abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:28:18 #176
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_46079895
Moet eerst nog zien of ze bij elkaar zullen komen. Zie het niet gebeuren. Overigens vond ik Robert Plant vorig jaar op Rock Werchter totaal niet slecht. Deed Black Dog, Levee & Whole Lotta..

[ Bericht 22% gewijzigd door Acathla op 07-02-2007 17:29:46 (Typo) ]
Love will be my strongest weapon
pi_46082136
Misschien is 'ie inmiddels gewend aan z'n stem, maar tijdens de Live Aid-periode gebruikte hij dezelfde zangstijl als hij bij de succesoptredes met Zeppelin gebruikte. Hoge tonen, uithalen, etc... Hij heeft een zwaardere (en ietwat zwakkere) stem gekregen, waardoor dat soort dingen meer doen doen denken aan jengelen dan zingen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:47:03 #178
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_46082261
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef DuranK het volgende:

[..]

Ik deel jouw mening. Dat vind ik dus bijvoorbeeld ook jammer aan bands als The Who en The Rolling Stones. Ze zijn lang niet meer zo legendarisch als ze vroeger waren. Wil niet zeggen dat ik ze niet graag zou willen zien.

En Page is tegenwoordig echt om te janken.
Maar The Who hebben tenminste nog een behoorlijke CD afgeleverd en hoewel Roger lang niet meer zo goed is als vroeger, is Pete nog steeds fan-tas-tisch

Led Zeppelin reunie...tsja, welke band doet nou niet aan de reuni-hype mee he? Hoewel het kwalitatief lang niet meer zo goed zal zijn, zal ik denk ik toch wel proberen om kaartjes te scoren
pi_46082379
Ach... De optredens van Queen waren nog behoorlijk, eigenlijk. Nou is Paul Rogers geen Freddie Mercury-figuur, maar hij wist met Brian en Roger (Queen-gitarist en drummer) een spetterende show neer te zetten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:56:36 #180
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_46082602
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... De optredens van Queen waren nog behoorlijk, eigenlijk. Nou is Paul Rogers geen Freddie Mercury-figuur, maar hij wist met Brian en Roger (Queen-gitarist en drummer) een spetterende show neer te zetten.
'behoorlijk'?
de optredens die ze in 2006 verzorgden waren muzikaal (niet qua setlist) van zeer hoog niveau, en imo niet te vergelijken met de optredens in bijvoorbeeld Nederland in 2005 (die gewoon goed waren). Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de aankomende CD!

Daarom, het is wel mogelijk om een spetterende show neer te zetten zonder dat het te vergelijken valt met de optredens uit de hoogtijdagen...maar toch, bij LZ ben ik een stuk sceptischer.
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:13:20 #181
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46083221
Als LZ een goede drummer vindt, bijv. Jason Bonham, dan kan het volgens mij bést nog wat worden hoor. Een paar weken goed repeteren, dan wel. Ik heb opnames van de Page en Plant tour in 1998, en dat was NIET verkeerd!
.
pi_46083989
Jason werd in het bericht al genoemd als de drummer waarmee ze in zee zouden willen gaan.
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:01:45 #183
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_46091212
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien is 'ie inmiddels gewend aan z'n stem, maar tijdens de Live Aid-periode gebruikte hij dezelfde zangstijl als hij bij de succesoptredes met Zeppelin gebruikte. Hoge tonen, uithalen, etc... Hij heeft een zwaardere (en ietwat zwakkere) stem gekregen, waardoor dat soort dingen meer doen doen denken aan jengelen dan zingen...
Ik heb ergens gelezen dat Plant zanglessen heeft gevolgd. Exacte bron kan ik even niet 123 tevoorschijn toveren, maar er staat me zeker iets van bij.

Jason Bonham. Het zou mooi zijn, qua naam. Maar er zijn toch zeker legio drummers die het net zo goed/beter dan Jason kunnen.
pi_46300348
Ik kan ook drummer hoor
Het lijkt mij wel heel tof om die drie nog een keer samen te zien. (tja de drummer blijft een porbleem natuurlijk).
Maar de hint van die gozer van Glastonbury zou wel eens wat hiermee te maken kunnen hebben, want de police zou hij toch niet bedoelen. Of het wordt gewoon een heeeeele grote big band ( De grootste band van de wereld )
We zullen zien.
pi_46301091
gisteren coverde wolfmother Communication Breakdown , dit terzijde en verkapte tvp
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:21:51 #186
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46301245
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:36 schreef BeRightBack het volgende:
Maar de hint van die gozer van Glastonbury zou wel eens wat hiermee te maken kunnen hebben, want de police zou hij toch niet bedoelen
Tja, of Genesis, of uhm.. Queen met Paul Rodgers?
quote:
Of het wordt gewoon een heeeeele grote big band ( De grootste band van de wereld )
Dan was het de "largest band in the world"
.
pi_46301453
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]

Tja, of Genesis, of uhm.. Queen met Paul Rodgers?
[..]

Dan was het de "largest band in the world"
oooooh we hebben een engelse leraar in het topic hoor.. hahah.
WAS MAAR EEN WOORDSPELING JA
pi_46301824
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:34 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Ja, eentje van iemand die het Engels niet bepaald machtig is...
  woensdag 14 februari 2007 @ 18:06:53 #189
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46301942
Ach zeik toch niet, man... was toch maar een geintje!
.
pi_46345627
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:34 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Een Engelse leraar? Welk vak geeft ie dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:16:48 #192
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49286267
Klein kickje om mijn adoratie te uiten, op dit moment klinken de laatste klanken van Rock&Roll, vind IV toch wel het beste album, vooral de snellere nummers als Black Dog en Misty Mountain Hop..

Deze week veel naar Night Flight en Houses of the Holy geluisterd.

Andere favorieten zijn Kashmir, Achilles Last Stand, Communication Breakdown, When the Levee Breaks.. Kan eigenlijk alles wel waarderen, ken eigenlijk geen band die veel beter is dan Led Zeppelin.
pi_49294731
Houses of the Holy!~!~! Mijn favoriete CD van Led Zeppelin, gevolgd door Led Zeppelin I. Fantastische band, krijg niet genoeg van nummers als Dazed And Confused, The Song Remains The Same en Whole Lotta Love. Eigenlijk zijn vrijwel alle nummers goed, alleen heb ik een hekel aan Four Sticks. Heb er nog vrij weinig van (enkel de twee CD's Early Days & Latter Days, gekregen op m'n verjaardag vorig jaar ), maar ken het meeste van ze wel. Oh, en Gallows Pole vind ik ook een verdomd lekker (country-based?) nummer. Tevens een van de bands (samen met Pink Floyd en The Doors) die definitief mijn muzikale oogjes (en oortjes ) voor goede muziek opende. Jimmy Page is mijn held.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:14:28 #194
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49296466
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:40 schreef Larsch het volgende:
Houses of the Holy!~!~! Mijn favoriete CD van Led Zeppelin, gevolgd door Led Zeppelin I. Fantastische band, krijg niet genoeg van nummers als Dazed And Confused, The Song Remains The Same en Whole Lotta Love. Eigenlijk zijn vrijwel alle nummers goed, alleen heb ik een hekel aan Four Sticks. Heb er nog vrij weinig van (enkel de twee CD's Early Days & Latter Days, gekregen op m'n verjaardag vorig jaar ), maar ken het meeste van ze wel. Oh, en Gallows Pole vind ik ook een verdomd lekker (country-based?) nummer. Tevens een van de bands (samen met Pink Floyd en The Doors) die definitief mijn muzikale oogjes (en oortjes ) voor goede muziek opende. Jimmy Page is mijn held.
Wat is er mis met Four Sticks? Nja, ieder z'n eigen voorkeuren
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:18:06 #195
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_49296581
Ik heb een geweldige zwak voor:

- You shook me
- How many more times
- Heartbreaker
- Living loving maid
- The rain song
- Achilles' last stand
pi_49296586
Ik vind 't gewoon een rotnummer, irriteert me altijd als ik 'm luister. xD De laatste vier nummers (afgezien van het schitterende Going To California) van IV vind ik sowieso niet zo, maar de eerste vier maken dat meer dan goed.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:20:56 #197
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_49296660
Ik vind stairway to heaven echt een grafnummer. Letterlijk
Als mensen zeggen dat ze van Led Zep houden en binnen twee zinnen valt stairway to heaven, heb ik altijd zoies van, volgens mij ken je het gewoon niet.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_49296743
Toch vind ik Stairway to Heaven wel een erg goed nummer...De opbouw is gewoon fenomenaal....

Maar mijn voorkeur gaat zeker uit naar de andere nummer, alhoewel ik het niet echt bijzonder veel meer luister de laatste tijd...Nu dit topic gebumped werd maar weer eens een cdtje aangezet
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_49296927
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:40 schreef Larsch het volgende:
Oh, en Gallows Pole vind ik ook een verdomd lekker (country-based?) nummer.
Folk. Voor country moet je eerder luisteren naar Hot Dog van In through the out door .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:37:45 #200
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_49297141
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind stairway to heaven echt een grafnummer. Letterlijk
Als mensen zeggen dat ze van Led Zep houden en binnen twee zinnen valt stairway to heaven, heb ik altijd zoies van, volgens mij ken je het gewoon niet.
De live-versie van the Song Remains the Same vind ik ronduit briljant. Vooral de solo van Page. Led Zep heeft zoveel briljante muziek gemaakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')