abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10934987
Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar dan ga ik er niet extreem diep in met mijn tong. Weet je, vrouwen hebben er meestal meer problemen mee dan ik ha ha ha
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_10935018
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 01:21 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Maar drinkt er niet uit

pi_10935120
doet me denken aan aflevering 702 van Southpark (Crazy Kripples), waar Christopher Reeve de hele tijd aan embryo's aan het zuigen is

hoe hard jullie ook roepn dat je het niet proeft en ruikt, het lijkt me niets

pi_10935223
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:02 schreef lloyd het volgende:
Sperma doorslikken lijkt me als vrouw persoonlijk een stuk smeriger om te doen, (trouwens beffen tijdens menstruatie heeft niks met bloed te maken)

Jullie hebben toch ook het liefst dat ze het zaakje doorslikt?

Menstruatie is een troebelig zooitje van afscheiding... en is zeker niet gezond.
Sperma is gezond.
Lambo of Rekt
pi_10955071
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:18 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Je KRIJGT geen bloed in je mond, ik ben toch geen vampier ofzo

Kan me nog een post van je herinneren uit het 'kontlik' topic, dat vond je eerst ook maar smerig, TOT je vriendje het bij je deed. Duidelijk?

En dat touwtje tja.... als je een touwtje al vies vindt, hoe erg moet je het dan wel niet vinden om een plakkerig rubber omhulsel om iemand's snikkel te zien

Kan best zijn, maar hierin ben ik niet over te halen
Ik heb er nl. al ervaring mee en dat is me slecht bevallen. Maar ieder zijn / haar meug hoor.
Noem me maar bekrompen, maar ik vind het niks (net als meerdere mensen hier, dus ben zeker geen uitzondering.
Zeker de eerste dagen v/d menstruatie vind ik niks, de laatste(n) is iets anders.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik gebruik geen tampons, maar maandverband. Zegt genoeg, lijkt me.
Me too, dus dat verandert de zaak.
Als iemand tampons gebruikt kan ik me nog wel enigzins indenken dat mensen toch aan beffen doen in die week. Maar zonder dus niet

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 07-06-2003 22:06]

pi_10955099
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 22:01 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Kan best zijn, maar hierin ben ik niet over te halen
Ik heb er nl. al ervaring mee en dat is me slecht bevallen. Maar ieder zijn / haar meug hoor.
Noem me maar bekrompen, maar ik vind het niks (net als meerdere mensen hier, dus ben zeker geen uitzondering.
Zeker de eerste dagen v/d menstruatie vind ik niks, de laatste(n) is iets anders.

pi_10955391
Gadverdamme !

Gewoon smerig....beffen tijdens de menstruatie.
Lees nou een alles ff door .......touwtje wat eruit bungelt, onfrisse geur......welke gedeelte is nou om geil van te worden??????

Ik zeg niet dat beffen niet lekker is maar een vrouw met een beetje klasse en fatsoen zal niet van haar man/vriend verwachten dat hij gaat beffen tijdens deze periode.
En overdreven hitsig in deze periode ??? Pabo biedt genoeg andere opties.......
Maarja ieder huisje zijn kruisje

Ik zou me in ieder geval kapot schamen, zelfs na 7 jaar samenwonen.

Maarja, waarschijnlijk zullen die vrouwen die het niet met me eens zijn ook gewoon op de pot zitten schijten met de toiletdeur open

Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  zaterdag 7 juni 2003 @ 22:49:07 #133
16715 Mylene
*schatje*
pi_10955735
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:21 schreef Powder het volgende:
Juk.

Er kunnen misschien 100.001 vrouwen zijn ie dat geen probleem vinden. Ik moet er echt niet aandenken.

*mee eens is*

Dan even niet gewoon.

pi_10955771
Ach wat maakt het uit, tenzij je een touwtjesfobie hebt natuurlijk.

Neuken geeft veel meer rotzooi

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_10978428
Ik zou er niet zelf aan beginnen, en ik denk niet dat het type vrouw waar ik dingen mee doe het van me zou eisen

Lekker onder de douche en andere dingen doen

pi_10979646
Juist !!!!!!!! "Het type vrouw" daar gaat het om
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  maandag 9 juni 2003 @ 05:24:30 #137
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10979649
quote:
Op maandag 9 juni 2003 05:22 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Juist !!!!!!!! "Het type vrouw" daar gaat het om

sarcastisch?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10979658
hahaah een beetje maar........
Ik had een paar regels hierboven al op dit onderwerp gereageerd en zei ongeveer hetzelfde maar noemde toen de woorden "klasse en fatsoen".
  maandag 9 juni 2003 @ 05:55:59 #139
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10979662
quote:
Op maandag 9 juni 2003 05:51 schreef MiSs-TaKe het volgende:
hahaah een beetje maar........
Ik had een paar regels hierboven al op dit onderwerp gereageerd en zei ongeveer hetzelfde maar noemde toen de woorden "klasse en fatsoen".
Inderdaad, daarom vroeg ik het voor de zekerheid nog maar even .
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10979666
pi_10979739
quote:
Op maandag 9 juni 2003 06:07 schreef MiSs-TaKe het volgende:

Ik wil je best even die credits geven hoor...

*geeft credits aan Miss Take*

Ik heb namelijk geen flauw idee waarom je wegens mijn post sarcasme zou willen gebruiken...doe es, leg eens uit

pi_10980479
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Menstruatie is een troebelig zooitje van afscheiding... en is zeker niet gezond.
Sperma is gezond.

Spruitjes zijn ook gezond
pi_10980673
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:40 schreef Dottie het volgende:

[..]

Spruitjes zijn ook gezond

..en appels ook.
quote:
Recente studie: Appels zijn zeer gezond

AMSTERDAM - Dr. Aard Appel: "Appels zijn zeer gezond."

maandag 9 juni 2003 @ 11:05:51 #144
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_10980903
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 12:24 schreef Houzer het volgende:
Gadver, w8 wel tot het over is
Kga tog ook geen drol pijpen
als er een condoom omzit.. why niet? proef je niks van
majah er is dan ook niemand die zich ff heel lekker voelt dus heeft geen zin

ik vind et ook niet fris in die ene week per maand. zou van mij ook cker niet hoeven.. niet mogen.. ik voel me die week nooit egt schoon zelfs al gebruik ik tampons en was ik me dan meerdere keren per dag. dus als er dan iemand met zn hoofd tussen mn benen zou zitten te likken zou ik me heel ongemakkelijk voelen.. liever ff wachten dan

pi_10983569
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 22:21 schreef MiSs-TaKe het volgende:
een vrouw met een beetje klasse en fatsoen zal niet van haar man/vriend/vriendin verwachten dat hij/zij gaat beffen tijdens deze periode.
Hell yeah! Klasse en fatsoen, als ik IETS probeer niet te zijn, is het dat wel!

Nee hoor, geen problemen mee. Misschien als je net bij elkaar bent, maar als je elkaar al lang kent ken je je partner al zo goed dat een touwtje echt niet in de weg zit.

maandag 9 juni 2003 @ 15:08:00 #146
57422 Safira
Nee, dat klopt ja
pi_10984790
Als ik menstrueer heb ik meestal nogal last van buikpijn ed dus niet eens zin in seks, laat staan dat ik er dan behoefte aan heb om gelikt te worden.
Maar wordt sinds 1,5 jaar niet meer ongesteld met dank aan de prikpil dus t kan nu altijd
Het lijkt simpel... en dat is t ook
  maandag 9 juni 2003 @ 20:32:37 #147
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10991728
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:00 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Hell yeah! Klasse en fatsoen, als ik IETS probeer niet te zijn, is het dat wel!

My kind of girl .

Er bestaat nogal eens een idee dat meisjes bovenal "elegant"moeten zijn, helaas. Ik zie echter liever een meid die gewoon at ease is met zichzelf.
Persoonlijk voel ik me vooral gevleid als degene met wie ik aan het beschuit zit er geen been in ziet om tijdens het ontbijt haar kruidenbuiltje te verwisselen .

maandag 9 juni 2003 @ 23:08:06 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_10996146
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 22:21 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Gadverdamme !

Gewoon smerig....beffen tijdens de menstruatie.
Lees nou een alles ff door .......touwtje wat eruit bungelt, onfrisse geur......welke gedeelte is nou om geil van te worden??????

Ik zeg niet dat beffen niet lekker is maar een vrouw met een beetje klasse en fatsoen zal niet van haar man/vriend verwachten dat hij gaat beffen tijdens deze periode.
En overdreven hitsig in deze periode ??? Pabo biedt genoeg andere opties.......
Maarja ieder huisje zijn kruisje

Ik zou me in ieder geval kapot schamen, zelfs na 7 jaar samenwonen.

Maarja, waarschijnlijk zullen die vrouwen die het niet met me eens zijn ook gewoon op de pot zitten schijten met de toiletdeur open

Wat een gelul zeg..........

Dus omdat ik geen last van schaamte over mijn lichaam en haar processen heb(met mijn vaste partner dan) ben ik ineens een onfatsoenlijk meisje......

Lieve schat dat heeft niets met fatsoen of niet te maken, het heeft te maken met persoonlijke voorkeuren en vertrouwen in je lichaam.

Ik verwacht trouwens niets van mijn man, dat doe ik nooit, wat hij doet doet hij omdat hij dat ZELF graag wil, niet omdat ik het wil.
Als je in sex dingen van elkaar gaat verwachten dan is de lol eraf, dat moet spontaan en leuk zijn namelijk.....

Onfrisse geur is dus niet waar, ik ben niet onfris als ik me net gewassen(gedouched) heb en een tampon draag.
Als ik mezelf zou ruiken dan komt er niemand tussen mijn benen, ik ben erg schoon op mezelf en heb een verschrikkelijke afkeer van vieze luchtjes in deze context.

Dat jij er niet van houdt, prima, je hoeft het toch ook niet te doen, maar je hoeft niet andere mensen die het wel doen dan als onfatsoenlijk te bestempelen, dat is erg kortzichtig namelijk........

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 10:42:49 #149
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_11001877
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat jij er niet van houdt, prima, je hoeft het toch ook niet te doen, maar je hoeft niet andere mensen die het wel doen dan als onfatsoenlijk te bestempelen, dat is erg kortzichtig namelijk........

Als je het niks vindt (zoals ik) ben je ook niet kortzichtig of bekrompen.

Ook in deze discussie is het weer zo dat er een wel-groep ontstaat en een niet-groep. Degenen die in een van deze twee groepen zitten zijn wat moeilijk te overtuigen geloof ik van andermans standpunt.

Ik vindt het zelf niet leuk, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik mensen die het wel doen uit ga maken voor kortzichtig. Ik vind dat als je het fijn vindt moet je het gewoon doen, zo vies zal het kennelijk niet zijn. Maar het is niet zo dat iedereen het zou moeten doen. Het zit tussen de oren in dit gevel, en als het niet jouw ding is, doe het lekker niet, is het dat wel ga je gang. Maar laat diegenen die het niet met je eens zijn in hun waarde.

I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 14:56:33 #150
37769 erodome
Zweefteef
pi_11007889
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:42 schreef Kluk_Kluk het volgende:

[..]

Als je het niks vindt (zoals ik) ben je ook niet kortzichtig of bekrompen.

Ook in deze discussie is het weer zo dat er een wel-groep ontstaat en een niet-groep. Degenen die in een van deze twee groepen zitten zijn wat moeilijk te overtuigen geloof ik van andermans standpunt.

Ik vindt het zelf niet leuk, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik mensen die het wel doen uit ga maken voor kortzichtig. Ik vind dat als je het fijn vindt moet je het gewoon doen, zo vies zal het kennelijk niet zijn. Maar het is niet zo dat iedereen het zou moeten doen. Het zit tussen de oren in dit gevel, en als het niet jouw ding is, doe het lekker niet, is het dat wel ga je gang. Maar laat diegenen die het niet met je eens zijn in hun waarde.

Prima ik laat ieder die het er niet mee eens is in zijn waarde, maar dan moeten ze niet mensen die het wel doen als onfatsoenlijk af gaan schilderen.

Daar ging het om, niet om het feit dat het niets voor iemand is.......

Dat is dus de kortzichtigheid, het bestempelen als onfatsoenlijk e.d., niet het feit dat je het zelf niets vind voor jouzelf.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')