abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2003 @ 10:57:49 #151
30488 coolbabe
My little pwny
pi_9254137
Catootje, dit Gijsje in mijn buik hè, zit daar ook met dank aan een kuurtje Clomid

Moussy, veel sterkte in het ziekenhuis, we hopen allemaal dat alles goed is

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Jubileum moderator donderdag 20 maart 2003 @ 11:00:35 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9254180
Wat is dit toch een vreemd topic soms, zo zit je hier met een glimlach op je gezicht om het verhaal van Phileine, wil je Knor heel erg succes wensen met haar geweldige omschoolkeuze en dan slaat de schrik om je hart bij het bericht van moussy.

Ik wilde nog wel vol trots vertellen dat ik vanmorgen mijn laatste moeders voor moeders fles gevuld heb en zo blij ben met het schattige serviesje van Nijntje wat ik heb gekregen van ze.

Mous, heel veel succes, het is nu 11 uur en ik duim als een gek.
Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_9254240
Nog 1 voor Catootje dan: Zus raakte 3 jaar niet zwanger, 2x Clomid en IUI en nu tante van een nichtje van bijna anderhalf
Wondertjes bestaan ècht, al is dat soms moeilijk te geloven!

Moussy, ik hoop met iedereen mee dat er niets aan de hand is!
Tis nu wel een keer genoeg geweest he! Sterkte

Screw them.
We're going home.
  donderdag 20 maart 2003 @ 11:22:39 #154
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_9254636
Moussy heel veel sterkte.

Het moet wel goed zijn joh, hoeveel ellende kan een mens verdragen.

Catootje, onze oudste is ook met behulp van clomid onstaan, moed houden hoor.

donderdag 20 maart 2003 @ 11:43:08 #155
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_9255024
CarOnline!!! Gefeliciteerd met je meiden!
Nu gaan ze naar school, dat zal (voorlopig) rustig worden thuis...
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  donderdag 20 maart 2003 @ 11:44:54 #156
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_9255069
Ach jee, ik lees nu Moussy haar bericht pas... ik hoop zoooooo dat het niets bijzonders is. Vergeet niet dat ik mijn hele zwangerschap door wel wat bloed heb verloren en een gezonde kerel op de wereld heb gezet. Een oorzaak hebben ze nooit kunnen vinden. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je met goed nieuws thuiskomt.
Angelic1 since 2001
  Jubileum moderator donderdag 20 maart 2003 @ 11:48:11 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9255138
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:43 schreef Angelic1 het volgende:
CarOnline!!! Gefeliciteerd met je meiden!
Nu gaan ze naar school, dat zal (voorlopig) rustig worden thuis...
dat was ik bijna vergeten.
Britt en Romée van harte gefeliciteerd met jullie 4e verjaardag.

Ben nog iemand vergeten deze week maar beter laat dan nooit:

Wouter gefeliciteerd met je 5e verjaardag en spuuglokje natuurlijk ook!

Knor knapt Alicia al op van de antibiotica?

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 20-03-2003 11:49]

Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 maart 2003 @ 11:48:59 #158
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_9255156
He, waar las ik nou toch dat een heel groot deel van de zwangere vrouwen een of meerdere bloedinkjes heeft? Valt vast mee moussy. Sterkte!
pi_9255291
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:48 schreef Lois het volgende:
Knor knapt Alicia al op van de antibiotica?
het gaat een stuk beter in ieder geval. We zijn maandag weer gestopt met de antibiotica en prompt dinsdag had ze weer een snottebel en hoest ze weer een beetje. Maar niet zo erg als die week ervoor en ze maakt ook een betere indruk.

Ik wil trouwens weer wat minder mooi weer (ook weer niet te koud, maar gewoon weer waarbij je het net te koud vindt om naar buiten te gaan waardoor je lekker rustig binnen blijft)

pi_9255444
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het succesverhaal van Melina Melina's papa en mama wilden heel graag een kindje, maar het lukte niet. Toen gingen ze naar de dokter en die zag dat mama geen eitje liet springen elke maand en dat papa's zaadjes gezellig bij elkaar klonterden. En toen heeft de dokter mama medicijnen gegeven en toen mama voor de tweede keer medicijnen nam, hebben papa's zaadjes heel goed hun best gedaan en samen met het eitje een heel mooi meisje gemaakt: Melina

...het blijft mooi!!!

Owwww, lees ik er nog meer Clomidverhaaltjes bij YES!!!! Dat geeft een burger moed!!! En ik heb mijn ovulatietesten binnen (romed is het merk) en deze is voor professional use and an aid for ivf-treatment ..dus kunnen mijn clomidpilletjes hopelijk geen kwaad De mevrouw van die van Nausicaa was heel duidelijk: dat merk kon ik niet gebruiken, maar bij deze woord er met geen woord over gerept, wat ik zo in de gauwigheid zag...

(go moussiemous!!!)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_9255540
...en wat ben ik toch slecht in het onthouden van verjaardgaen, sorry ik ben helemaal niet attent op dat soort dingen!!

Dames gefeliciteerd (en Spuulokje natuurlijk ook nog..ik schaam me diep!)

DANYEL EN THIJS
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:15:32 #162
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9255725
Lois en Catootje, bedankt voor jullie felicitaties .
Ik schreeuw het ook niet van de daken dat m'n kinderen jarig zijn... (Sterre was 9 februari jarig en daar heeft ook niemand me mee gefeliciteerd ). Het topic is gewoon heel druk met belangrijke verhalen over nieuwe babietjes en zwangerschappen die wel/niet lukken, en om dan met verjaardagsverhalen aan te komen... ach, nu er een Centraal peuter en kleutertopic is, zal ik wat meer over ze posten...
pi_9255869
Pfffff.... Moussy schiet eens op met nieuws.
Toot: clomid heeft als het goed is geen invloed op ovulatietesten (heb het laatst voor een vriendinnetje uitgezocht). Over die testen van Romed hoor ik altijd dat je iets meer urine moet gebruiken dan in de bijsluiter staat. (heb je die cassettes, dat je met een pipetje moet druppelen? Of zo'n ding waar je overheen moet plassen?)
mooi he, alles
  Jubileum moderator donderdag 20 maart 2003 @ 12:25:16 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9255911
Ik zal vanavond even een mooie verjaardagskalender in elkaar frobelen en een apart felicitatietopic ervan maken. Dat stond al langer in de planning maar ik zal er nu even tijd voor vrij maken

Ik ben dus wel heel blij met het mooie weer, sorry knor , Eva en ik spelen elke middag nu buiten en dat bevalt prima.
En nu gaan we lekker wandelen en ik hoop dat er snel nieuws is van mous.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_9255920
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:23 schreef phileine het volgende:
Pfffff.... Moussy schiet eens op met nieuws.
Toot: clomid heeft als het goed is geen invloed op ovulatietesten (heb het laatst voor een vriendinnetje uitgezocht). Over die testen van Romed hoor ik altijd dat je iets meer urine moet gebruiken dan in de bijsluiter staat. (heb je die cassettes, dat je met een pipetje moet druppelen? Of zo'n ding waar je overheen moet plassen?)
(owwww, god Sterre ook al vergeten, ik ban wat dat betreft een stoute tante Toot)

Nee, ik moet druppelen: er staat alleen dat mensen met pco een verhoogde waarde kunnen hebben, maar offie dan meteen zo hoog is dat je vals-positief hebt...
(weet jij of er een pipetje bij zit? Mien got, wasda toch allemoal klein!! *brabantmodus* )

Kom op Mous, wees es thuis en doe es posten!!

DANYEL EN THIJS
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:29:35 #166
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_9256009
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:25 schreef Lois het volgende:
Ik zal vanavond even een mooie verjaardagskalender in elkaar frobelen en een apart felicitatietopic ervan maken. Dat stond al langer in de planning maar ik zal er nu even tijd voor vrij maken
Lois, op www.jarig.nl kan je een verjaardagskalender aanmaken en krijg je een seintje als er iemand jarig is... diezelfde gebruiken we ook voor de Fok! crew. Weinig werk, groot plezier
Angelic1 since 2001
pi_9256017
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:25 schreef Lois het volgende:
Ik ben dus wel heel blij met het mooie weer, sorry knor , Eva en ik spelen elke middag nu buiten en dat bevalt prima.
En nu gaan we lekker wandelen en ik hoop dat er snel nieuws is van mous.
kan ik me ook wel weer wat bijvoorstellen, maar het doet zo'n pijn

die hele erge koude dagen waren een ramp, maar nu ga ik weer te veel doen vanwege het mooie weer en is het ook weer ramp met m'n gestel

hoop dat ik snel zwanger raak dat weet ik waarom ik pijn heb, dan doe ik het weer ergens voor

maar goed genoeg geklaagd voor de aankomende maanden.

we wachten verder in spanning op moussy.

† In Memoriam † donderdag 20 maart 2003 @ 12:35:57 #168
7074 moussy
kuttekop
pi_9256135
meeeeeeeeeeldt hottopic stond toch niet aan?

Alles was goed, de gyn (ook een leuke) kon niet vinden waar het bloed vandaan is gekomen. Fijn zo'n inwendig onderzoek Kunnen ze die eendenbekken niet verwarmen? DoZo lag zoals altijd heerlijk te duimen , volgens mij komt DoZo duimend ter wereld

Na de onderzoeken en de echo kreeg ik 1 ding te horen wegwezen!! Ook deze gyn heeft weer ff naar het hoofdje en ruggetje gekeken en ook hij kon niks van een afwijking vinden

-edit- typo en de jarige kindertjes vergeten te feliciteren

Gefeliciteeeeeerd!!

[sub] Knor, bij de trekpleister hebben ze allemaal dingetjes van winnie de pooh en Lois van difrax hebben ze een leuk setje van nijntje, zal zo ff zoeken naar ene plaatje. Gevonden: http://www.difrax.nl/categorien?func=viewProduct&wid=14&mainCategory=Cadeaus&subCategory=Nijntje&difraxProduct_ID=1172&articleName=Kado%20Koffer%20Nijntje[/sub]

meiden voor het duimen

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 20-03-2003 12:48]

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9256146
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:35 schreef moussy het volgende:
meeeeeeeeeeldt hottopic stond toch niet aan?

Alles was goed, de gyn (ook een leuke) kon niet vinden waar het bloed vandaan is gekomen. Fijn zo'n inwendig onderzoek Kunnen ze die eendenbekken niet verwarmen? DoZo lag zoals altijd heerlijk te duimen , volgens mij komt DoZo duiment ter wereld

Na de onderzoeken en de echo kreeg ik 1 ding te horen wegwezen!! Ook deze gyn heeft weer ff naar het hoofdje en ruggetje gekeken en ook hij kon niks vane en afwijking vinden

IK zei het toch *opluchting verbergt*
DANYEL EN THIJS
pi_9256187
quote:
....
geweldig
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:01:24 #171
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9256673
Hartstikke fijn, Moussy, dat alles goed is. Pfieieiewww, wat een opluchting
pi_9256851
Fijn Mous dat het allemaal goed is. Kan me voorstellen dat je even vreselijk in de stress schoot, maar wij vonden hier allemaal dat het gewoon niet mis kón zijn en ziedaar: het heeft geholpen. Kon je nu zien of het een Do of een Zo was? Of willen jullie dat deze keer niet weten?

Ik heb één keer een gyn gehad (een vrouw) die de eendenbek altijd voorverwarmde op de kachel voordat ze hem gebruikte, dat scheelt echt veel want je gaat dan ook niet direct zo spannen waardoor het inbrengen nog lastiger gaat. En drs. Papa van de pret-echo had voorverwarmde echo-gel, dat was ook wel een feest op mijn buik.

Toot: als het goed is zit er een ienemienie pipetje bij. Je moet dan gewoon wat meer druppeltjes gebruiken dan in de bijsluiter staat, anders kunnen ze vals negatief zijn. En ik heb me laten vertellen dat het beste tijdstip voor ovulatietesten tussen 10.00 's ochtends en 10.00 uur 's avonds is (in sommige bijsluiters staat iets anders).

Knor, wat naar dat het nog steeds zoveel pijn doet. Ik hoop zo voor je dat het verbetert door een volgende zwangerschap. Kan me wel voorstellen dat de pijn sowieso beter te dragen is als je het ergens voor doet. Je weet trouwens wel dat de kans op zwangerschap kleiner is als je borstvoeding geeft? Dat heeft namelijk invloed op je eisprong. Justme, weet jij daar het fijne van?

mooi he, alles
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2003 @ 13:20:11 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9257114
Ik lees je bericht nu pas moussy .. meid wat een opluchting moet dit voor jullie zijn

zo en nog even verder werken en dan straks de tekenaar Thé Tjong-Khing die nu op school over zijn werk staat te vertellen weer naar het station brengen

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_9257140
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:08 schreef phileine het volgende:
Knor, wat naar dat het nog steeds zoveel pijn doet. Ik hoop zo voor je dat het verbetert door een volgende zwangerschap.
zo niet dan laten we de boel hier vastzetten en ben ik er ook grotendeels vanaf.
quote:
Je weet trouwens wel dat de kans op zwangerschap kleiner is als je borstvoeding geeft? Dat heeft namelijk invloed op je eisprong. Justme, weet jij daar het fijne van?
maar niet onmogelijk toch ? *wanhopig wordt* ik heb een eisprong en een redelijk regelmatige cyclus, in de vruchtbare periode doen we het vaak genoeg en braaf om de dag/ om de 2 dagen.Maar als de borstvoeding inderdaad de grote boosdoener is dan moet ik heel hard gaan nadenken wat ik wil (doorvoeden of stoppen en proberen zwanger te raken) Maar goed, die tweede heeft de wachttijd van alicia nog niet verbroken en dat geduld konden we ook opbrengen dus bij deze vast ook wel...

*gaat op onderzoek uit naar eisprongen, vruchtbaarheid en borstvoeding*

donderdag 20 maart 2003 @ 13:26:38 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_9257262
quote:
Na de onderzoeken en de echo kreeg ik 1 ding te horen wegwezen!! Ook deze gyn heeft weer ff naar het hoofdje en ruggetje gekeken en ook hij kon niks van een afwijking vinden
Pfew, wist het zweet van het voorhoofd! Wat een heerlijk nieuws, en natuurlijk ook van het hoofdje en ruggetje!
quote:
[sub] Knor, bij de trekpleister hebben ze allemaal dingetjes van winnie de pooh en Lois van difrax hebben ze een leuk setje van nijntje, zal zo ff zoeken naar ene plaatje.
Oh, dat Nijntje spul is leuk!
*Maakt mental note!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')