quote:Ik heb gezegd dat ik sneller rij dan de Gemiddelde Nederlander, niet dat ik sneller ben dan de meeste auto's.... Is een groot verschil...
Op donderdag 10 april 2003 15:16 schreef qbus het volgende:
Waarom dan sportvelgen, tuning, verlagingssets, en denken dat je sneller bent als de meeste Nederlanders ?
Dan zit er toch iets goed fout ?
en nou zeg je weer dat ie er niet mooi uit mag zien...
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 10-04-2003 15:22]
quote:Hmm, kheb niets over tuning en verlaging gehoord, alleen over LM velgen
Op donderdag 10 april 2003 15:16 schreef qbus het volgende:[..]
Waarom dan sportvelgen, tuning, verlagingssets, en denken dat je sneller bent als de meeste Nederlanders ?
Dan zit er toch iets goed fout ?
quote:Mischien in jou deel van het land...
Op donderdag 10 april 2003 15:18 schreef BroesWillems het volgende:
Super
quote:Ik vind het knap triest als je met een getunede bestel-Diesel het circuit opgaat en er dan ook nog levensgroot TDI opzet, alsof ze nog niet hard genoeg lachen aan de rand van de baan.
Tja, ik vind hem wel mooi...
quote:Hilarisch.....Mooi
quote:Toch houd die het gewoon bij een witte combo ZONDER velgen en ZONDER verlagingssets. en zo hoort het ook,
Kan wel ff door gaan zo, Ik vind die auto's hier boven allemaal mooi, en met mij, een groot deel van nederland, óók de lokale bakker!
quote:Waarom wil je dan wel die indruk wekken ?
Op donderdag 10 april 2003 15:20 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Ik heb gezegd dat ik sneller rij dan de Gemiddelde Nederlander, niet dat ik sneller ben dan de meeste auto's.... Is een groot verschil...
quote:*zucht*
en nou zeg je weer dat ie er niet mooi uit mag zien...
quote:CADDY, zie je wel weer dat je er geen verstand van hebt...
Op donderdag 10 april 2003 15:27 schreef qbus het volgende:Toch houd die het gewoon bij een witte combo ZONDER velgen en ZONDER verlagingssets. en zo hoort het ook,
quote:Oh jeetje,
Op donderdag 10 april 2003 15:32 schreef BroesWillems het volgende:[..]
CADDY, zie je wel weer dat je er geen verstand van hebt...
[Dit bericht is gewijzigd door LiQuiD_007 op 10-04-2003 15:56]
quote:Vertel....
Op donderdag 10 april 2003 15:54 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Naja, dit is blijkbaar iemand die denk met een boodschappen mobiel qua sportiviteit boven een caddy uit te komen
Mijn kadettje is weldegelijk een klassieker, zo is ie verzekerd namelijk. Hij is volgend jaar ook nog eens belastingvrij en voor de wet zelfs een klassieker. Ik hoef er maar 10km naar mijn werk te knappen dus het boeit mij niet zoveel.
En inderdaad is Aprilia een italiaanse motor, ik heb dan ook al elektrische storingen gehad Maar een motor heeft nou eenmaal minder elektriek dan een auto en staat niet buiten weg te roesten, hij wordt alleen met mooi weer gebruikt.
Maar om de discussie af te sluiten: koop een auto waarvoor ie bedoeld is. Koop een jeep als je graag de bossen in wel jekkeren, koop een racewagen als je op het circuit wil boenderen en koop een besteller als je dingen wilt gaan bestellen of GOEDKOOP wilt rijden. Maak hem vervolgens dan NIET duurder door rare fratsen als velgen er op te doen, daar zijn mooie auto's voor, een caddy is daar niet voor (ben het volledig met qbus eens ).
Zo.... discussie klaar?
quote:Een caddy is volgens jou net zo sportief als een delta???
Naja, dit is blijkbaar iemand die denkt met een boodschappen mobiel (lancia delta) qua sportiviteit boven een caddy uit te komen, jah of het moet een integrale zijn, maar ook dat is een wannabee rijp voor de sloop boodschappenwagen
quote:
Op donderdag 10 april 2003 15:58 schreef slashme het volgende:[..]
Een caddy is volgens jou net zo sportief als een delta???
Oke, dan is een oud dafje net zo sportief als een BMW M3.
quote:A: weet ik dat wel zeker
Naja, dit is blijkbaar iemand die denkt met een boodschappen mobiel (lancia delta) qua sportiviteit boven een caddy uit te komen, jah of het moet een integrale zijn, maar ook dat is een wannabee rijp voor de sloop boodschappenwagen
B: stel ik nergens dat ik sportief wil zijn met mijn Delta.
quote:Ik vroeg je een paar pagina's geleden al of je op wou rotten...
Op donderdag 10 april 2003 15:56 schreef slashme het volgende:
Zo.... discussie klaar?
quote:
Op donderdag 10 april 2003 16:03 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
quote:Spijt me Broes, ik kan het niet laten....
Op donderdag 10 april 2003 16:05 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Ik vroeg je een paar pagina's geleden al of je op wou rotten...
quote:Nofi, maar kga dr alleen maar harder van lachen
Op donderdag 10 april 2003 16:06 schreef slashme het volgende:[..]
![]()
Zie: http://web.wanadoo.be/geert.mathijs/verleden.htm
quote:Ook een schitterende (rally) classieker....
Op donderdag 10 april 2003 16:03 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Ik rijd overigens dit model:
Zwart, 1997, 1.8, 16v, 130 pk
Maar dit kan natuurlijk nog niet in de schaduw van de sportieve bakkers-auto van Broes staan, toch ?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 10-04-2003 16:15]
quote:ja lekker over je eigen merk....
bron = http://www.lancia-club.nlLaat uw lancia beslist niet thuis in de garage staan. Rust roest en een lange rit is juist wel eens goed voor uw automobiel. Neem desnoods gewoon één of twee klapstoeltjes mee voor het geval u denkt de hele dag te moeten staan.
quote:Vind dit ook een mislukking als wannabee sportwagen. even buiten velgen en meningen om, weet je bij de caddy waar hij voor bedoeld is, en nogmaals, broes heeft hem hoofdzakelijk daarvoor gekocht. als ik dit zie rijden, herrinner ik me er altijd aan dat ik nog naar appie heijn moet, en wil de eigenaar altijd laten zien dat ie mij voorbij kan
Op donderdag 10 april 2003 16:13 schreef qbus het volgende:[..]
Ook een schitterende (rally) classieker....
![]()
Maar dit kan natuurlijk nog niet in de schaduw van de sportieve bakkers-auto van Broes staan, toch ?
quote:Kap nou eens met dat flamen idioot.
Op donderdag 10 april 2003 16:13 schreef qbus het volgende:[..]
Ook een schitterende (rally) classieker....
![]()
quote:Kijk als je nou een TDI had gehad, met alles roodgeschilderd, dan had je nog partij kunnen bieden voor de dorpsbakker uit bornerbroek, maar straks rijdt de bakker jou zoek en heb alleen de looks met je velgen.
Op donderdag 10 april 2003 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
Het rare van dit alles is dat ze zitten te zeuren dat een Caddy er niet mooi uit mag zien en dat je ie niet hard mag gaan, maar dat ze wel weer zitten te zeuren dat het geen TDI is... beetje tegenstrijdig dacht ik zo...
quote:precies...
Op donderdag 10 april 2003 16:19 schreef fetcher het volgende:[..]
Kap nou eens met dat flamen idioot.
Ik word een beetje misselijk van jou gedrag. Als het je allemaal niet zint, zout dan gewoon op naar een ander draadje.
quote:FOUT, meneer Willems heeft hem gekocht als tuningobject.
Op donderdag 10 april 2003 16:19 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
en nogmaals, broes heeft hem hoofdzakelijk daarvoor gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |