quote:Volgens mij let jij echt totaal niet op? Je weet toch wel hoe het land Irak en zijn absoluut leider in elkaar steken?
Op dinsdag 18 maart 2003 16:59 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Wie zijn wij om daar dictatortje te gaan spelen en uit te maken wat goed is voor Irak? Weten we uberhaupt wel wat AL die mensen daar willen? En dan niet Irakezen die in het buitenland wonen.. de bevolking daar dus..
quote:Nou ga even heen vragen, mensen zijn daar heel erg eerlijk heb ik horen zeggen. De geheime politie(of hoe ze het ook maar noemen) vragen daar aan kinderen van 3 op school wat hun pappa zegt als Sadam op t.v komt(bronnetje discovery channel, the real sadam) en in dit geval had paps gezegd het een rare snuiter te vinden. Gevolg? Volgende dag een kogel door de kop.
Op dinsdag 18 maart 2003 17:19 schreef schatje het volgende:[..]
Idd, voordat we Irak aanvallen, hebben we niet eerst aan het Iraakse volk gevraagd wat het zelf wil.Dat bepalen wij wel.
Het Iraakse volk heeft eigenlijk al jarenlang geen enkele reden heeft om het Westen te vertrouwen.Eerst niet door de steun die o.a. de VS aan Saddam gaf, toen de Golfoorlog was gewonnen riepen de Amerikanen het Iraakse volk op tot een opstand tegen Saddam en keken vervolgens de andere kant op toen hij de opstandelingen afslachtte en niet door de economische boycot waarvan het volk het slachtoffer werd.
Dringt het door dat je niet kunt vragen wat ze willen, praten betekend vermoorde worden. Zo genoeg of ben je niet zo snel te overtuigen?
quote:Het was ook niet letterlijk bedoeld.
Op dinsdag 18 maart 2003 17:24 schreef roeth het volgende:[..]
Nou ga even heen vragen, mensen zijn daar heel erg eerlijk heb ik horen zeggen. De geheime politie(of hoe ze het ook maar noemen) vragen daar aan kinderen van 3 op school wat hun pappa zegt als Sadam op t.v komt(bronnetje discovery channel, the real sadam) en in dit geval had paps gezegd het een rare snuiter te vinden. Gevolg? Volgende dag een kogel door de kop.
Dringt het door dat je niet kunt vragen wat ze willen, praten betekend vermoorde worden. Zo genoeg of ben je niet zo snel te overtuigen?
quote:HAHAHAHAHAHA... dit méén je toch niet hoop ik?
Op dinsdag 18 maart 2003 17:19 schreef schatje het volgende:
Idd, voordat we Irak aanvallen, hebben we niet eerst aan het Iraakse volk gevraagd wat het zelf wil.
Vervolgens zit ik naar het 2e kamerdebat te kijken en dan hoor ik famke halsema en jan marijnissen bakkesen TEGEN de oorlog. De argumenten die zijn aanvoeren zijn werkelijk te gek voor woorden. Als het aan links nederland ligt krijgt saddam nog 200 jaar om te ontwapenen. De naiviteit van links is bijna zielig. Ze zijn te ver in de linkse put gevallen om nog helder het daglicht te zien.
Oftewel de man die voor de oorlog is overtuigd mij dat oorlog niet gewenst is en de mensen die tegen de oorlog zijn overtuigen mij van de noodzaak van deze oorlog.
Misschien moeten ze eens een keer iets aan PR gaan doen, zodat ze mensen achter zich kunnen scharen in plaats van wegjagen naar de oppositie.
* dontcare weet dus niet wat ie er van moet denken ....
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:36 schreef Vuur het volgende:
kunnen we na de oorlog terug lezen wie er voor was en wie tegen en dan kunnen we gewoon als een champions-leage wedstrijd een beetje nababbelen
quote:DUH
Op dinsdag 18 maart 2003 17:20 schreef roeth het volgende:[..]
Volgens mij let jij echt totaal niet op? Je weet toch wel hoe het land Irak en zijn absoluut leider in elkaar steken?
quote:Goed idee. Misschien wordt de wereld toch nog bewoonbaar.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:55 schreef SEMTEX het volgende:
DUH
Maar wie zegt dat die informatie niet hier en daar wat aangedikt is door de VS? Bovendien: Cuba wordt ook nog steeds geregeerd door Fidel Castro, zullen we ons daar dan ook maar even mee gaan bemoeien? En zullen we Noord-Korea meteen ook even van z'n dictatortje ontdoen?
quote:Inderdaad. En zullen we dan alleereerst eens beginnen met de allergrootste engerd Bush van z'n stoeltje af te helpen en er een redelijk iemand neerzetten?
Op dinsdag 18 maart 2003 20:56 schreef speknek het volgende:[..]
Goed idee. Misschien wordt de wereld toch nog bewoonbaar.
quote:Laten we het hopen
Op dinsdag 18 maart 2003 20:59 schreef speknek het volgende:
Mwah, dat gebeurt over twee jaar vanzelf.
quote:Ja, Bush is veel enger dan Hoessein en zijn zonen.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:57 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Inderdaad. En zullen we dan alleereerst eens beginnen met de allergrootste engerd Bush van z'n stoeltje af te helpen en er een redelijk iemand neerzetten?
Voor de oorlog.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Inderdaad. En zullen we dan alleereerst eens beginnen met de allergrootste engerd Bush van z'n stoeltje af te helpen en er een redelijk iemand neerzetten?
quote:Precies, Jeb Bush is veel leuker en spreekt ook nog eens beter Spaans
Op dinsdag 18 maart 2003 21:00 schreef SEMTEX het volgende:Laten we het hopen
quote:Spanje, wat was daar ook alweer mee??
Op dinsdag 18 maart 2003 21:16 schreef BAZZA het volgende:[..]
Precies, Jeb Bush is veel leuker en spreekt ook nog eens beter Spaans
quote:Hij maakte een foutje, noemde de premier een president.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:43 schreef schatje het volgende:
Spanje, wat was daar ook alweer mee??
Dat neemt niet weg dat hij best vloeiend is in het Spaans
mag ook wel met een latino vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |