Maar The Who hebben tenminste nog een behoorlijke CD afgeleverd en hoewel Roger lang niet meer zo goed is als vroeger, is Pete nog steeds fan-tas-tischquote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening. Dat vind ik dus bijvoorbeeld ook jammer aan bands als The Who en The Rolling Stones. Ze zijn lang niet meer zo legendarisch als ze vroeger waren. Wil niet zeggen dat ik ze niet graag zou willen zien.
En Page is tegenwoordig echt om te janken.
'behoorlijk'?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... De optredens van Queen waren nog behoorlijk, eigenlijk. Nou is Paul Rogers geen Freddie Mercury-figuur, maar hij wist met Brian en Roger (Queen-gitarist en drummer) een spetterende show neer te zetten.
Ik heb ergens gelezen dat Plant zanglessen heeft gevolgd. Exacte bron kan ik even niet 123 tevoorschijn toveren, maar er staat me zeker iets van bij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien is 'ie inmiddels gewend aan z'n stem, maar tijdens de Live Aid-periode gebruikte hij dezelfde zangstijl als hij bij de succesoptredes met Zeppelin gebruikte. Hoge tonen, uithalen, etc... Hij heeft een zwaardere (en ietwat zwakkere) stem gekregen, waardoor dat soort dingen meer doen doen denken aan jengelen dan zingen...
Tja, of Genesis, of uhm.. Queen met Paul Rodgers?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:36 schreef BeRightBack het volgende:
Maar de hint van die gozer van Glastonbury zou wel eens wat hiermee te maken kunnen hebben, want de police zou hij toch niet bedoelen
Dan was het de "largest band in the world"quote:Of het wordt gewoon een heeeeele grote big band ( De grootste band van de wereld)
oooooh we hebben een engelse leraar in het topic hoor.. hahah.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Tja, of Genesis, of uhm.. Queen met Paul Rodgers?
[..]
Dan was het de "largest band in the world"
Ja, eentje van iemand die het Engels niet bepaald machtig is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:34 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
oooooh we hebben een engelse leraar in het topic hoor.. hahah.
WAS MAAR EEN WOORDSPELING JA![]()
Een Engelse leraar? Welk vak geeft ie dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:34 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
oooooh we hebben een engelse leraar in het topic hoor.. hahah.
WAS MAAR EEN WOORDSPELING JA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Wat is er mis met Four Sticks? Nja, ieder z'n eigen voorkeurenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:40 schreef Larsch het volgende:
Houses of the Holy!~!~! Mijn favoriete CD van Led Zeppelin, gevolgd door Led Zeppelin I. Fantastische band, krijg niet genoeg van nummers als Dazed And Confused, The Song Remains The Same en Whole Lotta Love. Eigenlijk zijn vrijwel alle nummers goed, alleen heb ik een hekel aan Four Sticks.Heb er nog vrij weinig van (enkel de twee CD's Early Days & Latter Days, gekregen op m'n verjaardag vorig jaar
), maar ken het meeste van ze wel. Oh, en Gallows Pole vind ik ook een verdomd lekker (country-based?) nummer. Tevens een van de bands (samen met Pink Floyd en The Doors) die definitief mijn muzikale oogjes (en oortjes
) voor goede muziek opende. Jimmy Page is mijn held.
Folk. Voor country moet je eerder luisteren naar Hot Dog van In through the out doorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:40 schreef Larsch het volgende:
Oh, en Gallows Pole vind ik ook een verdomd lekker (country-based?) nummer.
De live-versie van the Song Remains the Same vind ik ronduit briljant. Vooral de solo van Page.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind stairway to heaven echt een grafnummer. Letterlijk
Als mensen zeggen dat ze van Led Zep houden en binnen twee zinnen valt stairway to heaven, heb ik altijd zoies van, volgens mij ken je het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |