abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:27:13 #1
50878 Drumkuk
Lipsdick Fantasies
pi_9194765
Wat vinden jullie een goede leeftijd voor de eerste keer... ikzelf ben van mening dat je het moet doen wanneer je er klaar voor bent, maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je er op je 14de al klaar voor bent... hoe is jullie mening hierover?

Laat het ff weten...

Drumkruk

Looking at me, Laughning at me, DIRTY
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:27:32 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9194772
14
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_9194799
hmm.. als je een leuk meisje tegenkomt waarvan je denkt.. "dat is een leuk meisje om het de eerste keer mee te doen" en als dat meisje iets wederzijds denkt

en hoe oud je dan bent.. tja.. merk je dan wel

pi_9194815
34 dagen voor je 14e en gaan dag later/eerder
pi_9194839
gemiddeld gezien, meisjes doen het op hun 14e voor het eerst, jongens op hun 16e, 17e.

Simpelweg, omdat meisjes in de regel sneller "opgroeien" dan jongens, en 14 jarige jongens minder sexueel aantrekkelijker vinden dan de 16, 17 jarige.

Maar je voelt volgens mij vanzelf ofd je er klaar voor bent..... denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door SliderTPP op 18-03-2003 00:31]

When does the hurting stop ? ...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:31:17 #6
50878 Drumkuk
Lipsdick Fantasies
pi_9194849
waarom 34 dagen... maar is 14 niet een beetje jong?

alles is dan nog zo krap.... zal wel weer lekker zijn volgens sommige maar is dat ook zo fijn voor dat meisje?

pi_9194868
ehm , 13 kan wel als ze er echt klaar voor is.
En dat ze dan strak is heeft meer met ontspanning te maken dan ontwikkeling.
Soldaat bij de verbindingsdienst
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:35:43 #8
50878 Drumkuk
Lipsdick Fantasies
pi_9194939
als jij het zegt
pi_9195102
Volgens mij is "op de goeie manier" veel belangrijker dan "op de goede dag". Ik bedoel: Ik was vijftien, maar het was een behoorlijk gestuntel en bepaald geen hoogtepunt in onze relatie. We hebben het een paar weken later nog eens overgedaan en omdat die keer de spanning van "de eerste keer" weg was, ging dat een stuk beter. Goeie voorbereiding scheelt een stuk. En nee, ik ben geen voorstander van alles vooraf volledig stuk-analyseren. Maar een goed gesprek over wat jij en zij er van verwachten helpt een stuk. (Tip: als je dat moeilijk vind: twee glazen wijn (of bier) helpen. Niet meer, twee is genoeg.)
pi_9195115
Zodra ze een pilsje voor je uit de koelkast kunnen halen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9195141
when the moment`s right...
Unbanned :)
pi_9195158
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:32 schreef Antagonist het volgende:
ehm , 13 kan wel als ze er echt klaar voor is.

Ik vind 16, 17 wel okee, maar ook dat ligt weer aan de persoon.

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9195175
16, 17 of 18
niet eerder, dan is het gewoon om "het gedaan te hebben" IMHO
en later sja, t kan natuurlijk..
pi_9195221
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:27 schreef Drumkuk het volgende:
Wat vinden jullie een goede leeftijd voor de eerste keer... ikzelf ben van mening dat je het moet doen wanneer je er klaar voor bent, maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je er op je 14de al klaar voor bent... hoe is jullie mening hierover?

Laat het ff weten...

Drumkruk

Ben het met je eens...Je moet het alleen doen als je er echt klaar voor bent...IK was dat op mijn 12e al.. 2 weken na mijn 12e verjaardag om precies te zijn.. ( Als ik eraan terug denk vond ik mezelf toen wel te jong ja, maar ik heb er geen spijt van gehad..)
pi_9195231
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:49 schreef Fat_Mike het volgende:
16, 17 of 18
niet eerder, dan is het gewoon om "het gedaan te hebben" IMHO
en later sja, t kan natuurlijk..
ik heb met me eerste vriendin gedaan toen ik 15 was en dat was niet omdat het zo moest, en m`n huidige vriendin was ook 15 toen wij het voor het eerst deden... en ook die (al zeker die!!!!) was niet `om het maar te doen` ...
en ach... zoals ik al zei, "when the moment`s right"
Unbanned :)
pi_9195242
15

maar het is voor iedereen anders

tabula rasa
  dinsdag 18 maart 2003 @ 08:20:44 #17
50878 Drumkuk
Lipsdick Fantasies
pi_9197219
Wat ik zo ongeveer uit al deze berichten hoor is dat de meeste het al onder hun 15de hebben gedaan of het 'gewoon' vinden om het dan te doen... als ik eerlijk ben vind ik hhet een beetje jong... Wij kregen in de derde klas en dan zou de helft van de klas het al lang gedaan hebben...

Ok mijn puntje weer gezet...

pi_9199572
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:51 schreef shavirah het volgende:

[..]

Ben het met je eens...Je moet het alleen doen als je er echt klaar voor bent...IK was dat op mijn 12e al.. 2 weken na mijn 12e verjaardag om precies te zijn.. ( Als ik eraan terug denk vond ik mezelf toen wel te jong ja, maar ik heb er geen spijt van gehad..)

Maar bedoel je nou dat je er echt klaar voor was of is dat een beetje zelfspot. Verder: hoe oud was de jongen waar je het mee deed?
pi_9199951
16,17
To pwn or not to pwn
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:07:43 #20
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9200015
17 jaar, 4 maanden en 8 dagen .

Wat een gelul! Net of je op zoiets een etiket kan plakken: dat je op je 14e een label krijgt met "Klaar voor de eerste keer" of zo.

Je bent klaar voor de eerste keer als je je er klaar voor voelt. Dat hangt af van je ontwikkeling, de situatie en nog veel meer dingen. Ben je vroegrijp of niet? Hoe is je lichamelijke ontwikkeling? Kom je iemand tegen bij wie je je genoeg op je gemak voelt? enz. enz. Het speelt allemaal mee.

Voor de een is 15 een goede leeftijd, ik was zelf bijna 20 de eerste keer. Niet omdat de kans zich niet voordeed, maar omdat ik daadwerkelijk voelde dat ik er nog niet klaar voor was daarvoor.

En: door een soort leeftijd aan te stellen gaan mensen het idee krijgen dat het rond die leeftijd zou moeten of zo. Volg gewoon lekker je gevoel, dan komt het vanzelf wel goed.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:50:39 #21
36566 Likkebeesie
qwert the bomb!
pi_9201161
Er is geen goede leeftijd voor de eerste keer. Die bepaal je zelf. Als je een partner hebt die er nog niet klaar voor is en jij wel moet je daar wel begrip voor hebben.
pi_9206101
2 x 14 = 28

dus 14 is nog niet zo heel verkeerde leeftijd. Mits het er 2 zijn

Ik denk dat een ieder dat voor zich uit moet maken. Er zijn wel grenzen, 13 is toch echt te jong.
14 bij sommige die denken dat ze er klaar voor zijn.
16 vind ik zelf een mooie leeftijd.
Het enige gevaar wat er aan dit topic hangt is heel simpel.

Shit ik ben 16 en maagd das niet goed, snel maar een meisje verkrachten dan ben ik weer tha man

To be or not to be.....
pi_9210820
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:48 schreef FX het volgende:

[..]

Maar bedoel je nou dat je er echt klaar voor was of is dat een beetje zelfspot. Verder: hoe oud was de jongen waar je het mee deed?

Ja ik was er echt klaar voor, ik heb hem verleid.. hij was 24.. (was een vage situatie was gewoon een vriend van me moeder en hij had wat problemen waardoor hij een tijdje bij ons woonde..weinig ruimte en sliep op mijn kamer..en ik lag en af en toe gewoon bij..en toen tja...dan weet je het wel he haha..
pi_9211913
gewoon wanneer je er aan toe bent en dat je voldoende bent ingelicht over de veiligheid.

vanaf 10/11 jaar ben je al vruchtbaar hoor

pi_9212043
Gooi er eens een poll tegenaan zou ik zeggen.
Een 'goede leeftijd' ligt bij iedereen anders. Bij de één is het 14 jaar, bij de ander 25.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')