En hij is/was ook leraar.. zondag Adorp tegen De Wilper Boys, topper in de 6e klasse.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef methodmich het volgende:
Zo is Mario van der Ende ook begonnen Stan en die eindigde met gebroken doelpalen en babbels met Maldini.
Ik ben onderwijzer en ontwikkelingswerker. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ben jij ook leraar van origine dan?
Let op de spits van Adorp, veel schwalbes.
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef methodmich het volgende:
Okee, leuk. Middelbaar onderwijs?
Nou, je komt er nog wel op terug na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik neem MM nooit serieus gelukkig.
Toch niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je komt er nog wel op terug na de wedstrijd.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Geen schwalbe gemaakt? Dan speelde vast de reservespits...
Zo eens in de drie wedstrijden bij mij. In de hoofdklasse is er in 95 procent van de gevallen een rapporteur.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Komen er nou vaak rapporteurs kijken?
Die hebben vaak enge trekjes. Ervaring is goud waard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is wel nodig ook. Je ziet daar echt een zeer wisselend niveau. Het beste kan je een jonge ambitieuze scheids hebben.
Zo'n oude gast zei: "Du bist de twoalfde man van Noardpoal of zoa??"quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Waren ze het niet met je beslissingen eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |