abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9198682
Tnx allemaal het verwerken zal wel lukken voel me minder verdrietig als bij mijn vorige relatie wordt misschien harder ???

En ja ik moet effe mijn profiel aanpasse

-
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:21:02 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9198969
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:07 schreef Gijsje het volgende:

En ja ik moet effe mijn profiel aanpasse

Ah, je post dit alleen maar om tegen de lokale vrouwtjes te zeggen dat je weer in de markt ligt.
The truth was in here.
pi_9199038

GVD

Naja, i.i.g. beter dat je er snel achter kom als dat het nog 2 maanden geduurd had voordat je erachter kwam. Toch vind ik het een naaistreek van dat wijf. Ik, persoonlijk, zou haar geen waardig blik meer gunnen. Als ze het eerst uitmaakt, en dan met die ander zoent : OK.. maar deze manier vind ik wel heel laag.

Sterkte ermee, heb wel respect dat je het zo opneemt en dat je niet boos op dr bent, eigenlijk is ze dat niet waard... dat grijntje respect.

1 schrale troost, je hebt binnen een week toch weer 4 dates

Lambo of Rekt
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:24:43 #29
42009 stienus5gtturbo
ALOOORSS KAAAAAAS
pi_9201958
Cupido steek die pijlen maar in je reet..... prutser

zo is het maar net

Feel the rush when the turbo is getting to it's upper level
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:44:19 #30
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9202406
Gijs , sterkte ermee , ik vind het echt kut voor je (ik ken je topics) , en je weet het he : geen hand vol maar een land vol
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:44:41 #31
50267 Fregtia
the calm before another storm
pi_9202420
Klote voor je. Ik herken veel in het verhaal over je onzekerheid. Dat je daardoor bang bent om diegene waarvan je houdt te verliezen. En dat dat je gedrag beinvloed. Wist ze trouwens dat je onzeker bent en dat je bang was om haar te verliezen? Als ze dat wist, heeft ze daar niet goed op ingespeeld. Door duidelijk te laten merken dat er iets aan de hand was en maar te zeggen dat het niks is.Voel jij je nog onzekerder. Ik vind het trouwens wel goed, de manier waarop je erachter bent gekomen. Ik zou trouwens al helemaal zijn geflipt door dat hartje.......Als je er zo niet achter was gekomen, had het misschien allemaal veel langer geduurd en zou het misschien veel pijnlijker zijn geweest. In elk geval heel veel sterkte!
If all our days are numbered, then why do I keep counting?
pi_9202693
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 12:44 schreef Takemenow het volgende:
Gijs , sterkte ermee , ik vind het echt kut voor je (ik ken je topics) , en je weet het he : geen hand vol maar een land vol
i know maar tja doe het toch maar effe wat rustiger aan kan mijn hart niet zo blijven belaste
-
pi_9202723
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 12:44 schreef Fregtia het volgende:
Klote voor je. Ik herken veel in het verhaal over je onzekerheid. Dat je daardoor bang bent om diegene waarvan je houdt te verliezen. En dat dat je gedrag beinvloed. Wist ze trouwens dat je onzeker bent en dat je bang was om haar te verliezen? Als ze dat wist, heeft ze daar niet goed op ingespeeld. Door duidelijk te laten merken dat er iets aan de hand was en maar te zeggen dat het niks is.Voel jij je nog onzekerder. Ik vind het trouwens wel goed, de manier waarop je erachter bent gekomen. Ik zou trouwens al helemaal zijn geflipt door dat hartje.......Als je er zo niet achter was gekomen, had het misschien allemaal veel langer geduurd en zou het misschien veel pijnlijker zijn geweest. In elk geval heel veel sterkte!
Ja ze wist het wel maar toen was het weer te laat. Ik kom er altijd zo laat achter dat ik me anders gedraag meestal als degene ook anders gaat doen ga ik denke waarom. En meestal is het dan al telaat en zijn ze niet meer verliefd.... en ja sommige maken het dan uit andere gaan vreemd..... maar het komt wel goed hoop ik tnx iig
-
pi_9202771
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:49 schreef dennisdotcom het volgende:
Wel zielig van je dat je via een hotmail-kloon erachter komt. Vraag het gewoon eerlijk aan je vriendin. Dit vind ik ook heel zielig van jou.
Ja, jezelf domhouden en je laten voorliegen is lekker slim, zoals je misschien al had kunnen lezen had hij al wat vragen gesteld... O.o
pi_9202790
quote:
Wel zielig van je dat je via een hotmail-kloon erachter komt. Vraag het gewoon eerlijk aan je vriendin. Dit vind ik ook heel zielig van jou.
Hoe dom kan je zijn, het doel heiligt de middelen.
omdat zijn vriendin het niet zei zal hij zich er maar zeker bij moeten neerleggen? als ze vriendin niks zegt is dit toch wel veroorloofd.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_9202804
Wat een ehm *zoekt goede woord* sterke reactie op zo'n naaistreek. Daar heb ik respect voor. .
pi_9202819
--Edit.. oeps al een keer een reply geplaatst...

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 18-03-2003 13:07]

Lambo of Rekt
pi_9202870
met jouw instelling komt het vast helemaal goed met je!
Lachen is gezond :D!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:05:54 #39
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9202900
Damn Gijsje jij heb het ook niet makkelijk (heb je topics wel gevolgd).. Maar erg goed van je dat je het zo goed oppakte.. Ik zou persoonlijk te boos voor woorden zijn geweest

Klasse & Respect!

scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
pi_9202922
Wat denken vrouwen wel niet, goedverdomme achterlijke dozen, net doen of hun neus bloed he! Oprotten met dat type achterlijke kut sletjes
pi_9202959
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:06 schreef VSGdotcom het volgende:
Wat denken vrouwen wel niet, goedverdomme achterlijke dozen, net doen of hun neus bloed he! Oprotten met dat type achterlijke kut sletjes
Had het niet beter kunnen verwoorden
Lambo of Rekt
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:09:21 #42
50267 Fregtia
the calm before another storm
pi_9202996
[quote]Op dinsdag 18 maart 2003 12:57 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ja ze wist het wel maar toen was het weer te laat. Ik kom er altijd zo laat achter dat ik me anders gedraag meestal als degene ook anders gaat doen ga ik denke waarom. En meestal is het dan al telaat en zijn ze niet meer verliefd.... en ja sommige maken het dan uit andere gaan vreemd..... maar het komt wel goed hoop ik tnx iig

Dan zijn ze nooit ECHT verliefd geweest, denk ik. Anders doe je je best wel om er eerder over te praten. Dan zouden ze wel eerst aan jou hebben gevraagd waarom je je zo anders gedraagd. Om er vervolgens over te praten om de relatie te redden.Denk ik, hoor, is maar mijn mening

If all our days are numbered, then why do I keep counting?
pi_9203222
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:09 schreef Fregtia het volgende:
Dan zijn ze nooit ECHT verliefd geweest, denk ik. Anders doe je je best wel om er eerder over te praten. Dan zouden ze wel eerst aan jou hebben gevraagd waarom je je zo anders gedraagd. Om er vervolgens over te praten om de relatie te redden.Denk ik, hoor, is maar mijn mening
Naja ze zijn wel verliefd alleen ik ben echt anders echt onzeker en stil saai verlegen en zo wat ik normaal niet ben ja vroeger maar dat is flink verandert. En tja ze had het natuurlijk ook kunne vragen maarja zo is ze gewoon niet zal het woord maar niet in mijn mond nemen wat ik nu over haar denk
-
pi_9203351
Post nu maar vast dat je volgendeweek weer een date hebt
Lambo of Rekt
pi_9203438
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:23 schreef EggsTC het volgende:
Post nu maar vast dat je volgendeweek weer een date hebt
naja dat zal wel meevalle doe het effe rustig aan. Anders ga ik strax met iemand aan de gang alleen maar als vervanging zeg maar dat wil ik niet.
-
pi_9203509
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:42 schreef Gijsje het volgende:

[...]

Woensdag voor ik naar de Cebit 2003 ging was ze bij me... we hadden nix te doen dus ik ging effe een film halen.. Ze ging wel effe msne terwijl ik een film aan het halen was. Ik kwam terug en zag dat ze met iemand aan het msne was... nix mis mee maar op het laatst toen ze weg klikte stuurde die gozer een hartje... ik had zoiets van hmmm.

[...]

Hotmail account aangemaakt als vrouw omdat hij toch nix tegen een man zegt ik een beetje met die gozer gepraat een of andere foto gestuurd. Heel lul verhaal dat ik een vriendin van mijn vriendin was blabla... toen kwam het er dus uit dat ze al 2 x met die gozer was uitgeweest en gezoend had.. tja dat komt hard aan.... ik haar gebeld en naar haar geraced...

[...]

Ik kan dan alleen niet boos zijn kan ik niet tegen een vrouw dus we hebben rustig gepraat ze was niet meer verliefd zei bla bla maar goed lekkere thuiskomer..

¿Que?! Rustig praten doen we wel als er op een eerlijke en respectvolle manier wordt verteld dat er geen sprake meer is van verliefdheid. Ontploffen en buiten zinnen zijn van woede doen we in JOUW geval. Niettemin toch bijzonder dat je onder die omstandigheden zo rustig kan blijven. Maar ze verdiende volgens mij een wat minder relaxte aanpak.

Blijkbaar moet je dit soort (slimme, maar wel extreme) tactieken bij sommige vrouwen uithalen om niet altijd de laatste te zijn iets te moeten horen.

pi_9204002
quote:
een omstreden methode maar beter dan je nog tijden voorgelogen zou worden,..
en gewoon vragen.. pfff... dat ze niet betrouwbaar is blijkt achteraf wel.

En ik vind je instelling erg goed! klasse! zo hoor je je door dit soort dingen heen te bijten.

wel word je (heb ik) steeds terughoudener, ik werp me vol overgave in een relatie. maar ik zorg dat ik altijd kan grijpen en mezelf op kan trekken (aan vrienden, werk whatever) dit had ik de eerste keer nl niet. en dat was echt knokke...

maar Go Go Go... jij bent meer waar dat zo'n makkelijke chick! je komt wel iemand tegen die je past !

quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:28 schreef Bombie het volgende:

[..]

¿Que?! Rustig praten doen we wel als er op een eerlijke en respectvolle manier wordt verteld dat er geen sprake meer is van verliefdheid. Ontploffen en buiten zinnen zijn van woede doen we in JOUW geval. Niettemin toch bijzonder dat je onder die omstandigheden zo rustig kan blijven. Maar ze verdiende volgens mij een wat minder relaxte aanpak.

Blijkbaar moet je dit soort (slimme, maar wel extreme) tactieken bij sommige vrouwen uithalen om niet altijd de laatste te zijn iets te moeten horen.

van boos worden word je zelf ook niet beter! ik had ook gezegd.
"Jammer dat je zo ondoordacht en laag kunt handelen, pakt uw spullen en verdwijn dan kan ik een aidstest gaan halen bij de doker want jij bent echt onbetrouwbaar"

verdere herrie schoppen heeft GEEN ZIN. word niemand beter van!

[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 18-03-2003 13:53]

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_9204492
Ikzelf word er niet terughoudender door althans de vorige keer niet dus ik hoop nu ook niet ik probeer er wel altijd iets van te leren. Nu ook dus weer en ja ik kan wel boos worden maar dat heeft echt geen zin nee.

En ach ik heb genoeg vrienden die me heel goed opvangen heb ze ook allemaal aan de telefoon gehad gister avond erg fijn ook de reacties hier het helpt allemaal.

Ik ga gewoon weer verder hoe ik bezig was en ik loop ook wel weer tegen iemand aan en dan moet ik gewoon proberen mezelf te zijn. En misschien kom ik wel iemand tegen die me wel snapt en geduld heeft

-
pi_9204850
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:45 schreef xychix het volgende:
verdere herrie schoppen heeft GEEN ZIN. word niemand beter van!
Klopt! Maar kan in mijn geval op zo'n moment geen sprake zijn van rationeel denken of handelen. Alleen als het me geen flikker uit zou maken zou ik koel blijven. Onder elke andere omstandigheid zou ik me te genaaid voelen om nog verstandig te kunnen reageren.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:01 schreef Gijsje het volgende:
Ik ga gewoon weer verder hoe ik bezig was en ik loop ook wel weer tegen iemand aan en dan moet ik gewoon proberen mezelf te zijn. En misschien kom ik wel iemand tegen die me wel snapt en geduld heeft
Ik hoop 't voor je, kerel. En dat je dan ook nog hetzelfde gezonde vertrouwen hebt als wat je voor deze relatie had, want daar zit 'm de moeilijkheid.
pi_9205083
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:12 schreef Bombie het volgende:
Ik hoop 't voor je, kerel. En dat je dan ook nog hetzelfde gezonde vertrouwen hebt als wat je voor deze relatie had, want daar zit 'm de moeilijkheid.
Ja dat hoop ik ook dat weet ik dus niet ik had dat bij deze relatie ook de vorige was ook ineens niet meer verliefd dus daarom was ik vaak onzeker en vroeg ik wel eens of er iets was terwijl en toen nog nix was.

Maar de tijd zal het leren denk ik ga iig gewoon weer rondkijke niet te erg effe rustig aan maarja je weet nooit wat je tegenkomt of wat er gebeurt.

-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')