quote:Oost ook goed?
Op zaterdag 5 april 2003 00:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Maar dan niet schijterig op west gaan zitten
quote:Je gaat er dus al vanuit dat we gaan scoren, goede instelling, realistisch!
en geniepig juichen zodra Nec scoort hè?
quote:Als je grote testikels hebt dan ga je op zuid zitten. (liefst met Nec-shirt)
Op woensdag 9 april 2003 12:47 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Oost ook goed?
quote:Als Nec niet scoort is er geen reden voor jou om te juichen, dus is het ook niet bikkel als je ergens onopvallend gaat zitten zonder dat je hoeft te juichen. Vandaar dat ik er even bijschreef dat zodra Nec scoort je niet geniepig moet juichen.
Je gaat er dus al vanuit dat we gaan scoren, goede instelling, realistisch!
klein advies: aantal supporters op zuid houden juichende mensen van de tegenstander tijdens zulke wedstrijden in de gaten, ook na afloop. Ik heb het gezien
quote:Ook tegen Feyenoord dit jaar?
Op woensdag 9 april 2003 13:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
klein advies: aantal supporters op zuid houden juichende mensen van de tegenstander tijdens zulke wedstrijden in de gaten, ook na afloop. Ik heb het gezien
quote:Kijk.. dat zijn de echte helden!! Stoer!!
Op woensdag 9 april 2003 13:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:klein advies: aantal supporters op zuid houden juichende mensen van de tegenstander tijdens zulke wedstrijden in de gaten, ook na afloop. Ik heb het gezien
Maarja..---
Eergister kaartje gehaald voor Vites uit!!!.. was dit jaar erg goed geregeld.. tenminste.. als je ruim voor half 6 bij de Goffert was..
quote:Ik ga niet om mijn grote testikels te laten zien, ik ga om de wedstrijd te kijken zonder daarvoor 5 uur in de rij te hoeven staan of met een debiel bonnetjessysteem mee te doen.
Op woensdag 9 april 2003 13:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als je grote testikels hebt dan ga je op zuid zitten. (liefst met Nec-shirt)
quote:Nogmaals, ik ga niet om bikkel te zijn (ga met mijn vriendin en haar pa). Als ik bikkel zij zijn zou ik wel met een mannetje of 50 proberen het stadion te bereiken, niet?
Als Nec niet scoort is er geen reden voor jou om te juichen, dus is het ook niet bikkel als je ergens onopvallend gaat zitten zonder dat je hoeft te juichen.
quote:Hoezo niet? Als mijn club scoort ben ik blij, was vorige keer ook geen probleem.
Vandaar dat ik er even bijschreef dat zodra Nec scoort je niet geniepig moet juichen.
quote:Ieder zijn hobby natuurlijk.
quote:Dat zou ook niet slim zijn, mag duidelijk zijn. Ik stelde me even voor dat als je echt de man bent met een scrotum van 1 kilo en een herseninhoud van 5 gram, je op zuid zou moeten zitten.
Op woensdag 9 april 2003 15:04 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Ik ga niet om mijn grote testikels te laten zien, ik ga om de wedstrijd te kijken zonder daarvoor 5 uur in de rij te hoeven staan of met een debiel bonnetjessysteem mee te doen.
Over grote testikels gesproken, ik heb ook nog nooit een losse vitesse supporter in de goffert zien juichen hoewel ik weet dat ze er wel zitten. Die gaan toch ook niet met vitesseshirt op de hazenkamp zitten?
quote:Door gestoorde lui ontworpen zeker
Op vrijdag 11 april 2003 11:11 schreef GEsTOoRD het volgende:
Precies, zoals spandoeken
WIJ GAAN EUROPA IN
WIJ GAAN EUROPA IN.......
Jalalalala..
2-3 in Heerenveen!! Volgende week Vites!!!
Glasgow here we come!!!
quote:Wiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjj gaaaaaaaaaaaaaaaan Europa in, jammer dat de wedstrijd 95 minuten duurde, en de bal is rond
Op zondag 13 april 2003 00:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als we 94 minuten lang Feyenoord op gelijke stand kunnen houden moeten we zeker thuis van Nec winnen. Logisch eigenlijk, Vitesse hoort altijd te winnen van Nec.
ENIESEE Europa in!!!
quote:Ik ben er ook, maar niet in het uitvak
Op zondag 13 april 2003 21:45 schreef Kwarkie het volgende:
* Kwarkie gaat zondag ook naar de uitwedstrijd tegen vitesse, (Fok! meeting?)
EUROPAAAAA!
Moet haalbaar zijn in principe. Ga toch maar alvast sparen.
Het pad dat, hopelijk, zal leiden naar Europa zal worden geplaveid met 'n "klinkende" overwinning op de buren......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |