abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9164837
Lang verhaal, ik zal het zo kort mogelijk proberen te houden.

Ongeveer twee jaar terug leerde ik via internet een jongen kennen, laat ik hem Jordi noemen. We konden het erg goed met elkaar vinden en na een ontmoeting kregen we verkering. Omdat Jordi redelijk ver bij me vandaan woonde, zagen we elkaar niet zo heel vaak en na twee maanden ging het dan ook uit.
Tot een maand terug zijn we contact blijven houden. Aan Jordi kon ik alles kwijt en ik had veel lol met hem. Eén keer in de zoveel tijd belden we en hadden we urenlange gesprekken over van alles en nog wat. We hebben nog een aantal keer afgesproken en dat liep altijd op zoenen uit. Voor mij was het duidelijk, en daarover ben ik ook altijd eerlijk geweest, dat het alleen zoenen was en het (hoewel ik het een superleuke jongen vond) geen relatie zou worden.
Hij kon zich daar telkens in vinden tot een paar dagen nadat we elkaar hadden gezien. Het werd bijna een vast patroon dat Jordi dan opbiechtte dat hij me toch wel erg leuk vond en ervan baalde dat ik geen relatie wilde. Dan hadden we een paar dagen onenigheid en raakten we toch weer aan het msnen en gingen we op vertrouwde voet verder.
Tot precies een maand terug. Het was al lang geleden dat we elkaar hadden gezien en het plan was dus dat ik bij Jordi langs zou gaan. Hartstikke gezellig; samen film gekeken en popcorn gemaakt en op een gegeven moment, weinig verassend, raakten we aan het zoenen. Later die avond sprak ik Jordi over msn en wederom wilde hij meer, en opnieuw heb ik gezegd dat ik dat niet zag zitten. We kregen woorden en Jordi vertelde me dat hij nooit meer contact met me wilde.
Hij heeft mijn telefoonnummer gewist, mij en m'n broertje op msn geblokkeerd en m'n foto verscheurd. Dat was beter voor hem, want hij wilde me uit zijn hoofd zetten.
Ik was boos en vond dat hij overdreven reageerde. Al twee keer eerder heeft Jordi hetzelfde gedaan en ik dacht dan ook dat het wel los zou lopen, maar hij houdt vol en we hebben al een maand geen contact meer.
Via een vriendin hoorde ik dat Jordi sinds een paar weken een vriendin heeft en erg gelukkig met haar is. Ik ben erg blij dat hij de liefde heeft gevonden, maar ik mis hem zo. De gesprekken die we hadden, de aandacht die hij voor me had, de grappen die alleen wij begrepen..
Ik weet dat ik respect moet hebben voor zijn keuze geen contact meer te hebben, maar ik sta telkens op het punt hem te mailen of te bellen.

Het is langer geworden dan ik dacht, maar nu weten jullie alles. Moet ik blijven hopen op contact of zelf wat ondernemen, of moet ik respect tonen voor zijn keuze en er dus mee leren leven?

Pff
pi_9164947
Je moet zelf verdergaan, niet blijven wachten. Alhoewel snap ik je reden nog niet goed om geen relatie aan te gaan met hem?
pi_9165020
Owww wat is dit herkenbaar voor me.
Ik heb het helaas niet anders kunnen doen dan accepteren.
Ook al wil je wat anders...je zal het moeten.

Wil je precies weten hoe het bij mij is gegaan moet je me maar ff mailen op tjakk_haha@hotmail.com

......CocaCola
pi_9165056
Tja... kan 't beiden wel begrijpen... zoals hij 't ziet, (denk ik) verwacht ie meer dan 't zoenen... ik zoen ook nooit met vriendinnen (zeker geen meerdere keren) alleen voor 't tijdverdrijf (beetje bot gezegt) kan wel begrijpen dat ie meer verwachtte.. is idd niet slim om elke x wel te zoenen maar verder de boot af te houden... kan wel vrienden blijven maar niet zoenen??
a a n alles
pi_9165107
Vrouwen..
Waarom vlieg je'm dan steeds op de bek ?
jij vindt hem leuk..hij vindt jou leuk.. 1+1=2
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  zondag 16 maart 2003 @ 21:42:32 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_9165110
Jij hebt 't steeds zover laten komen dat Jordy zich zo ging voelen. Dat wist je vantevoren eigenlijk al. Ik snap dus niet dat je het telkens gedaan hebt. Hij is nu gelukkig en mijns inziens gun je het 'm niet dat hij dat op deze manier geworden is.
Volgens mij moet je gewoon verder gaan en met hem geen dergelijke situatie meer creeeren. Allebei hebben jullie aandacht en vriendschap nodig, dat dat niet samen is maar met een ander,.. tsjah (dat wilde jij toch door te zeggen dat je geen relatie wilde)
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_9165115
ik zou niet blijven hopen, omdat je hem gewoon heel erg aan het lijntje hebt gehouden, daar was hij, vind ik, terecht heel erg pissed over....

als je geen relatie wilt hebben kan je ook niet met iemand gaan zoenen, het is niet of/of vind ik... prima dat je geen relatie met iemand wil, maar dan kan je t ook neit maken om hem als zoen-partner t4e gebruiken

en ik geef je weinig kans om nu contact met hem te zoeken, aangezien hij een vriendin heeft, je kunt 2 dingen doen:

gaan stoken in hun relaite zodat het uitgaat en hij vanzelf bij jou terug komt ()niet echt netjes)
of hopen dat hij jou gewoon als normale vriendin wil accepteren, wat voor hem heel moeilijk zal zijn...

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_9165202
Ik kan me er van zijn kant ook wel wat bij voorstellen. Het is best moeilijk als je verliefd op iemand bent en je weet dat het nooit meer wordt dan vriendschap, zeker als het wel elke keer op zoenen uitdraait. Ik denk dat hij zelf weet dat hij zichzelf niet goed kan "beheersen", dat hij steeds hoopt op meer enzo en daarom om zichzelf te beschermen het contact afkapt.

Voor jou is het wel heel lullig en bot, maar ik denk dat je hem die afstand eventjes moet gunnen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9165206
jij wil toch verder niets met hem...maar jij zoent wel telkens trug....mja beetje lullig voor m dan...
pi_9165322
ik snap hem volledig... sterker nog ik zat vast in een situatie die nog erger was, zij hield mij aan het lijntje met dat ze bij haar vriend weg zou... maar telkens was het verhaal weer net even anders en dan waren we er bijn a uit en zat ze me weer tot zo'n punt te verlekkkeren en dan ging de deksel weer keihard op mijn neus.

Dus ik vind persoonlijk dat jij hierin fout hebt gezeten.

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_9165340
Dit is natuurlijk altijd een moeilijk onderwerp, de pijn is nog erg vers.

Ga eens bij jezelf na waarom je de relatie terug wilt, hij heeft je "vergeten" en vrij snel een ander meisje gezocht, ik heb het idee dat de reden dat hij meer wou allen lichamelijk is. Hij heeft duidelijk geen probleem met het verlies van jullie relatie.

Wat wil je zelf? Is jullie relatie wel voor beide even belangrijk? Wanneer je hier een duidelijk beeld over hebt kun je hem eens benaderen (via een brief bijvoorbeeld) waar je in vraagt om contact te houden als vrienden. Hij heeft duidelijk geen interesse meer in jou.

Ik hoop dat je door het lezen van de replies een beetje geholpen wordt, wanneer je er over wilt praten stuur je maar even een berichtje. Op FOK! is alles op te lossen.

Suc6 ermee!

's nachts een spons, 's ochtends een dweil.
  zondag 16 maart 2003 @ 21:51:09 #12
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_9165382
jah jammer dat je hem niet meer spreekt maar ik vind et ook wel een beetje je eigen schuld, je kunt natuurlijk niet verwachten dat die jongen elke keer maar verliefd op je blijft zonder dat hij et een keertje zat raakt en op zoek gaat naar een echte relatie, je moet of niet meer met hem zoenen of hem niet meer spreken als je zeker weet dat je niets met hem wilt... jammer maar een beetje je eigen schuld.
HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
pi_9165700
tssk jij hebt echt een bord voor je kop gehad. Je gaat toch niet zoenen met een jongen die jou heeel graag wil en jij hem niet!
en dan nog raar opkijken als hij het contact verbreekt!
pi_9165751
ken de situatie zo ongeveer ook meegemaakt, en toen heb ik het ook zelf afgekapt. En op zoek naar iets anders. Begrijp die jongen volkomen, tis lullig maar helaas.
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
  zondag 16 maart 2003 @ 22:02:56 #15
50745 indewar
ik hou niet van wildplassers
pi_9165772
jeetje.. moeilijk
ik ben Lieke. en mijn hobbies.. zijn hobbies!
  zondag 16 maart 2003 @ 22:17:20 #16
31186 0_o
See my shadow changing
pi_9166225
Sjies
Gemenerikken altijd, die Jordi's
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_9183740
Mwah, mij lijkt het helemaal niet zo gek nee dat onze Jordi dit doet.
Als je hem niet wilt moet je ook niet met hem zoenen. En zeker niet meerdere malen.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 17 maart 2003 @ 17:44:13 #18
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_9184795
Tja is echt heel lullig voor je maar lives goes on!!
Laat het ff rusten en misschien over een tijdje kun je hem eens smsen ofzo. Hij weet misschien zelf nu niet wat ie wil. En jij volgens mij ook niet. Je zoent hem wel maar wil hem niet. Is wel een beetje fout. Die jongen heeft ook gevoelens, denk daar aan.

Laat hem lekke gaan en ga zelf lekke op zoek naar andere jongens

En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
pi_9303019
hmmm... wat verwacht je nou van die jongen dan? dat ie weer normaal met je over alles praat enzo, terwijl je wist dus dat hij je leuk vond en toch ging je met em zoenen en je wist ook dat je nix met hem wou, wrom dee je t dan in de 1ste plaats? dan wist je toch dat je hem moest gaan kwetsen, wat d8 je dan.. dat er nix aan de hand zou zijn nah als je er zo mee zit kan je em wel een mailtje gaan sturen ofzo en zeggen wat je voelt, en als je nix van em hoort dan ben je tenminste je verhaal kwijt en moet je ermaar mee leren leven.. zou ik wel doen, maar zie maar dan..suc6?
pi_9303072
Ga je voor jezelf eens na wat je van het contact nog wil en waarom je nog contact wil . Wat is het dat je mist ??
Ik vind trouwens niet dat je kan verwachten dat hij niet verder ging met zijn leven na de contactbreuk , en eigenlijk kan je het ook niet maken om weer contact met hem te zoeken om weer zijn leven overhoop te gooien .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:38:51 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9303323
dat zoenen is een fout van je geweest dat is duidelijk. Maar als je m nou es opbelt om te zeggen dat je m toch wel mist, als goede vriend, en dat je m binnenkort wil spreken om het uit te praten.

Misschien kapt ie ook dat af, maar misschien hoopt ie op een signaal van jou zodat ie weet dat je wel om m geeft (kan ik me iets bij voorstellen)

veel suc6 iig!

♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_9303410
Ja inderdaad , maar reken er eigenlijk maar op dat die dat contact ook weigert omdat er bij een contact met jou ook gevoelens bij komen kijken.
Hij heeft contact verbroken om je te vergeten .
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:47:45 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9303459
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:44 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ja inderdaad , maar reken er eigenlijk maar op dat die dat contact ook weigert omdat er bij een contact met jou ook gevoelens bij komen kijken.
Hij heeft contact verbroken om je te vergeten .
dat hoeft niet. misschien wilde ie wel even rust, en hoopt ie op nieuw contact, issie alleen bang om dat zelf te beginnen door de ervaringen die hij met haar heeft gehad
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_9303569
Nou als die een nieuwe vriendin heeft geef ik haar weinig kans hoor , want dan maakt het contact met haar voor hem nog ingewikkelder . En trouwens als die weer contact had willen hebben , dan had die er via via wel voor gezorgd . Zijn nieuwe vriendin lijkt me naar haar wel een signaal , dat die nu verder gaat anders kan die wel bezig blijven.
pi_9304165
Ik kan niet anders zeggen dat je je kans hebt verspeeld, je hebt te lang gewacht en nu is hij weg. En je krijgt hem nooit meer terug. Wat is dit nou? Dit zijn krokodilletranen.....
Sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')