abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9192997
Had iemand deze week nog het hoogste bod op iets leuks op Ebay?

Ik heb afgelopen week de internet veilingsites "ontdekt". (na voorheen Marktplaats en zo alleen te gebruiken in mijn speurtocht naar console/games)

Op het moment heb ik 116 lopende biedingen en 45 gewonnen objecten. (alleen van deze week)
O.a. spellen voor de: NES, Sega Master System, Megadrive, maar ook Final Fantasy - The Movie speelgoed, en voor de PC Space Quest IV (floppy versie, origineel in doos).

-

Het valt me op dat vooral NES spellen overal nu massaal gedumpt worden en dus erg goedkoop zijn. Vooral als je een grote partij in een keer opkoopt.

Iemand nog recente leuke Ebay [**of andere internet veiling site] aankopen?

pi_9193054
gewonnen? op ebay kan je toch alleen verliezen (teringhoge veilingkosten)
pi_9193105
wel opletten dat je het allemaal kunt betalen als je alles wint
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_9193144
Super Mario RPG
pi_9193189
Wraith - Sea of Shadows supplement voor $7.

De nieuwprijs hier in Nederland zit tussen de ¤17 en ¤20, dus incl. verzendkosten uit de USA nog steeds een goede prijs.

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_9193355
quote:
Op maandag 17 maart 2003 23:00 schreef Patvs het volgende:
Had iemand deze week nog het hoogste bod op iets leuks op Ebay?

Ik heb afgelopen week de internet veilingsites "ontdekt". (na voorheen Marktplaats en zo alleen te gebruiken in mijn speurtocht naar console/games)

Op het moment heb ik 116 lopende biedingen en 45 gewonnen objecten. (alleen van deze week)
O.a. spellen voor de: NES, Sega Master System, Megadrive, maar ook Final Fantasy - The Movie speelgoed, en voor de PC Space Quest IV (floppy versie, origineel in doos).

-

Het valt me op dat vooral NES spellen overal nu massaal gedumpt worden en dus erg goedkoop zijn. Vooral als je een grote partij in een keer opkoopt.

Iemand nog recente leuke Ebay [**of andere internet veiling site] aankopen?

Dude! Doe je dat soms fulltime? . Wat is je username? Als je zoveel verkoopt, heb je kans dat ik al eens iets van je "gewonnen" heb.

ontopic: vandaag niets, hoop binnenkort een complete zelda te winnen

pi_9193397
Welke teringhoge veilingkosten??

Ik werk zelf voor het (kunst) Veilinghuis Sotheby's.
Daar betaald de KOPER 22% opgeld... (Ebay 0%) en de
VERKOPER 15% (Ebay 5% + plaatsingsgeld).. dus dat valt wel mee hoor..

Ik KOOP. Ik verkoop nog niets. M'n username is: patvs1980

[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 17-03-2003 23:23]

pi_9193454
quote:
Op maandag 17 maart 2003 23:19 schreef Patvs het volgende:
Welke teringhoge veilingkosten??

Ik werk zelf voor het (kunst) Veilinghuis Sotheby's.
Daar betaald de KOPER 22% opgeld... (Ebay 0%) en de
VERKOPER 15% (Ebay 5% + plaatsingsgeld).. dus dat valt wel mee hoor..

En bij ebay weet je tenminste of iemand te vertrouwen is, dat is bij marktplaats of zo niet echt duidelijk...
  maandag 17 maart 2003 @ 23:28:18 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9193557
Ik heb recentelijk nog nix gekocht... Wel al redelijk veel (een stuk of 10 dingen in totaal eingelijk)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 17 maart 2003 @ 23:35:19 #10
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9193693
Sjemig, ga je lekker? Zoveel lopende biedingen had ik in mijn hoogtijd dagen niet eens.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_9193852
Op de helft van die lopende biedingen heb ik inmiddels niet meer het hoogste bod hoor. Vooral die Amerikanen zijn irritant. Die gaat laatste tien minuten pas bieden.

Het zal me niet verbazen met allerlei SNIPER programmaatjes. Kan Ebay je daar eigenlijk om verbannen?

pi_9193936
quote:
Op maandag 17 maart 2003 23:43 schreef Patvs het volgende:
Het zal me niet verbazen met allerlei SNIPER programmaatjes. Kan Ebay je daar eigenlijk om verbannen?
Yep, die zijn verboden. Maar ik begin ook altijd met bieden net voordat de veiling afloopt.

Ontopic: Mijn laatst gewonnen object was Arrows A 22 Verstappen Monte Carlo 2001 Minichamps 1:43

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
  maandag 17 maart 2003 @ 23:48:41 #13
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9193953
quote:
Op de helft van die lopende biedingen heb ik inmiddels niet meer het hoogste bod hoor. Vooral die Amerikanen zijn irritant. Die gaat laatste tien minuten pas bieden.

Tja, om heel eerlijk te zijn is dat ook de enige (en juiste) manier van goed kavels scoren. Het klinkt lame, en wellicht is het dat ook als je nieuw into Ebay bent, maar de beste koopjes scoor je nog altijd door 15 seconden voor het einde te bieden en niet eerder.

Het heeft ook zo weinig nut om eerder te bieden. Gewoon goed rond kijken, bepalen wat je wil en wachten. Planning is alles. .

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_9194120
quote:
Op maandag 17 maart 2003 23:48 schreef Zooi het volgende:

[..]

Tja, om heel eerlijk te zijn is dat ook de enige (en juiste) manier van goed kavels scoren. Het klinkt lame, en wellicht is het dat ook als je nieuw into Ebay bent, maar de beste koopjes scoor je nog altijd door 15 seconden voor het einde te bieden en niet eerder.

Het heeft ook zo weinig nut om eerder te bieden. Gewoon goed rond kijken, bepalen wat je wil en wachten. Planning is alles. .

Ben gister tot 1:30 opgebleven om te bieden op Chrono Trigger
Niet gewonnen helaas
pi_9194138
quote:

Wat zijn SNIPER programmaatjes
pi_9194290
Ik ben ook al een keer om 4 uur en twee keer om 5 uur opgestaan voor een americaanse veiling. Klote dat ik steeds niet won
pi_9194320
Geautomatiseerde programmaatjes die de laatste seconde het bod met een stapje verhogen. Zoals "Auctionstealer"
http://www.auctionstealer.com/

Maar ook mensen die achter de computer zitten om de laatste minuut te kunnen bieden zijn "SNIPERS"

dinsdag 18 maart 2003 @ 02:17:55 #18
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9196608
Ik bied meestal in de laatste 10 seconden. Vooral als een newbie het hoogste bod heeft, want die maakt het echt niet uit hoeveel die biedt meestal, omdat ie geen flauw idee hoe mainstream sommige dingen zijn.

Zo heb ik een Nes compleet in doos gewonnen voor ¤52 terwijl openingsbod ¤50 was Alleen is het 2 dagen geleden dat ik gewonnen had en nog steeds geen bericht terug

[b]*[/b][url=http://www.tweakers.net/gallery/sys/1679][b][i]My Computer[/i][/b][/url][b]*[/b][url=http://users.ign.com/collection/MuErTo_ChAvEz][b][i]My Game Collection[/i][/b][/url][b]*[/b]
  dinsdag 18 maart 2003 @ 02:34:06 #19
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_9196722
Ik verdoem Ebay tot in de hel... Waar het voor alle eeuwigheid zal branden!!!

Mjah, heb een keer een laptop voor 200 eurie verkocht... Nou moet ik die lamzakken van Ebay 20 eurie schrokken, omdat ik het op hun site verkocht heb...

Ja, dachten we ff van niet, he... anonimiteit is soms toch wel mooi in deze tijd van globale communicatie ;-)

RD

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 07:55:05 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9197111
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 02:34 schreef RedDevil085 het volgende:

Mjah, heb een keer een laptop voor 200 eurie verkocht... Nou moet ik die lamzakken van Ebay 20 eurie schrokken, omdat ik het op hun site verkocht heb...

Ja, dachten we ff van niet, he... anonimiteit is soms toch wel mooi in deze tijd van globale communicatie ;-)

RD

Dat staat overal duidelijk aangegeven... Betaal gewoon!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9197913
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 02:34 schreef RedDevil085 het volgende:

RD

Ja echt he, gister was ik in de winkel om iets te kopen, moest ik nog betalen ook, mooi dus niet he
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:58:53 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_9204425
Sinds eBay raar aan het doen is met hogere verkoopkosten e.d. heb ik er niks meer ge- c.q. verkocht.

Ik heb wel een keer op Ricardo dingen gekocht, ergens in Januari. eBay kennende dacht ik gewoon te bieden op iets van 10 euro, en ik had ook daadwerkelijk gewonnen. Heel fijn kreeg ik naderhand een rekening van ze van 80 cent o.i.d. Nou, voor die 80 cents mogen ze mijn account wel blokkeren, want als ze me zonder me te informeren (had al eerder dingen zonder koperskosten gekocht bij Ricardo) koperskosten gaan regelen, dan kunnen ze de schijt krijgen. eBay heb ik zo'n 10-15 euro betaald aan verkoperskosten overigens, totdat ik stopte met gebruiken.

pi_9204504
Verkocht:
  • The Thing (PS2)
  • Gekocht

• Zelda (GBA).
  • Advanced Wars (GBA)
  • Final Fantasy VII
  • Bevalt me uitstekend.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_9214298
    [Crosspost]

Ik had dit dus gewonnen op Ebay:

Ik moet het echter nog gaan ophalen.

Wel kreeg ik vandaag met de post:
    -Robocop versus Terminator (Gamegear)(via Ebay)
    -Sega Master System (via marktplaats!)
    -(boxed) NES + drie (boxed) spellen: Super Mario 2, Gremlins 2, Disney's Adventures in the Magic Kingdom (ook via Marktplaats!)
    -

dinsdag 18 maart 2003 @ 20:23:40 #25
    37433 Grijze_muis
    ik is niet perfect..
    pi_9214569
    Ik heb ooit eens een partij van die pokemon kaartjes weten te winnen voor een paar euro

Maar meestal heb ik niet zo veel geluk op ebay

Mensen die niet leven zijn dood..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')