abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9675065
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Maar dan niet schijterig op west gaan zitten

Oost ook goed?
quote:
en geniepig juichen zodra Nec scoort hè?
Je gaat er dus al vanuit dat we gaan scoren, goede instelling, realistisch!
pi_9676350
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:47 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Oost ook goed?

Als je grote testikels hebt dan ga je op zuid zitten. (liefst met Nec-shirt)
[..]
quote:
Je gaat er dus al vanuit dat we gaan scoren, goede instelling, realistisch!
Als Nec niet scoort is er geen reden voor jou om te juichen, dus is het ook niet bikkel als je ergens onopvallend gaat zitten zonder dat je hoeft te juichen. Vandaar dat ik er even bijschreef dat zodra Nec scoort je niet geniepig moet juichen.
Logischerwijs ga ik er niet vanuit.

klein advies: aantal supporters op zuid houden juichende mensen van de tegenstander tijdens zulke wedstrijden in de gaten, ook na afloop. Ik heb het gezien

woensdag 9 april 2003 @ 13:47:05 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9676391
quote:
Op woensdag 9 april 2003 13:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

klein advies: aantal supporters op zuid houden juichende mensen van de tegenstander tijdens zulke wedstrijden in de gaten, ook na afloop. Ik heb het gezien

Ook tegen Feyenoord dit jaar?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 9 april 2003 @ 13:50:51 #79
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_9676480
quote:

Kijk.. dat zijn de echte helden!! Stoer!!

Maarja..---

Eergister kaartje gehaald voor Vites uit!!!.. was dit jaar erg goed geregeld.. tenminste.. als je ruim voor half 6 bij de Goffert was..

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
pi_9678138
quote:
Als je grote testikels hebt dan ga je op zuid zitten. (liefst met Nec-shirt)
Ik ga niet om mijn grote testikels te laten zien, ik ga om de wedstrijd te kijken zonder daarvoor 5 uur in de rij te hoeven staan of met een debiel bonnetjessysteem mee te doen.
Over grote testikels gesproken, ik heb ook nog nooit een losse vitesse supporter in de goffert zien juichen hoewel ik weet dat ze er wel zitten. Die gaan toch ook niet met vitesseshirt op de hazenkamp zitten?
quote:
Als Nec niet scoort is er geen reden voor jou om te juichen, dus is het ook niet bikkel als je ergens onopvallend gaat zitten zonder dat je hoeft te juichen.
Nogmaals, ik ga niet om bikkel te zijn (ga met mijn vriendin en haar pa). Als ik bikkel zij zijn zou ik wel met een mannetje of 50 proberen het stadion te bereiken, niet?
quote:
Vandaar dat ik er even bijschreef dat zodra Nec scoort je niet geniepig moet juichen.
Hoezo niet? Als mijn club scoort ben ik blij, was vorige keer ook geen probleem.
quote:
Ieder zijn hobby natuurlijk.
  woensdag 9 april 2003 @ 17:00:46 #81
47580 hoM3r
Our trip.
pi_9681195
Hahaha, doodeng, tis maar goed dat ik in het uitvak zit
pi_9684940
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:04 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Ik ga niet om mijn grote testikels te laten zien, ik ga om de wedstrijd te kijken zonder daarvoor 5 uur in de rij te hoeven staan of met een debiel bonnetjessysteem mee te doen.
Over grote testikels gesproken, ik heb ook nog nooit een losse vitesse supporter in de goffert zien juichen hoewel ik weet dat ze er wel zitten. Die gaan toch ook niet met vitesseshirt op de hazenkamp zitten?

Dat zou ook niet slim zijn, mag duidelijk zijn. Ik stelde me even voor dat als je echt de man bent met een scrotum van 1 kilo en een herseninhoud van 5 gram, je op zuid zou moeten zitten.
Was niet echt serieus bedoelt zoals je misschien begreep.
Het stoort me als ik weer eens lees over "renfront" en dat Vitesse geen gevaarlijk personages er tussen heeft zitten van o.a. Nijmeegse supporters maar ondertussen wel stilletjes zich gedeist houden zodra er gescoord wordt ergens tussen families. Wees dan de man die je voordoet en kom met je groen/rood/zwarte shirt aanzetten op zuid.
Ik wil die harde kern van Vitesse niet verbaal beschermen ofzo, want ik heb er verder weinig mee maar het stoort wel als ik dat contrast zie tussen de internetverhalen van de tegenstander (vaak Nec-verhalen, zoals Homer's post nu hierboven) en de acties of liever gezegd non-acties van diezelfde mensen die ik in het Gelredome zie tijdens een thuiswedstrijd.
  woensdag 9 april 2003 @ 22:00:06 #83
47580 hoM3r
Our trip.
pi_9687408
Tsja, HKN betekend ook geen Homo Kern Nijmegen. En over dat met je NEC shirt op zuid gaan zitten is gewoon belachelijk. Ik ga niet eens bij de fanatieke FC Twente supporters zitten met een NEC shirt, dat is niet stoer, dat is gewoon extreem dom... En wat is er nou positief aan het Rijnfront, ze komen zo nu en dan 's nachts stoere leuzen als kanker-nek op de muren schrijven, en Arnhem 1 en zo, maar de HKN is behalve wat minder subtiele supporters ook belangrijk voor de club, een soort fanatieke supporters vereniging, die acties houden, veel goeds komt van de HKN.
pi_9715092
Precies, zoals spandoeken
  vrijdag 11 april 2003 @ 16:39:24 #85
47580 hoM3r
Our trip.
pi_9721575
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 11:11 schreef GEsTOoRD het volgende:
Precies, zoals spandoeken
Door gestoorde lui ontworpen zeker
  zondag 13 april 2003 @ 00:03:48 #86
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_9743713
WIJ - GAAN - EU - ROPA - IN

WIJ GAAN EUROPA IN

WIJ GAAN EUROPA IN.......

Jalalalala..

2-3 in Heerenveen!! Volgende week Vites!!!

Glasgow here we come!!!

&lt; Chillen is rif &gt;
  zondag 13 april 2003 @ 00:50:44 #87
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_9744437
Als we 94 minuten lang Feyenoord op gelijke stand kunnen houden moeten we zeker thuis van Nec winnen. Logisch eigenlijk, Vitesse hoort altijd te winnen van Nec.
  zondag 13 april 2003 @ 01:12:35 #88
47580 hoM3r
Our trip.
pi_9744722
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als we 94 minuten lang Feyenoord op gelijke stand kunnen houden moeten we zeker thuis van Nec winnen. Logisch eigenlijk, Vitesse hoort altijd te winnen van Nec.
Wiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjj gaaaaaaaaaaaaaaaan Europa in, jammer dat de wedstrijd 95 minuten duurde, en de bal is rond
  zondag 13 april 2003 @ 04:14:52 #89
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9746139
nou CAZZO heeft tenminste weer een leuke zaterdagavond gehad he
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 13 april 2003 @ 05:42:56 #90
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_9746304
Ik vind HoM3r eigenlijk toch wel aardig veel gelijk hebben.

ENIESEE Europa in!!!

I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 13 april 2003 @ 20:18:16 #91
47580 hoM3r
Our trip.
pi_9756089
Jouw mening mag er ook zijn, Baviaan.
pi_9757729
Ik sluit me helemaal aan bij Baviaan en hoMer! NEC
pi_9757916
* Kwarkie gaat zondag ook naar de uitwedstrijd tegen vitesse, (Fok! meeting ?)
pi_9757962
quote:
Op zondag 13 april 2003 21:45 schreef Kwarkie het volgende:
* Kwarkie gaat zondag ook naar de uitwedstrijd tegen vitesse, (Fok! meeting ?)
Ik ben er ook, maar niet in het uitvak
  zondag 13 april 2003 @ 22:02:38 #95
47580 hoM3r
Our trip.
pi_9758286
hoMer zit in het uitvak.
pi_9758522
Geslaagde middag in Heerenveen met leuke afloop 's avonds. Zo zie je het niet veel meer tegenwoordig.

EUROPAAAAA!

The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
pi_9769288
Europa, tja, ik geloof het pas als ze echt daadwerkelijk aan de eerste wedstrijd beginnen. Ga al langer naar NEC en je weet het met mijn clubje nooit...

Moet haalbaar zijn in principe. Ga toch maar alvast sparen.

pi_9783010
Hoop van ganze harte dat ze het redden.......

Het pad dat, hopelijk, zal leiden naar Europa zal worden geplaveid met 'n "klinkende" overwinning op de buren......

'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_9783052
Ik gun het NEC ook van harte. Een van de weinige Nederlandse clubs die ik zou aanmoedigen gedurende een Europa Cup wedstrijd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 15 april 2003 @ 10:28:03 #100
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_9787755
quote:
Op zondag 13 april 2003 22:02 schreef hoM3r het volgende:
hoMer zit in het uitvak.
Jah me2.. vorige week kaarjtuh gehaald!! Bussie 10!! Op naar t Gelresyndrome
&lt; Chillen is rif &gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')