quote:Hahahahah, LOOOOOOOL!!!
De zionbee$t V.S, G.B. en Sp dringen aan op illegaal gewapend aanval om vredelievende Iraks volk rijkdommen geplundeerd worden,Zionbee$t wil, is 6 miljoen onder moslims uitmoorden..
In Irak zullen 2 mlj onschuldige mensen op een vreselijke manier uitgemoord worden. Na Irak volgt Iran daar zullen ze meer dan 3 mlj moslims uitmoorden...en de rest zullen slachtoffers vallen uit Palestijnen en Hizbo allah en Syrië..
De derde wereld oorlog zal over paar dagen beginnen en zullen miljoenen moslims het slachtoffer worden van zionbee$t monster..
De zionbee$t onderschat de kracht van Allah en onze verzet..
Ze zullen nergens veilig worden..De strijd zal niet alleen in MO uit gevochten worden maar over de hele zionbee$t veilig voelt..
quote:We praten over het land met gigantische oliebelangen in Irak. Ondertussen wordt elke jongeman in Tetsjenie afgemaakt door het Russische leger. Zelf hebben ze net zo goed chemische technologie aan Irak geleverd. Nee, Ruslands mening vind ik echt terzake doen!
Op maandag 17 maart 2003 14:22 schreef Nyrem het volgende:
Poetin: oorlog tegen Irak brengt wereldwijd veiligheid in gevaar 17-03-2003
Een oorlog tegen Irak kan wereldwijd de veiligheid in gevaar brengen. De Russische president Vladimir Poetin heeft dat maandag gezegd. Volgens Poetin kunnen de problemen met Irak alleen op vreedzame wijze worden opgelost. Een oorlog kost mensenlevens en verstoort de internationale stabiliteit, zei Poetin. Het was voor het eerst in enkele weken dat de Russische president zich uitliet over de kwestie. Hij bewaarde lange tijd het stilzwijgen om ruzie met de Verenigde Staten te vermijden.Het Russische ministerie van buitenlandse zaken gaf alle Russische staatsburgers die zich nog in Irak bevinden maandag het dringende advies het land te verlaten. De oproep houdt verband met de toenemende spanningen rond Irak, meldde het ministerie. Volgens het persbureau Interfax bestaan er nog geen plannen om de overgebleven 25 Russische diplomaten terug te roepen uit Bagdad.
[Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press]
quote:Een vermakelijk bericht. Waarschijnlijk geschreven door een 15 jarig jochie.
De dag van de onderdrukking..
De zionbee$t V.S, G.B. en Sp dringen aan op illegaal gewapend aanval om vredelievende Iraks volk rijkdommen geplundeerd worden, (olie en kennis etc..). 12 van vijftien leden van de Veiligheidsraad, waaronder Rusland, Frankrijk, China en Duitsland, willen VN inspecties in Bagdad meer tijd geven aan de ontwapeningsverplichtingen te voldoen...Zionbee$t wil, is 6 miljoen onder moslims uitmoorden..
In Irak zullen 2 mlj onschuldige mensen op een vreselijke manier uitgemoord worden. Na Irak volgt Iran daar zullen ze meer dan 3 mlj moslims uitmoorden...en de rest zullen slachtoffers vallen uit Palestijnen en Hizbo allah en Syrië..
De derde wereld oorlog zal over paar dagen beginnen en zullen miljoenen moslims het slachtoffer worden van zionbee$t monster..
De zionbee$t onderschat de kracht van Allah en onze verzet..
Ze zullen nergens veilig worden..De strijd zal niet alleen in MO uit gevochten worden maar over de hele zionbee$t veilig voelt..Ik roep hiermee dat alle moslims zich voor te bereiden voor moeilijk tijden die in aankomst zijn. sla veel voedsel in je eigenhuis...alles zal in de loop van de oorlog gigantische duurder worden..
Drink geen water vanuit de kraan,vermeed de nacht treinen en omgeving haven rotterdam en amsterdam,, kern centrales en militaire kampen..........dit is een serieus waarschuwen..wees alert....
"De president zal de natie om acht uur 's avonds toespreken. Hij zal zeggen dat de enige manier om een militair conflict te vermijden is als Saddam het land verlaat", aldus Fleischer. "De diplomatieke deur is dicht. De Verenigde Naties hebben gefaald met kracht af te dwingen dat Irak onmiddellijk ontwapent", aldus Fleischer.
Het Witte Huis bevestigde dat een resolutie die bij de Veiligheidsraad zou worden ingediend om een oorlog mogelijk te maken, niet naar voren zal worden geschoven.
Zowel de Britse als Amerikaanse ambassadeur bij de volkenorganisatie maakte bekend af te zullen zien een ontwerpresolutie in te dienen. "De co-sponsoren zullen geen stemming nastreven over de ontwerpresolutie", aldus de Brit Greenstock. De ambassadeur gaf expliciet Frankrijk de schuld. Parijs heeft duidelijk gemaakt dat het zijn vetorecht zal gebruiken, aldus Greenstock.
De Franse vertegenwoordiger bij de VN, Jean-Marc de la Sabliere, verklaarde meteen daarna dat de resolutie geen schijn van kans had gemaakt. De meerderheid van de Veiligheidsraad had tegen gestemd en is voor een vreedzame ontwapening van Irak, zei De la Sabliere.(telegraaf.nl)
Saddam is al jaren dood...
Go bush go
De Britse minister Cook is afgetreden vanwege de dreigende oorlog tegen Irak. Dat gebeurde tijdens een spoedzitting van het Britse kabinet over de kwestie, die op dit moment in Londen aan de gang is. Cook is oud-minister van Buitenlandse Zaken en nu technisch voorzitter van de Labourfractie.
Premier Blair wil toestemming van zijn ministers om een oorlog te beginnen, ook zonder toestemming van de VN. Waarnemers zeggen dat het niet uitgesloten is dat tijdens of na de vergadering ministers gaan aftreden.
Tenminste één ander kabinetslid, minister Short van Ontwikkelingssamenwerking, heeft al laten weten dat zij opstapt als Groot-Brittannië een oorlog begint zonder expliciete toestemming van de Verenigde Naties.
Tegenstanders van de oorlog in de Labourfractie in het Lagerhuis hebben voor morgen om een debat over Irak gevraagd. Mogelijk wordt dan ook een stemming over de oorlog gehouden. De laatste keer dat dit gebeurde, eind februari, steunden driekwart van de afgevaardigden het Irak-beleid van Blair nog.
Maar nu lijkt de oppositie binnen Blairs eigen Labourpartij zo sterk te zijn gegroeid, dat de premier de steun in het parlement zou kunnen verliezen.
Blair overlegde vanmiddag voor de zitting van de Veiligheidsraad nog met de Amerikaanse president Bush. Vanavond legt minister van Buitenlandse Zaken Straw een verklaring af in het Britse parlement.
Dag Blair, het volk moet je niet meer, je eigen leden niet meer, kortom dat wordt intrekken bij Bush als schoothondje.
quote:Neem meteen hald afrika ook mee, want daar zitten ook VEEL dicators die er niet thuis horen.
Op maandag 17 maart 2003 17:40 schreef GWD het volgende:
ik zou het geweldig vinden als de oorlog nou eindelijk eens begon, slacht die randdebielen maar fijn af, saddam hoort niet langer thuis op deze wereld hij weet dat het einde nadert en gaat lopen dreigen als zijn laatste hoop. Perfect prima van mijn part, ze hebben geen massavernietigingswapens dus wij hoeven fijn nergens bang voor te zijn. bye bye irakezen, tot ziens saddam het westen heeft weer gezegevierd over jullie achterhaalde debiele cultuur.Go bush go
quote:Saddam is al jaren dood, maar Amerika doet er echt alles aan om net te doen alsof Saddam nog in leven is om die oorlog te kunnen beginnen
Op maandag 17 maart 2003 17:40 schreef GWD het volgende:
ik zou het geweldig vinden als de oorlog nou eindelijk eens begon, slacht die randdebielen maar fijn af, saddam hoort niet langer thuis op deze wereld hij weet dat het einde nadert en gaat lopen dreigen als zijn laatste hoop. Perfect prima van mijn part, ze hebben geen massavernietigingswapens dus wij hoeven fijn nergens bang voor te zijn. bye bye irakezen, tot ziens saddam het westen heeft weer gezegevierd over jullie achterhaalde debiele cultuur.Go bush go
quote:He Farzin, en dan nog zeggen dat George mijn mails negeert
Op maandag 17 maart 2003 17:30 schreef ilona-scuderia het volgende:"De president zal de natie om acht uur 's avonds toespreken. Hij zal zeggen dat de enige manier om een militair conflict te vermijden is als Saddam het land verlaat", aldus Fleischer. "De diplomatieke deur is dicht. De Verenigde Naties hebben gefaald met kracht af te dwingen dat Irak onmiddellijk ontwapent", aldus Fleischer.
quote:Toch jammer, had graag even willen zien hoe de wereldverhouding er op dit moment bijstond.
Het Witte Huis bevestigde dat een resolutie die bij de Veiligheidsraad zou worden ingediend om een oorlog mogelijk te maken, niet naar voren zal worden geschoven.
quote:Hij had inderdaad geen kans van slagen als twee landen zo specifiek met een veto dreigen, een meerderheid van 9 landen had er misschien nog wel geweest.
De Franse vertegenwoordiger bij de VN, Jean-Marc de la Sabliere, verklaarde meteen daarna dat de resolutie geen schijn van kans had gemaakt. De meerderheid van de Veiligheidsraad had tegen gestemd en is voor een vreedzame ontwapening van Irak, zei De la Sabliere.(telegraaf.nl)
quote:Kan je dat ook even onderbouwen, of het is slechts een loze kreet
Saddam is al jaren dood...
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:46 schreef Farzin het volgende:[..]
Als jij het maar goed hebt, hè?
quote:
NEW YORK President Bush van de VS zal
vannacht,als hij het Amerikaanse volk
toespreekt,Saddam Hussein een ultimatum
stellen om het land te verlaten.Dat
heeft de woordvoerder van het Witte
Huis,Fleischer,gezegd.Bush houdt zijn
rede om 02.00 uur Nederlandse tijd.
Waarnemers gaan ervan uit dat Bush de
Iraakse president 48 of 72 uur de tijd
geeft om af te treden.In het verleden
heeft de VS Saddam wel vaker opgeroepen
in ballingschap te gaan.
Saddam Hussein heeft in een reactie
laten weten "geen oorlog te wensen".Als
die er toch komt,dan is Saddam er zeker
van dat de VS wordt verslagen.
quote:Het zou pas een Joke zijn als Saddam op TV zijn broek laat zakken en zegt dat Bush z'n behaarde reet kan kussen...
Op maandag 17 maart 2003 18:13 schreef Re het volgende:
zou wel een joke zijn als hij daadwerkelijk het land zou verlaten
als je er toch aan gaat , ga dan wel na een coole actie
quote:Mja maar om nou met zijn behaarde kont mijn dag te verpesten zou toch wel een lage streek zijn
Op maandag 17 maart 2003 18:23 schreef Fonkmeistah het volgende:Het zou pas een Joke zijn als Saddam op TV zijn broek laat zakken en zegt dat Bush z'n behaarde reet kan kussen...
quote:hoezo ? moet jij hem dan ook kussen ?
Op maandag 17 maart 2003 18:25 schreef BAZZA het volgende:
Mja maar om nou met zijn behaarde kont mijn dag te verpesten zou toch wel een lage streek zijn
quote:Nou als ik lekker TV zit te kijken met de neus richting CNN en ik zie opeens die behaarde kont van Saddam op mijn scherm dan voel ik mij nou niet echt happy, dat jij daar andere gevoelens bij zal voelen kan best
Op maandag 17 maart 2003 18:29 schreef Fonkmeistah het volgende:hoezo ? moet jij hem dan ook kussen ?
quote:
Op maandag 17 maart 2003 18:23 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
Het zou pas een Joke zijn als Saddam op TV zijn broek laat zakken en zegt dat Bush z'n behaarde reet kan kussen...
Wat betreft de afloop hink ik een beetje op 2 gedachten. Uiteraard hoop ik dat het een walk-over wordt, zonder veel slachtoffers aan beide zijden. Maar ja, dat zou een klinkende overwinning zijn voor Bush, en voor die man kan ik niet echt applaudisseren.
quote:Mja zag onlangs ook dat het merendeel van de Arabs denken dat Bush ook een Jood is
Op maandag 17 maart 2003 18:43 schreef toxi het volgende:
Heb net iets op 2Vandaag gekeken wat de meningen waren in de Arabische wereld. Ze waren allemaal anti-Amerikaans en anti-Joods.
Van Nederland vond 1 dat het half-Joods is en dat overal de Joden de baas zijn.
OMG wat een trieste figuren zijn het ook
In Den Haag gebeurt toch niet veel spannends en die opruimingen van vergaste kippen heb ik nu ook wel gezien. Ik bedoel: wat voor nieuws is er nu nog? Het lijkt wel komkommertijd! Nee, ik heb na de mededelingen van gisteren extra zakken chips ingeslagen om zometeen *live* op CCN naar de eerste bombardementen te kijken. Hopelijk krijgen we zo weer mooie radarbeelden te zien van bunkers die door presieciebommen met de grond gelijk worden gemaakt. En wat kunnen we van Saddam verwachten? Ik pleit voor een FOK!-poll -net als bij de uitslag van de Tweede Kamer verkiezingen.
.
Angst? Nee, geen angst. Spanning is het goede woord!
Wat bijna niemand zich echter realiseert is wat de consequenties zijn. De wereld kan namelijk maar 2 atoombommen hebben, daarna ontstaat er het verschijnsel "nucleaire winter": een toestand van de aarde waarbij de as van de bommen de atmosfeer bedekt en het zonlicht tegenhoudt. De temperaturen op onze aarde dalen naar ongeveer -15 bij de ecuator en de oceanen bevriezen (geen drinkwater meer). De afwezigheid van zuurstof en de hoge concentratie azoten in de lucht zorgen voor luchtvergiftiging, waardoor geen levend wezen de winter overleeft.
Over 20 jaar zakt het as, maar het duurt tenminste 50 jaar voordat de lucht weer adembaar is. Tegen die tijd doen de apparaten van deze tijd het niet meer en is het selecte groepje overlevenden (Bush en consorten) niet in staat de mensheid en de civilisatie te herbouwen.
Ik ben bang.
In de jaren 50 en 60 hebben de Amerikanen wel iets meer als 2 atoombommen getest hoor.
quote:Net zoals een groot deel van de Amerikanen denkt dat
Op maandag 17 maart 2003 18:45 schreef BAZZA het volgende:
Mja zag onlangs ook dat het merendeel van de Arabs denken dat Bush ook een Jood is![]()
OMG wat een trieste figuren zijn het ook
Maar goed, denken dat Bush Joods is is dan
wel weer de overtreffende trap...hmm...
Kris
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |