quote:100NX is platgeslagen Sunny. Stelt niet bijster veel voor. Kan je beter een Caddy hebben. Kan je tenminste nog een verhuizing mee doen
Op woensdag 9 april 2003 21:22 schreef Bastard het volgende:[..]
Ow ja, die gastjes..
Heb je een bijpassend petje?
quote:Een 100NX heeft ook geen bladveren die je lekker kan verlagen.
Op woensdag 9 april 2003 21:41 schreef wunderbaum het volgende:[..]
100NX is platgeslagen Sunny. Stelt niet bijster veel voor. Kan je beter een Caddy hebben. Kan je tenminste nog een verhuizing mee doen
quote:stiekum wil je het wel he...
Op woensdag 9 april 2003 21:31 schreef Tommie84 het volgende:
Nope, geen petje, geen subwoofer van 800watt, geen regenpijp als uitlaat, geen breezersletvriendin, geen dikke gouden ketting, geen woonwagen, ik hang niet met m'n kop boven de middenconsole terwijl ik 1 hand boven aan het stuur heb.Volgens mij heb je iemand anders voor je.
quote:Heerlijk, vanmorgen nog!
Op woensdag 9 april 2003 20:34 schreef wunderbaum het volgende:
Lekker gefietst op je Kronan?
quote:Sinds anderhalve week i.d.d.
O nee, je hebt opeens een Delta.
Heb je nou al met een tandenstoker in je botervloot onderstel geprikt ?
quote:Fiat Croma is een platgeslagen Tipo.Stelt niet bijster veel voor. Kan je beter een fatsoenlijke, lees: betrouwbare bak hebben. Kan je tenminste nog iets langer mee doen.
Op woensdag 9 april 2003 21:41 schreef wunderbaum het volgende:100NX is platgeslagen Sunny. Stelt niet bijster veel voor. Kan je beter een Caddy hebben. Kan je tenminste nog een verhuizing mee doen
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 10-04-2003 10:47]
quote:Ach, misschien is ie wel electricien en plaatwerker van beroep
Op donderdag 10 april 2003 10:41 schreef qbus het volgende:
Fiat Croma is een platgeslagen Tipo.Stelt niet bijster veel voor. Kan je beter een fatsoenlijke, lees: betrouwbare bak hebben. Kan je tenminste nog iets langer mee doen.
Als je wilt zeuren dan maak je maar je eigen: "Het kraak hier andersmans auto helemaal af en ik heb mie een lol, maar eigenlijk ben ik best wel jaloers en heb ik eigenlijk helemaal niks zinnigs te melden maar vind mezelf best wel stoer en denk dat ik verstand van auto's heb maar heb dat totaal niet topic"
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 10-04-2003 11:34]
quote:Moderator geworden?
Op donderdag 10 april 2003 11:30 schreef BroesWillems het volgende:
Ontopic AUB!
quote:Dat ie van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt bedoel je ?
Op donderdag 10 april 2003 11:24 schreef slashme het volgende:[..]
Ach, misschien is ie wel electricien en plaatwerker van beroep
quote:Of je start gewoon een nieuw: "bestel-auto's met gare diesel zijn vette sport-wagens, en wie dat niet geloven wil heeft de ballen verstand van auto's topic"
Op donderdag 10 april 2003 11:30 schreef BroesWillems het volgende:
Ontopic AUB!Als je wilt zeuren dan maak je maar je eigen: "Het kraak hier andersmans auto helemaal af en ik heb mie een lol, maar eigenlijk ben ik best wel jaloers en heb ik eigenlijk helemaal niks zinnigs te melden maar vind mezelf best wel stoer en denk dat ik verstand van auto's heb maar heb dat totaal niet topic"
quote:En wat voor een mega auto rijd jij wel niet dan, en wat voor een superieur beroep beoefen je dan? en dan nogmaals, wat loop je nu te zeiken man, hij heeft precies de auto waar ie naar op zoek is, en velgen erop? ieder z'n eigen smaak.
Op donderdag 10 april 2003 11:24 schreef slashme het volgende:[..]
Ach, misschien is ie wel electricien en plaatwerker van beroep
quote:Volgens mij heeft hier niemand gezegd dat het een vette sportbak is?
Op donderdag 10 april 2003 11:45 schreef qbus het volgende:[..]
Of je start gewoon een nieuw: "bestel-auto's met gare diesel zijn vette sport-wagens, en wie dat niet geloven wil heeft de ballen verstand van auto's topic"
quote:*kuch*
Op donderdag 10 april 2003 11:48 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Volgens mij heeft hier niemand gezegd dat het een vette sportbak is?
Ik citeer:
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 09:43 schreef BroesWillems het volgende:Lichtmetalen velgen maken je auto mooier, dat is feit waar iedereen het over eens is, een Caddy zonder velgen is als een koe zonder horens. Maar een lichtmetalen velg is niet alleen mooi, het heeft ook een functie. De lichtmetalen velg is niet meer weg te denken uit de tuningswereld.
Voordelen van lichtmetalen wielen:1.de vormgeving
2.het gewicht
3.de warmteafvoer
Dikwandige lichtmetalen wielen hebben als gunstige eigenschap dat warmte, ontwikkeld door banden en remmen beter wordt opgenomen en afgevoerd. Dit goede warmtetransport zorgt voor en lagere bedrijfstemperatuur van de banden, het remsysteem en de wiellagers wat gunstig is voor de levensduur van genoemde componenten.4.minder onbalans
Doordat lichtmetalen wielen een grotere stijfheid hebben dan stalen wielen zijn ze minder gevoelig voor trillingen en onbalans. Lichtmetalen wielen worden na het gieten machinaal bewerkt waardoor de hoogte -en zijdelingse slag maximaal 0.3 mm bedragen. Lichtmetaal is vormvast en minder elastisch dan staal wat vooral in combinatie met een lage serieband betere rijeigenschappen oplevert.5.kleinere kans op corrosie
Mits het wiel een goede oppervlaktebehandeling heeft ondergaan. Lichtmetalen wielen met een slechte lakbehandeling zijn juist corrosiegevoeliger dan stalen wielen en een aangetast wiel kan de hielzitting zodanig poreus maken dat gebruik van tubeless-banden onmogelijk wordt.6.betere maatnauwkeurigheid
Een stalen wiel wordt eerst geperst en vervolgens gelast. Een lichtmetalen wiel krijgt door middel van afdraaien de juiste afmeting.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 10-04-2003 11:51]
Hierbij bedank ik qbus en slashme voor het verneuken van MIJN topic..
quote:en daar staat dus nergens dat het een vette sportbak is, maar de voordelen van een LM-velg
Op donderdag 10 april 2003 11:50 schreef qbus het volgende:[..]
*kuch*
Ik citeer:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 10-04-2003 11:53]
quote:Jij ben echt wel snugger
Op donderdag 10 april 2003 11:50 schreef qbus het volgende:[..]
*kuch*
Ik citeer:
[..]
quote:
Op donderdag 10 april 2003 11:53 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
maar nergens dat het een vette sporbak is
quote:Nog meer voorbeelden ?
Op maandag 17 maart 2003 16:17 schreef BroesWillems het volgende:ik weet zeker dat ik met deze auto harder rij (als ie goed warm is) dan de gemiddelde nederlander.
quote:Geen dank
Op donderdag 10 april 2003 11:50 schreef BroesWillems het volgende:
Hierbij bedank ik qbus en slashme voor het verneuken van MIJN topic..
quote:Waar doel je nou op, ik zie nog nergens staan dat het een vette sportbak is? Als ik er harder mee rij dan de gemiddelde nederlander betekent nog niet dat het een sportbak is....
Op donderdag 10 april 2003 11:58 schreef qbus het volgende:[..]
[..]Nog meer voorbeelden ?
ONTOPIC nou AUB
quote:Nee het is een besteller met vette velgen en stoere bladveren die je kunt omdraaien om hem te verlagen en dan een wonderbaarlijk goede wegligging heeft en je er dan snoeihard meer door de bocht kunt.
Op donderdag 10 april 2003 12:02 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Waar doel je nou op, ik zie nog nergens staan dat het een vette sportbak is? Als ik er harder mee rij dan de gemiddelde nederlander betekent nog niet dat het een sportbak is....
ONTOPIC nou AUB
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:07 schreef slashme het volgende:[..]
Nee het is een besteller met vette velgen en stoere bladveren die je kunt omdraaien om hem te verlagen en dan een wonderbaarlijk goede wegligging heeft en je er dan snoeihard meer door de bocht kunt.
quote:Woehahahaha, ik neem al mijn woorden terug.
Op donderdag 10 april 2003 12:13 schreef qbus het volgende:[..]
Die Caddy is wel geinig als bedrijfsauto!
Dan kan ik een beetje vergelijken met prijzen op internet
quote:Kilometerstand 136.000
Op donderdag 10 april 2003 12:32 schreef entrefice het volgende:
BroesWillems, mag ik weten wat je betaald hebt voor deze auto? En wat de kilometerstand is/was toen je hem kocht?Dan kan ik een beetje vergelijken met prijzen op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |