Bagger programma's als Oprah en nu ook dr. Phil laten altijd 1 kant van een verhaal zien (waarbij dit bij Oprah meestal de kant is waarin de man als standaard Neanderthaler wordt afgeschilderd).
Nee, van mij mogen ze afgevoerd worden...
quote:Heb je het nou over de aflevering van Oprah waarin het ging over tienermeisjes en orale seks? Als ik het goed begreep vonden ze orale seks juist niet bijzonder en onschuldiger dan zoenen. Ik ben het er wel mee eens dat dat juist een verontrustenede ontwikkeling is.
Op dinsdag 18 maart 2003 22:33 schreef Lannie het volgende:
Pff, bedankt voor de waarschuwing. Wat kan ik die man niet uitstaan zeg, zelfingenomen kwal.
We hebben het hier wel over de man die orale sex een epidemie noemde...
Natuurlijk zijn die meiden domme doosjes dat ze zo sletterig zijn, maar dat maakt de sex niet fout!
waarom moeten die mensen altijd in de picture willen, met of zonder problemen
quote:Ja en dat is nou juist wel weer leuk
Op donderdag 20 maart 2003 17:44 schreef Athanasia het volgende:
Ik vinnut wel leuk om te zien, maar het heeft voor mij toch een beetje teveel dat typische Amerikaanse "YOU CAN DO IT" gehalte...
Maar als je soms zelf een beetje logisch nadenkt, dan had je dat zelf ook allemaal kunnen bedenken....
quote:En dat is volgens mij ook 1 van de grote problemen van de Amerikanen. Ze zoeken overal therapeuten en dokters voor terwijl de oplossingen meestal voor de hand liggen!
Op woensdag 2 april 2003 09:07 schreef Koningin het volgende:
Maar als je soms zelf een beetje logisch nadenkt, dan had je dat zelf ook allemaal kunnen bedenken....
Fokkin mental hazzerd!
If mom ain't happy, no one ain't happy.
Geweldig programma dus naar mijn mening
quote:Het is meestal zo dat de oplossingen voor een probleem recht voor je neus liggen, maar je zoekt te ver waardoor je de oplossing niet kan zien.
Op zaterdag 21 juni 2003 10:22 schreef Echoes het volgende:
lache, ik mag die vent wel!
Heb ook wel het idee dat het klopt wat ie zegt, alhoewel je veel ook al wel zelf had kunnen verzinnen
Toch vind ik dat Dr. Phil af en toe onwijs goeie uitspraken heeft. Zoals woensdagavond (volgens mij) zo een van: Mensen die niks te verbergen hebben, verbergen ook niks.
Sommige afleveringen vind ik dan weer niks aan. Vooral die mensen die "te" dik zijn en willen weten waarom ze zo dik zijn en bla bla bla, daar word ik dus echt moe van.
Maar ja, ik kijk het regelmatig en vindt het vaak wel erg interessant, maar dat is natuurlijk weer mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |