abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2003 @ 01:12:20 #1
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_9195603
Als ik na sex op wil staan heb ik vaak last van duizelig- en bijukomende misselijkeheid. Ik moet dan even gaan zitten en dan gaat het zo over, maar toch is het irritant.
Het gevoel is een beetje te vergelijken met wanneer je een lang bad hebt genomen, je op wilt staan en het even zwart wordt, maar dan veel erger.
Heeft iemand anders dit ook? En is er iets tegen te bedenken, want het is toch wel vrij vervelend.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_9195641
Hoe is het met je fysiek conditie?

Dat gevoel heb ik namelijk als ik een tijd niet gesport heb (jaren dus) en dan weer veelste fanatiek begin. Zuurstoftekort dus. Draaiierig en misselijkheid...

trainen dus?

pi_9195649
bloeddruk probleem? te veel bloed naar je te grote lul? heb ik ook last van
tabula rasa
  dinsdag 18 maart 2003 @ 01:15:50 #4
33354 Triumph_The_Insult_Comic
Thank God I'm an atheist
pi_9195658
achja, god heeft de man geschapen met een lul en een brein, en net genoeg bloed om een van beide te gebruiken....
"Eminem is so street, I guess that's why I feel so comfortable pooping on him."
pi_9195675
quote:
En is er iets tegen te bedenken,
Niet meer neuken, maar dat is natuurlijk een kut oplossing
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9195679
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 01:15 schreef aphx het volgende:
bloeddruk probleem? te veel bloed naar je te grote lul? heb ik ook last van
allemachtig zeg

Zou inderdaad wat met je ademhaling te maken kunnen hebben, op een verkeerde manier adem halen tijdens drukke bezigheid kan duizeligheid veroorzaken. Je moet er op letten dat als je kracht zet je uitblaast en bij ontspanning inademt. Veel mensen doen dat standaard verkeerd om en das fout. Zijn wel - mensendieck - oefeningen voor.

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_9195712
quote:
SEMTEX, schaars gekleed hoor
SPAM!!!
tabula rasa
pi_9198436
fuckprobleem

heb ik soms last van na 7 orgasmes achter elkaar en dan ben ik nog doof aan een oor ook, heeft alles met je doorbloeding en je bloeddruk te maken ..

pi_9198549
Er is ook een kwaal met dergelijke symptomen die bij een klein percentage mannen voorkomt. Kan er helaas verder niets over vinden, misschien dat iemand anders het weet?
C’est Davie :o)
pi_9198569
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 09:54 schreef Chrissieboy het volgende:
fuckprobleem

heb ik soms last van na 7 orgasmes achter elkaar en dan ben ik nog doof aan een oor ook, heeft alles met je doorbloeding en je bloeddruk te maken ..

ontopic:
ik heb er nooit last van, misschien moet je gewoon nog ff rustig blijven liggen na de sex om weer ff op adem te komen ofzo. Niet gelijk gaan rennen dus. suc6!

Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_9260150
ja de eerste keer had ik dat ook nu niet meer zo erg maar dan moet ik niet direct gaan staan dan wel.
marinka
  donderdag 20 maart 2003 @ 15:28:07 #12
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_9260272
Ik herken het wel, heeft inderdaad iets met de (te veel) geleverde inspanning te maken denk ik
* thumper heeft bij een quicky totaal geen last, maar na een heftige 3-uurs-sessie treedt er toch enige duiziligheid op...
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_9260966
Jah ik had het vorige week ofzo ook. Echt kut! dan wordt je zo wa zwart voor je ogen en draaierig. Dan kun je het beste gewoon ff lekker in bed blijven liggen. (of nog wat doorgaan )
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:46:11 #14
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_9262444
Jah ook wel eens last van gehad...ietsje minder heftig doen gewoon en niet vergeten adem te halen
Today we escape, we escape.......
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:51:48 #15
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_9262570
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 01:16 schreef vosss het volgende:

[..]

en dat is weer een prachtige woordspeling..
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:53:50 #16
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_9262617
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 01:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Niet meer neuken zuigt!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_9287632
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 01:15 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
achja, god heeft de man geschapen met een lul en een brein, en net genoeg bloed om een van beide te gebruiken....
*grin* Het klinkt zoals iedereen al zegt als een duidelijk zuurstof gebrek, doe het eens iets rustiger aan
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:19:48 #18
17075 extreme
-wannahave-
pi_9287678
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:46 schreef NiMPhoenix het volgende:
Jah ook wel eens last van gehad...ietsje minder heftig doen gewoon en niet vergeten adem te halen
zeker als je het tempo wat opvoert, je ademt namelijk niet goed door, maar heel oppervlakkig, uitademen bij elke stoot zeg maar. Daar kan een behoorlijk zuurstofgebrek van krijgen.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:22:24 #19
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_9287729
Hmm, dit lijkt wel op iets wat al eens op de frontpage heeft gestaan:
quote:
Mannen krijgen hoofdpijn van seks

Vrouwen die graag rustig willen gaan slapen, zouden af en toe 'hoofdpijn' aanwenden als ze geen zin hebben in seks. Inmiddels is wetenschappelijk bewezen dat mannen deze reden echt kunnen aanvoeren als ze 'even niet willen'.

Op een congres dat onlangs gehouden werd in Wenen vertelden de Duitse neurologen Achim Frese en Stefan Evers, dat mannen zware hoofdpijn kunnen ontwikkelen tijdens de seks. Het kan zelfs zo erg zijn dat er medicijnen gebruikt moeten worden om een nieuwe aanval te voorkomen.

De neurologen besloten een onderzoek te doen toen bleek dat deze mysterieuze klachten vaker voorkwamen. En hoewel ze nog niet precies kunnen aangeven hoe de hoofdpijn ontstaat, vermoeden zij dat het te maken heeft met de verwijding van de bloedvaten en de versnelling van de bloedsomloop tijdens de gemeenschap.

Ongeveer één op de 100 mensen krijgt hier gedurende zijn leven mee te maken. Meestal blijft het daarbij. Frese en Evers benadrukken tenslotte dat er geen verband is tussen de symptomen en de partner. Ook sluiten ze mogelijke beschadiging aan de hersenen uit als oorzaak.

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_9351782
Op een ochtend, na een nachtje 'genieten' met mn vriendin, viel ik flauw onder de douche...waarschijnlijk kwam het door teveel inspanningen + slaapgebrek + gebrek aan ontbijt...tjah, dat kan gebeuren.

Op aandringen van mn toenmalige vriendin ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik 'rare spastische bewegingen' maakte.
De huisarts verwees me door naar een neuroloog omdat ik 2x een scooter ongelukje heb gehad waarbij mn hoofd de grond heeft geraakt, mogelijk had dit ermee te maken (epileptsische aanval?!)
De neuroloog heeft tests afgenomen, resultaat: ik heb een mini beschadiging aan mn rechter hersenhelft, maar dit is zo uitzonderlijk klein dat het niet aantoonbaar te maken heeft met het flauwvallen en/of epileptische bewegingen.

Ik houd het er dus maar op dat ik iets teveel gesext heb in die nacht, en te weinig geslapen/gegeten Tjah, shit happens. Maar ik heb er nooit meer last van gehad nadien.

dinsdag 25 maart 2003 @ 13:35:22 #21
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_9360952
quote:
Op maandag 24 maart 2003 23:07 schreef DuckStar het volgende:
Op een ochtend, na een nachtje 'genieten' met mn vriendin, viel ik flauw onder de douche...waarschijnlijk kwam het door teveel inspanningen + slaapgebrek + gebrek aan ontbijt...tjah, dat kan gebeuren.

Op aandringen van mn toenmalige vriendin ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik 'rare spastische bewegingen' maakte.
De huisarts verwees me door naar een neuroloog omdat ik 2x een scooter ongelukje heb gehad waarbij mn hoofd de grond heeft geraakt, mogelijk had dit ermee te maken (epileptsische aanval?!)
De neuroloog heeft tests afgenomen, resultaat: ik heb een mini beschadiging aan mn rechter hersenhelft, maar dit is zo uitzonderlijk klein dat het niet aantoonbaar te maken heeft met het flauwvallen en/of epileptische bewegingen.

Ik houd het er dus maar op dat ik iets teveel gesext heb in die nacht, en te weinig geslapen/gegeten Tjah, shit happens. Maar ik heb er nooit meer last van gehad nadien.

Ja? en dat wou je even kwijt? jeemig! dat van die hersenbeschadiging wordt nu wel ineens helemaal duidelijk!

Maar goed, ontoppic:
nog nooit gehad en zal ik ook nooit krijgen! De conditie en je eetgewoontes zijn voor sex heel belangrijk!
en mocht je toch duizelig worden na het opstaan, dan heeft dat vast met het tempo te maken waarmee je wou vluchten van het monster waarnaast je wakker werdt!?

kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
pi_9361074
Ik heb het ook weleens gehad, en dan niet eens na n orgasme

Ook zoiets raars, als ik sex heb gehad in standje plat op mn buik met ass beetje omhoog en vriend erbovenop, krijg ik vreselijke hoofdpijn erna. Geen normale hoofdpijn, maar echt keiharde steken. Geen idee waarom, en ook echt alleen maar na dat standje

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9373603
Ik heb een tijdje algemeen problemen gehad met moeheid, ik kon een weekend lang 75% van het weekend in bed liggen slapen en maandags nog moe en energieloos op het werk zitten. Onderzoeken gehad, bloed onderzocht, dokter kon niks vinden. Ben op een gegeven moment gewoon vitaminepillen gaan slikken en toen ging het wel beter.

In de tijd dat ik dit probleem had echter, had ik ook het probleem van de topicstarter af en toe, in mijn geval was het duidelijk gewoon dat ik dan even teveel energie had gebruikt na de sex.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')