Maar vroeger, een hele tijd geleden, nog voor de tijd dat ze regels in gingen voeren wat een maximum motervermogen bepaalde.
Toen waren er auto's die mijn en misschien ook wel jullie hart nog steeds sneller doen slaan.
Enkele voorbeelden:
Renault Alpine A110
MG Metro
R5 turbo [/b]
[i] Ford Cortina
Ford RS 200 aka de dodenwagen
Audi Quatro
Opel Manta i 400
en natuurlijk deze
Peugeot 205 T16 Paris-Dakar
Peugeot 205 T16 ralley
quote:hoe kon ik die vergeten
Op maandag 17 maart 2003 20:01 schreef Tburg het volgende:
ik mis de lancia
mooie foto's overigens
En ik blijf de RS200 echt nog steeds een van de mooiste auto's allertijden vinden. Heb er eens 2 zien staan in Valkenswaard, ondanks dat hij maar in een hele kleine oplage is gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Toewan op 17-03-2003 20:33]
quote:pak alvast maar een doekje
Op maandag 17 maart 2003 20:23 schreef Toewan het volgende:
Een aantal van deze auto's reden later nog in het EK rallycross, zoals de RS200 en de Metro 6R4, onder andere bereden door Martin Schanche en Will Gollop. Jammer dat er nog maar weinig aandacht aan deze sport wordt besteed.En ik blijf de RS200 echt nog steeds een van de mooiste auto's allertijden vinden. Heb er eens 2 zien staan in Valkenswaard, ondanks dat hij maar in een hele kleine oplage is gemaakt.
quote:Ey, hoe kom je aan de foto van mijn garage..
Op maandag 17 maart 2003 20:32 schreef GizartFRL het volgende:[..]
pak alvast maar een doekje
![]()
En die 2 RS200's die ik had zien staan was bij het EK Rallycross in Valkenswaard.
redelijk onbekend, en volgens mij niet vaak in nederland meegedaan, maar wel een mooie foto!
quote:De rallysport is vrij groot hoor...
. Jammer dat er nog maar weinig aandacht aan deze sport wordt besteed.
quote:Jij kunt thuis geen RTL5 of Eurosport ontvangen?
Jammer dat er nog maar weinig aandacht aan deze sport wordt besteed.
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:00 schreef GizartFRL het volgende:
en natuurlijkdeze
Peugeot 205 T16 Paris-Dakar
Peugeot 205 T16 ralley
quote:Ik heb het over rallycross, geen rally-sport. Rallycross zijn korte manches van een aantal ronden, in tegenstelling tot de lange proeven van rally.
Op maandag 17 maart 2003 20:59 schreef Herfst het volgende:[..]
Jij kunt thuis geen RTL5 of Eurosport ontvangen?
quote:Ik denk dat ik weet wat je bedoeldt, maar volgens mij laten ze dat ook wel zien bij RTL5 rally report hoor.
Op maandag 17 maart 2003 21:02 schreef Toewan het volgende:[..]
Ik heb het over rallycross, geen rally-sport. Rallycross zijn korte manches van een aantal ronden, in tegenstelling tot de lange proeven van rally.
Wat heeft je sig trouwens te betekenen, Kreator? We hebben toch niks tegen zeeuwen, he?
quote:rally-sprint heet dat, zijn meestal een stuk of 3 rondes over een industrieterrein.
Op maandag 17 maart 2003 21:02 schreef Toewan het volgende:[..]
Ik heb het over rallycross, geen rally-sport. Rallycross zijn korte manches van een aantal ronden, in tegenstelling tot de lange proeven van rally.
quote:dat is weer iets anders... geen zin om t uit te leggen kan vast iemand anders. kga sloapen
Op maandag 17 maart 2003 21:35 schreef pr0f het volgende:[..]
rally-sprint heet dat, zijn meestal een stuk of 3 rondes over een industrieterrein.
www.rally4u.nl
www.htsrallyteam.nl
leuke sites voor meer info....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |