abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9644168
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:53 schreef SCH het volgende:
Roloff: doe niet zo dom.
Nee, ik doe niet dom. Ik bén hooguit dom: de vraag is serieus bedoeld. Ik vind het nog steeds een moeilijke vraag - waarbij in mijn vocabulair 'moeilijke vraag' gedefinieerd als 'vraag waar ik het antwoord niet op weet, ook niet na enig nadenken'.
pi_9644612
quote:
Op maandag 7 april 2003 21:14 schreef rroloff het volgende:

[..]

Nee, ik doe niet dom. Ik bén hooguit dom: de vraag is serieus bedoeld. Ik vind het nog steeds een moeilijke vraag - waarbij in mijn vocabulair 'moeilijke vraag' gedefinieerd als 'vraag waar ik het antwoord niet op weet, ook niet na enig nadenken'.

Over de inhoud van 'eigen volk eerst' kan je een aardig debatje opzetten maar dat is al achterhaald door het feit dat de kreet geconfisqueerd is door militante extreem-rechtse bewegingen die er een duidelijk racistische connotatie aan hebben gegeven. Racisme mag niet, is een huisregel van Fok, dus verhaaltje is rond.
pi_9644714
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:44 schreef robh het volgende:
Ik zie helemaal geen plaatje eigenlijk
Is (vermoedelijk) door Breuls weggehaald n.a.v. het topic user pic van user misschien niet geheel juist in FB.
pi_9651422
quote:
Op maandag 7 april 2003 19:30 schreef SCH het volgende:
NordCore heeft een avatar met de tekst 'eigen volk eerst' erin. Lijkt mij niet binnen de huisregels van Fok passen, toch?
Waarom niet?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 8 april 2003 @ 10:18:31 #30
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9651438
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Waarom niet?

Ik heb geen flauw idee wat er opstond of wat dat plaatje was, open er dan maar een topic in FB over lijkt me,
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2003 @ 10:42:33 #31
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9651813
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:18 schreef robh het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wat er opstond of wat dat plaatje was, open er dan maar een topic in FB over lijkt me,

Bij de les blijven.
user pic van user misschien niet geheel juist
  dinsdag 8 april 2003 @ 10:43:51 #32
16625 robh
pi_9651840
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:42 schreef Loedertje het volgende:

Bij de les blijven.

Ik weet niet of die text wel mag. Dat plaatje mag niet blijbaar
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9651844
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Bij de les blijven.

D'r staat in dat topic alleen dat de crew er naar gaat kijken, buiten 6 pagina's vol met reacties van geflipte idioten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 8 april 2003 @ 11:03:55 #34
16625 robh
pi_9652226
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

D'r staat in dat topic alleen dat de crew er naar gaat kijken, buiten 6 pagina's vol met reacties van geflipte idioten.

Mooi. Klaar dus.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 8 april 2003 @ 13:46:01 #35
16715 Mylene
*schatje*
pi_9655646
quote:

[..]

Soldaat met dus die tekst.
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2003 @ 16:14:32 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9659050
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

D'r staat in dat topic alleen dat de crew er naar gaat kijken

quote:

Ik heb geen flauw idee

pi_9659494
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Ja, en nu?
pi_9659549
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, en nu?

Het is in ieder geval geen OOG, POL of WAR-zaak, maar iets waar de FA's over beslissen. Kennelijk is het betreffende icoontje door Breuls verwijderd. Dus als je daar een probleem mee hebt dan zul je of de FA's moeten mailen of een topic in FB moeten openen.
  dinsdag 8 april 2003 @ 18:13:44 #39
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9661684
uit de FAQ:
quote:
Daar komt bij dat we vanaf nu ook een actief modereerbeleid hebben ingesteld op het gebruik van zg. polariserende opmerkingen. Polariserende opmerkingen zijn woorden of zinsnedes die als enkel doel hebben om twee meningen 'uitmekaar te trekken'. Deze opmerkingen zijn absoluut niet constructief voor het goed verloop van een discussie en zijn dus uit den boze! In dit licht moet je denken aan termen als 'Linkse Kerk', 'LPF mafia', 'fascistenclubje' of grove opmerkingen over mensen met een andere huidskleur en/of religie. Ook hier geldt: In geval van twijfel beslist de moderator.

en uit dit topic:

FNV wil banen allochtonen afdwingen

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:31 schreef Vampier het volgende:
Dus als ik als allochtoon geen opleiding heb en alleen straatroof ervaring wat dan? Krijg een bedrijf mij dan opgedwongen aangeleverd zodat ik daar kan doorgaan met mijn afperspraktijken? De FNV is een fijne club.
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:32 schreef Butt_Plugg het volgende:
Dan neemt de FNV ze toch allemaal lekker in dienst!!! Kankerleijers
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:32 schreef BugsySiegel het volgende:
Dus een werkgever moet als hij de keuze heeft tussen een wat minder geschikte allochtoon en een wat beter gekwalificeerde autochtoon kiezen voor de minste kandidaat.

FNV wordt meer en meer het billenmaatje van Groen Links.

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:33 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Kut een eind op

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Doe jij dat eens, dan wordt dit misschien een topic zonder viswijfgehuil en Leo-gejank.

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan moet je van Kamaratski Lodewijk maar wat ongeschoolde mensen ergens vandaan halen.

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:43 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Stort op een hoop zeikerd, je gaat me toch niet vertellen dat je dat een normale post vond?

Oh sorry, ik was vergeten dat jij ook van dat xenofobe huilclubje was

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:45 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

Pardon? Feit is en blijft dat de gemiddelde allochtoon slechter is opgeleid dan de gemiddelde autochtoon, ik denk dat je daar niet omheen kan.

Oh ja, newsflash: praten over allochtonen is al een tijdje toegestaan, Paars is verleden tijd.

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als er iemand zich Mister Huilebalk mag noemen dan ben jij het wel.

Argumentum ad hominem trouwens. Sukkel.

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 18:10 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Je had het over feiten verzinnen en met cijfers manipuleren....

Nu weer ontopic

Zal dit allochtonen nou echt helpen of is dit het zoveelste gestuntel om kunstmatig het ideaal van een klein groepje mensen overeind te houden en wat uiteindelijk meer kwaad dan goed zal doen?

Need I say more?

Actieve moderatie ho maar. Ja en ban mij ook maar als je dat nodig vindt. Ik heb mezelf immers ook gequoot hierboven.

pi_9662426
Ik begin het racisme in Oog een beetje zat te worden. Er wordt nauwelijks op gemodereerd, alles kan blijkbaar maar gezegd worden. Graag een wat actievere moderatie, voordat iedereen er aan gewend is.
  dinsdag 8 april 2003 @ 18:57:04 #41
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9662496
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 18:53 schreef SCH het volgende:
Ik begin het racisme in Oog een beetje zat te worden. Er wordt nauwelijks op gemodereerd, alles kan blijkbaar maar gezegd worden. Graag een wat actievere moderatie, voordat iedereen er aan gewend is.
Hier sluit ik me bij aan. Er loopt een kliekje rond dat weigert op argumenten te discussieren en alleen maar ieder topic waar het woord allochtoon in voorkomt gebruikt om alle allochtonen gelijk te stellen met van uitkeringen profiterende asociale overlastveroorzakende criminele godsdienstfanaten Dat soort lui kunnen we toch wel missen op Fok! dacht ik zo.
pi_9662648
Ik ga er nu ook hard tegenaan voortaan - ik haat racisme en als Fok het niet haat, dan hebben ze pech gehad. Dan moeten jullie de huisregels maar veranderen. Het is sluipenderweg steeds erger aan het worden hier.
  dinsdag 8 april 2003 @ 19:07:54 #43
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9662768
Fok! wil graag dat je je aan de policy houdt, maar zoals ik een paar posts hierboven heb laten zien lap ik die policy graag aan mijn laars als Fok! hem niet handhaaft. Ik ben het helemaal met je eens SCH, ik wordt er doodziek van.
  dinsdag 8 april 2003 @ 19:16:23 #44
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_9662978
Zoals mensen moe worden van de figuren die wetten willen aanpassen om een extreem kleine groep te behagen, zo worden jullie moe van mensen zoals ik blijkbaar.

Het mes snijdt aan twee kanten hier. Erg vermoeiend en soms is het alsof je tegen een muur aan staat te praten, het gaat nergens over en het raakt kant nog wal, mensen wringen zich in de meest onlogische kronkels omdat het misschien wel ideaal is om een bepaalde maatschappij op poten te zetten, helaas verliezen sommige daarbij hun realiteitszin.

Beiden kanten zijn even fout bezig.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 8 april 2003 @ 19:18:55 #45
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9663038
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 19:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zoals mensen moe worden van de figuren die wetten willen aanpassen om een extreem kleine groep te behagen, zo worden jullie moe van mensen zoals ik blijkbaar.

Het mes snijdt aan twee kanten hier. Erg vermoeiend en soms is het alsof je tegen een muur aan staat te praten, het gaat nergens over en het raakt kant nog wal, mensen wringen zich in de meest onlogische kronkels omdat het misschien wel ideaal is om een bepaalde maatschappij op poten te zetten, helaas verliezen sommige daarbij hun realiteitszin.

Beiden kanten zijn even fout bezig.

Check mijn bijdragen in dit topic en zie hoe ik hier wordt aangevallen:

In 2020 1 op 3 leerlingen basisschool allochtoon

Mag je zelf kijken wie met feiten komt en wie er manipuleert, op de persoon speelt of polariseert.

pi_9663046
Ben ik ff blij dat ik wegben uit dat landje pleite ben... meteen wordt de kaart 'racisme' weer uitgedeeld.

So what... happy to be a racist dan maar

Free people own guns! Slaves do not!
pi_9663168
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 19:18 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Check mijn bijdragen in dit topic en zie hoe ik hier wordt aangevallen:

Als je denkt dat iets racistisch is moet je het gewoon hier neerzetten en door een moderator laten beoordelen. Nu wordt elk topic over allochtonen of de multiculturele samenleving verpest door mensen die met scheve WOII vergelijkingen komen aanzetten en met allerlei verdachtmakingen, beschuldigingen van racisme, discriminatie, enz het topic verder verzieken.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 8 april 2003 @ 19:28:44 #48
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9663276
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 19:24 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als je denkt dat iets racistisch is moet je het gewoon hier neerzetten en door een moderator laten beoordelen. Nu wordt elk topic over allochtonen of de multiculturele samenleving verpest door mensen die met scheve WOII vergelijkingen komen aanzetten en met allerlei verdachtmakingen, beschuldigingen van racisme, discriminatie, enz het topic verder verzieken.

Als de moderatoren niks van zich laten horen, als ze de policy niet handhaven, ga ik niet mijn mond zitten houden.
pi_9663298
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 19:28 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Als de moderatoren niks van zich laten horen, als ze de policy niet handhaven, ga ik niet mijn mond zitten houden.

Het is geen betaalde baan dat modereren....
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 8 april 2003 @ 19:33:06 #50
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_9663376
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 19:18 schreef Leonardo1504 het volgende:
Mag je zelf kijken wie met feiten komt en wie er manipuleert, op de persoon speelt of polariseert.
en er zijn evenveel voorbeelden te noemen waar er meteen al met de kaart discriminatie word gespeeld, of er door de posters zelf gediscrimineerd word, iets dat bijvoorbeeld een figuur zoals BansheeBoy doet (oef, mijn god wat is dat een slechte discussieerder: "Burka's moeten op alle scholen verboden worden!" ) Of dat mensen heel erg idealistisch met een oplossing komen die absoluut niet strookt met de werkelijkheid Sokrates, "de wet moet maar worden aangepast omdat we zo een groep van minder dan 2% kunnen behagen" is daar een voorbeeld van. En dan hebben we het over Farzin nog niet gehad, of de mensen die na veertien keer vragen om een bron, vierentwintig uur later met een erg minimalistisch regeltje als bewijs komen, nadat ze veertig keer hebben lopen roepen dat het algemeen bekend is, eerst drie keer hebben gegeneraliseerd en gediscrimineerd, en hebben geroepen dat ze toch echt niet naar een bron gaan zoeken want het is allemaal "algemeen bekend". Dat ik het weet, dat iedereen het weet, wil nog niet zeggen dat er geen bewijs voor hoeft te komen, als je een uitspraak doet, moet je die kunnen onderbouwen.
Of wat dacht je van cirkelredenatie, god wat is dat vermoeiend. Mensen die maar de helft van je argumenten weerleggen en vervolgens de rest van je post maar vergeten omdat ze die punten niet kunnen weerleggen, of hebben we het al gehad over de mensen die 1 regeltje ergens uitlichten en vervolgens het volledig uit zijn verband trekken. Of meteen de vergelijking met Nazi-Duitsland of de tweede wereldoorlog.

Je wilt niet weten hoe moeilijk het is om op OOG een echte fatsoenlijke discussie te voeren, met alle ja-knikkers, relnichten en gillende keukenmeiden die moord en brand roepen bij het minste of geringste terwijl er een paar hippies lekker wegdromen bij het onbereikbare paradijs dat ze als bestaand aannemen als iedereen maar precies zoals hun zou denken.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')