quote:Ik schreef het ook al in het spoiler topic, maar ik ben dus al een tijd lang fan van Bailey Chase. De eerste keer dat ik 'm in Buffy The Vampire Slayer zag mee spelen (als vriend van Riley en onderdeel van het soldatenteam), was ik meteen helemaal weg van 'm.
Op donderdag 20 maart 2003 08:29 schreef Koningin het volgende:[..]
Jummie, jummie....
Zolang ze dit soort acteurs uitkiezen, mag hij blijven terug komen hoor.
En Jack heel droog na al dat gejank en dat dreigen: "heeft ze weer wat om voor te leven".
Echt wel spannende afleveringen, Graig die op de vlucht wilt slaan, Barbara helemaal verbrand, Luke in de kelder en Holden misschien in die zak.Veel aktie de laatste tijd.
quote:Het is het weer waard om te volgen....was het een tijdje helemaal zat aan het worden, komt ook omdat ik nu ik stage loop, vaak niet op tijd thuis was.....maar de afgelopen week had ik geluk...enneh...vanaf nu maar opnemen.
Op donderdag 20 maart 2003 19:10 schreef schatje het volgende:
Wat een explosie.![]()
Echt wel spannende afleveringen, Graig die op de vlucht wilt slaan, Barbara helemaal verbrand, Luke in de kelder en Holden misschien in die zak.Veel aktie de laatste tijd.
quote:Hmmm... Vond de oude Chris leuker
Op woensdag 19 maart 2003 20:43 schreef schatje het volgende:[..]
Nieuwe Chris:
quote:Carly ging Julia ook weer eens opzoeken om te vragen of ze bommen had geplaatst.
Op donderdag 20 maart 2003 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
Mmm, zo te horen heb ik weer wat gemist vanmiddag. Hopen dat morgenochtend er een herhaling is (maar dat zal wel niet vanwege Irak).
Irak wordt via RTL5 uitgezonden.
quote:Precies. Kijk, die oorlog is heel erg natuurlijk, maar waarom dan op 100 zenders tegelijk?? Nou goed, normaal zit ik altijd te zeiken dat er te veel herhalingen op TV zijn
Op vrijdag 21 maart 2003 09:01 schreef SmashBro het volgende:
Wat irritant zeg dat die herhalingen steeds niet komen de laatste tijd, daar vertrouw ik juist op. Ze zenden op RTL5 ook al uit over de oorlog, waarom moet dat toch altijd op meerdere zenders?
quote:* Jojogirl baalt met je mee.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:16 schreef AnTjE101 het volgende:Je wilt echt niet weten hoe erg ik baal dat de herhalingen smorgens niet worden uitgezonden!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat RTL4 gewoon moet zorgen dat ze op de normale tijden een journaal in de speciale uitzending stoppen zodat ze de soaps 's ochtends gewoon kunnen uitzenden. Nu zenden RTL4 en 5 exact hetzelfde uit tussen 8 en half 10. Behoorlijk zinloos.
quote:Inderdaad, dat slaat toch nergens op?? Nu heb ik het ook gemist
Op vrijdag 21 maart 2003 11:19 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl baalt met je mee.
Ik vind dat RTL4 gewoon moet zorgen dat ze op de normale tijden een journaal in de speciale uitzending stoppen zodat ze de soaps 's ochtends gewoon kunnen uitzenden. Nu zenden RTL4 en 5 exact hetzelfde uit tussen 8 en half 10. Behoorlijk zinloos.
En het erge is, GTST wordt wel gewoon herhaald... rare prioriteiten hebben die lui van RTL
quote:Volgensmij wel ja.
Op zaterdag 22 maart 2003 00:23 schreef schatje het volgende:
Dus veel mensen hebben die grote explosie gemist??
Ik ben er iig één van.
quote:Die in Baghdad?
Op zaterdag 22 maart 2003 00:23 schreef schatje het volgende:
Dus veel mensen hebben die grote explosie gemist??
quote:Was wel leuk gedaan door de makers, het was natuurlijk wel een stand-in en het gegil was er overheen gemixt.
Op zaterdag 22 maart 2003 16:48 schreef Karliene het volgende:
Ik heb die explosie wel gedeeltelijk gezien
Zo hee, wat kon die Barbara gillen toen dat kokende water over haar heen kwam..
Die creep op het eiland over Katie: "Parachute Princess"
.
Henry: "Go get 'em Katie!", terwijl ie erbij stond en zelf niks deed.
.
En die koppen van Katie en Henry toen die creep Katie dat oneerbare voorstel deed
. Geweldig.
Holden- zus is Iva en moeder is Emma?
Lily- biologische moeder is Iva?
Dus Lily is getrouwd met haar ???. Wat is Holden dan eigenlijk van Lily? Haar oom???
quote:Iva is Emma's geadopteerde dochter. Dus zij is niet Holden's echte zus. Iva is wel Lily/Rose's moeder. Vader is Josh. En hij is Cal Stryklyn's zoon. Cal is Lily's opa.
Op maandag 24 maart 2003 18:32 schreef Diorchanel het volgende:
Misschien kan iemand me dit even uitleggen...Holden- zus is Iva en moeder is Emma?
Lily- biologische moeder is Iva?Dus Lily is getrouwd met haar ???. Wat is Holden dan eigenlijk van Lily? Haar oom???
Ik heb me vandaag rot gelachen met die Katie en nicht Henry. Vooral toen Katie met die Cooley zat te worstelen en die Henry als een wijf zat te huppelen.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 24-03-2003 19:41]
quote:Haar man.
Op maandag 24 maart 2003 18:32 schreef Diorchanel het volgende:
Misschien kan iemand me dit even uitleggen...Holden- zus is Iva en moeder is Emma?
Lily- biologische moeder is Iva?Dus Lily is getrouwd met haar ???. Wat is Holden dan eigenlijk van Lily? Haar oom???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |