Op donderdag 10 april 2003 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik zou zeggen: Gelijke monniken, gelijke kappen. Of alle twee even pleiten, of allebei laten blijven.
Voor de rest verwijs ik jullie naar FB.
quote:Waarom zijn deze posts niet verwijderd:
Op donderdag 10 april 2003 13:48 schreef du_ke het volgende:
quote:
Op donderdag 10 april 2003 11:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Schromelijk overdreven? SCHROMELIJK OVERDREVEN!?Het spijt me dat ik dit zeg, maar wat is er mis met jou, jij achterlijke smerige, mongoloide kontvlok!? Iemand is dood, van zijn leven beroofd, die komt nooit meer terug, zijn familie, zijn vrienden, die zijn allemaal beroofd van iemand die hen dierbaar was. Iemands leven is voorgoed tot stoppen gebracht door twee achterlijke gladiolen die dachten dat ze voor God konden spelen.
Deze twee jongemannen zijn verdomme moordenaars. Het moment dat Rene door hun toedoen zijn laatste adem uitstootte, verspeelden ze het recht op vrijheid. Ze zijn een gevaar voor de maatschappij, ze hebben bewezen dat ze het leven van een ander mens kunnen ontnemen.
Een moordenaar is als een kankergezwel, die mag je wegsnijden uit de maatschappij, het is een gevaar voor de gezondheid. Die hoeft nooit meer zijn gezicht op straat te vertonen, die mensen zijn verpest, ze hebben het voor zichzelf verpest toen ze de grootste misdaad begingen die ze maar konden begaan.
Een mens van zijn leven, van zijn bestaan, beroven.
En jij durft te beweren dat levenslang schromelijk overdreven is? Iemands leven ontnemen, god mag weten hoeveel jaren dat leven nog had kunnen duren, en jij ruilt ze in, jij vind een mensenleven, 8 miezerige jaartjes waard?
quote:
Op donderdag 10 april 2003 11:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mensen, mijn advies, negeer de mongoloide kontvlok genaamd R2cksson.
quote:Om zo'n opmerking alleen zou je al geband moeten worden
Op donderdag 10 april 2003 15:22 schreef robh het volgende:
Ik zie hier mensen posten die bij een écht consequent banbeleid pas op hun 300e verjaardag weer een post mogen plaatsen, maar weest gerust, we houden het in de gaten en zijn er nog steeds over in discussie.Voor de rest verwijs ik jullie naar FB.
quote:forum@fok.nl , voor al uw grienen en grieven.
Op donderdag 10 april 2003 15:26 schreef SCH het volgende:Om zo'n opmerking alleen zou je al geband moeten worden
quote:Omdat het forum toch al gesloten is en je toch moet bekennen dat Kugari-Ken hele creatieve scheldwoorden bedenkt
Op donderdag 10 april 2003 15:24 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom zijn deze posts niet verwijderd:
quote:Hou op zeg. We houwe het gezellig onder elkaar.
Op donderdag 10 april 2003 15:27 schreef robh het volgende:
forum@fok.nl , voor al uw grienen en grieven.
quote:En daarom: op naar Feedback. Modjes bannen niet, en bepalen niet wie geband wordt. Mocht je iets dwars zitten moet je bij de FA's zijn, niet bij de modjes.
Op donderdag 10 april 2003 15:35 schreef SCH het volgende:
Hou op zeg. We houwe het gezellig onder elkaar.
quote:Lezen die FA's dit dan allemaal door??? Al die fora. Daar zijn toch modjes voor? Hoe weten FA's dan wat hier gezegd is.
Op donderdag 10 april 2003 15:36 schreef robh het volgende:[..]
En daarom: op naar Feedback. Modjes bannen niet, en bepalen niet wie geband wordt. Mocht je iets dwars zitten moet je bij de FA's zijn, niet bij de modjes.
quote:Notes, en advies van modjes. Maar als een modje aangeeft dat een user wat hem/haar betreft even in de koeling mag hoeft dat niet automatisch te gebeuren.
Op donderdag 10 april 2003 16:36 schreef SCH het volgende:Lezen die FA's dit dan allemaal door??? Al die fora. Daar zijn toch modjes voor? Hoe weten FA's dan wat hier gezegd is.
quote:Waarom? Ik vind het een behoorlijke zwart-wit-visie.
Op dinsdag 15 april 2003 13:21 schreef robh het volgende:[..]
Domme uitspraak, laat in het vervolg maar achterwege svp.
quote:en je wil niet weten wat ik van jou vind ...
Op dinsdag 15 april 2003 13:24 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom? Ik vind het een behoorlijke zwart-wit-visie.
quote:Je mag zeggen wat je van me vindt hoor. Zolang je maar niet discrimineert of doodverwensingen doet.
Op dinsdag 15 april 2003 13:28 schreef realist_ik het volgende:[..]
en je wil niet weten wat ik van jou vind ...
Hoewel ik niet jou persoonlijk aanviel, maar meer de gedachtegang.
Ik dacht dat juist alles weer beter is geworden sinds X-ray en kornuiten zijn gestopt met posten en een leven zijn gaan leiden... ![]()
quote:Is dit met een loterij bepaald, of zit hier nog enige logica in?
Tikorev, Leonardo1504, Vampier en Wisp, blijven maar klieren, schelden, trollen en jammeren. We hebben er ff genoeg van. Allen een weekban voor het OOG-forum.
quote:of deze:
Op dinsdag 8 april 2003 19:30 schreef Ulx het volgende:
Wel vind ik het jammer van Tikorev's werkelijk smakeloze opmerking in de openingspost, maar dat schijnt wel vaker voor te komen bij kinderen van incest-ouders. Niet dat ik wil zeggen dat Tikorev's pa en ma ook broer en zus zijn natuurlijk. Dat bedoel ik niet.
quote:FNV wil banen allochtonen afdwingen
Op dinsdag 8 april 2003 18:45 schreef SCH het volgende:
wat alle rechtse allo-foben hier ook mogen beweren.
Van alle berichten die ik gepost heb is er slechts één aangepast omdat hij offtopic zou zijn. Vergeleken met vele anderen krijg ik zo het gevoel dat er weer eens heel selectief te werk is gegaan. ![]()
Je hebt in ieder geval je pleziertje weer gehad
quote:Bans worden niet besproken op het forum.
Op dinsdag 15 april 2003 23:18 schreef Tikorev het volgende:*wauwel*wauwel(jank*jank*zanik*zeur*zeik*
optiefen.
quote:Gelijk heeft Tikorev natuurlijk wel!
Op dinsdag 15 april 2003 23:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Bans worden niet besproken op het forum.
optiefen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |