abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34213394
Wegereef was toen door de KNVB bovenaan geplaatst geloof ik. En Dick mocht niet meer toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34256215
Nee, Jol zijn laatste internationale wedstrijd was de CL finale volgens mij.
pi_34256409
Ik heb wel het idee dat ze in het buitenland veel positiever zijn over onze scheidsrechters, hebben jullie dat ook?
That's all folks!
pi_34256740
Nee, en bovendien zien zij ze niet wekelijks. Geldt voor ons met het buitenland natuurlijk ook.
pi_34257736
Is het buitenland positief over onze scheidsrechters dan? Over van de Ende en Jol ja, maar verder?
pi_34260767
Ik weet niet waarom, maar ik kijk echt uit naar het moment dat Geert den Ouden scheidsrechter in de eredivisie gaat worden. Lijkt me een goede .
pi_34261019
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, en bovendien zien zij ze niet wekelijks. Geldt voor ons met het buitenland natuurlijk ook.
Dat klopt ja, of het ligt aan de topspelers die beslissingen makkelijker accepteren. Het valt mij in ieder geval op dat de Nederlandse arbiters toch wel respect afdwingen in het buitenland. Bijna in elk land wordt er geklaagd over de 'eigen' scheidsrechters maar over de grens komt de waardering wel vaak naar boven.
That's all folks!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:12:03 #58
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34268189
In Engeland is dat soort dingen gewoon bijzonder mooi. Voor de wedstrijd op het veld even een praatje maken met de spits, dat zie ik in Nederland toch minder.
pi_34268209
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze in het buitenland veel positiever zijn over onze scheidsrechters, hebben jullie dat ook?
De meeste nederlanders kunnen niet objectief kijken naar een scheids. Als een scheids een beslissing neemt in het nadeel van jouw eigen cluppie, dan is het al gelijk een slechte scheids.
Ik durf te wedden dat wij met z'n allen ook niet de regeltjes allemaal perfect kennen, omtrent wel of niet geel/rood geven, hoe precies om te gaan met voordeel enz. Elk jaar vinden er weer aanpassingen en accentverschillen plaats. En wij maar klagen omdat ze in ons nadeel fluiten.
Jol is voor mij echt de topper van NL en erbuiten. Rechtlijnig, eerlijk, duidelijk en straalt iets uit wat anderen missen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34303842
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik niet, zo veel grote wedstrijden fluiten ze namelijk niet. En er gaat ook al niemand naar het WK namens Nederland. Dus dat valt allemaal wel mee.

Al is het van alle tijden. Zo was Mönchengladbach ooit woedend op Leo van der Kroft.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 januari 2006 @ 10:34:45 #61
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34606611
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik niet, zo veel grote wedstrijden fluiten ze namelijk niet. En er gaat ook al niemand naar het WK namens Nederland. Dus dat valt allemaal wel mee.

Al is het van alle tijden. Zo was Mönchengladbach ooit woedend op Leo van der Kroft.
Ook de VI gelezen..
  zondag 12 februari 2006 @ 11:05:44 #62
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34991894
Michel Winter maakt verdienstelijk zijn debuut bij Heerenveen-Vitesse. COVS Groningen zal blij zijn.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 februari 2006 @ 11:28:11 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34992292
in NL vind ik Jol het beste die gast maakt af en toe een hele grote fout maar verder is die wel ok

Ik ben benieuwd hoe dramatisch het scheidsrechter niveau is op het WK neem de Afrika cup, van doorgebroken speler hebben ze daar nooit gehoord.

Tijdens het WK -20 vorig jaar was er zo'n chinees(jappanner of koreaan) die kennelijk met de kaarten wou zwaaien en trok voor alles geel dus het niveau zal dan ook niet heel erg sterk zijn.

In Europa vind ik de engelse scheidsrechters wel heel erg goed.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 12 februari 2006 @ 15:36:01 #64
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35001377
Ik had vanmiddag Woltersum-Noordpool UFC, maar helaas afgelast.
pi_35046590
Noordpool UFC? Hoe komt een club aan zo'n naam?
www.thuisuiteten.nl
pi_35049270
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Noordpool UFC? Hoe komt een club aan zo'n naam?
quote:
Waarom de naam NOORDPOOL ?

Omdat het in Uithuizen zo koud is?. Wel ligt Uithuizen aan de Noordgrens van Groningen, bij het Groninger Wad, maar de naam houdt allerminst verband met enig klimatologisch begrip. Neen, op voorstel van twee van de medeoprichters Jacob en Harm Frans besloot men hun club te noemen naar een van de boerderijen van Douwe Huizinga Bruins, alwaar zij werkten. Deze naam zegt de voetballer van heden niets, maar ouderen, en vooral noorderlingen, kenden Huizinga Bruins als hun vertegenwoordiger in de toen geheten " Nederlandsche Elftalcommissie". Verder heeft hij veel gedaan voor de verbreiding van de voetbalsport in Groningen.
pi_35049564
Okee, geinig. Krijg je trouwens een onkostenvergoeding enzo van de KNVB?
www.thuisuiteten.nl
pi_35054954
Uiteraard, maar rijk word je er niet van.

Ik kan trouwens ook worden ingedeeld om een wedstrijd op Ameland te fluiten. Lijkt me ook wel mooi, maar wel een hoop organisatie natuurlijk.
pi_35085147
Ja, dat is wel gaaf. Overvaren enzo. Of wadlopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35091146
Weekendje aan vast plakken.. schitterend eiland in elk seizoen.
pi_35091558
Lijkt me ook dat je daar een weekendje aan vast plakt, bont maken kan je het daar toch niet. Ontsnappen is onmogelijk.
That's all folks!
pi_35092042
Haha.. maar het is zo raar.. je plant het niet zelf, je wordt gesommeerd dat weekeinde daar te zijn.

Ik heb ook collega's die op Ameland of Terschelling wonen. Mooie gesprekken mee gehad. Zij zijn dus om te fluiten een hele dag kwijt. Echte liefhebbers.
pi_35094330
Hoe zit dat met de omkostenvergoeding? Of fluit je puur en alleen op vrijwillige basis?
That's all folks!
pi_35094898
Een euro of 10 per wedstrijd. Ik houd me daar niet mee bezig. Het is verslavend om de sportparken in de regio te bezoeken en in verschillende hoedanigheden betrokken te zijn bij voetbal.
pi_35097259
Je insteek is prima.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')