abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 januari 2001 @ 09:50:02 #1
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_609546
Bij deze wil ik me via deze weg alvast aanmelden voor BB3. Ik heb namelijk als goed voornemen dit jaar om mijn familie dit jaar wat vaker te zien en als BB de lijn van wijzigingen voortzet is dit de manier. Ik zie het al voor me. In de herfst en winter van 2001 iedere week een gezellige borrel waar alle niet kritische familieleden welkom zijn. Hoe meer er gedronken wordt, hoe verder je komt en dan na een paar weken al naar buiten wandelen met een dikke envelope onder mijn oksel. Ik zal alvast een tipje van mijn sluier oplichten.... mijn favoriete sport is Thai-Koos. Op de maat van de muziek op de bank blijven liggen, sjokken, schaken (Thai schaak) en een bladzijde van mijn boek omslaan. Ik moet nog op zoek naar een buitenlands stopwoordje zodat ik meer kans maak. Ik dacht aan iets duits als ach du liebe, Scheisse of iets dergelijks maar ik heb nooit naar Grose Bruder gekeken. Gelukkig heb ik nog een maand of 9 voordat ik het huis is mag.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 2 januari 2001 @ 10:03:17 #2
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_609569
Denk er serieus over na om me op te geven voor BB3. Wil graag op eigen benen leren staan en 250.000 gulden winnen op een faire manier (dus niet op zijn Bianca's )

Voor mij is een groot pluspunt dat de hype er van af is, ik denk ook dat in BB3 weer meer naturelle mensen zitten als in BB2. De mensen hebben nu ook in de gaten dat beroemd worden door BB er niet meer inzit.

[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 02-01-2001 10:03]

Back in town
pi_609655
Is het al zeker dat de calamiteit BB2 voorgezet gaat worden in een ramp die zijn weerga niet kent: BB3?
I used to be indecisive, now I'm not so sure...
  dinsdag 2 januari 2001 @ 10:37:18 #4
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_609705
Op een faire manier Big-brother winnen. Volgens mij is dat een contradictus interminus of zoiets. Oftewel DA KAN NIE!! Ik ga juist me juist opgeven omdat je van te voren niet weet welke draai ze er aan gaan geven. En natuurlijk de uitdaging om in drie maanden tijd een te worden met een bankstel zodat men mij vergeet te nomineren.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 2 januari 2001 @ 11:11:05 #5
5955 Miracle
Been there, done that
pi_609878
Ik wil wel, maar alleen als ik zwart op wit krijg dat er niemand contact met de buitenwereld heeft, en BB hard zal zijn in in naleven van de regels die er zijn en er geen regels bijverzint. Ook zal het stemsysteem doorzichtiger moeten worden. Helaas zal dit ales nooit gebeuren dus geen BB3 voor mij.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_610018
Ik ga ook meedoen, met als voornaamste doel eens een beetje ècht temperament in die tent te brengen. Wat nou neuken?! Vette discussies, proberen zoveel mogelijk mensen huilend het huis uit te krijgen, roddel en achterklap, de rasintrigant uithangen, de kijkers thuis deel laten nemen in je vuige plannen, kortom, een enorme grote klootzak moet je wezen in dat huis.

En dan niet week worden als het einde nadert. Gewoon doorgaan om als ENIGE over te blijven in het huis, liefst een week van te voren. En alles wat ze het huis insturen (liefst bekende nederlanders) rijp voor de psychiater over de schutting flikkeren.

  dinsdag 2 januari 2001 @ 12:46:44 #7
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_610302
Aangezien ik pas 16 moet ik dus nog ff wachten voordat ik me op kan geven, maar ik zal het zeker doen. Dus misschien ben ik wel een van de deelnemers aan big brother 5. ik hoop trouwens dat er dit jaar geen big brother meer komt, maar dat ze nog ff wachten.
http://www.expage.com/yvettek
  dinsdag 2 januari 2001 @ 13:54:21 #8
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_610527
Count me in!!!
Blijf dit jaar geheid zitten en heb dan een bron van inkomsten nodig toch?
En is een handige manier om van mijn internetverslaving af te komen.
Denk overigens niet dat ik de voorrondes doorkom. Mijn special ability is namelijk iriteren, wat ik dan ook altijd graag doe.
May annoyance rule!!
Overigens zou het dan voor het eerst echt NIET spannend zijn. Ik zou makkelijk winnen. Of ik ga een jaar lang macgyver naspelen en explosieven maken van de bedden enzo.
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
pi_610568
Ik heb het al tegen Roache in Panonica gezegd ik doet het maar alleen als Hummie ook meedoet want dat wil ik wel eens mee maken Hummie en Tante Bep 3 maanden in een huis!
  dinsdag 2 januari 2001 @ 15:10:22 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_610848
Ik wil best wel meedoen. Ik weet alleen niet of ik wel bijzonder genoeg ben. En de camera moet van het toilet af. Ik heb nu geen Koosprobleem maar ik ben bang dat als ik weet dat en camera staat mee te kijken terwijl ik piet een hand geef hij spontaan niet meer wil zeiken.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2001 @ 15:21:35 #11
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_610887
Ik ga me ook opgeven en dan vertel ik mijn mede bewoners, jongens ik heb geen veronica kop.
dus als jullie me nou niet nomineren, dan kom ik vanzelf in de finale en dan hebben jullie een extra kans en ik f50.000
The future is after you
  dinsdag 2 januari 2001 @ 15:22:39 #12
8501 Kerstmeisje
Ik hou van alle dieren
pi_610894
Mag ik ook meedoen?
Ik zal:
niet zeuren
niet teveel roken
niet weigeren het huis te verlaten
niet plassen
niet op de bank hangen
niet aan karaoke meedoen
niet voor het geld gaan
niet stemmetjes nadoen
niet uren voor de spiegel staan
niet drinken
niet douchen
niet brood bakken
niet voor de kachel zitten
niet de kippen molesteren

Wat denken jullie?

  dinsdag 2 januari 2001 @ 15:31:49 #13
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_610942
quote:
Op 02 januari 2001 10:37 schreef Da hopman het volgende:
Op een faire manier Big-brother winnen. Volgens mij is dat een contradictus interminus of zoiets.
Contradictio in terminis
De tegenspraak zit in de keuze van de woorden. Of zoiets...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  dinsdag 2 januari 2001 @ 15:37:15 #14
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_610979
OK, verkeerd getypt wel goed geschat. Al die inschrijvingen zijn leuk, maar van die bank blijf je af! Oja, Hummie als je dit leest, ik wil ook een grote barbeque in da tuin van da house. Lijkt me wel gezellig als de familie weer eens langs komt. En OK in ruil voor die barbue mag die geit er ook weer in.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 2 januari 2001 @ 20:53:13 #15
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_612164
quote:
Op 02 januari 2001 15:10 schreef marky het volgende:
Ik weet alleen niet of ik wel bijzonder genoeg ben.
Ik geloof niet dat dat een criterium is, dus doe je best!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_612362
JAAAA! Marky in BB3. Ik ben voor. Hebben we heerlijk wat te schrijven .

En zonder dat jij je ermee bemoeit Marky

*Tink is Marky stiekum best gaan waarderen. Meestal. Soms.

  dinsdag 2 januari 2001 @ 22:25:41 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_612453
quote:
Op 02 januari 2001 21:58 schreef Tinkerbell het volgende:
JAAAA! Marky in BB3. Ik ben voor. Hebben we heerlijk wat te schrijven .

En zonder dat jij je ermee bemoeit Marky

*Tink is Marky stiekum best gaan waarderen. Meestal. Soms.


  donderdag 4 januari 2001 @ 09:03:35 #18
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_618099
Helaas, daar gaat mijn wereldrecord bankzitten.Big Brother III blijft vraagteken

Uitgegeven: 3-1-2001 16:04

HUIZEN - Veronica weet nog niet of er een vervolg komt op het tv-programma Big Brother. Dat heeft het tv-station woensdag op een persconferentie ter afsluiting van Big Brother II laten weten.

"De hype is voorbij, maar de kijkcijfers zijn nog steeds uitstekend", zegt P. Biemans, programmacoördinator van de Veronica/The Young One bij de Holland Media Groep.

"Daarmee heeft het concept zich in onze ogen bewezen. Op dit moment praten we dan ook over een vervolg. Maar die beslissing is nog niet gevallen."

De persconferentie van finalisten Koos, Bianca en Robin maakte de verminderde interesse al duidelijk. De media hadden nog wel belangstelling voor hen, maar die was aanzienlijk minder dan een jaar eerder, toen Bart, Willem en Ruud het podium betraden.

En die bus, daar heb ik echt geen zin in.

De mensen zijn gek geworden
pi_618908
Ik mag toch hopen dat mensen niet serieus overwegen mee te doen aan BB. Als je bij een bedrijf wil solliciteren naar een hoge functie (en als je ziet hoeveel HBO'ers en WO'ers zich hier bevinden volgens een ander topic, is dat niet ondenkbaar), speelt een BB-verleden echt geen positieve rol. Bekend worden in de zin van acteur of actrice zal ook niet lukken, want je bent altijd maar 'die ene uit BB'. Je word niet bekend vanwege je prestaties maar vanwege je gebrek daaraan. Dat is niet het goede uitgangspunt voor een zinderende carriere, of dat nou op TV is of niet.
  donderdag 4 januari 2001 @ 13:15:06 #20
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_619130
Voor een goeie carrieremove ga ik daar ook zeker niet aan Thai-koos doen. Zie het meer als een sabatical kwartaal ipv een jaar.

Ook de volgende redenen zijn voor mij niet van toepassing:
1. ik vind het zo'n grote uitdaging
2. ik hoop wat diepgang op de beeldbuis te brengen.
3. Ik wil graag vrienden erbij hebben.
4. Verder wil ik ook nix bij TV oid doen.

Zoals ik al zei wil ik vooral mijn familie wat vaker zien.

De mensen zijn gek geworden
pi_620795
quote:
Op 02 januari 2001 11:44 schreef Lord of the Backstage het volgende:
Ik ga ook meedoen, met als voornaamste doel eens een beetje ècht temperament in die tent te brengen. Wat nou neuken?! Vette discussies, proberen zoveel mogelijk mensen huilend het huis uit te krijgen, roddel en achterklap, de rasintrigant uithangen, de kijkers thuis deel laten nemen in je vuige plannen, kortom, een enorme grote klootzak moet je wezen in dat huis.

En dan niet week worden als het einde nadert. Gewoon doorgaan om als ENIGE over te blijven in het huis, liefst een week van te voren. En alles wat ze het huis insturen (liefst bekende nederlanders) rijp voor de psychiater over de schutting flikkeren.


Dus je echte naam is Koen.
Je hebt pas nog in De Bus gezeten?
  dinsdag 9 januari 2001 @ 09:43:32 #22
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_634163
Zouden die mergelgrotten niet te vochtig zijn voor mijn bankstel. Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar Froland als lokatie. Lijkt me wel een gezellig eiland
De mensen zijn gek geworden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')