quote:Bekeer je tot de Islam en ga een stuk zuidelijker wonen. Daar kun je ongestoord martelingen op de televisie volgen.
Op maandag 24 maart 2003 21:58 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
dit vind ik imho toch een beetje mieterig.. alsof de burgers in Irak beschermd worden tegen de verschrikkelijke gevolgen van de oorlog door een steriel linkje..
laat de mensen hier ook maar direct geconfronteerd worden met schockerende beelden in plaats van slechts de klinische en afstandelijke plaatjes van de "stoere" explosies en macho soldaten.
of zijn jullie bang dat de chips en bier hij de CNN show minder lekker gaan smaken ?
quote:Dat is de policy van FOK!. Met de ruimte en de manier die je nu geboden is zul je het moeten doen.
Op maandag 24 maart 2003 21:58 schreef Fonkmeistah het volgende:dit vind ik imho toch een beetje mieterig.. alsof de burgers in Irak beschermd worden tegen de verschrikkelijke gevolgen van de oorlog door een steriel linkje..
laat de mensen hier ook maar direct geconfronteerd worden met schockerende beelden in plaats van slechts de klinische en afstandelijke plaatjes van de "stoere" explosies en macho soldaten.
of zijn jullie bang dat de chips en bier hij de CNN show minder lekker gaan smaken ?
"[centraal] de oorlog is begonnen" hier verder svp".
In een apart "Oorlog in Irak subforum " vind ik een "centraal de oorlog is begonnen" topic sowieso al wat vreemd (
) , maar te meer wanneer bv een topic over een omgekochte vertrouweling welke een liquidatie zou uitvoeren op slot wordt gegooid met het verzoek in het centrale topic verder te gaan.
Maak dan geen apart Oorlog in Irak subforum.
quote:Zoekt en gij zult vinden
Op dinsdag 25 maart 2003 01:14 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wat heeft het nog voor zin topics te openen wanneer ze worden gesloten met de woorden:"[centraal] de oorlog is begonnen" hier verder svp".
In een apart "Oorlog in Irak subforum " vind ik een "centraal de oorlog is begonnen" topic sowieso al wat vreemd (
) , maar te meer wanneer bv een topic over een omgekochte vertrouweling welke een liquidatie zou uitvoeren op slot wordt gegooid met het verzoek in het centrale topic verder te gaan.
Maak dan geen apart Oorlog in Irak subforum.
Hoe gaan ze Saddam Hussein pakken? past het ook prima in.
Ik heb hier nog een link die zeer veel video en fotomateriaal bevat:
Succes ermee!
Groetjes
quote:misschien kan jij je beter aanmelden voor het amerikaanse leger.. dan kan je ongestoord meedoen..
Op maandag 24 maart 2003 22:19 schreef koeike het volgende:
Bekeer je tot de Islam en ga een stuk zuidelijker wonen. Daar kun je ongestoord martelingen op de televisie volgen.
Ik had net een topic geopend, die eigenlijk direct alweer op slot ging...
met de mededeling:
Slotje. En topicstarter, lees de policy even door.
Nou dat heb ik dan even gedaan... Alleen kan echt niet ontdekken wat ik fout heb gedaan, ik stel een duidelijk probleem aan de kaak, dit onderwerp is niet goed terug te vinden in een lopend topic.. wil je ff uitleggen waarom er een slotje op kwam?
en op het moment van sluiten, wijzigde ik mijn tekst om te waarschuwen voor enige schokkende foto's... als dat de reden is, dan zal ik die er ff nog bijzetten....
ook de algemene policy even doorgekeken, alleen kan nogsteeds niet ontdekken wat er mis aan was!!!
als ik zow in verschillende topics kijk dan zijn er wel meer van dat soort links... wil je ff antwoorden, want vindt ut een beetje jammer, topic open gooien is ook wel genoeg, ik wacht nog ff 5 min....
quote:Topic is terecht gesloten. Onderwerpen die je aansnijdt komen al in diverse andere topics aan de orde, maar als ik het goed zie probeer je enkel je eigen site op deze manier te spammen.
Op dinsdag 25 maart 2003 22:08 schreef N-I-X het volgende:
robh...ook de algemene policy even doorgekeken, alleen kan nogsteeds niet ontdekken wat er mis aan was!!!
als ik zow in verschillende topics kijk dan zijn er wel meer van dat soort links... wil je ff antwoorden, want vindt ut een beetje jammer, topic open gooien is ook wel genoeg, ik wacht nog ff 5 min....
Walgelijk
quote:Dit soort topics hoeven wat mij betreft niet, de link die je geeft heeft niets te maken met het onderwerp dat je aansnijdt en er was al een topic over.
Op dinsdag 25 maart 2003 22:08 schreef N-I-X het volgende:
robh...ook de algemene policy even doorgekeken, alleen kan nogsteeds niet ontdekken wat er mis aan was!!!
En verder: wat Kozzmic zei.
quote:Past het prima in ja, je gaat alleen voorbij aan het feit dat mijn topic geopend was op maandag 24 maart 2003 om 03:03 en het topic waar het 'prima in had gepast' pas maandag 24 maart 2003 om 17:27.
Op dinsdag 25 maart 2003 08:53 schreef robh het volgende:Zoekt en gij zult vinden
Hoe gaan ze Saddam Hussein pakken? past het ook prima in.
Ik begrijp best dat het hectisch is voor jullie met al die topics maar mij vergaat op deze wijze de zin om te pogen een bijdrage te leveren aan dit subforum.
quote:Okee dan spreek ik voor alle mods als ik zeg
Op woensdag 26 maart 2003 00:32 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik begrijp best dat het hectisch is voor jullie met al die topics maar mij vergaat op deze wijze de zin om te pogen een bijdrage te leveren aan dit subforum.
SORRY ![]()
maar wel nog een beetje posten dan.
Een foto met jochie zonder oog vind ik niet kunnen, schaam je robh! ![]()
Zelfs in strijd met de FOK!-regels volgens mij.
quote:Ow
Op woensdag 26 maart 2003 09:03 schreef Sidekick het volgende:
http://forum.fok.nl/usericons/16625/war33.gifEen foto met jochie zonder oog vind ik niet kunnen, schaam je robh!
Zelfs in strijd met de FOK!-regels volgens mij.
Dacht het niet.
quote:Schokkende plaatjes moeten hier achter een link zitten met een waarschuwing. Ik vind dat plaatje schokkend.
Op woensdag 26 maart 2003 09:08 schreef robh het volgende:[..]
Ow
![]()
Dacht het niet.
quote:Ik heb m al gewijzigd
Op woensdag 26 maart 2003 09:11 schreef Alan_Partridge het volgende:
Dat vond ik idd ook wel een beetje ver gaan, hoor.
quote:Bedankt.
Op woensdag 26 maart 2003 09:13 schreef robh het volgende:[..]
Ik heb m al gewijzigd
quote:Daar sluit ik me bij aan.
Op woensdag 26 maart 2003 01:04 schreef battlesickloner het volgende:
O ja en ik wil eigenlijk nog mods en posters allerhande bedanken voor dit subforum.
Aangezien jullie ******** zijn en totaal geen macht thuis kunnen uit oefenen, snap ik best dat jullie hier een beetje stoer uit de hoek willen komen. En machtsvertoon laten zien. Jullie gaan inhoudelijk nooit op dingen in. Leggen nooit uit waarom specifiek alles dicht gaat. Bannen sommige users omdat ze niet aan jullie strakke regeltjes voldoen. Ik bedoel ik snap best dat je met dat nerd hoofd van je in de normale wereld niets kan bereiken, maar ga dan niet zo stoer lopen doen op FOK! omdat je een moderator bent. Want dat stelt geen ene flikker voor.
Dag ![]()
(Moderprutsers WAR forum)
quote:Geboortedatum 15 februari 1985
Op woensdag 26 maart 2003 18:32 schreef Fillipe het volgende:
Geachte mods,Aangezien jullie ******** zijn en totaal geen macht thuis kunnen uit oefenen, snap ik best dat jullie hier een beetje stoer uit de hoek willen komen. En machtsvertoon laten zien. Jullie gaan inhoudelijk nooit op dingen in. Leggen nooit uit waarom specifiek alles dicht gaat. Bannen sommige users omdat ze niet aan jullie strakke regeltjes voldoen. Ik bedoel ik snap best dat je met dat nerd hoofd van je in de normale wereld niets kan bereiken, maar ga dan niet zo stoer lopen doen op FOK! omdat je een moderator bent. Want dat stelt geen ene flikker voor.
Dag
quote:Whaaaaaaahahha
Op woensdag 26 maart 2003 18:32 schreef Fillipe het volgende:
Geachte mods,Aangezien jullie ******** zijn en totaal geen macht thuis kunnen uit oefenen, snap ik best dat jullie hier een beetje stoer uit de hoek willen komen. En machtsvertoon laten zien. Jullie gaan inhoudelijk nooit op dingen in. Leggen nooit uit waarom specifiek alles dicht gaat. Bannen sommige users omdat ze niet aan jullie strakke regeltjes voldoen. Ik bedoel ik snap best dat je met dat nerd hoofd van je in de normale wereld niets kan bereiken, maar ga dan niet zo stoer lopen doen op FOK! omdat je een moderator bent. Want dat stelt geen ene flikker voor.
Dag
quote:Ja en problemen mee? Wannabe modje. Dag
Op woensdag 26 maart 2003 18:41 schreef schatje het volgende:[..]
Geboortedatum 15 februari 1985
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |