abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2003 @ 11:06:26 #1
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9174187
Ben gister nog bij mijn ex geweest, omdat we er nog niet over uit waren of het nou het beste was dat het uit is... We gingen nogmaals praten over dingen die ons dwars zaten, en dat botste weer.. Maar toch willen we elkaar het liefste terug, gewoon omdat we zoveel van elkaar houden. Maar als we 'gewoon' verder gaan, lopen we wel weer tegen de problemen aan die we hadden..

En we hebben ook nog sex gehad gister we konden gewoon niet van elkaar afblijven, maar hebben toch besloten dat we geen contact hebben voorlopig...
Maar het voelt gewoon Alsof het niet klopt (zoals het nu is). Ik kon er ook niet tegen dat ze zo verdrietig was gister... Lijkt wel alsof het haar nog meer doet dan mij.. Dit zuigt.. Moest het even van me afschrijven..

Mensen hier met dergelijke ervaringen, en zo ja, hoe is dit verder gegaan?

scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
  maandag 17 maart 2003 @ 11:10:27 #2
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_9174294
ff je hobbies en interesses veranderen
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_9174358
bekend verhaal.

puur seks en verder geen relatie werkt niet, maar je kunt wel proberen om een hele losse relatie met elkaar te nemen, niet los in de zin van "we mogen nog met andere mensen gaan" dat schiet niet op, daar word niemand beter van.
maar als je afspreekt dat je elkaar trouw blijft, maar elkaar maar 1 keer in de week ziet, dan kun je lekker over de leuke dingen praten, fijn seks hebben met elkaar en de vervelende dingen die erbij komen als je elkaar iedere dag ziet, die kun je dan vermijden.

en op de koop toe heb je toch nog een beetje dat vrije gevoel."
-succes guaranteed-

maandag 17 maart 2003 @ 11:15:01 #4
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9174416
Hoe lang is het uit?
In het begin lijkt het me vrij normaal dat je het er zo moeilijk mee hebt.. Maar zien jullie allebei geen voordelen dat het uit is?
Je kunt het natuurlijk altijd nog een keer proberen, als jullie dat allebei willen. Niets te verliezen, toch?
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_9174448
Zit nu precies in het zelfde schuitje. Maar ik ben ondertussen al een paar weken verder. Je gaat het nog moeilijk krijgen 2 a 3 weken na dat het uitging.

Probeer gewoon goed contact te houden (als jullie dat beide willen i.i.g.). En probeer in het weekend wat leuks te doen zelf of met vrienden.

En voor de vakantie (dat is toch denk ik de moeilijkste tijd) Boek een reis ver weg.... Ik ga naar Italie griekenland en turkije (met de trein...)

Sterke i.i.g.

maandag 17 maart 2003 @ 11:16:52 #6
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9174464
Ik vind dat je iets te vaak het woord gewoon gebruikt
Is dat wat je wil?
There is a big world out there, maar okee, ik ken de details niet..

Maar denk uiteindelijk wel aan jezelf, het is jouw leven en jij maakt je keuzes. Het feit dat ze zielig is, maakt het erg moeilijk. Je houdt van haar, maar weet ook dat het misschien beter is zo. Laat je er niet teveel in meeslepen, trust me

Dizzy new heights..
pi_9174566
Ik ken het, heb het zelf ook gehad, heb dan maar 2 maanden gehad, toen d8 zij dat het beter was dat het uit ging, toen hebben we elkaar 2 weken niet gezien, maar het klikte gewoon goed, na een periode van een maand elkaar regelmatig zien is het nu weer aan, maar we zien elkaar minder, eerst belde ik vrijwel elke dag, doe ik nu ook niet meer, we zien elkaar nu 2 keer per week ofzo, verder sms en msn. Gaat tot nu toe best goed .

Hoop dat je er iets aan hebt
Ik zou zeggen probeer nog een keer, maar dan minder contact, waardoor je elkaar vrijer laat en ook minder meningsverschillen kan opbouwen Suc6

maandag 17 maart 2003 @ 11:26:04 #8
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9174686
Ik zit in hetzelfde schuitje!

Mijn behoorlijk lange relatie is nu anderhalve maand uit. We houden nog van elkaar en zien de paradoxaalheid van de situatie in.

De lange termijn en de structureelheid van de "problemen" (eerder afwijkende toekomstplannen en beelden) waren de reden van het uitmaken en we zijn het er beide over eens dat het beter is dat het uit is,maar beide kunnen we nog steeds niet geloven dat het uit is

Nu zit zij voor langere tijd (1/2 jaar) in het buitenland wat het gevoelsmatig nog vreemder maakt, omdat ik nu wel op haar spullen pas en zaken regel (tjah, we zijn naar ex ook nog beste vrienden)

Wat mezelf betreft weet ik niet wat het wordt, maar ik denk dat jouw suggestie van geen contact de zaak alleen maar moeilijker maakt, omdat je gevoel dan de overhand neemt over rationaliteit, je wordt weer verliefd

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_9174799
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:06 schreef scope-online het volgende:
Ben gister nog bij mijn ex geweest, omdat we er nog niet over uit waren of het nou het beste was dat het uit is... We gingen nogmaals praten over dingen die ons dwars zaten, en dat botste weer.. Maar toch willen we elkaar het liefste terug, gewoon omdat we zoveel van elkaar houden. Maar als we 'gewoon' verder gaan, lopen we wel weer tegen de problemen aan die we hadden..
Tenzij je "die" problemen weet op te lossen, lijkt het me niet bijzonder verstandig om er een soort van ja/nee-relatie van te maken. Er zijn relaties die op die manier wel lijken te werken maar alleen maar zolang één van de twee niet iemand anders tegen het lijf loopt.

Daarnaast heb je als extra uitdaging in een "niet echte relatie maar wel een beetje relatie" dat je bepaald gedrag van elkaar gaat verwachten en vaker wel dan niet komen daar weer meer misverstanden uit voort.

Het kan ook allemaal fantastisch uitpakken maar mijn ervaring is dat je er meer pijn aan overhoudt dan plezier aan beleeft.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  maandag 17 maart 2003 @ 16:02:47 #10
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9182035
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:15 schreef sundae het volgende:
Hoe lang is het uit?
In het begin lijkt het me vrij normaal dat je het er zo moeilijk mee hebt.. Maar zien jullie allebei geen voordelen dat het uit is?
Je kunt het natuurlijk altijd nog een keer proberen, als jullie dat allebei willen. Niets te verliezen, toch?
T is een weekje uit... En ik zie wel voordelen opzich dat t uit is, maar dank denk ik: 'goh tis wel erg leeg en eenzaam zo' Damn
scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
pi_9182083
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:02 schreef scope-online het volgende:

[..]

T is een weekje uit... En ik zie wel voordelen opzich dat t uit is, maar dank denk ik: 'goh tis wel erg leeg en eenzaam zo' Damn

dat word minder, het is nu nog maar een week uit....kijk over een maand nog maar es of je er nog zo over denkt...
het is niet voor niets uitgegaan hoor....
  maandag 17 maart 2003 @ 16:06:38 #12
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9182149
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:04 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

dat word minder, het is nu nog maar een week uit....kijk over een maand nog maar es of je er nog zo over denkt...
het is niet voor niets uitgegaan hoor....

Dat is wel zo jah.. ik had gister misschien niet moeten gaan naar haar, en we hadden ZEKERS geen sex moeten hebben

"het is niet voor niets uitgegaan hoor...." -> dat is idd zo, dat houdt ik ook steeds wel in mijn achterhoofd, maar aan de andere kant zijn er ook de verhalen van anderen dat het toch weer goed is gekomen enz...

EN ik kan er niet tegen dat ik 'r verdriet doe, maar das een ander verhaal.

pi_9182203
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:12 schreef Jolan het volgende:
bekend verhaal.

----------------------KNIP

Deze is ZEKER de moeite waard.

Lambo of Rekt
pi_9183054
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:12 schreef Jolan het volgende:
bekend verhaal.

puur seks en verder geen relatie werkt niet, maar je kunt wel proberen om een hele losse relatie met elkaar te nemen, niet los in de zin van "we mogen nog met andere mensen gaan" dat schiet niet op, daar word niemand beter van.
maar als je afspreekt dat je elkaar trouw blijft, maar elkaar maar 1 keer in de week ziet, dan kun je lekker over de leuke dingen praten, fijn seks hebben met elkaar en de vervelende dingen die erbij komen als je elkaar iedere dag ziet, die kun je dan vermijden.

en op de koop toe heb je toch nog een beetje dat vrije gevoel."
-succes guaranteed-

mja of je daar zo gelukkig van word...ik denk t niet...tenminste ik zou zo geen relatie met iemand willen hebben
  maandag 17 maart 2003 @ 17:15:27 #15
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9184097
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:36 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

mja of je daar zo gelukkig van word...ik denk t niet...tenminste ik zou zo geen relatie met iemand willen hebben

Nou, en anders ik niet..
pi_9184704
Lol had ik dit niet al aangegeven dat dit zou gebeuren ?? Mijn vooruitziende blik
We are the weirdo's mr - The Craft
  maandag 17 maart 2003 @ 17:41:37 #17
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9184729
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:02 schreef scope-online het volgende:

[..]

Zoals Ilsjuhh zegt, kijk over een maandje nog eens hoe het er dan voor staat, het is niet voor niets uitgegaan.. Net een week uit elkaar is wel erg kort, en het is logisch als je je dan nog erg eenzaam voelt.

En elkaar minder vaak zien kan natuurlijk een oplossing zijn, maar je moet je er wel allebei goed bij voelen natuurlijk...

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:40:17 #18
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9203841
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:40 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Lol had ik dit niet al aangegeven dat dit zou gebeuren ?? Mijn vooruitziende blik
Idd, klopt... Had het zelf ook wel verw8... Anyway, ze wil me persé terug, stuurt allemaal 'lieve' kaartjes.. Terwijl ik haar ook nog wel leuk vind enzo, maar zoals het nu is (uit dus) zie ik wel zo de voordelen in

Zeer lastig en ze vraagt me ook steeds wat ik nu wil ("weet je het al?")

pi_9231859
Weet je dan kan je het beter zo spelen , van ik wil het contact wel maar ik wil ook de ruimte . Zoals ik het nu hoor vind je het aan een kant wel leuk die aandacht maar aan de andere kant benauwd het je .
Zeg gewoon dat je wel contact wil maar minder als voorheen, zodat je ook op jezelf kan richten op wat jij wil want ik maak uit je verhaal op dat dat is waar jij het moeilijk hebt .
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:20:20 #20
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9232828
Heb gisteren nog even contact met d'r gehad, en ze geeft dus aan te willen veranderen... Vraag me alleen af of dat zal lukken, én of ze dat niet zegt omdat ze me mist.... En straks als het weer aan zou gaan, weer in het oude terugvallen

Plus nog gezeik dat haar klasgenoten ons niet bij mekaar vonden passen ofzow, verteld ze nu.. Wazig heur

Anyways, doordat ik gisteren nog niet heb kunnen 'beslissen' wat ik wil (dat vraagt ze van me) heeft ze zich er maar bij neergelegd dat ik haar niet terug zou willen... Terwijl we eigenlijk geen contact zouden hebben deze week..

pi_9233035
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:20 schreef scope-online het volgende:
Heb gisteren nog even contact met d'r gehad, en ze geeft dus aan te willen veranderen... Vraag me alleen af of dat zal lukken, én of ze dat niet zegt omdat ze me mist.... En straks als het weer aan zou gaan, weer in het oude terugvallen

Plus nog gezeik dat haar klasgenoten ons niet bij mekaar vonden passen ofzow, verteld ze nu.. Wazig heur

Anyways, doordat ik gisteren nog niet heb kunnen 'beslissen' wat ik wil (dat vraagt ze van me) heeft ze zich er maar bij neergelegd dat ik haar niet terug zou willen... Terwijl we eigenlijk geen contact zouden hebben deze week..

Weet niet of dit is wat je graag wilt horen, maar ik krijg niet de indruk dat ze echt wil veranderen. Als ze je "dwingt" tot een beslissing dan komt dat op mij niet over alsof ze je ruimte gaat geven om je eigen dingen te doen. Ze wil nog steeds dat het op haar tempo gebeurd......misschien zit ik er naast, maar dit is wat ik opmaak uit wat je net schrijft
pi_9233062
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:20 schreef scope-online het volgende:

Lekker beinvloed en onzeker meisje . Ze komt me gewoon te afhankelijk over , een normaal iemand die zou toch moeten beseffen dat als iemand een beslissing wil maken je die de tijd moet geven , het lijkt net alsof ze het wil overhaasten omdat ze bang is dat je haar vergeet . Ook met het belletje als je iets afspreekt belt ze toch omdat ze bang is dat je haar vergeet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')