abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9172414
Ik heb zaterdag een broek gekocht, die bij nader inzien toch te strak zit...een optie is natuurlijk afvallen, maar dat lijkt me niet de snelste oplossing. Ik wil de broek graag ruilen voor een grotere maat, maar doen ze in de winkel moeilijk omdat ik de kaartjes er al af heb geknipt en em dus in principe al gedragen kan hebben (wat ook wel is, alleen na een kwartier al weer uit getrokken)?

Ik ga vanmiddag langs, of bel ff, want ze zijn nu nog niet open. Maar ik wilde het vast weten.

Edit: misschien past dit topic beter in LifeStyle?

pi_9172458
ze kunnen er toch gewoon een labeltje aan doen?

het lijkt mij geen probleem

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_9172588
no problem denk ik, kaartje wat je r af hebt geknipt gewoon meenemen
----------------------------
pi_9172598
Het ligt een beetje aan de winkel.

In principe staan zij in hun recht, omdat je het labeltje eraf geknipt hebt en dus de broek al gedragen kan hebben.

Pas als er echt iets mis is met de broek (scheur, vlek), kun je hem ruilen.

Succes er mee!

pi_9172614
In principe nemen ze het niet terug, omdat de kaartjes er al af zijn.

Altijd passen in de winken

Is nog hard op zoek naar een webicoon.......Geef maar een gil als je er eentje weet voor mij :)
  maandag 17 maart 2003 @ 09:45:41 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_9172667
IN principe kunnen ze moeilijk gaan doen. Heel veel winkels zullen dit niet doen...

En als je heel vals bent kun je altijd zeggen dat het een kadootje was wat je aan een vriendin wilde geven, en dat je daarom de labeltjes eraf geknipt had.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_9172669
quote:
Op maandag 17 maart 2003 09:42 schreef Supervisor_nl_ het volgende:
In principe nemen ze het niet terug, omdat de kaartjes er al af zijn.

Altijd passen in de winken

Ja Heb ik ook gedaan, maar thuisgekomen ben ik er toch niet tevreden over (watv ik wel vaker heb). Maargoed, ik kijk even hoe aardig ze me vinden...
pi_9172734
schopje lifestyle..
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2003 @ 09:56:09 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_9172857
Ik zou niet bellen als de winkel redelijk in de buurt was en gewoon terug gaan, wel de kaartjes en je bonnetje meenemen, die kunnen ze er zo weer aanhangen. en anders moet je er maar een verhaaltje om heen maken
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 17 maart 2003 @ 10:08:11 #10
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_9173063
quote:
Op maandag 17 maart 2003 09:45 schreef Troel het volgende:
IN principe kunnen ze moeilijk gaan doen. Heel veel winkels zullen dit niet doen...

En als je heel vals bent kun je altijd zeggen dat het een kadootje was wat je aan een vriendin wilde geven, en dat je daarom de labeltjes eraf geknipt had.

Ach ik vind dat niet heel vals
Zo ruil ik altijd mn spullen
Respect my fucking authority!!
  maandag 17 maart 2003 @ 10:09:39 #11
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9173084
Wat iedereen al zegt, het kan zijn dat ze moeilijk gaan doen..
Je hebt alles er al afgehaald, en dus kun je 'm net zo goed een hele dag gedragen hebben ofzo. Maar proberen kan zeker geen kwaad.
Ik laat de kaartjes er altijd nog even aanzitten, zodat ik zeker weet dat ik de kleding wil houden.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_9173197
Tja, ik heb er ook weer van geleerd. Nooit tè enthousiast de kaartjes eraf halen.

Ik hoop dat ze niet te moeilijk gaan doen, we zien wel. Ik snap ook wel dat ze in principe niets hoeven te ruilen, aan de andere kant hebben ze misschien een erg klantvriendelijk beleid.

pi_9185452
Ik ben net terug uit de stad en de broek is omgeruild! Zolang ik het bonnetje had was er niets aan de hand. Ik heb geen smoesjes gebruikt, maar gewoon eerlijk verteld wat er aan de hand was. Dit in het teken van klantvriendelijkheid en klantenbinding denk ik
pi_9188751
ik heb zelfs een keer een broek geruild die al korter gemaakt was
gewoon netjes opvouwen en kaartjes erop leggen
pi_9188942
Ik heb echt een tic wat dat betreft, ik leg mijn nieuwe spullen altijd in mijn kleerkast, met de labels er nog aan

Zo kwam ik een tijdje terug nog een truitje tegen met de prijs er nog in *hahahaha*, helemaal vergeten dat ik dat gekocht had.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:56:48 #16
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_9199760
Hehe dat doet een vriendin van me ook altijd, is op zich best slim
Respect my fucking authority!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')