quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Houd ons op de hoogte. Als je over 20 jaar afscheid neemt met een WK-finale, ga ik je biografie schrijven. Van FOK! tot Florence. Want daar houden ze dan de finale uiteraard.
Interessant, dit zijn namelijk mooie toernooienquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:11 schreef Suijk het volgende:
Als er nog vrijwilligers rondlopen:
http://www.fcomniworld.nl/bvo/default.asp?MenuItem=20&id=163
En toen en toen en toen ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Zou leuk zijn AtDaMotDaMotDa. Ook voor jou wil ik wel biograaf worden, indien nodig.
Het begon met een fluit in de Achterhoek
Stoer! Laat het even weten als je een reactie krijgt..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
mailtje gedaan, misschien dat het wat wordt
Ik vond hem wel goed, trapte niet in dat spaanse toneel en gaf geel voor mekkeren.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:
Vanavond is er weer een omhoog gevallen ambtenaar een wedstrijd aan het verkloten.
Je weet niet wat hij gezegd heeft, misschien wel 'hondelul' ofzo. Over het algemeen kunnnen scheidsrechters wel wat commentaar hebben hoor, alleen niet te fel en niet te persoonlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef Bjoro het volgende:
Wat ook belachelijk was....die spits (nr99) krijgt geel omdat hij protesteert tegen het affluiten wegens buitenspel.
Uit de herhaling blijkt hij helemaal niet buitenspel te staan, vind ik dat ze die gele kaart ook moeten schrappen !
tja, zit ook wat inquote:Op donderdag 20 april 2006 13:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij gezegd heeft, misschien wel 'hondelul' ofzo. Over het algemeen kunnnen scheidsrechters wel wat commentaar hebben hoor, alleen niet te fel en niet te persoonlijk
kan wel...gebeurt niet veel, maar spelers weten ook wel dat ze niet te lang door moeten mekkeren als ze al geel hebben !quote:Op donderdag 20 april 2006 13:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even gewoon een vraagje; als je een speler geel geeft voor commentaar op de scheids, en hij gaat door; geef je dan nog een geel meteen? ("Waarom geef je me geel man!" oid; scheldwoorden niet uitgesloten.).
Interessant topic om te lezen, tho.
Ik heb iemand wel eens geel gegeven voor protesteren, toen hij vervolgens weg liep riep hij "sukkel" toen hij zich omgedraaid had. Toen kon hij er direct af met direct roodquote:Op donderdag 20 april 2006 13:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even gewoon een vraagje; als je een speler geel geeft voor commentaar op de scheids, en hij gaat door; geef je dan nog een geel meteen? ("Waarom geef je me geel man!" oid; scheldwoorden niet uitgesloten.).
Interessant topic om te lezen, tho.
Is het ook, je moest eens weten hoeveel spelers / leiders / Fokkers de regels niet kennenquote:
vond alle 3 de rode kaarten terecht hoor !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef methodmich het volgende:
Die Braamhaar toch... Zat ook niet echt "lekker in de wedstrijd."
Stan, waar blijf je? De eredivisie heeft je nodig!
Rood voor Pienaar was belachelijk!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vond alle 3 de rode kaarten terecht hoor !
hij had Kuijt misschien een strafschop kunnen geven, maar voor de rest deed hij het wel aardig !
(ik heb alleen de samenvatting gezien hoor !)
de bal was al zeker 5 seconden weg en hij schopt hem gewoon vol voor z'n flikker, dat is in mijn ogen maar 1 straf, rood !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rood voor Pienaar was belachelijk!
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef Bjorn81 het volgende:
Roelof Luinge is volgens de juryleden van Specsavers de beste arbiter van het afgelopen seizoen. Luinge voelt collega-scheidsrechters Ben Haverkort en René Temmink in zijn nek hijgen.
bron: FC Update
ik weet niet of ze wel de goede bril op hebben, maar deze arbiter heeft toch wel een aantal discutable beslissingen genomen dit seizoen...!!
Misschien toch maar een brilletje van Pearl![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rood voor Pienaar was belachelijk!
Nou, hij was te laat, maar wilde het spel afstoppen. Geel, meer niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de bal was al zeker 5 seconden weg en hij schopt hem gewoon vol voor z'n flikker, dat is in mijn ogen maar 1 straf, rood !
loop hem dan gewoon omver, maar hij schopte gewoon !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, hij was te laat, maar wilde het spel afstoppen. Geel, meer niet.
en ik ben blij dat ze dat soort dingen nog gewoon op deze manier bestraffen !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef methodmich het volgende:
Tja, het was niet de slimste actie, maar toch vond ik het overdreven.
normaal heb je toch de gele in je borstzak en de rode in je kontzakquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:46 schreef borisz het volgende:
braamhaar floot goed, alle kaarten waren terrecht
trouwens voor de scheidsrechters hier, in welke zak(borst, broekzak ed) hebben jullie je kaarten?
Ik heb ze bij elkaar in een zakje op mijn heup. Ga toch eerst naam en/of nummer opschrijven, dan heb ik alle tijd om rustig de goede kleur uit te zoeken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:46 schreef borisz het volgende:
braamhaar floot goed, alle kaarten waren terrecht
trouwens voor de scheidsrechters hier, in welke zak(borst, broekzak ed) hebben jullie je kaarten?
Je geeft toch geen direct rood als iemand sukkel roept?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:16 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ik heb iemand wel eens geel gegeven voor protesteren, toen hij vervolgens weg liep riep hij "sukkel" toen hij zich omgedraaid had. Toen kon hij er direct af met direct rooddat was dus geel EN een keer rood binnen 1/2 minuut.
zag het ook ja...een wit boekje/papiertje tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb ze bij elkaar in een zakje op mijn heup. Ga toch eerst naam en/of nummer opschrijven, dan heb ik alle tijd om rustig de goede kleur uit te zoeken.
Heeft iemand gisteren ook gezien dat de scheidsrechter bij Groningen-AZ zijn boekje omhoog stak ware het een kaart?
Ja.. alleen weet ik nu niet meer wie die scheidsrechter was.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag het ook ja...een wit boekje/papiertje toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |