abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9175490
Ik was dit IT'ers zijn saaie mensen topic aan het doorlezen en vroeg me ineens af wat precies saaiheid dan wel niet is. Dat verschilt toch per persoon? Ik kan bijvoorbeeld heel anders zijn bij verschillende personen. Sommige mensen maken me heel vrolijk en praatgraag en bij andere mensen ben ik heel stil en heb ik ze écht niks te zeggen ("wat een mooi weer hé, de laatste tijd?"). Dus wanneer kun je iemand het etiket Saai opplakken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 maart 2003 @ 11:54:04 #2
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9175520
Als iemand topics als deze opent waarschijnlijk. Dan zit je over dat soort dingen na te denken nou dan moet je best wel saai zijn
852002IWASTHERE
pi_9175549
Ik ben IT-er
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9175553
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef F1908 het volgende:
Als iemand topics als deze opent waarschijnlijk. Dan zit je over dat soort dingen na te denken nou dan moet je best wel saai zijn
niets te doen hebben en wachten tot je vriend thuis komt is niet per definitie saai zijn. Nou ben ik wel vrij saai, maar dat is een andere discussie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9175561
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef vosss het volgende:
Ik ben IT-er
dan ben je wel saai
Billie Holiday is Lady Day!
pi_9175583
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef vosss het volgende:
Ik ben IT-er
en dat is het antwoord op de topic-vraag? Interessant. Nee, jij niet, het antwoord. Maar maakt dat jou dan ook weer interessant en dus niet saai en...help!
pi_9175622
Ik zelf vind iemand saai wanneer deze geen enkel verrassend gedrag vertoont, niets origineels/spontaans zegt of onderneemt. Dat neemt niet weg, dat je met dat soort mensen heel goed kunt samen werken
  maandag 17 maart 2003 @ 11:59:28 #8
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9175671
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

niets te doen hebben en wachten tot je vriend thuis komt is niet per definitie saai zijn. Nou ben ik wel vrij saai, maar dat is een andere discussie

Een verrassend antwoord als dit is dan weer niet saai. ja dan weet ik het ook niet meer hoor
852002IWASTHERE
  maandag 17 maart 2003 @ 12:01:08 #9
45621 Suzanna
Mama van...
pi_9175715
Okee...komtie!!!!

www.woordenboek.nl:

saai1 (het,de ~ (m.))

1 lichte, gekeperde wollen stof => serge
saai2 (bn.)

1 weinig levendig, waarvan weinig uitgaat => vervelend, niets aan

HIHI
Best een saaie omschrijving!

maandag 17 maart 2003 @ 12:02:35 #10
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_9175753
Iemand saai vinden is een mening en er is geen juiste definitie omdat deze in elke situatie weer anders is.

Iemand kan een ander saai vinden omdat deze een rare toon heeft qua praten of gewoon niet de juiste gespreksstof heeft of iets anders.
Iemand anders kan dan weer die persoon heel interessant vinden, omdat deze meer in zijn straatje ligt. Dus saai is een mening!

pi_9175767
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:01 schreef Suzanna het volgende:
saai1 (het,de ~ (m.))

1 lichte, gekeperde wollen stof => serge
saai2 (bn.)

1 weinig levendig, waarvan weinig uitgaat => vervelend, niets aan

Ik ben vrij weinig levendig als ik achter fok zit te zitten
Dus toch saai.

(verder associeer ik mezelf niet met gekeperde wollen stof)

pi_9175857
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben vrij weinig levendig als ik achter fok zit te zitten
Dus toch saai.

(verder associeer ik mezelf niet met gekeperde wollen stof)

Je opende waarschijnlijk dit topic met de intensie er achter te komen of je zelf saai bent of niet ... ex vriendin denkt ook dat ze saai is, maar dat komt omdat ik dat juist niet ben en ze zich met mij vergelijkt ... want ze is niet saai.
pi_9175882
Mensen die door andere mensen heel gezellig en interessant worden gevonden, vind ik soms doodsaai, of omgekeerd. Het hangt dus maar van de persoon af; ik ben saai in de ogen van sommige mensen, in de ogen van anderen ben ik het absoluut niet.
Unox, the worst operating system.
  maandag 17 maart 2003 @ 12:15:38 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9176113
weten jullie nou echt niets beters om over te discussieren?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9176141
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:15 schreef Abbadon het volgende:
weten jullie nou echt niets beters om over te discussieren?
Nee, zo saai zijn we nou (in jouw ogen).
pi_9176180
Saaie mensen zijn mensen met wie je geen interesses deelt.
  maandag 17 maart 2003 @ 12:18:27 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_9176182
Tja, saai...

Daar moet je Bosbeetle voor vragen

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 maart 2003 @ 12:19:20 #18
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9176209
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:07 schreef Schorpioen het volgende:
Mensen die door andere mensen heel gezellig en interessant worden gevonden, vind ik soms doodsaai, of omgekeerd. Het hangt dus maar van de persoon af; ik ben saai in de ogen van sommige mensen, in de ogen van anderen ben ik het absoluut niet.
Je bedoelt van die lui die overdreven populair lopen te doen en dergelijke? Mensen die alles aangrijpen als het op uitstapjes en dergelijke aankomt? Ja, dat soort lui zijn eigenlijk best wel saai.
Zelf spook ik volgens de buitenwereld ook geen moer uit, praat ik heel erg weinig en werk ik ook nog eens in de IT ( ). Vaak wordt iemand afgedaan alszijnde 'saai', terwijl dat vaak een heel andere achtergrond heeft. Niet iedereen is hetzelfde. Iemand die nooit uitgaat of niet van feesten houdt, wordt door een feestbeest al snel afgedaan alszijnde 'saai'. Eigenlijk idioot, gezien de 'saaie persoon' zichzelf vaak prima kan vermaken terwijl de ander altijd mensen om zich heen moet hebben om aan zijn/haar trekken te komen.
Ik vraag me nog steeds af waarom je volgens sommigen persé een uitbundig leven moet leiden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  Moderator maandag 17 maart 2003 @ 12:20:32 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_9176229
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:18 schreef Troel het volgende:
Tja, saai...

Daar moet je Bosbeetle voor vragen

als je jezelf en anderen nooit meer verrast (en dus vast zit in een totaalvoorspelbaar patroon van gedragingen) zoals ondergetekende

bosbeetle

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 17 maart 2003 @ 12:21:52 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9176262
saai, sja dat blijft toch een mening den ik. Met sommige mensen kan ik dagen aan een stuk door lullen over vanalles en nogwat en bij anderen vallen gesprekken volledig stil. Het kan met vanalles en nog wat te maken hebben. Denkniveau, karakter, interesses, humor etc. als dat niet klikt ergens, niet ergens elkaar raakt dan is het bij mij al snel over denk ik, want dan is het lastig om met die persoon een conversatie te beginnen te lachen, leuke dingen te oden of wat dan ook. Iemand anders kan het misschien wel juist erg met die persoon vinden en andersom. Hoe je het ook bekijkt, 'saai' is dus altijd een persoonlijke mening die per persoon verschilt.
  maandag 17 maart 2003 @ 12:27:24 #21
37295 Luigi
mario pls
pi_9176402
, , .
pi_9176432
Dat ligt er aan wat je defenitie van saai is...

wat een saai topic

pi_9176761
Zullen we met zijn allen rondjes gaan draaien in onze burostoel?
pi_9176799
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:40 schreef sebaz het volgende:
Zullen we met zijn allen rondjes gaan draaien in onze burostoel?

Laten we een wedstrijd theezakjes in de prullenbak gooien doen!
Unox, the worst operating system.
pi_9176802
saaie mensen zijn voor mij mensen die een maar een beperkt aantal gespreksonderwerpen hebben. Dus heel vaak over de zelfde dingen zeiken. Verder ben je saai (in mijn ogen) als je geen gezonde dosis Hollandse of Vlaamse humor bezit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')