quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef F1908 het volgende:
Als iemand topics als deze opent waarschijnlijk. Dan zit je over dat soort dingen na te denken nou dan moet je best wel saai zijn
quote:dan ben je wel saai
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef vosss het volgende:
Ik ben IT-er
quote:en dat is het antwoord op de topic-vraag? Interessant. Nee, jij niet, het antwoord. Maar maakt dat jou dan ook weer interessant en dus niet saai en...help!
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef vosss het volgende:
Ik ben IT-er
quote:Een verrassend antwoord als dit is dan weer niet saai. ja dan weet ik het ook niet meer hoor
Op maandag 17 maart 2003 11:55 schreef Isabeau het volgende:[..]
niets te doen hebben en wachten tot je vriend thuis komt is niet per definitie saai zijn. Nou ben ik wel vrij saai, maar dat is een andere discussie
saai1 (het,de ~ (m.))
1 lichte, gekeperde wollen stof => serge
saai2 (bn.)
1 weinig levendig, waarvan weinig uitgaat => vervelend, niets aan
HIHI
Best een saaie omschrijving!
Iemand kan een ander saai vinden omdat deze een rare toon heeft qua praten of gewoon niet de juiste gespreksstof heeft of iets anders.
Iemand anders kan dan weer die persoon heel interessant vinden, omdat deze meer in zijn straatje ligt. Dus saai is een mening!
quote:Ik ben vrij weinig levendig als ik achter fok zit te zitten
Op maandag 17 maart 2003 12:01 schreef Suzanna het volgende:
saai1 (het,de ~ (m.))1 lichte, gekeperde wollen stof => serge
saai2 (bn.)1 weinig levendig, waarvan weinig uitgaat => vervelend, niets aan
(verder associeer ik mezelf niet met gekeperde wollen stof)
quote:Je opende waarschijnlijk dit topic met de intensie er achter te komen of je zelf saai bent of niet ... ex vriendin denkt ook dat ze saai is, maar dat komt omdat ik dat juist niet ben en ze zich met mij vergelijkt ... want ze is niet saai.
Op maandag 17 maart 2003 12:02 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik ben vrij weinig levendig als ik achter fok zit te zitten
Dus toch saai.(verder associeer ik mezelf niet met gekeperde wollen stof)
quote:Nee, zo saai zijn we nou (in jouw ogen).
Op maandag 17 maart 2003 12:15 schreef Abbadon het volgende:
weten jullie nou echt niets beters om over te discussieren?
quote:Je bedoelt van die lui die overdreven populair lopen te doen en dergelijke? Mensen die alles aangrijpen als het op uitstapjes en dergelijke aankomt? Ja, dat soort lui zijn eigenlijk best wel saai.
Op maandag 17 maart 2003 12:07 schreef Schorpioen het volgende:
Mensen die door andere mensen heel gezellig en interessant worden gevonden, vind ik soms doodsaai, of omgekeerd. Het hangt dus maar van de persoon af; ik ben saai in de ogen van sommige mensen, in de ogen van anderen ben ik het absoluut niet.
quote:als je jezelf en anderen nooit meer verrast (en dus vast zit in een totaalvoorspelbaar patroon van gedragingen) zoals ondergetekende
Op maandag 17 maart 2003 12:18 schreef Troel het volgende:
Tja, saai...Daar moet je Bosbeetle voor vragen
bosbeetle
quote:Laten we een wedstrijd theezakjes in de prullenbak gooien doen!
Op maandag 17 maart 2003 12:40 schreef sebaz het volgende:
Zullen we met zijn allen rondjes gaan draaien in onze burostoel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |