quote:Zou jij niet gefrusteerd worden als je in een botervloot zou rijden?
Op woensdag 9 april 2003 11:50 schreef qbus het volgende:[..]
Dat zit je nog steeds dwars, he ?
![]()
quote:He, niet beginnen te spotten met mijne patrol he??!! Oke is niet verlaagd enzo maar 25 seconden naar de 100 doe ik er ook niet over, maximaal 24,5 seconde dus wel n heel verschil!!!
Op dinsdag 8 april 2003 20:07 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Of een verlaagde Nissan Patrol met vleugel op het dak en een acceleratie naar 100km/h van 25 sec
quote:Ben jij toevallig boer en kom je uit brabant?
Op woensdag 9 april 2003 11:55 schreef knillis het volgende:[..]
He, niet beginnen te spotten met mijne patrol he??!! Oke is niet verlaagd enzo maar 25 seconden naar de 100 doe ik er ook niet over, maximaal 24,5 seconde dus wel n heel verschil!!!
quote:nee exporthollander richting belgie en werkend in de hoogtechnologische sector van de halfgeleiderindustrie
Op woensdag 9 april 2003 11:56 schreef slashme het volgende:[..]
Ben jij toevallig boer en kom je uit brabant?
quote:Vandaar dus.
Op woensdag 9 april 2003 12:01 schreef knillis het volgende:[..]
nee exporthollander richting belgie
quote:Ja
Op woensdag 9 april 2003 11:50 schreef qbus het volgende:[..]
Dat zit je nog steeds dwars, he ?
![]()
quote:Heb je de tandenstoker-proef al op je onderstel toegepast ?
Op woensdag 9 april 2003 12:48 schreef wunderbaum het volgende:[..]
Ja
quote:Ik vroeg het me af vanwege dit topic.
Op woensdag 9 april 2003 12:01 schreef knillis het volgende:[..]
nee exporthollander richting belgie en werkend in de hoogtechnologische sector van de halfgeleiderindustrie
quote:Kijk dat is nu een antwoord waar ik wat aan heb
Op woensdag 9 april 2003 12:00 schreef caris het volgende:
Binnenkant van je achterbak met noppenfolie beplakken/bedekken, scheelt veel in geluid. De meeste herrie komt daar vanaf. En uitkijken met (kleine en grotere) schades want dan willen ze gemakkelijk gaan roesten, probeer zo snel mogelijk bij te werken. (uit ervaring met caddy sdi uit 98)
Dank u, ik zal er zeker op letten.
quote:Hier sluit ik me volledig bij aan.
Op maandag 7 april 2003 14:59 schreef kariem112 het volgende:[..]
een lelijke auto.....
ook nog eens een SDI. Als ik je ooit tegenkom op de snelweg, hoop ik dat je wel rechts blijft rijden
19 jaar, Nissan 100nx 1.6 SLX+
quote:wees maar niet bang, van mij zul je geen last hebben op de snelweg.
Op woensdag 9 april 2003 13:13 schreef Tommie84 het volgende:[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan.
quote:
Op woensdag 9 april 2003 13:18 schreef BroesWillems het volgende:[..]
wees maar niet bang, van mij zul je geen last hebben op de snelweg.
quote:Zie je wel, hij leert het nog wel
Op woensdag 9 april 2003 13:21 schreef qbus het volgende:[..]
![]()
quote:Owja, kujje gewoon halen bij de Gamma die noppenfolie, is van dat spul waar sommige mensen wel eens op slapen op schoolkamp enzo weet je wel van die grijze.....
Op woensdag 9 april 2003 13:00 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Kijk dat is nu een antwoord waar ik wat aan heb
<--- geen punt bij karwei ten 1e
![]()
Dank u, ik zal er zeker op letten.
ps. een Nissan 100NX DIE is pas lelijk vind ik dan, als je nix anders te doen hebt als iemand zn auto afkraken ga dan op een ander forumpje zitten...
smaken verschillen nu eenmaal, als hij er blij mee is hoef je m niet af te kraken.....zou jij ook niet leuk vinden mr. nissan
quote:thnx, Ja ik zat zelf ook aan die slaap matjes te denken, een kennis van mij zei dat eierdoosje ook wel is willen helpen, maarja karton rot.
Op woensdag 9 april 2003 14:31 schreef caris het volgende:[..]
Owja, kujje gewoon halen bij de Gamma die noppenfolie, is van dat spul waar sommige mensen wel eens op slapen op schoolkamp enzo weet je wel van die grijze.....
k had op de bumper achter btw een traanplaat gemaakt in L vorm zodat die meegespoten bumpers niet beschadigden. En het is niet lelijk... maar wel redelijk duur.![]()
bij verdere vragen stel maar heh..... je kunt de bak ook dichtmaken met een stuk van dat plexiglas.. dan heb je ook geen geluid van dat bakje achterin maar dat vind ik maar nix, kan bekrassen en je hoort bvb niet zo snel als er iets omvalt enzo, had ik eerst ook maar nadat een 17 incher om was gevallen en de beeldbuis helemaal bekrast was door het schuiven over de grond heb ik hem dr uit gereten.
succes.ps. een Nissan 100NX DIE is pas lelijk
vind ik dan, als je nix anders te doen hebt als iemand zn auto afkraken ga dan op een ander forumpje zitten...
smaken verschillen nu eenmaal, als hij er blij mee is hoef je m niet af te kraken.....zou jij ook niet leuk vinden mr. nissan
aan traanplaat zak ik ook nog te denken, Gelukkig doet mn pa nog een beetje in metaal bewerking, dus kanten en snijen van traanplaat kost me niks.
en ja, nissan, is ook niet mijn merk (op de Patrol na ), maar zo als je al zei, smaken verschillen.
mochten er nog mensen belang bij hebben als ik er een (kort) verslagje + foto's van het betimmeren/bekleden maak, ik doe het graag. Moet ik alleen nog een Digitale camera zien te scoren.
quote:Ja graag, en foto's van het verlagen van je bladveren en de wielwissel uiteraard.
Op woensdag 9 april 2003 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
mochten er nog mensen belang bij hebben als ik er een (kort) verslagje + foto's van het betimmeren/bekleden maak, ik doe het graag. Moet ik alleen nog een Digitale camera zien te scoren.
quote:* BroesWillems is op zoek naar z'n varkensprikker
Op woensdag 9 april 2003 14:59 schreef slashme het volgende:[..]
Ja graag, en foto's van het verlagen van je bladveren en de wielwissel uiteraard.
quote:
Op woensdag 9 april 2003 16:00 schreef fetcher het volgende:
Je neemt lichtmetaal onder ja auto omdat je geen zin hebt om na elke bocht een wieldop uit de middenberm te halen
quote:Of je hebt geen wieldoppen om te verliezen op je koeriersbak.
Op woensdag 9 april 2003 16:00 schreef fetcher het volgende:
Je neemt lichtmetaal onder ja auto omdat je geen zin hebt om na elke bocht een wieldop uit de middenberm te halen
quote:Lekker gefietst op je Kronan? O nee, je hebt opeens een Delta.
Op woensdag 9 april 2003 12:55 schreef qbus het volgende:[..]
Heb je de tandenstoker-proef al op je onderstel toegepast ?
Gefeliciteerd met je caddy!
quote:Ow ja, die gastjes..
Op woensdag 9 april 2003 13:13 schreef Tommie84 het volgende:[..]
Volgens mij heb je iemand anders voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |