abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9161754
Jow,
Zit ff wat in de put..
Had mn lieve ex weer eens aan de telefoon... De hele afgelopen week over en weer gesmst, waarin zij zelfs smsjes afsloot met veel liefs XXX knufs etc. en gewoon iedere dag over en weer. Had haar zelfs nog aan de telefoon gehad waarbij zij huilde dat ik dr toch in de steek zou laten en dat ik toch niet op haar zou wachten.
Nu dan, vandaag had ik dr aan de lijn en vroeg dr of ze van de week nog wat wilde doen, maar nee, ze had het VEELS te druk. Ze zou ook nog naar een jongen gaan die ze dan via een vriendin kende zei ze en met vriendinnen afspreken. Ik was natuurlijk wat jaloersig en vroeg dr waarvan ze die jongen dan kende en of ze die was tegengekomen ergens.. Maar goed; ik kreeg te horen dat dat info was die niet voor mij was bestemd...
Daarna zei ik dat ik niet begreep wat ze nou wilde... Het contact neemt toe, zelfs tot seks, maar nu abrupt een omkering.
Nouja, toen kreeg ik te horen dat ze het niet voor niets had uitgemaakt

Ik snap het gewoon niet meer

pi_9161837
als het contact met een persoon afhangt van sms-jes, dan is er sowieso al iets niet helemaal goed, IMHO.

het is allemaal errug leruk, sms-en msn-en en mailen, maar veel te onpersoonlijk op het gebied van relaties.

we heel rot voor je..... t'is natuulk iets waar iedereen wel ns mee zit.
en helaas niet iets waar je echt iets tegen kunt doen, alleen maar op je gevoel afgaan en afwachten

lots of luck

zondag 16 maart 2003 @ 19:33:59 #3
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_9161942
fuk die bitch !
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
pi_9161960
Het lijkt er op dat je overbodig bent in voorspoed en haar vangnet in tegenspoed.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zondag 16 maart 2003 @ 19:35:11 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9161978
Ik zou vragen wat ze nou eigk wil... wel seks, en dan ineens zeggen dat ze t niet voor nix uitgemaakt heeft... dat is nie correct hoor!

succes!!

♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_9162003
Vrouwen..
Als ik jou was...direct alle contact verbreken ..
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_9162032
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:34 schreef thoth het volgende:
Het lijkt er op dat je overbodig bent in voorspoed en haar vangnet in tegenspoed.
heel goed geconcludeerd
pi_9162107
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:36 schreef Suikermais het volgende:
Vrouwen..
Als ik jou was...direct alle contact verbreken ..
yep, heeeele goeie raad. En NIET dus niet meer SMS-en, mailen etc. Gewoon *tsjak* alle banden verbreken. Niet eens uitleg geven hoe&wat, want als ze dat nog niet eens doorheeft.....

En hou voet bij stuk !! Je kunt het!! Wees mijn voorbeeld !!

(alleen heb ik bovenstaande met een man, maar ok).

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_9162177
Nou ik heb meer het idee dat je te dichtbij haar komt . Ik zal het uitleggen als mede-borderliner .
Een borderliner heeft moeite met hechte contacten zodra het te dichtbij komt word het vaak afgekapt .
Die andere kontakten zijn makkelijk want die kent ze niet zolang dus veilig des te meer iemand van haar te weten komt des te afstandiger ze word om gewoon niet gekwetst te worden . Zodra iemand te veel van haar weet , des te groter de kans is gekwetst te worden dus is ze dat maar voor .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 16 maart 2003 @ 20:02:18 #10
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9162538
KAN DIT GODVERDOMME NIET IN DAT ANDERE TOPIC

IK OPEN TOCH GODVERDOMME OOK NIET VOOR ELK TELEFOON GESPREK OF SMS-JE EEN NIEUW TOPIC

pi_9162596
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:02 schreef Frenkie het volgende:

IK OPEN TOCH GODVERDOMME OOK NIET VOOR ELK TELEFOON GESPREK OF SMS-JE EEN NIEUW TOPIC

*bied Frenkie een joint aan* Word je rustiger van
  zondag 16 maart 2003 @ 20:05:18 #12
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9162601
gaan we zeuren?
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  zondag 16 maart 2003 @ 20:06:26 #13
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9162624
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:05 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
*biedt Frenkie een joint aan* Word je rustiger van
Ik heb toch gelijk, of niet soms..
pi_9162660
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:06 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nee niet echt en als je het ook nog moet vragen, ben je er waarschijnlijk zelf ook niet helemaal van overtuigd.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zondag 16 maart 2003 @ 20:10:21 #15
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9162688
hmmz, had je zelf ook al een joint toen je dit schreef ofzow?
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  zondag 16 maart 2003 @ 20:10:37 #16
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9162692
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:08 schreef thoth het volgende:
Nee niet echt en als je het ook nog moet vragen, ben je er waarschijnlijk zelf ook niet helemaal van overtuigd.
Zie jij een vraagteken dan..??
  zondag 16 maart 2003 @ 20:17:24 #17
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9162838
werd met een vragende ondertoon geschreven....voor zover iets kan

kan ook gewoon vraagteken vergeten zijn

zondag 16 maart 2003 @ 20:18:43 #18
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9162871
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:17 schreef Dr.DarkXL het volgende:
werd met een vragende ondertoon geschreven....voor zover iets kan

kan ook gewoon vraagteken vergeten zijn

Alles kan.... maar tis niet zo..
pi_9162894
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:06 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik vind dat er eigenlijk niet toedoen , hij wil zijn verhaal kwijt dus is dat zijn goed recht .
pi_9162952
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:02 schreef Frenkie het volgende:

Net belde m'n oma op! Ik denk dat ik daar ook maar een topic over ga openen.
pi_9163358
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:22 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Net belde m'n oma op! Ik denk dat ik daar ook maar een topic over ga openen.

.

Laat dat meisje zitten, ze is 't niet waard.

pi_9163665
heyhey
ik denk dat je haar beter uit je hoofd kan zetten, ik heb t idee dat ze je aan t lijntje houd voor als ze niemand anders kan krijgen...en ze heeft zelf ook gezegt: ik heb het toch niet voor niets uitgemaakt...
maar iig veel sterkte met haar vergeten!!

pi_9163834
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:18 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Alles kan.... maar tis niet zo..

De persoonsvorm staat helemaal vooraan in de zin. Das de zinsconstructie van een vraag. Het gemis aan vraagteken doet daar niets aan af, is enkel een interpunctiefout.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 16 maart 2003 @ 21:09:01 #24
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9164084
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:59 schreef Argento het volgende:

[..]

De persoonsvorm staat helemaal vooraan in de zin. Das de zinsconstructie van een vraag. Het gemis aan vraagteken doet daar niets aan af, is enkel een interpunctiefout.

whaha, go Argento!

maar ontopic: als hij zich er nou beter bij voelt om zn gevoel te uiten... daar is dit forum tog voor?

♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_9164100
Ik blijf bij mijn standpunt , je komt te dichtbij , dat stoot af maar trekt ook aan , juist op het moment dat het weer beter lijkt te gaan , gaat ze raar doen . Wees eens een keer heel direct en vraag haar waarom ze zo doet en wat je eruit opvalt , want ze blijft op een of andere manier naar je terugkomen . Dan heb je meteen duidelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')