Jaja, de beroemde bulderende zielenknijper uit de Oprah show heeft nu
zijn eigen programma. Vanaf morgen elke werkdag te zien op Yorin om 23:00 uur. .
Zie ook: http://www.drphil.com/
Ik ben erg benieuwd. Ik vond het wel erg okee bij Oprah
quote:Jaa klopt wel, maar het is gewoon zoooooooo geweldig als ie die mensen de waarheid vertelt !!! Zoals die ene vrouw die iets had met een vent van 40 die nog thuis woonde....*hahahaha*
Op zondag 16 maart 2003 20:11 schreef Herfst het volgende:
Die gast praat echt de hele tijd poep, ik heb 'm wel eens gezien bij Oprah en alles wat hij verteld is zo vaag mogelijk uitgelegd zodat je het op 5 verschillende manieren kunt opvatten, en vaak ook nog erg tegenstrijdig.
had hij een paar meisjes in de studio die spijt er van hadden dat ze op hun veertiende hun vriendje gepijpt hadden en dan vroeg hij ze voor de camera te zeggen dat sex verkeerd was en dat het meer schade aanrichtte dan dat het goed deed. ook nog eens dat mensen moesten wachten tot na het huwelijk. het sloeg werkelijk als een lul op een drumstel
Dat hij poep-praat zou best kunnen, maar ik geloof wel dat hij daadwerkelijk iets bereikt bij mensen op deze manier.
Van veronica.nl
quote:
Amerikaanse talkshow waarin Dr. Phil menselijke problemen bespreekt. Dr. Phil, wereldwijd bekend als dé huispsycholoog van Oprah Winfrey, staat bekend om zijn unieke manier van analyseren en directe en confronterende benadering. In Dr. Phil combineert de braindocter verhelderende inzichten met entertainment en snijdt hij onderwerpen aan als het menselijk functioneren en verschillende levenswijzen. Maar ook persoonlijke perikelen passeren de revue.
[hillbilly]
You boys look familiar. You're not them two boys that stole my lawnmower the other day....
[/hillbilly]
he he hehehehehehehehehe
quote:Hehehehe, je hebt gelijk
Op maandag 17 maart 2003 23:01 schreef Skull het volgende:
Ik moet bij vent altijd denken aan de buurman van Beavis en Buthead.he he hehehehehehehehehe
En nu allemaal je bek houden, het is begonnen.
quote:het is nu bezig op Yorin...
Op maandag 17 maart 2003 23:09 schreef jerney het volgende:
GemistHeeft hij mensen afgezeken?
quote:Hij begon okay
Op maandag 17 maart 2003 23:06 schreef Patch het volgende:
ik vind hem grappig
Hij is nu met een behoorlijke kenau aan het praten. OMG Dat autorijden
quote:Dr Phil
Op zondag 16 maart 2003 20:09 schreef Navelpluisje het volgende:
Dr. Phil ShowJaja, de beroemde bulderende zielenknijper uit de Oprah show heeft nu
zijn eigen programma. Vanaf morgen elke werkdag te zien op Yorin om 23:00 uur..
Zie ook: http://www.drphil.com/
Ik ben erg benieuwd. Ik vond het wel erg okee bij Oprah
quote:Toen ze die moeder confronteerde met haar schreeuwen. Damn, dat moet toch wel ongelooflijk confronterend zijn. Een beteje over the top, maar volgens mij heeft wel indruk gemaakt.
Op maandag 17 maart 2003 23:25 schreef Patch het volgende:
shut up Vincent!
...
shut up Vincent!
Volgens mij hadden ze wel een behoorlijk stuk eruit geknipt met die vrouw die zo agressief in de winkel was. Was wel jammer, want volgens mij vond ze het geweldig om op tv te zijn.
Nah ik ga vaker kijken
Ik denk dat phill elke avond als hij thuis komt, een sigaar aansteekt en gniffelt. En dat doet hij goed!!
Ik vroeg me trouwens af waarom al die mensen zo graag met hun problemen op tv willen. Ik denk dat een van de redenen is om, bij bijvoorbeeld een ruzie met iemand anders, voor ieders ogen gelijk te krijgen van dr. Phil. Tenminste dat hopen ze te krijgen
Just a thought.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |