Laat het ff weten...
Drumkruk
en hoe oud je dan bent.. tja.. merk je dan wel
Simpelweg, omdat meisjes in de regel sneller "opgroeien" dan jongens, en 14 jarige jongens minder sexueel aantrekkelijker vinden dan de 16, 17 jarige.
Maar je voelt volgens mij vanzelf ofd je er klaar voor bent..... denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door SliderTPP op 18-03-2003 00:31]
alles is dan nog zo krap.... zal wel weer lekker zijn volgens sommige maar is dat ook zo fijn voor dat meisje?
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:32 schreef Antagonist het volgende:
ehm , 13 kan wel als ze er echt klaar voor is.
Ik vind 16, 17 wel okee, maar ook dat ligt weer aan de persoon.
quote:Ben het met je eens...Je moet het alleen doen als je er echt klaar voor bent...IK was dat op mijn 12e al.. 2 weken na mijn 12e verjaardag om precies te zijn.. ( Als ik eraan terug denk vond ik mezelf toen wel te jong ja, maar ik heb er geen spijt van gehad..)
Op dinsdag 18 maart 2003 00:27 schreef Drumkuk het volgende:
Wat vinden jullie een goede leeftijd voor de eerste keer... ikzelf ben van mening dat je het moet doen wanneer je er klaar voor bent, maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je er op je 14de al klaar voor bent... hoe is jullie mening hierover?Laat het ff weten...
Drumkruk
quote:ik heb met me eerste vriendin gedaan toen ik 15 was en dat was niet omdat het zo moest, en m`n huidige vriendin was ook 15 toen wij het voor het eerst deden... en ook die (al zeker die!!!!) was niet `om het maar te doen` ...
Op dinsdag 18 maart 2003 00:49 schreef Fat_Mike het volgende:
16, 17 of 18
niet eerder, dan is het gewoon om "het gedaan te hebben" IMHO
en later sja, t kan natuurlijk..
Ok mijn puntje weer gezet...
quote:Maar bedoel je nou dat je er echt klaar voor was of is dat een beetje zelfspot. Verder: hoe oud was de jongen waar je het mee deed?
Op dinsdag 18 maart 2003 00:51 schreef shavirah het volgende:[..]
Ben het met je eens...Je moet het alleen doen als je er echt klaar voor bent...IK was dat op mijn 12e al.. 2 weken na mijn 12e verjaardag om precies te zijn.. ( Als ik eraan terug denk vond ik mezelf toen wel te jong ja, maar ik heb er geen spijt van gehad..)
Wat een gelul! Net of je op zoiets een etiket kan plakken: dat je op je 14e een label krijgt met "Klaar voor de eerste keer" of zo.
Je bent klaar voor de eerste keer als je je er klaar voor voelt. Dat hangt af van je ontwikkeling, de situatie en nog veel meer dingen. Ben je vroegrijp of niet? Hoe is je lichamelijke ontwikkeling? Kom je iemand tegen bij wie je je genoeg op je gemak voelt? enz. enz. Het speelt allemaal mee.
Voor de een is 15 een goede leeftijd, ik was zelf bijna 20 de eerste keer. Niet omdat de kans zich niet voordeed, maar omdat ik daadwerkelijk voelde dat ik er nog niet klaar voor was daarvoor.
En: door een soort leeftijd aan te stellen gaan mensen het idee krijgen dat het rond die leeftijd zou moeten of zo. Volg gewoon lekker je gevoel, dan komt het vanzelf wel goed.
dus 14 is nog niet zo heel verkeerde leeftijd. Mits het er 2 zijn
Ik denk dat een ieder dat voor zich uit moet maken. Er zijn wel grenzen, 13 is toch echt te jong.
14 bij sommige die denken dat ze er klaar voor zijn.
16 vind ik zelf een mooie leeftijd.
Het enige gevaar wat er aan dit topic hangt is heel simpel.
Shit ik ben 16 en maagd das niet goed, snel maar een meisje verkrachten dan ben ik weer tha man
quote:Ja ik was er echt klaar voor, ik heb hem verleid.. hij was 24.. (was een vage situatie was gewoon een vriend van me moeder en hij had wat problemen waardoor hij een tijdje bij ons woonde..weinig ruimte en sliep op mijn kamer..en ik lag en af en toe gewoon bij..en toen tja...dan weet je het wel he haha..
Op dinsdag 18 maart 2003 10:48 schreef FX het volgende:[..]
Maar bedoel je nou dat je er echt klaar voor was of is dat een beetje zelfspot. Verder: hoe oud was de jongen waar je het mee deed?
vanaf 10/11 jaar ben je al vruchtbaar hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |