abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9205216
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:12 schreef Bombie het volgende:

[..]

Klopt! Maar kan in mijn geval op zo'n moment geen sprake zijn van rationeel denken of handelen. Alleen als het me geen flikker uit zou maken zou ik koel blijven. Onder elke andere omstandigheid zou ik me te genaaid voelen om nog verstandig te kunnen reageren.

ach boos worden heeft ook zelden zin.
ik ben ook nog eens voor een STEVIG € bedrag genaaid door mijn ex.
ach... kan wel gaan schreeuwen en ruzie schoppen maar ik zie er geen € extra voor terug en ik word er niet beter van.
ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_9205830
Vuile slet zeg..
Dit is toch vertrouwensverwoestend?
Ik heb zelf ook in het verleden zoiets meegemaakt en mijn huidige vriendin is heel lief en ik vertrouw haar echt voor de volle 100%, maar toch was het zo'n beschadiging van het vertrouwen dat ik me nog steeds niet helemaal op mijn gemak voel in iedere situatie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat eerst bij een ander, niet?
pi_9205938
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:43 schreef Prinz_ het volgende:
Vuile slet zeg..
Ik heb zelf ook in het verleden zoiets meegemaakt en mijn huidige vriendin is heel lief en ik vertrouw haar echt voor de volle 100%, maar toch was het zo'n beschadiging van het vertrouwen dat ik me nog steeds niet helemaal op mijn gemak voel in iedere situatie.
Heel bekend
Lambo of Rekt
pi_9209408
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:43 schreef Prinz_ het volgende:
Vuile slet zeg..
Ja is het ook wel een beetje voor me zal nu ook wel lastiger worden om iemand te vertrouwen hoop dat iemand het geduld met me heeft
-
pi_9225791
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:01 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ja is het ook wel een beetje voor me zal nu ook wel lastiger worden om iemand te vertrouwen hoop dat iemand het geduld met me heeft

de ene relatie is het andere niet... Beetje onzinnig om al meteen zo te gaan zitten denken.
pi_9225864
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Mordreth het volgende:

[..]

de ene relatie is het andere niet... Beetje onzinnig om al meteen zo te gaan zitten denken.

Ja doe ik ook niet maar het zal wel wat anders zijn denk ik effe ach ik doe het effe rustig aan het is nu toch allemaal nog veel te vers over een maandje maar weer eens rond kijken. Gelukkig komt het allemaal wel goed ben er al behoorlijk overheen eigelijk.
-
pi_9226675
Waarom lees ik altijd dat de vrouwen vreemd gaan? Nooit is dat een gozer vreemd gaat ofzo... gaan er over het algemeen ook meer vrouwen vreemd?

Mjah ik heb het ook gehad... nu bijna helemaal overheen i.i.g.

Sterkte!

pi_9230262
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Oesie het volgende:
Waarom lees ik altijd dat de vrouwen vreemd gaan? Nooit is dat een gozer vreemd gaat ofzo... gaan er over het algemeen ook meer vrouwen vreemd?

Mjah ik heb het ook gehad... nu bijna helemaal overheen i.i.g.

Sterkte!

Tnx ! tja en ja heb soms wel het idee dat de dames niet echt weten tegenwoordig wat ze willen.

Naja heb trouwens een leuke sig gevonde

-
  woensdag 19 maart 2003 @ 13:44:34 #59
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9230437

"Bloemetjes verwelken, Scheepjes vergaan maar sletten zoals jij blijven jammer genoeg altijd bestaan"

Komt ze ook weleens op Fok! ?

scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
pi_9231029
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:44 schreef scope-online het volgende:

"Bloemetjes verwelken, Scheepjes vergaan maar sletten zoals jij blijven jammer genoeg altijd bestaan"

Komt ze ook weleens op Fok! ?

Nee volgens mij niet maar dat maakt ook niet uit.
-
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:11:42 #61
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9231054
Even een tegennoot: ik ken ook zat mannen die vreemgaan. Niet alle vrouwen zijn zo, en niet alle mannen ook.

Zo'n situatie is kut, maar hou het binnen proportie

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9231363
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:11 schreef Ripley het volgende:
Even een tegennoot: ik ken ook zat mannen die vreemgaan. Niet alle vrouwen zijn zo, en niet alle mannen ook.

Zo'n situatie is kut, maar hou het binnen proportie

Hey ja klopt niet elke vrouw/man gaat vreemd.

Mijn vorige vriendin zou zoiets niet doen denk ik maar deze ja dat is wel een beetje zo'n type om zoiets te doen.

Maar verder valt het me wel een beetje op dat de dames van tegewoordig niet weten wat ze willen.

-
pi_9239760
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:25 schreef Gijsje het volgende:
Hey ja klopt niet elke vrouw/man gaat vreemd.

Mijn vorige vriendin zou zoiets niet doen denk ik maar deze ja dat is wel een beetje zo'n type om zoiets te doen.

Maar verder valt het me wel een beetje op dat de dames van tegewoordig niet weten wat ze willen.

Ik dacht ook nooit dat mijn ex vreemd zou gaan... ik zou mezelf nog eerder vreemd zien gaan dan haar (terwijl ik zelf nooit vreemd zal gaan, tenminste ik wil dat niet, zeg nooit nooit :s).
Ik dacht ook dat mijn ex niet van de ene naar de ander loopt... blijkt nu allemaal niet waar te zijn.
pi_9242821
Word er gewoon bang van als ik t lees. De persoon die je theoretisch dan t meest moet kunnen vertrouwen loopt je te naaien achter je rug om. Zou echt ontzettend flippen als m'n vriendin zoiets zou flikken.

Vind t trouwens taktisch van je hoe je erachter gekomen bent. Zou er zelf ook absoluut geen slecht gevoel over hebben. Wordt ze met een beetje mazzel nog pissig op die nieuwe vriend van d'r omdat die er nu voor gezorgt heeft dat ze niet meer van 2 walletjes kan eten.

Dus suc6 iig en laten we hopen dat je geen slet meer treft . Laater

pi_9242937
Echt heel smaakvol die nieuwe sig van je.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9244754
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:22 schreef Argento het volgende:
Echt heel smaakvol die nieuwe sig van je.
Sarcasme of ?
-
pi_9244798
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:19 schreef FinalDesign het volgende:
Word er gewoon bang van als ik t lees. De persoon die je theoretisch dan t meest moet kunnen vertrouwen loopt je te naaien achter je rug om. Zou echt ontzettend flippen als m'n vriendin zoiets zou flikken.

Vind t trouwens taktisch van je hoe je erachter gekomen bent. Zou er zelf ook absoluut geen slecht gevoel over hebben. Wordt ze met een beetje mazzel nog pissig op die nieuwe vriend van d'r omdat die er nu voor gezorgt heeft dat ze niet meer van 2 walletjes kan eten.

Dus suc6 iig en laten we hopen dat je geen slet meer treft . Laater

Tnx en ja ze wilde echt van 2 walletjes eten ben ik achter... hoop dat ik niet meer zoiemand tref nee ach ik zie wel komt goed
-
pi_9251590
De manier hoe je erachter bent gekomen! echt vet van je
maar eh om even op het onderwerp te komen: Het is niet jouw schuld. Ik denk dat wij in dat opzicht wel een beetje hetzelfde zijn, naar jezelf kijken wat je anders had kunnen doen dat dit niet had kunnen gebeuren enzo....maar fuck that het is niet jou fout het is haar fout, Zij is niet EERLIJK tegen jou geweest in die shit, Kijk het op een andere manier, Man je bent vrijgezel! je kan alles doen zonder met haar of iemand anders rekening te houden.
pi_9252029
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:27 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Tnx en ja ze wilde echt van 2 walletjes eten ben ik achter... hoop dat ik niet meer zoiemand tref nee ach ik zie wel komt goed

Hahaha, echt? Hoe ben je daar achter gekomen? Op je speciaal aangemaakte account begint die nieuwe "vriend" ineens te kermen dat jou ex m niet meer wil , zou heeerlijk zijn of niet ?

Maar echt, afschieten dat wijf , zo iemand wens je toch niemand toe bah.

pi_9254594
Ik had het net zoals Gijs aangepakt dus geen kritiek op de manier waarop hij er is achtergekomen.

Maar ik had me toch een potje haar de waarheid verteld..ja sorry hoor die kreeg van mij geen blik waardig meer, en moest ver uit mijn buurt blijven!

Forza Alfa Romeo!
pi_9255002
hey gijs geen hand vol maar een land vol hoor je ziet er best goed uit, dus jou tijd komt ook nog wel geniet maar van t vrijgezelle leven is ook helemaal zo gek nog niet hoor en zij heeft jou niet eens verdient joh. Good Luck
pi_9259596
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:42 schreef alfa6 het volgende:
hey gijs geen hand vol maar een land vol hoor je ziet er best goed uit, dus jou tijd komt ook nog wel geniet maar van t vrijgezelle leven is ook helemaal zo gek nog niet hoor en zij heeft jou niet eens verdient joh. Good Luck
Dank je

Geniet er ook wel een beetje van maar toch mis ik iets en ze was het inderdaad niet waard. Dracar : Ik ben iemand die een meid niet graag pijn doet ook al deed ze dat bij mij wel...

-
pi_9259752
Je ziet er idd goed uit gijs.

Lambo of Rekt
pi_9259778
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 15:07 schreef EggsTC het volgende:
Je ziet er idd goed uit gijs.

Dankje als je nou een vrouw was
-
pi_9259792
quote: