quote:Van gamez.nl. Overigens schijnt de release nu "eind april" te zijn.
Mediamix gaat deze game nu ook in de Benelux uitbrengen en het spel wordt nu gelokaliseerd. Gelukkig is er besloten om geen gebruik te maken van Nederlandse stemmen. Runaway: a Road Adventure krijgt Engelse stemgeluid, dat in het Nederlands wordt ondertiteld.
quote:Zo ver ben ik niet eens gekomen... Ik merkte al snel dat de brakke dialogen zoveel spelplezier wegnamen dat ik er maar mee gestopt ben...
Op maandag 24 maart 2003 10:40 schreef Blapiet het volgende:[..]
En laat ik vooral niet vergeten te melden dat ik ook de graphics van de mensjhes waar je nix mee kunt doen waardeloos vindt
Bij Sierra is het altijd klote klote dood klote dood, maar natuurlijk wel het grootste gedeelte uitgespeeld. Ben eerlijk gezegd nog steeds bezig met oude adventures die iets minder bekend waren, zoals Iceman etc.
quote:Die ondertiteling zal je toch ook wel (met een evt patvh oid) gewoon op engels kunnen zetten??
Op woensdag 26 maart 2003 09:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Yep, met Engelse spraak en Nederlandse ondertiteling.
[..]Van gamez.nl. Overigens schijnt de release nu "eind april" te zijn.
En als dat niet gaat gewoon weghalen?
Lure of the Temptress is vrijgegeven door Revolution en is dus gratis te downloaden.
quote:Kutzooi, wilde net gaan kijken of ie al uit was
Op woensdag 9 april 2003 22:00 schreef lizardtattoo het volgende:
Runaway is uitgesteld tot half mei.Lure of the Temptress is vrijgegeven door Revolution en is dus gratis te downloaden.
Dat lure of the temptress, wasda??
quote:Heb hem nog origineel voor m'n Amiga 500
Runaway is uitgesteld tot half mei.Lure of the Temptress is vrijgegeven door Revolution en is dus gratis te downloaden.
quote:Een antieke adventure
Op vrijdag 11 april 2003 13:40 schreef vosss het volgende:
Dat lure of the temptress, wasda??
Het eerste spel van Revolution (zij hebben ook de Broken Sword serie gemaakt)
De NPCs hebben allemaal een eigen "leven" gaan naar de bar, boodschappen doen etc en staan niet gewoon statisch te wachten tot jij met ze komt praten. Sommige puzzels zijn wel getimed (een guard die een bepaald rondje loopt zodat je precies op de juiste momenten bepaalde dingen moet doen).
Oud, maar erg leuk!
Gabriel Knight
Lekker mysterieus
quote:van pcmedia.nl:
Runaway is uitgesteld tot half mei.
quote:Ja lekker is dat, mei 2003, het is half mei, waarom ligtie nog niet in de winkels???
Runaway A Road Adventure [Pre-Order]Omschrijving :
Verwacht 05/2003
quote:
"Beste [knip]Runaway wordt pas gereleased in mei 2003. Deze maand dus!
Wanneer juist deze maand kunnen we nog niet vertellen, dat hangt allemaal af
van de snelheid waarmee het spel kan gefinaliseerd worden.
Om op de hoogte te blijven kan je af en toe een kijkje nemen op de website
van Runaway: http://www.runaway-hetspel.be
Deze game zal te koop zijn in winkels als Dixons, MicroMedia, Dynabyte,
Artware, Computer Collectief, Knowledge Media,....
Indien je nog verdere vragen of bemerkingen hebt, kan je mij altijd iets
laten weten!Met vriendelijke groeten,
[knip]"
quote:
paar oude:
- legend of kyrandia
quote:En nog steeds niet uit
Op vrijdag 16 mei 2003 14:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik vroeg me dat ook af en heb de uitgever in de Benelux (Mediamix) een mailtje gestuurd. Dit is het antwoord:
[..]
quote:Bron: www.pcmedia.nl
Runaway A Road Adventure [Pre-Order]Omschrijving :
Verwacht 06/2003
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 07-06-2003 16:04]
Op de Mediamix site nog steeds "binnenkort beschikbaar" en in de FAQ "begin mei".
Op Amazon.co.uk schijnt hij al bestelbaar te zijn...
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 16:03 schreef lizardtattoo het volgende:Op Amazon.co.uk schijnt hij al bestelbaar te zijn...
quote:Das dus ook niks zeker daar
Platform: Windows 98.Windows 2000.Windows Me
This item will be released on 16 June, 2003. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change.
Jammer, heb er echt zin in, good old point and click!
quote:
Dag iedereen!Ik ben heel blij en verheugd te kunnen zeggen dat het einde in zicht is! Eind deze maand zal Runaway in de winkelrekken liggen. 25 juni wordt de officiële releasedatum van Runaway. Goed nieuws he!
Iedereen klaar in de startblokken om naar de winkel te spurten!
Gabriel Knight II: The Beast Within
Geweldig verhaal (kan zo naar Hollywood) en goed acteerwerk (uit de tijd dat er veel video in games zat). Echt toppie. Deel 1 en 3 zijn ook niet verkeerd trouwens.
Verder natuurlijk alles van LucasArts en Sierra. Ben momenteel Simon the Sorcerer opnieuw aan het spelen op m'n iPaq (m.b.v. ScummVM). Ideaal als je bijv. in de trein zit
quote:Gabriel Knight is inderdaad echt leuk om te spelen! Alleen heb ik deel 1 niet kunnen uitspelen omdat mijn pc te snel was... Ik moest een agent afleiden met donuts ofzo, zodat ik ondertussen achter de balie kon glippen... Die agent was telkens te snel terug, omdat mijn pc dus te snel was! Grrrrr! Maar wie weet is er een patch o.i.d. voor te vinden...
Op donderdag 12 juni 2003 01:44 schreef lzandman het volgende:
Ow, weer zo'n topic. Ik blijf het maar zeggen in dit soort topics:Gabriel Knight II: The Beast Within
Geweldig verhaal (kan zo naar Hollywood) en goed acteerwerk (uit de tijd dat er veel video in games zat). Echt toppie. Deel 1 en 3 zijn ook niet verkeerd trouwens.
Verder natuurlijk alles van LucasArts en Sierra. Ben momenteel Simon the Sorcerer opnieuw aan het spelen op m'n iPaq (m.b.v. ScummVM). Ideaal als je bijv. in de trein zit
Helaas komt er voorlopig geen deel 4 in deze goede serie... Jane Jensen is momenteel bezig met een ander project, ook een adventure. Ook weer met een mysterieus tintje zoals bij Knight, maar dan met paranormale psychishe krachten. Ook weer met een vrouwelijke en mannelijke hoofdrol. Hij staat nou gepland om uit te komen in de herfst van 2004. Ik ben erg benieuwd!
quote:Daar heb je geen patch voor nodig. Je moet gewoon wachten tot hij terug is. Er gebeurt dan iets (wel even blijven wachten) waardoor je toch achter de balie kan komen...
Op donderdag 26 juni 2003 18:59 schreef Mental_Phoenix het volgende:[..]
Gabriel Knight is inderdaad echt leuk om te spelen! Alleen heb ik deel 1 niet kunnen uitspelen omdat mijn pc te snel was... Ik moest een agent afleiden met donuts ofzo, zodat ik ondertussen achter de balie kon glippen... Die agent was telkens te snel terug, omdat mijn pc dus te snel was! Grrrrr! Maar wie weet is er een patch o.i.d. voor te vinden...
quote:Ik hou nauwlettend Just Adventure en Adventure Gamers in de gaten voor meer nieuws over dit spel! (de tweede site heeft tijdelijk problemen maar is binnenkort weer volledig online).
Helaas komt er voorlopig geen deel 4 in deze goede serie... Jane Jensen is momenteel bezig met een ander project, ook een adventure. Ook weer met een mysterieus tintje zoals bij Knight, maar dan met paranormale psychishe krachten. Ook weer met een vrouwelijke en mannelijke hoofdrol. Hij staat nou gepland om uit te komen in de herfst van 2004. Ik ben erg benieuwd!
quote:juist!!!! die is master!!
Op zaterdag 28 juni 2003 19:00 schreef Twoflower het volgende:
Een linkje naar de site (met TRAILER!) van de nieuwe Sam & Max mag niet ontbreken in dit topic.
toch vind ik dat de nieuwe full throttle niet is wat ik gehoopt had...
was het maar zoals full throttle 1
Blade Runner vink ook nog steeds een geweldige adventure game (naar de gelijknamige film)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |