quote:Ik ben neutraal hoor. Ik heb alleen een ergere hekel aan Amerika
Op zondag 6 april 2003 21:29 schreef Steinkogler het volgende:[..]
Ja, als je dingen roept als "Ik hoop dat Amerika wordt teruggepakt" en bovendien zo'n icon hebt, is me wel duidelijk aan wiens kant jij staat.
quote:Neutraal
Op zondag 6 april 2003 21:33 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Ik ben neutraal hoor. Ik heb alleen een ergere hekel aan Amerika
, maar dat betekent nog niet dat ik voor Saddam ben wat jij wel graag zou willen omdat jou leven dan wat duidelijker is
quote:Mwooaaaaaaaaaaah misschien vind ik het iets leuker als Amerika verliest
Op zondag 6 april 2003 21:49 schreef Steinkogler het volgende:[..]
Neutraal
Dus het maakt jou niet uit of de oorlog door de geallieerden of Irak wordt gewonnen???
quote:Mooie definitie van neutraal
Op zondag 6 april 2003 21:33 schreef SilverSpirit het volgende:
Ik ben neutraal hoor. Ik heb alleen een ergere hekel aan Amerika.
quote:Jaaah oke jij wint ik ben voor Irak.
Op zondag 6 april 2003 21:54 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Mooie definitie van neutraal
quote:Lol, ik ben benieuwd hoeveel producten je al wel niet hebt gekocht die uit de VS komen, en dus indirect hun economie hebt gesteund en dus ook deze oorlog.
Op zondag 6 april 2003 21:53 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Mwooaaaaaaaaaaah misschien vind ik het iets leuker als Amerika verliest
, maar dat is niet omdat ik voor Irak ben maar omdat ik Amerika haat.
quote:Ooh ik drink graag Coca Cola hoor! Maar daar gaat het nu niet om
Op zondag 6 april 2003 21:55 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Lol, ik ben benieuwd hoeveel producten je al wel niet hebt gekocht die uit de VS komen, en dus indirect hun economie hebt gesteund en dus ook deze oorlog.
quote:Als je de VS haat zou je dat ook moeten haten, of lul je maar wat om stoer te doen net?
Op zondag 6 april 2003 21:56 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Ooh ik drink graag Coca Cola hoor! Maar daar gaat het nu niet om
quote:Nee het slaat nergens op om een drankje te haten daarom. Kom maar terug als je overtuigende argumenten hebt!
Op zondag 6 april 2003 21:58 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Als je de VS haat zou je dat ook moeten haten, of lul je maar wat om stoer te doen net?
quote:Water ook.
Op zondag 6 april 2003 21:58 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Als je de VS haat zou je dat ook moeten haten, of lul je maar wat om stoer te doen net?
En coca-cola is idd nice.
quote:Mecca Cola
Op zondag 6 april 2003 22:11 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Fanta.
quote:Controleer je CD rek even: Atlantic records (Led Zeppelin, Tori Amos, Genesis, Yes, Phil Collins, Monty Python, INXS, etc.) dat later een belangrijk onderdeel werd van WEA (Cher, Mike Oldfield, etc.), is opgericht door een moslim genaamd Ahmet Ertegun. Dus als al die islambashers nou eens consequent zouden zijn, gooien die hun cd's van dat label de deur uit. Het geld wordt tenslotte vast doorgesluisd naar Al Qaida.
Op zondag 6 april 2003 21:55 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Lol, ik ben benieuwd hoeveel producten je al wel niet hebt gekocht die uit de VS komen, en dus indirect hun economie hebt gesteund en dus ook deze oorlog.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=3:28:30|AM&sql=R74352#SONGSAPPEAR
Hier hebben jullie alvast een overzichtje, stelletje trottels.
quote:Zoek voor de lol eens het woord "neutral" op in het woordenboek
Op zondag 6 april 2003 21:33 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Ik ben neutraal hoor. Ik heb alleen een ergere hekel aan Amerika
, maar dat betekent nog niet dat ik voor Saddam ben wat jij wel graag zou willen omdat jou leven dan wat duidelijker is
quote:Vanavond om 20:37 is de oorlog afgelopen. (een paar pockets of resitance niet meegerekend)
Op dinsdag 18 maart 2003 00:20 schreef qbus het volgende:
Hoelang zal de oorlog duren. Word het een kwestie van weken,maanden of mischien zelfs jaren ?
quote:Ahmet Ertegun is Turks. En dat heeft zoals we weten niets met de Arabieren of de Arabische Islam te maken. Net zoals de ortodoxe Rusland niets met Nederland te maken heeft. Dus cd's de deur uit zou nergens op slaan eigenlijk. En een Turk zou dus nooit geld naar Al-Qaida doorsturen want dit slaat dan ook nergens op, want wat hebben de Turken met die Arabische organisatie te maken?
Op maandag 7 april 2003 09:39 schreef Ulx het volgende:[..]
Controleer je CD rek even: Atlantic records (Led Zeppelin, Tori Amos, Genesis, Yes, Phil Collins, Monty Python, INXS, etc.) dat later een belangrijk onderdeel werd van WEA (Cher, Mike Oldfield, etc.), is opgericht door een moslim genaamd Ahmet Ertegun. Dus als al die islambashers nou eens consequent zouden zijn, gooien die hun cd's van dat label de deur uit. Het geld wordt tenslotte vast doorgesluisd naar Al Qaida.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=3:28:30|AM&sql=R74352#SONGSAPPEAR
Hier hebben jullie alvast een overzichtje, stelletje trottels.
Maar als je doelt op de onwetendheid van de Amerikanen of sommige Europeanen, dan geef ik je gelijk.
quote:Het maakt niet uit, net zoals het hypocriet is van anti-vs figuren om een glas coca cola te drinken, is het voor de echte islambasher not done om platen van Led Zeppelin in huis te hebben.
Op maandag 7 april 2003 11:31 schreef delapoko het volgende:[..]
Ahmet Ertegun is Turks. En dat heeft zoals we weten niets met de Arabieren of de Arabische Islam te maken. Net zoals de ortodoxe Rusland niets met Nederland te maken heeft. Dus cd's de deur uit zou nergens op slaan eigenlijk. En een Turk zou dus nooit geld naar Al-Qaida doorsturen want dit slaat dan ook nergens op, want wat hebben de Turken met die Arabische organisatie te maken?
Als het een Arabier was zou het anders zijn denk ik.Maar als je doelt op de onwetendheid van de Amerikanen of sommige Europeanen, dan geef ik je gelijk.
En ja, het is volkomen belachelijk. Maar dat stelletje McDonaldsklanten heeft er dan ook wel om gevraagd, met hun idiote stellingen.
quote:Neutral? We zitten hier in Nederland hoor!
Op maandag 7 april 2003 09:49 schreef Refragmental het volgende:[..]
Zoek voor de lol eens het woord "neutral" op in het woordenboek
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:45 schreef George_Bush het volgende:[..]
Vanavond om 20:37 is de oorlog afgelopen. (een paar pockets of resitance niet meegerekend)
quote:Probeer anders eens "neutraal"
Op maandag 7 april 2003 14:33 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Neutral? We zitten hier in Nederland hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |