abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 17 maart 2003 @ 13:32:16 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9178011
Vervolg van:

Zwangerschap en kindertjes deel 55

Oude delen van het Z&K topic

A.s. papa's en mama's:

1 april 2003: CarOnline
6 april 2003: Angel22
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
16 april 2003: leviathanfd (papa)
22 april 2003: melonovy
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
16 juni 2003: Miss
* 25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
20 augustus 2003: Logican
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
31 oktober 2003:SheDeviltje
oktober 2003: Meaghan
oktober/november 2003: Grijs

Babietjes:

28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus

Dreumesjes:

23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
* 29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes

Peutertjes & Kleutertjes & Kindertjes:

14 april 1996: Chaves, zoon van Logican
9 maart 1998: Isabel, dochter van Rosie
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
28 september 1998: Justine, dochter van Summertime
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
30 december 1999: Sabine, dochter van Summertime
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
22 augustus 2000: Rutger, zoon van Rosie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily

* de (as.) officiele Fok!baby's zijn roodgekleurd

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 21-03-2003 07:25]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 17 maart 2003 @ 13:34:12 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9178059
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:28 schreef Angel22 het volgende:
NOu dan mag ik ook nog wel even

Ik ben net bij de mutsenprutser vandaan en hij heeft geprobeerd om onze kleine uk te draaien.
Dat ging tot overdwars en toen ging ukkie zo tegenwerken dat ie hem niet verder kreeg.
Pijnlijk was het niet... eerder een vervelend gevoel. Het lastige is bij nu dus dat mijn placenta tegen mijn buikwand aan ligt en niet aan mijn rugkant en dus moest ie wel heel voorzichtig doen want hij wilde niet de placenta lostrekken.
De gyn heeft de kleine weer terug gedraaid in zijn oorspronkelijke positie en ik moet volgende week maandag weer terug komen en dan moet ik een besluit genomen hebben wat voor een bevalling ik wil gaan doen. Dus of natuurlijk of een geplande keizersnede.
Hij vertelde me ook nog even dat de kleine op meer dan zeven en halve pond geschat wordt.... OUCH...

Ik ga het er vanavond wel even goed met mijn man over hebben hoe we het nou gaan doen want ik twijfel toch wel heel erg wat ik nu eigenlijk wil.
Volgende week gaan we het ook nog even over de risico's hebben want hij gaat waarschijnlijk dan nog een keer proberen om het te draaien.
Ik zit trouwens wel bij de beste gyn die we in ons ziekenhuis hebben dus das wel een hele geruststelling.

deze vond ik wel zo belangrijk om nog even te quoten
Eva ♥ en Iris ♥
pi_9178076
Damon is ook al 2 weken ziek. Van overgeven tot diaree, lusteloos veel slapen, niet of nauwelijks eten en of drinken. Moedeloos wordt je ervan. Sinds vrijdag leek het beter te gaan maar vanaf zaterdag heeft hij 39 koorts. Volgens de huisarts heeft hij het ROTA virus en kan het wel weken duren...

Beterschap allemaal!!

† In Memoriam † maandag 17 maart 2003 @ 13:40:24 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9178214
quote:
[b]Op maandag 17 maart 2003 13:34 schreef Lois het volgende

wat ontzettend attent van je Lois !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Jubileum moderator maandag 17 maart 2003 @ 13:47:42 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9178387
Daarmee bedoel ik natuurlijk geenzins dat andere verhalen minder belangrijk zijn maar deze viel zo vlak voor het slotje.
Moeilijke keuze ook Angel, ik zou niet graag in je schoenen staan.

Belana, bel je huisarts muts en mij vanavond!

Dinus pers die baby er eens uit! (volgens mij is het inmiddels allang geboren maar weten we het gewoon nog niet).

Ik kruip ook nog even in bed, een buikgriep hakt er erg in als je zwanger bent. we kunnen dit topic zowat wel zwangerschap en ziekenboeg gaan noemen zeg.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_9178598
She-Devil & xf0rz nog van harte gefeliciteerd!

Lois, beterschap, ook voor Eva. Hoe doen jullie dat eigenlijk met de kinderopvang als ze zo vaak te ziek is om naar de kinderdagopvang te mogen? zelf thuisblijven? is dat aanvaardbaar voor je werkgever?

pi_9178752
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:34 schreef Lois het volgende:

[..]

dank je wel lois....
  maandag 17 maart 2003 @ 14:10:36 #8
8885 moralia
Grip op je zak
pi_9178999
Angel ik hoop dat die kleine nog goed draait..dat zou makkelijker zijn denk ik.
En SheDeviltje had ik ook nog niet gefeliciteerd! Van Harte!

idd ZW,Kind&ziekenboeg dus allemaal een dikke

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  maandag 17 maart 2003 @ 15:02:03 #9
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_9180374
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Grijs, ook nog even een reactie van mij. Wouter is ook erg ver met letters en cijfers. Hij is nu bijna 5, maar kan al eenvoudige rekensommetjes, het hele alfabet, woorden schrijven en woorden lezen. Toen hij net 2 was telde hij tot 20, wist de letters enzovoorts. Maak je niet druk, het kan geen kwaad hoor. Ieder kind ontwikkelt zich anders, en last zal je kind er echt niet van hebben! Op andere gebieden is Daan misschien minder 'ver'? Wouter is bijvoorbeeld niet zo handig met een bal vangen...
Spuuglokje, phileine en anderen die gereageerd hebben op mijn post: bedankt

Daan is inderdaad op motorisch gebied niet sneller, maar aan de andere kant doet hij het dan wel gelijk goed/beheerst.
Ik weet niet of sommigen bekend zijn met het boekje 'Oei, ik groei', waarin de ontwikkeling van baby's in 8 'sprongen' wordt beschreven. Bij Daan waren die 'sprongen' altijd goed te zien en nu nog steeds! Het lijkt alsof er bij hem op een gegeven moment een knopje omgaat, waardoor hij plotseling weer allerlei andere dingen kan.
Bijvoorbeeld: hij is nog maar pas begonnen met woordjes met meer dan 1 of 2 lettergrepen te zeggen (ongeveer 2 maand geleden, gok ik), maar nu zegt hij al kleine zinnetjes (van 3/4 woorden) en hij begint elke dag meer te kletsen. Erg leuk, trouwens!
Daan kan ook tot 10 tellen (daarna komt 11, 16, 18 ) en de kleuren herkennen/benoemen. Ik ben benieuwd wat zijn volgende 'project' wordt.
Ik maak me trouwens geen zorgen erover, hoor! Ik had alleen verwacht dat het consultatiebureau wel vaker tegen dit soort dingen aanliep, maar dat was dus niet zo. Gelukkig is er hier wat meer herkenning .

Nu zit ik weer alleen over mezelf te typen, ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen. Ik heb tegenwoordig niet zo heel veel energie, ik hoop/verwacht dat dat beter wordt als ik de '3 maanden-grens' heb bereikt.

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_9182525
iikkk ttvypp al zelf. g goed he?
  FOK!fossiel maandag 17 maart 2003 @ 16:57:48 #11
2628 Karin
pi_9183627
Komop Dinus

Angel wat een moeilijke beslissing voor je! Ik heb ongeveer voor dezelfde beslissing gestaan (alhoewel ik die niet zelf mocht nemen) en ben achteraf toch blij dat ik het eerst zelf mocht proberen. Tuurlijk was het absoluut niet prettig al die weeen voor niets maar de keizersnee is mij toch best tegengevallen. Ik denk dat als ze toch besloten hadden om in eerste instantie een keizersnee te doen ik me toch altijd zou hebben afgevraagd of het via de natuurlijke weg had gekunt en ik dus die hele keizersnee misschien wel niet nodig gehad zou hebben. Maar misschien was de keizersnee wel minder heftig geweest en het herstel erna als ik dus niet eerst een dag weeen gehad zou hebben, dat kan natuurlijk ook. Ik wil je wel waarschuwen om niet te licht tegen een keizersnee aan te kijken, ik heb het schromelijk onderschat. En dan niet zozeer de pijn (niet dat dat fijn was maar daar valt mee te leven) maar meer het niet kunnen verzorgen van je kindje de eerste dagen.

Ik hoop eigenlijk niet dat ik je nu bang maak hoor. Maar kijk alsjeblieft niet te licht tegen een keizersnee aan, dat had ik namelijk wel gedaan en mede daarom is het mij zo tegen gevallen.

Met Bram gaat het nog steeds geweldig. We hebben gister enorm gelachen, Peet deed Bram in de tummytub, meneer gaf een diepe zucht en scheet zo zijn hele tummytub vol Kon Peet weer helemaal opnieuw beginnen met badje maken enzo.
De wijkverpleegkundige is vanmorgen geweest met zijn groeiboekje. We kunnen op woensdagmiddag langs om te meten en te wegen, misschien dat we dat woensdag gaan doen. Ik ben wel benieuwd hoeveel hij weegt nu.
En ik ben al de helft van de kilo's kwijt Nog ontzettend veel kilo's te gaan natuurlijk maar hier ben ik al blij mee. Begin ook eindelijk weer een beetje mijn eigen gezicht terug te krijgen, het ergste pafferige is er al af.
Peet is druk bezig met een website met foto's te bouwen, binnenkort dus meer foto's.

pi_9183897
SheDeviltje, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Oktober wordt een drukke maand

Weten jullie mss een wondermiddeltje wat ik zou kunnen gebruiken tegen misselijkheid? Niet dat ik om de minuut boven de pot hang of zo, maar de hele dag door dat weeïge gevoel en die brok in m'n keel, ik word er zó ontzettend moe en sjaggie van

Dinus, ik hoop voor je dat je nu lekker van je meisje aan 't genieten bent en alles al achter de rug is.
Mocht ik te voorbarig zijn: heel veel sterkte en

Beterschap voor alle zieke kindjes .. En evt. zieke ouders natuurlijk ook

En die Bram toch

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 maart 2003 @ 17:51:33 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9184989
Angel, ook ik heb een volle dag lang liggen bevallen voordat het alsnog een ks werd. Als ik nu zelf zou mogen kiezen, zou ik meteen voor een ks gaan. Christan was ook behoorlijk groot (Bram wint ) en kon er niet uit wegens onvoldoende ontsluiting.

Zoals Karin zei, de pijn is te doen (voelt als hevige spierpijn omdat ze dwars door je spierlagen snijden). En je kunt een tijdje wat minder goed voor je baby zorgen. Toch heb ik me daar niet al te druk om gemaakt. Want de leuke dingen kon ik wel zelf doen: veel knuffelen, en voeden, en de vieze luiers waren voor de verpleging Na een paar dagen, nog in het ziekenhuis, heb ik Christan met wat hulp ook al zelf in bad gedaan.
Ben donderdagavond bevallen en dinsdags waren we thuis.

Nu zou ik sowieso in het ziekenhuis bevallen zijn, dus ik had me niet gefixeerd op het thuisbevallen. Dat lijkt me het moeilijkst, als je rekent op een thuisbevalling, en toch in het ziekenhuis belandt voor een aantal dagen. Als je je al instelt op een ziekenhuisbevalling ervaar je dat heel anders denk ik.

Bij ons in het ziekenhuis hadden ze ook een multomap met uitleg en foto's over wat je tijdens een keizersnee te wachten staat (zowel gepland als spoed). In mijn geval kreeg ik dat pas achteraf, maar ik vond het toch prettig om het te bekijken. Vraag eens of ze dat bij jullie ook hebben. Het maakt je alvast vertrouwd met alles wat er gaat gebeuren als je voor een ks kiest (of evt. niet meer kunt kiezen).

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust hoor

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9186265
Angel!! Het is net of je de finish niet haalt als je een keizersnede krijgt.
Tenminste dat was mijn ervaring toen, achteraf had ik zoiets; ik heb alles gedaan wat ik kon doen maar ja 3,5 cm ontsluiting in 5 dagen en schoot nog niks op dan wil je wel.
Opzich vond ik de keizersnede enorm meevallen, beste advies wat ik je kan geven is om het gewoon over je heen laten komen.
Ach ik moest toen wel dus dan is het misschien anders als je een keuze krijgt.

Succes ermee. .

pi_9186316
Angel, wat moeilijk zeg... ik hoop dat jullie eruit komen

Karin, wat heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie!
Haha, ik herken het helemaal hoor. Bij ons was het badwater ook regelmatig geel van kleur, jummie!
Hoe gaat het met de bv?

Meaghan, ik heb weleens gehoord dat vanille vla helpt tegen de misselijkheid. Ik heb er zelf nooit heel erge last van gehad dus of het echt werkt.. sterkte ermee iig.

Hier komen volgens mij een beetje tandjes door. Jonas heeft echt van die momenten dat hij ineens gaat gillen(vooral tegen het einde van de dag ) en als er een lepeltje verkeerd tegen zijn tandvlees aankomt is het ook brullen.

† In Memoriam † maandag 17 maart 2003 @ 19:00:47 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_9186330
Wat een toestanden allemaal weer, ziekte , kind dat niet gedraaid kan worden.... vooral dat laatste zou ik heel moeilijk vinden, vooral omdat er nog wat risico's zijn bij een stuitbevalling...

Bram, vieze brokepoeperd euhh tummy poeperd

Hier gaat alles wel lekker geloof ik, voel me alleen wat opgeblazen en merk toch wel dat mn buik aan het groeien is... duh.... Ik voel me er best vreemd bij.

-off-topic- Terwijl ik dit te tikken staat een zwaaaaar bezopen buurvrouw aan de deur of Peter niet meer wil fluiten in huis

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 17-03-2003 19:01]

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 maart 2003 @ 19:00:58 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9186337
Berney, ik hoor dat wel vaker, dat vrouwen vinden dat ze het dan niet zelf gered hebben ofzo. Ik heb dat helemaal niet gehad. Het ging niet, punt. Ik had nog weken met die 6 cm ontsluiting kunnen doorworstelen Ik heb me nooit rot gevoeld omdat het een ks werd. Gelukkig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9186454
Meaghan, hier een expert in misselijkheid. Bij mij hielp niet echt veel, maar ik ken wel alle tips inmiddels. Veel vrouwen zweren bij (lauwe) cola of gember, maar daar moet je dus wel van houden. Verder is het belangrijk om te zorgen dat je steeds iets in je maag hebt, niet teveel, maar als het helemaal leeg is word je sneller misselijk. Niet te vet eten, niet te veel eten, liever kleine beetjes de hele dag door.
Op homeopatisch gebied kun je nux vomica of ipecacuanha (allebei van A. Vogel) proberen. Als je het echt niet volhoudt, Suprimal is een middeltje tegen reisziekte, dat ook wordt gebruikt bij zwangerschapsmisselijkheid (de werkzame stof zit oa ook in emesafene, de pillen die huisartsen voorschrijven tegen zwangerschapsmisselijkheid). Als je vitaminepreparaten slikt, kan het helpen daar eens goed naar te kijken. In veel zwangerschaps-multi-vitaminen zit ijzer (ook wel Ferrum of Fe) en daar kun je ook behoorlijk misselijk van worden. Beter gewoon apart foliumzuur en vitamine B. Tot slot kunnen pepermuntthee of pepermuntjes ook goed helpen, vooral die zachte after-dinner mints deden het bij mij goed. En af en toe een rennie mag ook best.
Dat zijn even de middeltjes die ik zo een-twee-drie kan bedenken. Probeer vooral rustig te blijven en je rust te nemen. Stress, te weinig slaap en teveel inspanning maken het allemaal erger. Succes! Hopelijk ben je er snel vanaf.
mooi he, alles
  Jubileum moderator maandag 17 maart 2003 @ 19:09:40 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9186556
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:56 schreef bixister het volgende:

Lois, beterschap, ook voor Eva. Hoe doen jullie dat eigenlijk met de kinderopvang als ze zo vaak te ziek is om naar de kinderdagopvang te mogen? zelf thuisblijven? is dat aanvaardbaar voor je werkgever?

Vorig jaar hebben we bijna al onze vrije dagen er aan gespendeerd en dan nog de nodige hulp van de diverse opa's en oma's gehad. Mijn baas, en zeker die van Jeroen waren daar absoluut niet blij mee om het zacht uit te drukken.
Ik heb de mazzel nu, of liever gezegd de pech, dat ik al een paar weekjes thuis zit, ik heb een lichte burnout of ben gewoon op zijn hollands gezegd overspannen, dus extra opvang hoeft er nu niet geregeld te worden. Ach, het belangrijkste is nu eerst dat zij weer opknapt, ik heb al mijn hoop gevestigd op de antibiotica. Die blijft er trouwens met moeite in, ze zit echt een half uur te kokhalzen als we dat spul gegeven hebben. Troep is het ook.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_9188067
Phileine, bedankt voor de tips!!
Ik ga ze zeker uitproberen
  maandag 17 maart 2003 @ 20:10:55 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_9188382
Oh jee, net terug van mijn werk en nog steeds geen bericht van Dinus. Heel veel sterkte!! Vervelend al die zieke kindjes en moeders. Wij zijn gelukkig al een hele tijd vrij van allerlei ellende, maar ik kon een paar maanden geleden behoorlijk moedeloos worden, toen Katja achter elkaar ziek was en wij daardoor ook.
Maar in ieder geval heel veel beterschap aan alle zieken.

Angel, jammer dat het draaien niet gelukt is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand hier ervaring heeft met een wel gelukte draai, want volgens mij is dat bijna een onmogelijke opgave.

In tegenstelling tot Karin is de keizersnede mij erg meegevallen, maar ik ben er dan natuurlijk ook helemaal uitgerust aan begonnen. Bovendien zag ik er vreselijk tegenop, dus dan valt het snel mee. De pijn was alleen de eerste dag nogal heftig, maar ik kreeg heel snel morfine en toen was het leed geleden. Het niet kunnen zorgen voor je kindje die eerste dagen heb ik niet als een probleem gezien. Ik heb voornamelijk heel veel naar Katja gekeken en ik kon haar wel voeden en dat was voor mij toen ook eigenlijk wel genoeg. Bovendien ken ik ook vrouwen die na een superzware natuurlijke bevalling de eerste dagen ook niet veel meer konden doen dan op bed liggen en voeden .
Hopelijk hoef je die beslissing helemaal niet te nemen en lukt de volgende draaipoging wel . Ik had trouwens wel een hele blauwe buik van het draaien, zo hard hadden ze lopen rukken en trekken, maar echt pijn deed het inderdaad niet, maar op dat grove geweld was ik niet echt voorbereid.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 maart 2003 @ 20:16:59 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_9188555
Jessie, ik vergat je helemaal te vragen of je toch morgen nog wel op vakantie kan gaan, ondanks je ziek voelen. Ik hoop het wel voor je, Bo moet toch al haar badpakjes uitproberen .
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator maandag 17 maart 2003 @ 20:17:19 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9188565
Nou kijk ik elke week al de babyprogramma's en nou staat me toch iets bij van een mevrouw in het Slotervaart die als expert wordt beschouwd op het gebied van draaien van stuitbaby's.
Ik geloof zelfs dat mensen van heinde en verre naar haar gestuurd worden.
Ik weet niet of het iets is voor Angel maar ik wilde het toch maar even zeggen.

Ik begin hem steeds meer te knijpen voor Dinus, er moet toch zo langzamerhand wel iets bekend zijn? Capaja weet jij al iets?

edit=aanvulling
Ik weet niet meer of het in dit forum was of op OO dat ik iets las over een gratis pak luiers. Ik heb ze aangevraagd gelijk (ben gek op gratis) en kreeg ze vandaag binnen, alle 1.

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 17-03-2003 20:27]

Eva ♥ en Iris ♥
pi_9189249
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:17 schreef Lois het volgende:

edit=aanvulling
Ik weet niet meer of het in dit forum was of op OO dat ik iets las over een gratis pak luiers. Ik heb ze aangevraagd gelijk (ben gek op gratis) en kreeg ze vandaag binnen, alle 1.

Ik ook
Wat een sof zeg....

Dinus moet nu toch bijna wel bevallen zijn toch??

maandag 17 maart 2003 @ 20:51:29 #25
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9189385
Dinus mededeling

Ik kreeg zojuist het volgende meeltje van Dinus haar moeder

quote:
Even een kort berichtje over Dineke, ze is sinds Zondagavond opgenomen in het AZG, wel de hele Zondag hevige weeën gehad maar geen ontsluiting, pas savonds een kleine centimeter. Ze heeft een licht roesje gehad tegen de hevige weeën. Nu is het afwachten of het door zet, zoniet dan gaan ze morgen of woensdag er meer vaart achter zetten.
Groetjes van haar moeder, die er erg veel moeite mee heeft om haar zoveel pijn te zien lijden.
meer info heb ik dus ook nog niet
capaja gaat weer in lurkstand tot ze meer weet
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')