abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9167871
oke, misschien een beetje flauwe topictitel, maar ik wist ff niet hoe ik het anders moest verwoorden:

Het begint misschien zelfs een beetje kinderachtig, maar oordeel daar nog niet meteen op

Ik ging met een vriendin van school naar de kermis, en ze zou me daar wel ff 'koppelen' met een vriendin van haar. Ik was hier nogal pessimistisch over aangezien ik toen al een vriendin had

Maargoed, wij dus naar de kermis, en daar krijg ik het meisje te zien waar ze mij mee wilde koppelen. Verschrikkelijk leuk meisje, bijna precies dezelfde interesses als ik (muziek, kleding, uitgaan, hobby's) en tevens nog eens echt heel erg leuk om te zien

Maargoed, ik werd niet meteen verliefd op haar, mede omdat ik haar slechts van een paar msn gesprekken kende + Ik had een vriendin (waar ik ook verliefd op was)

Maar nog geen maand later ging het (door vervelende omstandigheden ) uit. Dit is nu geen probleem meer, we gaan nog wel eens met elkaar om, maar we voelen allebei niks meer voor elkander

Maargoed, ondertussen had ik het meisje van de kermis beter leren kennen, ik ging namelijk op dezelfde sport als zij (stomtoevallig) en toen hebben we uiteraard meer gesproken, en we zijn ook een paar keer met elkaar uit geweest.

Maar op een gegeven moment betrapte ik me erop dat ik gewoon 2x per weekend met haar uitging (vrijdag+zaterdag) telkens vroeg ze mij mee en ik hapte maar al te graag toe. Nu is het gewoon een standaard geworden dat wij met z'n 2en en nog 1 vriendin van haar uitgaan.

Nu ben ik niet al te snel verliefd, maar opeens drong het tot me door dat ik haar echt leuk vond, niet zomaar een korte verliefdheid, maar ik denk nu echt dag en nacht aan haar. Dit heb ik dus echt nooit in mijn leven gehad

Maargoed, van het een komt het ander, en we hadden op een x geen zin om uit te gaan, maar toen ik vroeg of ze misschien interesse heeft om een film te komen kijken deed ze dat maar al te graag. Dus zij een stuk fietsen voor mij (we wonen niet al te dichtbij elkaar) en wij dus een film kijken (snatch btw, goede film) maar tijdens de film kreeg ze het koud. Dus ik mijn arm om haar heenslaan en dat bleek ze goed op te vatten, ze sloeg beide armen om mijn middel en kwam dicht tegen mij aanzitten

Dit deden we vanavond een maand geleden elk weekend: een dag uit, een dag samen iets leuks doen. En gisteravond ging ik maar eens langs haar, en toen gingen we op bed liggen proberen te slapen, en alweer sloeg ze haar armen om me heen en viel toen in slaap op mijn borstkas . maargoed, er was die avond nix gebeurt (zoenen/sex oid)

we hebben al van alles vooruit geplanned, samen naar lowlands,samen naar parkpop, volgende week weer bij haar logeren etc.

Maar nu komt de kern:

Het is moeilijk uit te leggen, maar ze is een heel volwassen meisje voor haar leeftijd (volgende week wordt ze 16) en ik weet niet zeker of al deze voorvallen willen betekenen dat ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar.

En ik kan haar uiteraard wel mijn liefde gaan verklaren, maar misschien vat ze dit heel verkeerd op, en dat kan op zich wel de relatie tussen ons verpesten. Behalve dat ik verliefd op haar ben, is ze namelijk ook gewoon een hele goede vriendin voor mij. Ze toont altijd interesse en is heel bezorgd.

Dus nu is mijn vraag, wat zou ik moeten doen? ik weet het echt niet, het bevalt me heel goed om een goede vriend voor haar te zijn, maar ik wil meer, en ik weet niet zeker of zij dat ook wil.

en als je misschien goede ideeen hebt voor een verjaardagscadeau wil ik ze ook graag horen

filerptwietblieb
pi_9167899
quote:
en als je misschien goede ideeen hebt voor een verjaardagscadeau wil ik ze ook graag horen
Uit eten

en voor de rest...tja dat kun je zelf wel bepalen, je bent een man

zondag 16 maart 2003 @ 23:20:41 #3
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_9167916
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:18 schreef ReV3rEnD het volgende:

een brommer...

*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
  zondag 16 maart 2003 @ 23:22:43 #4
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9167979
Gaan met die banaan!
Volgens mij wacht zei juist op jou vraag
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_9168006
inkopper:

een breezer

maarre.....het zit wel goed zo te horen, of ze moet denken dat je een homo bent en daarom zo tegen je aanligt/stapt/enz enz.....

Doh!
pi_9168071
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:22 schreef daNpy het volgende:
Gaan met die banaan!
Volgens mij wacht zei juist op jou vraag
dat is het hele probleem, stel dat ik het aan haar voorleg en zij dat niet wil. Ik loop dus het risico een goede relatie te verliezen, maar ik loop ook de kans om een nog betere relatie te krijgen
quote:
Uit eten
ze geeft een verjaardagsfeest, ik geef haar liever een klein presentje dan
quote:
een breezer
die vind ze vies
filerptwietblieb
  zondag 16 maart 2003 @ 23:29:50 #7
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9168149
Ik heb het gelezen en ik denk dat het wel goed zit en dat je het gewoon kan zeggen.
Ik schat de kans klein dat ze je niet leuk vind en je valse hoop geeft.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  FOK!fossiel zondag 16 maart 2003 @ 23:32:30 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9168208
Gewoon wat subtiele hints geven, kan je altijd nog zeggen dat je een grapje maakte

en ik zie dat ik niet de enige ben met een 'maargoed' tik

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 16 maart 2003 @ 23:34:42 #9
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9168250
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:26 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

dat is het hele probleem, stel dat ik het aan haar voorleg en zij dat niet wil. Ik loop dus het risico een goede relatie te verliezen, maar ik loop ook de kans om een nog betere relatie te krijgen

jongen als zei al 3 weken om jou heen hangt dan zit het echt wel goed hoor

Of vraag wat ze van je vind in een prive moment.
Als ze even wacht met antwoorden zeg dan meteen : 'eerlijk'.

En je weet het

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_9168283
of schijt aan alles hebben en HOP die tong in d'r bek

weet voor 99% zeker dat zij de hare ook in jouw bek schuift

Doh!
pi_9168490
Sjesus man!

Als ik dit zo lees kan dit niet fout gaan hoor!

Durf gewoon je gevoelens voor haar te uiten naar haar toe kan bijna niet mis gaan. Je moet er wel zeker van zijn dat ze jou niet ziet als haar beste vriendje trouwens, dan ben je namelijk errug zuur!

maandag 17 maart 2003 @ 00:03:30 #12
35767 supersaai
Supersaaaaaaai ;)
pi_9168770
het lijkt mij inderdaad ook wel duidelijk...

dat ze je gewoon wil maar zelf durft ze ook nog niet helemaal daarvoor uit te komen...

je kan der toch gewoon zoenen..
en dan heel voorzichtig... noujah... je weet vast wel hoe dat werkt met die tong enzow

Vrouwen, het mooiste wat god heeft uitgevonden ;) maar juist zij zijn het die je zo een pijn kunnen doen ! :(
pi_9172087
Zeg gewoon dat je verliefd op dr ben, als ze niet hetzelfde voelt zal ze dat op een normale manier uitleggen.
Lambo of Rekt
pi_9172153
hou er rekening mee dat ze nu nog 15 is en pas 16 wordt!! misschien is ze nog een beetje verlegen... doe net alsof je haar wilt zoenen en bekijk haar reactie.. als ze met haar hoofd ook naar jou toe komt kun je toeslaan Maar ik denk als ik dit zo lees dat het geen probleem is!!!
komt wel goed denk ik
" Werkend brein! "
  maandag 17 maart 2003 @ 09:16:57 #15
24778 Sokki
IK BEN NIET DRONKEN!!!!!!
pi_9172207
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:36 schreef raampje het volgende:

Dat ja
Het had iets subtieler gebracht kunnen worden, maar het werkt het beste.
You can only scratch the surface..
  maandag 17 maart 2003 @ 09:27:11 #17
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_9172360
"Wil je een keertje met me naar de film? Hoeft niet meteen...mag ook vanavond!"

Zonder gekheid: GO FOR IT !

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
  maandag 17 maart 2003 @ 09:38:36 #18
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_9172552
EI, knul, wacht er niet te lang mee. Voor je het weet zit je in de friend-zone.

En dan vind ze je wel leuk maar ziet ze je niet meer staan.

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  maandag 17 maart 2003 @ 09:43:35 #19
28898 Darth.Vader
May the force be with me
pi_9172626
Leuk dit...ik zit in een ongeveer eenzelfde situatie
Ben ook verliefd op een hele leuke meid en ik denk dat zij mij ook wel leuk vind, maar het probleem is dat ik haar maar 1 a 2 keer in de week zie En ik ben eigenlijk ook een beetje bang om het te vragen, net als de topicstarter
The Dark side is stronger...
pi_9172708
Je kan toch ook ff via die vriendin van school [waarmee je naar de kermis ging] vragen wat die meid van jou vind en zow kan je zekerheid stellen...

gewoon mee uit vragen... dat komt tenminste niet gedwongen over [zoals haar meteen op de bek pakken]

To pwn or not to pwn
  maandag 17 maart 2003 @ 10:46:52 #21
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9173788
Man man man Wat voor duidelijke signalen wil je nog meer hebben
Geef dr een zoen op dr mond en kijk hoe ze reageert en daarna slinger je je tong naar binnen : klaar , je hebt een relatie

Veel plezier

maandag 17 maart 2003 @ 12:04:42 #22
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9175813
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:18 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, misschien een beetje flauwe topictitel, maar ik wist ff niet hoe ik het anders moest verwoorden:

Het begint misschien zelfs een beetje kinderachtig, maar oordeel daar nog niet meteen op

Ik ging met een vriendin van school naar de kermis, en ze zou me daar wel ff 'koppelen' met een vriendin van haar. Ik was hier nogal pessimistisch over aangezien ik toen al een vriendin had

Maargoed, wij dus naar de kermis, en daar krijg ik het meisje te zien waar ze mij mee wilde koppelen. Verschrikkelijk leuk meisje, bijna precies dezelfde interesses als ik (muziek, kleding, uitgaan, hobby's) en tevens nog eens echt heel erg leuk om te zien

Maargoed, ik werd niet meteen verliefd op haar, mede omdat ik haar slechts van een paar msn gesprekken kende + Ik had een vriendin (waar ik ook verliefd op was)

Maar nog geen maand later ging het (door vervelende omstandigheden ) uit. Dit is nu geen probleem meer, we gaan nog wel eens met elkaar om, maar we voelen allebei niks meer voor elkander

Maargoed, ondertussen had ik het meisje van de kermis beter leren kennen, ik ging namelijk op dezelfde sport als zij (stomtoevallig) en toen hebben we uiteraard meer gesproken, en we zijn ook een paar keer met elkaar uit geweest.

Maar op een gegeven moment betrapte ik me erop dat ik gewoon 2x per weekend met haar uitging (vrijdag+zaterdag) telkens vroeg ze mij mee en ik hapte maar al te graag toe. Nu is het gewoon een standaard geworden dat wij met z'n 2en en nog 1 vriendin van haar uitgaan.

Nu ben ik niet al te snel verliefd, maar opeens drong het tot me door dat ik haar echt leuk vond, niet zomaar een korte verliefdheid, maar ik denk nu echt dag en nacht aan haar. Dit heb ik dus echt nooit in mijn leven gehad

Maargoed, van het een komt het ander, en we hadden op een x geen zin om uit te gaan, maar toen ik vroeg of ze misschien interesse heeft om een film te komen kijken deed ze dat maar al te graag. Dus zij een stuk fietsen voor mij (we wonen niet al te dichtbij elkaar) en wij dus een film kijken (snatch btw, goede film) maar tijdens de film kreeg ze het koud. Dus ik mijn arm om haar heenslaan en dat bleek ze goed op te vatten, ze sloeg beide armen om mijn middel en kwam dicht tegen mij aanzitten

Dit deden we vanavond een maand geleden elk weekend: een dag uit, een dag samen iets leuks doen. En gisteravond ging ik maar eens langs haar, en toen gingen we op bed liggen proberen te slapen, en alweer sloeg ze haar armen om me heen en viel toen in slaap op mijn borstkas . maargoed, er was die avond nix gebeurt (zoenen/sex oid)

we hebben al van alles vooruit geplanned, samen naar lowlands,samen naar parkpop, volgende week weer bij haar logeren etc.

Maar nu komt de kern:

Het is moeilijk uit te leggen, maar ze is een heel volwassen meisje voor haar leeftijd (volgende week wordt ze 16) en ik weet niet zeker of al deze voorvallen willen betekenen dat ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar.

En ik kan haar uiteraard wel mijn liefde gaan verklaren, maar misschien vat ze dit heel verkeerd op, en dat kan op zich wel de relatie tussen ons verpesten. Behalve dat ik verliefd op haar ben, is ze namelijk ook gewoon een hele goede vriendin voor mij. Ze toont altijd interesse en is heel bezorgd.

Dus nu is mijn vraag, wat zou ik moeten doen? ik weet het echt niet, het bevalt me heel goed om een goede vriend voor haar te zijn, maar ik wil meer, en ik weet niet zeker of zij dat ook wil.

Uhmmm nou als ik het zo lees lijkt het wel alsof zij jou ook wel errug leuk vindt hoor! Maarre als je twijfeld.. probeer haar dan met woorden uit hoe ze over je denkt. Gewoon subtiel met dr praten ipv die tong tussen dr tanden door duwen..

Verjaardagscadeautje? Kaartje voor de bios geven en zeggen dat jij de andere hebt of uhm geef haar een avondje terras zitten cadeau, natuurlijk wel met jou samen he! Doe eens origineel

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9176786
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:36 schreef raampje het volgende:

Gewoon zeggen wat je van d'r vindt.
Als je zo eeuwen doorgaat komt er nooit wat van.

pi_9176965
oke oke, ik ben overtuigd. We hebben weer de hele ochtend ge-smsd

Zaterdag is haar verjaardagsfeest, en ik blijf als enige logeren. Dit keer gaan we weer "proberen te slapen" maar ik denk dan maar dat ik haar voorzichtig een paar kusjes ga geven

nog iemand suggesties voor een cadeau wat ik publiekelijk kan geven, wat niet ál te veel geld kost (iets van 20-25 euro, kzit nogal krap bij de kas)?

quote:
en ik zie dat ik niet de enige ben met een 'maargoed' tik
maargoed, daar gaat het hier niet over

bedankt voor de (bemoedigende) reacties iig

filerptwietblieb
pi_9177119
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
nog iemand suggesties voor een cadeau wat ik publiekelijk kan geven, wat niet ál te veel geld kost (iets van 20-25 euro, kzit nogal krap bij de kas)?
wat vind ze leuk?? interesses ed..
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')