...en nu wil ik even verrot gescholden worden in deze topic svp...
Zeg het maar: Bas je bent een klootzak!!
komma komma komma..
quote:Was jij degene in kwestie?
Op maandag 17 maart 2003 14:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vuile klootzak!!
Hoe kon je dat nu ooit doen, na alles wat ik voor je gedaan heb?
quote:gelukkig niet zeg...
Op maandag 17 maart 2003 14:55 schreef EggsTC het volgende:[..]
Was jij degene in kwestie?
Vuile kloteflikker dat ik ben, zo'n lief meisje laten zitten!!! Lul dat je bent, alleen niet verliefd zijn is toch geen reden ofwel?? Je had gewoon je spelletje door moeten spelen zodat je haar na een half jaar zou laten zitten.
Je bent echt een klootzak !!
walg walg walg...
quote:Zit je nou jezelf uit te schelden
Op maandag 17 maart 2003 14:57 schreef Millstone het volgende:
Oke dan !! Kom maar op... ik verdien het !! Scheld me verrot !!Vuile kloteflikker dat ik ben, zo'n lief meisje laten zitten!!! Lul dat je bent, alleen niet verliefd zijn is toch geen reden ofwel?? Je had gewoon je spelletje door moeten spelen zodat je haar na een half jaar zou laten zitten.
![]()
walg walg walg...
Dat moeten wij toch doen of heb ik het verkeerd gelezen?
quote:tis helemaal niet leuk als je het niet erg vind als we je mogen uitschelden...
Oke dan !! Kom maar op... ik verdien het !! Scheld me verrot !!Vuile kloteflikker dat ik ben, zo'n lief meisje laten zitten!!! Lul dat je bent, alleen niet verliefd zijn is toch geen reden ofwel?? Je had gewoon je spelletje door moeten spelen zodat je haar na een half jaar zou laten zitten.
![]()
walg walg walg...
quote:dus eigenlijk had je liever gehad dat je haar nog een tijd gebruikt had??? dan ben je pas een klootzak
![]()
walg walg walg...
quote:Hoezo uit z'n proporties blazen.. je bent toch niet vreemd gegaan ofzo? je hebt haar toch niet aan het lijntje gehouden? je hebt toch niet tegen haar gelogen? enz. enz.
![]()
walg walg walg...
[Dit bericht is gewijzigd door F1-dude op 17-03-2003 15:00]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |