quote:Och, dat neemt de premier van Spanje hem niet kwalijk zo te zien.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:52 schreef BAZZA het volgende:
Hij maakte een foutje, noemde de premier een president.
quote:nee dan loopt ie nog 2 jaar lang te janken over die paar burgers die het niet overleefd hebben
Op dinsdag 18 maart 2003 11:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En als de bevolking van Bagdad de Amerikanen als bevrijders welkom heten, horen we jou dan ook nog?
die poll op pagina 1 blijft maar gelijk op gaan wat betreft voor en tegen, gisteren al, vandaag nog steeds
En de verzamelde media maar beweren dat een overweldigende meerderheid tegen zou zijn.
yeah right.
quote:Ja dat helpt wel! Tjonge jonge, denk na of doe alsof je na kan denken!
Op woensdag 19 maart 2003 12:04 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben pertinent tegen oorlog. Alsof dictatortjes afzetten een volk helpt.
Nog steeds voor de oorlog. Hang Saddam de tweede maal aan zijn voeten op.
quote:ben je nog van plan dit rare propaganda plaatje dat al ca. 1000x gepost is nog vaak te laten zien?
Op dinsdag 18 maart 2003 22:28 schreef M.ALTA het volgende:
Die Aznar is idd een soort Charlie Chaplin van de NAVO.
Maar gelukkig staat de oorlog om de hoek, des te eerder zijn we ervan af..
The U.S. of A. will kick some Saddam ass!
Gisteren ook weer bij Barend en van Dorp. Een gevluchte Irakees vertelde dat het volk blij is bevrijd te worden van Sadam. Hij vergelijkte het met een gekaapt vliegtuig, alleen wordt het Iraakse volk al 30 jaar lang gegijzeld.
Als het anders opgelost had kunnen worden, had ik dat natuurlijk liever gehad, maar blijkbaar is dat niet mogelijk, dus dan maar zo.
Ik ga ervan uit dat het Amerikaanse leger zoveel mogelijk zal proberen te voorkomen dat er burgerslachtoffers vallen. Helemaal zal dat niet lukken, maar ik denk niet dat ze in de wilde weg gaan schieten.
Denk trouwens wel dat Sadam propaganda zal gaan voeren met kinderen die zogenaamd door Amerikanen zijn doodgeschoten, maar wat hij dan zelf heeft laten doen. Alleen maar om de Amerikanen zwart te maken. Zo gek is hij wel.
quote:Wat heeft dat precies te maken met voor de oorlog zijn?
Op dinsdag 18 maart 2003 22:20 schreef BugsySiegel het volgende:
Natuurlijk voor. Ben immers een weldenkend mens.
Ik ben trouwens tegen.
quote:Precies.
Op woensdag 19 maart 2003 15:47 schreef Gia het volgende:
Voor.Gisteren ook weer bij Barend en van Dorp. Een gevluchte Irakees vertelde dat het volk blij is bevrijd te worden van Sadam. Hij vergelijkte het met een gekaapt vliegtuig, alleen wordt het Iraakse volk al 30 jaar lang gegijzeld.
Als het anders opgelost had kunnen worden, had ik dat natuurlijk liever gehad, maar blijkbaar is dat niet mogelijk, dus dan maar zo.
Ik ga ervan uit dat het Amerikaanse leger zoveel mogelijk zal proberen te voorkomen dat er burgerslachtoffers vallen. Helemaal zal dat niet lukken, maar ik denk niet dat ze in de wilde weg gaan schieten.
Denk trouwens wel dat Sadam propaganda zal gaan voeren met kinderen die zogenaamd door Amerikanen zijn doodgeschoten, maar wat hij dan zelf heeft laten doen. Alleen maar om de Amerikanen zwart te maken. Zo gek is hij wel.
het werd wel eens tijd om saddam weg te werken daarzo! en het heeft lang genoeg geduurt al die lieve woordjes tegen hem dat ie maar eens moet ophouden en zijn wapens moet inleveren enzow.. bla bla bla...
Let's get ready to RUMBLE!!
Als ik die mensen zie bij vredesdemonstraties met Sovjet-vlaggen en zgn. intifadasjaaltjes om hun gezicht te bedekken... Wát een idioot vertoon.
quote:Ik ben daarom tegen de trage besluiteloosheid van de VN waar kennelijk altijd wel enkele lidstaten hun eigen belang laten prevaleren middels gebruik van veto's.
Op dinsdag 18 maart 2003 10:45 schreef SCH het volgende:[..]
De vraag is juist nu wel relevant omdat er een heldere situatie is en geen mitsen of maar-en meer. Er komt een aanval zonder VN-Mandaat. Ben je daar voor of tegen? Da's toch geen onmogelijke vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |