ik moet blij zijn, maar ben alles behalve dat.
Ben ik egoïstisch? We worden ouder.
Accepeteren?
Het valt me zwaar,
de gesprekken zijn veranderd, het trekt aan ze, het trekt aan mij.
Film & computer worden steeds vaker aangegrepen om conversatie te vermijden. Eindelijk, het gesprek is daar, maar met een been stappen ze al bij vriendin in bed. Ben ik jaloers? verre van dat.
Ben ik nou de enige om me heen, die nog wil reizen, schieten, duiken vertrekken, weg hier uit die stad>>
wat een eenzame strijd
Vervlogen tijden,
quote:Een vroege twintiger
Op maandag 17 maart 2003 11:56 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe oud ben je...?
quote:Tjeez, een vroege twintiger...? En je vrienden zijn allemaal getrouwd en gesettled...? Tja, dat is wel vroeg om je wilde haren te verliezen idd. 1 voordeel is er wel. Een groot aantal zal binnen 7 jaar weer gescheiden zijn en aan hun tweede jeugd beginnen, kun je de schade inhalen... Aan de andere kant als jij binnenkort je ware vindt dan doe je natuurlijk net zo hard mee...
Op maandag 17 maart 2003 12:03 schreef Wrong het volgende:[..]
Een vroege twintiger
Dat is een van de redenen dat ik me zo voel. Zo vroeg al?
Het valt me tegen
quote:Nee, heb daar goed over nagedacht en weet gewoon dat ik het niet zo wil. Heb ook al genoeg meegemaakt om het te kunnen weten. Maar is het fair?? Dat vrienden je weer nodig lijken te hebben als die tweede jeugd zou beginnen. Dan kan alles weer, dan moet er weer gefeest worden. Ik vind dat een beetje slap. Wat me ook opvalt is dat vrienden van me steeds meer hetzelfde gedrag gaan vertonen.
Op maandag 17 maart 2003 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
Aan de andere kant als jij binnenkort je ware vindt dan doe je natuurlijk net zo hard mee...
Dat getrouwde in topictitel is om het wat te versterken
quote:Of niet natuurlijk en in dat geval moet je alleen verder
Op maandag 17 maart 2003 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
Een groot aantal zal binnen 7 jaar weer gescheiden zijn en aan hun tweede jeugd beginnen, kun je de schade inhalen... Aan de andere kant als jij binnenkort je ware vindt dan doe je natuurlijk net zo hard mee...
Soms valt er heel wat te zeggen voor conformiteit als is het alleen maar om niet "alleen" achter te blijven.
Het is dat of nieuwe mensen leren kennen.
quote:Helemaal met je eens
Op maandag 17 maart 2003 12:16 schreef thoth het volgende:[..]
Of niet natuurlijk en in dat geval moet je alleen verder
Soms valt er heel wat te zeggen voor conformiteit als is het alleen maar om niet "alleen" achter te blijven.
Het is dat of nieuwe mensen leren kennen.
quote:Omdat die meiden ook heel jong zijn en wrs. dus jong aan kinderen beginnen, is het statisch nu eenmaal zo dat er een grote kans bestaat dat wat ik suggereer veelvuldig voor zal komen...
Op maandag 17 maart 2003 12:16 schreef thoth het volgende:[..]
Of niet natuurlijk en in dat geval moet je alleen verder
![]()
quote:Conformiteit sucks, imho... Zeker bij die jonge ge-zin-ne-tjes... Als je jong bent, moet je jezelf niet al te veel leefregeltjes op gaan leggen, vind ik ook... Mm, ook als je ouder bent niet trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |