Dat klopt ja, of het ligt aan de topspelers die beslissingen makkelijker accepteren. Het valt mij in ieder geval op dat de Nederlandse arbiters toch wel respect afdwingen in het buitenland. Bijna in elk land wordt er geklaagd over de 'eigen' scheidsrechters maar over de grens komt de waardering wel vaak naar boven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, en bovendien zien zij ze niet wekelijks. Geldt voor ons met het buitenland natuurlijk ook.
De meeste nederlanders kunnen niet objectief kijken naar een scheids. Als een scheids een beslissing neemt in het nadeel van jouw eigen cluppie, dan is het al gelijk een slechte scheids.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze in het buitenland veel positiever zijn over onze scheidsrechters, hebben jullie dat ook?
Ik niet, zo veel grote wedstrijden fluiten ze namelijk niet. En er gaat ook al niemand naar het WK namens Nederland. Dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel het idee dat ze in het buitenland veel positiever zijn over onze scheidsrechters, hebben jullie dat ook?
Ook de VI gelezen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik niet, zo veel grote wedstrijden fluiten ze namelijk niet. En er gaat ook al niemand naar het WK namens Nederland. Dus dat valt allemaal wel mee.
Al is het van alle tijden. Zo was Mönchengladbach ooit woedend op Leo van der Kroft.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Noordpool UFC? Hoe komt een club aan zo'n naam?
quote:Waarom de naam NOORDPOOL ?
Omdat het in Uithuizen zo koud is?. Wel ligt Uithuizen aan de Noordgrens van Groningen, bij het Groninger Wad, maar de naam houdt allerminst verband met enig klimatologisch begrip. Neen, op voorstel van twee van de medeoprichters Jacob en Harm Frans besloot men hun club te noemen naar een van de boerderijen van Douwe Huizinga Bruins, alwaar zij werkten. Deze naam zegt de voetballer van heden niets, maar ouderen, en vooral noorderlingen, kenden Huizinga Bruins als hun vertegenwoordiger in de toen geheten " Nederlandsche Elftalcommissie". Verder heeft hij veel gedaan voor de verbreiding van de voetbalsport in Groningen.
En hij is/was ook leraar.. zondag Adorp tegen De Wilper Boys, topper in de 6e klasse.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef methodmich het volgende:
Zo is Mario van der Ende ook begonnen Stan en die eindigde met gebroken doelpalen en babbels met Maldini.
Ik ben onderwijzer en ontwikkelingswerker. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ben jij ook leraar van origine dan?
Let op de spits van Adorp, veel schwalbes.
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef methodmich het volgende:
Okee, leuk. Middelbaar onderwijs?
Nou, je komt er nog wel op terug na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik neem MM nooit serieus gelukkig.
Toch niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je komt er nog wel op terug na de wedstrijd.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Geen schwalbe gemaakt? Dan speelde vast de reservespits...
Zo eens in de drie wedstrijden bij mij. In de hoofdklasse is er in 95 procent van de gevallen een rapporteur.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Komen er nou vaak rapporteurs kijken?
Die hebben vaak enge trekjes. Ervaring is goud waard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is wel nodig ook. Je ziet daar echt een zeer wisselend niveau. Het beste kan je een jonge ambitieuze scheids hebben.
Zo'n oude gast zei: "Du bist de twoalfde man van Noardpoal of zoa??"quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Waren ze het niet met je beslissingen eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |