quote:lol
Op vrijdag 11 juli 2003 12:28 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb 'm een paar dagen geleden gekocht en, nadat ik uren heb lopen mokken dat ik er te veel aan uit heb gegeven, ga ik 'm zo toch maar es openen.
Kostte dat dan?
* IsaacD durft 'm eigenlijk ook niet te kopen omdattie dan ook de hele dag gaat zitten mokken
quote:Rond de 40 euro.
Op vrijdag 11 juli 2003 13:11 schreef IsaacD het volgende:[..]
lol
Kostte dat dan?
* IsaacD durft 'm eigenlijk ook niet te kopen omdattie dan ook de hele dag gaat zitten mokken
Nog steeds niet gekeken... daar ga ik echt es een keertje goed voor zitten.
Mijn 1e echt kennismakeing met Led zeppelin was 2 weken eerder toen ze de cd versie ervan in in het vliegtuig op de terugreis van amerika draaiden voor de man die die cd gekozen heeft.
Ondertussen las ik ook nog een review van de dvd + cd in guitar player magazine
'k was meteen verkocht dus ik heb even later die DVD besteld en nou, wat een kennismaking met een band. Ik draai hem nog haast elke dag.
En zo is Zeppelin in een paar maanden mijn all time favorite geworden
Zet gewoon ff Over The Hills & Far Away op, betere rock n roll vind je niet, nergens niet.
Nou ik niet, ik vond dit de eerste keer dat ik het zag behoorlijk grappig en het heeft me daarmee ook tot de muziek van de band geintroduceerdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:18 schreef alsem het volgende:
http://www3.telus.net/jefmil/stairwaybackwards.htm
Dit vind ik eigenlijk best wel ziek..
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:04 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik vond dit de eerste keer dat ik het zag behoorlijk grappig en het heeft me daarmee ook tot de muziek van de band geintroduceerd
Ik vind het dan wel urenlang functionele gitaarsolo's. Je kan niet zeggen dat hij daar echt even een hoogtepunt van zijn kunnen laat zien en dan weer verder gaat met n liedje, het is echt iets met een rode draad. Ze zijn precies de schakel tussen klassieke muziek (ingenieuze composities en ijzersterke progressies, zoals Page vaak in zijn gitaarstukken liet horen) en banale op de kick gebaseerde popmuziek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:02 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik ben me onlangs pas echt in deze band gaan verdiepen. Jaren geleden heb ik ooit "Remasters" gekocht, maar op de een of andere manier sprong de vonk toch niet over. Tot dat ik enkele dagen geleden nog eens wat andere albumtracks ging beluisteren en ik tot de conclusie kwam: "Deze band is toch écht beter dan ik verwacht had". Ik ben niet zo'n liefhebber van de urenlange gitaar- en drumsolo's, maar het akoestische werk is super. "Communication Breakdown", "Thank You", "Gallows Pole", "Bron-Y-Aur Stomp", "Going To California" en natuurlijk "Black Dog" - wat een supernummers.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar toch hou ik er niet zo van.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:46 schreef brox het volgende:
ik vind het dan wel urenlang functionele gitaarsolo's. Je kan niet zeggen dat hij daar echt even een hoogtepunt van zijn kunnen laat zien
Zeker gaan kijken!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef Acathla het volgende:
Mooi. Ik was járen geleden niet zo indruk van Plant. Dat was tijdens het Freddie Mercury Tribute Concert. Dat geeft hoop voor Rock Werchter.
Tja, Plant komt natuurlijk totaal niet bij die range van Mercury in de buurt.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef Acathla het volgende:
Mooi. Ik was járen geleden niet zo indruk van Plant. Dat was tijdens het Freddie Mercury Tribute Concert. Dat geeft hoop voor Rock Werchter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |