Ongeveer twee jaar terug leerde ik via internet een jongen kennen, laat ik hem Jordi noemen. We konden het erg goed met elkaar vinden en na een ontmoeting kregen we verkering. Omdat Jordi redelijk ver bij me vandaan woonde, zagen we elkaar niet zo heel vaak en na twee maanden ging het dan ook uit.
Tot een maand terug zijn we contact blijven houden. Aan Jordi kon ik alles kwijt en ik had veel lol met hem. Eén keer in de zoveel tijd belden we en hadden we urenlange gesprekken over van alles en nog wat. We hebben nog een aantal keer afgesproken en dat liep altijd op zoenen uit. Voor mij was het duidelijk, en daarover ben ik ook altijd eerlijk geweest, dat het alleen zoenen was en het (hoewel ik het een superleuke jongen vond) geen relatie zou worden.
Hij kon zich daar telkens in vinden tot een paar dagen nadat we elkaar hadden gezien. Het werd bijna een vast patroon dat Jordi dan opbiechtte dat hij me toch wel erg leuk vond en ervan baalde dat ik geen relatie wilde. Dan hadden we een paar dagen onenigheid en raakten we toch weer aan het msnen en gingen we op vertrouwde voet verder.
Tot precies een maand terug. Het was al lang geleden dat we elkaar hadden gezien en het plan was dus dat ik bij Jordi langs zou gaan. Hartstikke gezellig; samen film gekeken en popcorn gemaakt en op een gegeven moment, weinig verassend, raakten we aan het zoenen. Later die avond sprak ik Jordi over msn en wederom wilde hij meer, en opnieuw heb ik gezegd dat ik dat niet zag zitten. We kregen woorden en Jordi vertelde me dat hij nooit meer contact met me wilde.
Hij heeft mijn telefoonnummer gewist, mij en m'n broertje op msn geblokkeerd en m'n foto verscheurd. Dat was beter voor hem, want hij wilde me uit zijn hoofd zetten.
Ik was boos en vond dat hij overdreven reageerde. Al twee keer eerder heeft Jordi hetzelfde gedaan en ik dacht dan ook dat het wel los zou lopen, maar hij houdt vol en we hebben al een maand geen contact meer.
Via een vriendin hoorde ik dat Jordi sinds een paar weken een vriendin heeft en erg gelukkig met haar is. Ik ben erg blij dat hij de liefde heeft gevonden, maar ik mis hem zo. De gesprekken die we hadden, de aandacht die hij voor me had, de grappen die alleen wij begrepen..
Ik weet dat ik respect moet hebben voor zijn keuze geen contact meer te hebben, maar ik sta telkens op het punt hem te mailen of te bellen.
Het is langer geworden dan ik dacht, maar nu weten jullie alles. Moet ik blijven hopen op contact of zelf wat ondernemen, of moet ik respect tonen voor zijn keuze en er dus mee leren leven?
Wil je precies weten hoe het bij mij is gegaan moet je me maar ff mailen op tjakk_haha@hotmail.com
als je geen relatie wilt hebben kan je ook niet met iemand gaan zoenen, het is niet of/of vind ik... prima dat je geen relatie met iemand wil, maar dan kan je t ook neit maken om hem als zoen-partner t4e gebruiken
en ik geef je weinig kans om nu contact met hem te zoeken, aangezien hij een vriendin heeft, je kunt 2 dingen doen:
gaan stoken in hun relaite zodat het uitgaat en hij vanzelf bij jou terug komt ()niet echt netjes)
of hopen dat hij jou gewoon als normale vriendin wil accepteren, wat voor hem heel moeilijk zal zijn...
Voor jou is het wel heel lullig en bot, maar ik denk dat je hem die afstand eventjes moet gunnen.
Dus ik vind persoonlijk dat jij hierin fout hebt gezeten.
Ga eens bij jezelf na waarom je de relatie terug wilt, hij heeft je "vergeten" en vrij snel een ander meisje gezocht, ik heb het idee dat de reden dat hij meer wou allen lichamelijk is. Hij heeft duidelijk geen probleem met het verlies van jullie relatie.
Wat wil je zelf? Is jullie relatie wel voor beide even belangrijk? Wanneer je hier een duidelijk beeld over hebt kun je hem eens benaderen (via een brief bijvoorbeeld) waar je in vraagt om contact te houden als vrienden. Hij heeft duidelijk geen interesse meer in jou.
Ik hoop dat je door het lezen van de replies een beetje geholpen wordt, wanneer je er over wilt praten stuur je maar even een berichtje. Op FOK! is alles op te lossen.
Suc6 ermee!
Laat hem lekke gaan en ga zelf lekke op zoek naar andere jongens
Misschien kapt ie ook dat af, maar misschien hoopt ie op een signaal van jou zodat ie weet dat je wel om m geeft (kan ik me iets bij voorstellen)
veel suc6 iig!
quote:dat hoeft niet. misschien wilde ie wel even rust, en hoopt ie op nieuw contact, issie alleen bang om dat zelf te beginnen door de ervaringen die hij met haar heeft gehad
Op zaterdag 22 maart 2003 16:44 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ja inderdaad , maar reken er eigenlijk maar op dat die dat contact ook weigert omdat er bij een contact met jou ook gevoelens bij komen kijken.
Hij heeft contact verbroken om je te vergeten .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |