abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9253927
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:29 schreef Koningin het volgende:

[..]

Jummie, jummie....
Zolang ze dit soort acteurs uitkiezen, mag hij blijven terug komen hoor.

Ik schreef het ook al in het spoiler topic, maar ik ben dus al een tijd lang fan van Bailey Chase. De eerste keer dat ik 'm in Buffy The Vampire Slayer zag mee spelen (als vriend van Riley en onderdeel van het soldatenteam), was ik meteen helemaal weg van 'm.

www.baileychase.com

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_9260307
Julia , leuk toen ze zei: "go back to your trailer trash sloerie".

En Jack heel droog na al dat gejank en dat dreigen: "heeft ze weer wat om voor te leven".

pi_9265483
Wat een explosie.

Echt wel spannende afleveringen, Graig die op de vlucht wilt slaan, Barbara helemaal verbrand, Luke in de kelder en Holden misschien in die zak.Veel aktie de laatste tijd.

donderdag 20 maart 2003 @ 22:05:33 #29
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9270482
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:10 schreef schatje het volgende:
Wat een explosie.

Echt wel spannende afleveringen, Graig die op de vlucht wilt slaan, Barbara helemaal verbrand, Luke in de kelder en Holden misschien in die zak.Veel aktie de laatste tijd.

Het is het weer waard om te volgen....was het een tijdje helemaal zat aan het worden, komt ook omdat ik nu ik stage loop, vaak niet op tijd thuis was.....maar de afgelopen week had ik geluk...enneh...vanaf nu maar opnemen.
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:07:16 #30
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_9270551
Mmm, zo te horen heb ik weer wat gemist vanmiddag. Hopen dat morgenochtend er een herhaling is (maar dat zal wel niet vanwege Irak).
pi_9271446
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Nieuwe Chris:

[afbeelding]

Hmmm... Vond de oude Chris leuker
pi_9274310
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
Mmm, zo te horen heb ik weer wat gemist vanmiddag. Hopen dat morgenochtend er een herhaling is (maar dat zal wel niet vanwege Irak).
Carly ging Julia ook weer eens opzoeken om te vragen of ze bommen had geplaatst.

Irak wordt via RTL5 uitgezonden.

pi_9276800
kan iemand me ff bijpraten over gisteren, want de herhaling komt niet vandaag. Volgens mij heb ik ook heel wat gemist... So please tell me!
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_9276831
Wat irritant zeg dat die herhalingen steeds niet komen de laatste tijd, daar vertrouw ik juist op. Ze zenden op RTL5 ook al uit over de oorlog, waarom moet dat toch altijd op meerdere zenders?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9276852
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:01 schreef SmashBro het volgende:
Wat irritant zeg dat die herhalingen steeds niet komen de laatste tijd, daar vertrouw ik juist op. Ze zenden op RTL5 ook al uit over de oorlog, waarom moet dat toch altijd op meerdere zenders?
Precies. Kijk, die oorlog is heel erg natuurlijk, maar waarom dan op 100 zenders tegelijk?? Nou goed, normaal zit ik altijd te zeiken dat er te veel herhalingen op TV zijn Ik let vanmiddag maar extra goed op en geniet er dan ook extra van
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:16:29 #36
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_9278951
Je wilt echt niet weten hoe erg ik baal dat de herhalingen smorgens niet worden uitgezonden!!
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:19:10 #37
4177 Jojogirl
pi_9278998
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:16 schreef AnTjE101 het volgende:
Je wilt echt niet weten hoe erg ik baal dat de herhalingen smorgens niet worden uitgezonden!!
* Jojogirl baalt met je mee.

Ik vind dat RTL4 gewoon moet zorgen dat ze op de normale tijden een journaal in de speciale uitzending stoppen zodat ze de soaps 's ochtends gewoon kunnen uitzenden. Nu zenden RTL4 en 5 exact hetzelfde uit tussen 8 en half 10. Behoorlijk zinloos.

vrijdag 21 maart 2003 @ 15:37:09 #38
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9285515
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:19 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

* Jojogirl baalt met je mee.

Ik vind dat RTL4 gewoon moet zorgen dat ze op de normale tijden een journaal in de speciale uitzending stoppen zodat ze de soaps 's ochtends gewoon kunnen uitzenden. Nu zenden RTL4 en 5 exact hetzelfde uit tussen 8 en half 10. Behoorlijk zinloos.

Inderdaad, dat slaat toch nergens op?? Nu heb ik het ook gemist En ik maar voor de TV hangen vanmorgen voor de herhaling...

En het erge is, GTST wordt wel gewoon herhaald... rare prioriteiten hebben die lui van RTL

pi_9295895
Dus veel mensen hebben die grote explosie gemist??
  zaterdag 22 maart 2003 @ 12:17:10 #40
4177 Jojogirl
pi_9299533
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:23 schreef schatje het volgende:
Volgensmij wel ja.

Ik ben er iig één van.

zaterdag 22 maart 2003 @ 16:31:27 #41
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_9303171
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:23 schreef schatje het volgende:
Die in Baghdad?
The Most Incredible, Baby
pi_9303467
Ik heb die explosie wel gedeeltelijk gezien
Zo hee, wat kon die Barbara gillen toen dat kokende water over haar heen kwam..
pi_9305066
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:48 schreef Karliene het volgende:
Ik heb die explosie wel gedeeltelijk gezien
Zo hee, wat kon die Barbara gillen toen dat kokende water over haar heen kwam..
Was wel leuk gedaan door de makers, het was natuurlijk wel een stand-in en het gegil was er overheen gemixt.
pi_9319353
Ik wist wel ineens waarom Barbar dat rare hoedje ophad: konden ze beter verhullen dat een stand-in in brand stond!
pi_9333079
Shit alweer gemist Ik begin er nu echt van te balen!
We zijn thuis aan het verbouwen en heb gewoon geen tijd om te kijken en de video is al in een doos naar boven gebracht............dan maar de verhalen hier volgen.
pi_9342091
Wat een aflevering, ik heb me een kriek gelachen.

Die creep op het eiland over Katie: "Parachute Princess" .

Henry: "Go get 'em Katie!", terwijl ie erbij stond en zelf niks deed. .

En die koppen van Katie en Henry toen die creep Katie dat oneerbare voorstel deed . Geweldig.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9344144
Misschien kan iemand me dit even uitleggen...

Holden- zus is Iva en moeder is Emma?
Lily- biologische moeder is Iva?

Dus Lily is getrouwd met haar ???. Wat is Holden dan eigenlijk van Lily? Haar oom???

pi_9345859
quote:
Op maandag 24 maart 2003 18:32 schreef Diorchanel het volgende:

Dus Lily is getrouwd met haar ???. Wat is Holden dan eigenlijk van Lily? Haar oom???

Iva is Emma's geadopteerde dochter. Dus zij is niet Holden's echte zus. Iva is wel Lily/Rose's moeder. Vader is Josh. En hij is Cal Stryklyn's zoon. Cal is Lily's opa.

Ik heb me vandaag rot gelachen met die Katie en nicht Henry. Vooral toen Katie met die Cooley zat te worstelen en die Henry als een wijf zat te huppelen.

[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 24-03-2003 19:41]

pi_9361959
quote:
Op maandag 24 maart 2003 18:32 schreef Diorchanel het volgende:

Haar man.
pi_9363677
Bedankt voor de reacties...
Ik snap dat het haar man is maar ik dacht dus dat ze ook echt familie verder waren, incest dus...
Maar, niet dus... Wel veel adopties in die familie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')