abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2003 @ 21:47:44 #76
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_9190756
* FallenAngel666 is een saaie ICT-er
En het boeit me geen zak
Signature:
Maximaal
4
regels
  maandag 17 maart 2003 @ 21:50:32 #77
45621 Suzanna
Mama van...
pi_9190859
Volgens mij is de helft van Fok! it-er omdat ze te lang achter hun pc zitten (aan het aantal posts te zien ) Ook IK hihi...
  maandag 17 maart 2003 @ 21:57:23 #78
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_9191085
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:49 schreef Gaja het volgende:
...
Vooral de oudere IT'ers daar valt helemaal niet over te praten en discuseren.
Jongere IT'ers daarentegen kunnen niet spellen en hun grammatica houdt ook niet over.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_9191274
Over it'ers kan ik je niks zeggen, maar iets anders.. het valt me op dat wat dus niet saai is, het uiterst voorspelbare en simplistische uitgaansleven is op het niveau van de kroeg en een festivalletje en zo. Das ongeveer het sociale leven dat ook door een plant kan worden beoefend, dat meer een primitieve behoefde tot zelfbevestiging tot dienst is, en verder niks. Gezellig hoor. Maar oersaai. Volgens mij dezelfde mensen die dan bungy jumpen de ultieme kick vinden. Sjesus man. Volgens mij kan je dan net zo goed meteen dood zijn
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:14:50 #80
33503 bint
kroegtijger en zuiphaas
pi_9200199
beetje vreemd: IT-mensen zijn saaie figuren...

over generalisatie gesproken...
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar las dat de "geitenwollensokken mensen (Lees Unix/Linux figuren)" toch wel heel saai waren e.d.

Ik wil niet arrogant zijn...
maar saai ben ik echt niet;

Ik studeer Informatica
Ik werk alleen met Linux (windows heb ik niet)
Ik programmeer

Maar ik zit niet dag en nacht achter de computer!
Als ik saai zou zijn.
Zou ik alleen maar over computers kunnen praten, of gewoon geen interessante gesprekken kunnen voeren.
Als ik saai zou zijn zou ik geen vriendin hebben
Als ik saai zou zijn zou ik nooit op stap gaan, en niet in een kroeg werken
Dan zouden mensen ook niet om mij lachen...
Ok, ik geef toe, er zitten veeeel vreemde figuren op de studie Informatica. En er zijn er ook heel wat saai van.
Maar er zijn er ook veel, die absoluut NIET saai zijn.

Maarja, wie ben ik om daar een mening over te hebben?!

zuipen & kruipen, stappen en tappen
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:42:21 #81
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_9256253
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:02 schreef Zantamari het volgende:
Over it'ers kan ik je niks zeggen, maar iets anders.. het valt me op dat wat dus niet saai is, het uiterst voorspelbare en simplistische uitgaansleven is op het niveau van de kroeg en een festivalletje en zo. Das ongeveer het sociale leven dat ook door een plant kan worden beoefend, dat meer een primitieve behoefde tot zelfbevestiging tot dienst is, en verder niks. Gezellig hoor. Maar oersaai. Volgens mij dezelfde mensen die dan bungy jumpen de ultieme kick vinden. Sjesus man. Volgens mij kan je dan net zo goed meteen dood zijn
Klopt !! haha Bungy jumpen = de ultieme kick !!
pi_9256373
Ik moet saaier en rustiger zijn van mijn manager, heb ik net te horen gekregen van mijn manager BAH
Greek Godess of the Earth
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:49:24 #83
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_9256396
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:02 schreef Zantamari het volgende:
Jij hebt nog nooit gebungy jumpt.
voor de rest heb je gelijk.
pi_9256642
Wat ik me herinner van de HTS Informatica:

Groep 1 zat er om een goedbetaalde baan te krijgen en interesseerde het verder geen reet.

Groep 2 was computernerd en hun leven bestond uit niets meer dan computers.

Ik ben een soort kruising... Na de HIO wilde ik mijn beperkte omgeving uitbreiden, heb een andere studie gedaan (Cognitiewetenschap) en wilde niets meer over computers horen, om daarna toch in de IT te gaan werken. Ben nu flink aan het versaaien, weet al niks meer te vertellen aan mensen, want ik wil het niet over m'n werk hebben

donderdag 20 maart 2003 @ 13:00:35 #85
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_9256654
Achja.. iedereen z'n hobbies he? Als ik het nou leuk vind om flink te gaan stappen en beesten? Vind dat niet echt een saai leventje, maarja ieder zijn eigen mening he?
  Nerd met benen donderdag 20 maart 2003 @ 13:01:59 #86
18073 miss_bleu
pi_9256685
* miss_bleu irl saaai mwah dacht ut nie echt
  donderdag 20 maart 2003 @ 15:59:55 #87
11485 Alfa_Drifter
Enfant Terrible
pi_9261185
Het eerste wat ze op de introductie aan je vragen is wat voor computer je hebt en wat er allemaal inzit! Ze kopen ook niet de playboy maar de PCM ofzo.
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_9262877
jep ik ben it-er en ben ook heel saai, kijk maar op gathering.tweakers.net verzameling van saaie mensjuhs
pi_9262920
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:14 schreef bint het volgende:
beetje vreemd: IT-mensen zijn saaie figuren...

over generalisatie gesproken...
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar las dat de "geitenwollensokken mensen (Lees Unix/Linux figuren)" toch wel heel saai waren e.d.

Ik wil niet arrogant zijn...
maar saai ben ik echt niet;

Ik studeer Informatica
Ik werk alleen met Linux (windows heb ik niet)
Ik programmeer

Maar ik zit niet dag en nacht achter de computer!
Als ik saai zou zijn.
Zou ik alleen maar over computers kunnen praten, of gewoon geen interessante gesprekken kunnen voeren.
Als ik saai zou zijn zou ik geen vriendin hebben
Als ik saai zou zijn zou ik nooit op stap gaan, en niet in een kroeg werken
Dan zouden mensen ook niet om mij lachen...
Ok, ik geef toe, er zitten veeeel vreemde figuren op de studie Informatica. En er zijn er ook heel wat saai van.
Maar er zijn er ook veel, die absoluut NIET saai zijn.

Maarja, wie ben ik om daar een mening over te hebben?!

pfff.. na de 1e regel in je post ben ik al gestopt met lezen omdat het gewoon te saai is..
  donderdag 20 maart 2003 @ 17:31:00 #90
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_9263414
Zal wel locatie/bedrijfs afhankelijk zijn denk ik, want mijn stages waren verre van saai.
Ik denk dat het ook kwam omdat ik "jongere" "frisse" collega's had...
Lekker naar een cafeetje lunchen en vergaderen met collega's, als het mooi weer is ook even naar een strandtentje om daar lekker te eten.

Oke het was natuulijk niet altijd feest, maar ook niet van dat niemand wat zei ofzo en dat het de hele dag stil was en dus saai...

Dat waren nog eens tijden

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_9267270
Ja dat is inderdaad opvallend.

Ik ben nu op stage, en deze afdeling is echt heeeeeel erg rustig... te rustig wat mij betreft.
Op mijn vorige stageplek was dat ook al zo.

Of ik heb pech, of IT'ers zijn idd saaie mensen.
[/quote]

is dat ff lullig ij word net zo

pi_9269093
quote:
Op maandag 17 maart 2003 02:54 schreef Camickaeze het volgende:

[..]

Of pot..

Ervaring?
pi_9270735
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:30 schreef Schorpioen het volgende:
Das dan erg slim om 4 jaar te studeren als je toch al weet dat je er niks mee gaat en wil doen

Kap dan met die studie!

Tuurlijk, pas halverwege het 3e jaar begon pas echt te blijken wat je nou ging doen na je studie. De docenten gaven ook toe dat dit een beetje laat was, zij namen dus ook de schuld op zich. Ik ben dus echt niet zo gek dat ik na 3,5 jaar naar een andere studie overstap. Ik haat eeuwige studenten en wil er dus ook zeker geen een worden.

Indien blijkt dat ik toch nog een ander diploma nodig heb, dan ga ik dat wel in de avonduren doen, naast een fulltime baan. We zien het wel.

donderdag 20 maart 2003 @ 22:25:53 #94
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_9271194
Ben inderdaad hartstikke saai, niet te genieten, volkomen oninteressant etc etc . Oh nee, dat was wat de topicstarter wilde horen...

LOL

Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 19:58:44 #95
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_9290760
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:25 schreef Minkeltje het volgende:
Ben inderdaad hartstikke saai, niet te genieten, volkomen oninteressant etc etc . Oh nee, dat was wat de topicstarter wilde horen...

LOL

Dem.......nu kan er wel een slotje op dit topic

Nou dan sluit ik me voor de zekerheid ook maar bij je aan. Heb een heel saai leven. Ben pot. En verschrikkelijk lelijk.

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_9292681
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 17:07 schreef shitz0r het volgende:

[..]

pfff.. na de 1e regel in je post ben ik al gestopt met lezen omdat het gewoon te saai is..

waarom quote je het hele stuk dan ook nog es een keer? worrut nog saaier...
Don't piss on my parade!
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2003 @ 21:37:43 #97
47213 ArmaniMania
pi_9292716
Dank je voor deze Topic

Maar wie kan ik het tegendeel bewijzen ?

vrijdag 21 maart 2003 @ 21:38:30 #98
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9292730
nouw...
aka Man-Mountain
pi_9292890
Wauw een topic vol interessante it'ers die het tegendeel bewijzen

Damn, ik ken saaie secretaresses, doktoren, brandweermannen, it'ers enz. Ik ken ook zat interessante mensen.

Ik denk dat met name de computergekken als saai gezien worden. Doe ik ook trouwens Maar is in principe ieder figuur die zich enkel bezighoudt met een enkel onderwerp (computers, zwemmen, speelgoedautootjes, whatever) saai?

Ik zie niet in wat er specifiek saai is aan it'ers. En nee, ikzelf ben niet bijster interessant maar heb wel tijdens mijn opleiding een aversie van computers gekregen

vrijdag 21 maart 2003 @ 21:52:36 #100
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9292964
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Dank je voor deze Topic

Maar wie kan ik het tegendeel bewijzen ?

*Vinger opsteekt*
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')