quote:
Op maandag 24 maart 2003 15:37 schreef Gijsje het volgende:[..]
Nee das waar
vind haar namelijk leuk en aardig en ze is ook een beetje verlegen net als ik dus tja dat bevalt me ook wel

quote:Ja ik laat haar ook niet lopen
Op maandag 24 maart 2003 15:58 schreef Ilsjuhh het volgende:
nou als je der leuk vind, ga ervoor zou ik zeggen en laat der niet lopen!!
succes ermee!!

quote:jij moet helemaal niet onzeker zijn, dat is helemaal nergens voor nodig als ik je foto's zie!!
Op maandag 24 maart 2003 16:06 schreef Gijsje het volgende:[..]
Ja ik laat haar ook niet lopen
ik zie haar zaterdag weer en kijke hoe het verder groeit moet nu alleen erop lette dat ik niet weer onzeker wordt zeg maar

Succes iig! 

quote:Haha dank je gaat het nu ook proberen om het niet te zijn/worden maarja dat komt gewoon automatisch kan er meestal nix aan doen omdat ik het pas later zie omdat een ander dan anders reageert ineens op me. Maar nu ga ik er wel opletten
Op maandag 24 maart 2003 16:07 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
jij moet helemaal niet onzeker zijn, dat is helemaal nergens voor nodig als ik je foto's zie!!
Enne ja had ik maar MSN plus ach ja verleden tijd niet meer aan denken denk nu aan een andere 

quote:ja oke dat is zo...verlegen zijn doe je niet expres...dat gebeurd gewoon
Op maandag 24 maart 2003 16:28 schreef Gijsje het volgende:[..]
Haha dank je gaat het nu ook proberen om het niet te zijn/worden maarja dat komt gewoon automatisch kan er meestal nix aan doen omdat ik het pas later zie omdat een ander dan anders reageert ineens op me. Maar nu ga ik er wel opletten
Enne ja had ik maar MSN plus ach ja verleden tijd niet meer aan denken denk nu aan een andere

quote:Jup maar het meisje wat ik tegen kwam is ook best verlegen maybe past dat wel beter bij me
Op maandag 24 maart 2003 16:30 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja oke dat is zo...verlegen zijn doe je niet expres...dat gebeurd gewoon

quote:wat je zegt ben je zelluf
Op maandag 24 maart 2003 16:33 schreef EggsTC het volgende:
SLOWCHATTERS!!!!!!!!!!![]()

quote:
Op maandag 24 maart 2003 16:34 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
wat je zegt ben je zelluf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |