veel solowerk, van Led Zep kwamen Four Sticks, Black Dog, Friends, When The Levee Breaks en Whole Lotta Love voorbij. Op die laatste na allemaal in een totaal andere uitvoering dan hoe het op de plaat staat.quote:Op zondag 9 april 2006 12:55 schreef BeRightBack het volgende:
Iemand enig idee wat hij precies gespeeld heeft?
quote:Op zondag 9 april 2006 14:28 schreef BeRightBack het volgende:
ja dat weet ik
maar ik wou de precieze setlist
Zeker vanaf halverwege de jaren '70 niet. Daarvoor had Plant tenminste nog een dappere poging kunnen wagen (en alsnog falen, maar toch...).quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja, Plant komt natuurlijk totaal niet bij die range van Mercury in de buurt.
vroeger boeide Stairway To Heaven mij ook totaal niet,quote:
En de versie van de BBC Sessions is anders genoeg om een overdraaid nummer weer luisterbaar te maken.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
vroeger boeide Stairway To Heaven mij ook totaal niet,
tot ik ging luisteren hoe dat nummer eigenlijk in elkaar zat. (overgangen enzovoorts)
Stairway to Heaven is al jaren mijn favorieten nummer van Led Zeppelinquote:
Ik heb nog een versie van The Doors geloof ik..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
en anders heb ik altijd nog Frank Zappa's verbouwing liggen
Een topic drie maanden omhoog kicken met een tvp...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef Raphaelo29 het volgende:
tvp
dus....dit is een tijdloos bandtopic....niet tijd gerelateerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een topic drie maanden omhoog kicken met een tvp...
Dat is echt een supercover!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
en anders heb ik altijd nog Frank Zappa's verbouwing liggen
quote:Op zondag [b]27 augustus 2006 23:18 schreef Raphaelo29 het volgende:[/b]
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |