quote:waarschijnlijk komtie er ook want een maat van mij heeft geen kaarten voor Arrow Classic Rock Festival gehaald...Ik ga hem zo bestellen bij nlstore
Op woensdag 18 juni 2003 16:14 schreef Seborik het volgende:
Niet denken, maar gewoon doen Pogue.
1. Thank you
2. Going to California
3. Dazed and Confused
4. Hey what can I do
quote:Going to California is trouwens erg mooi gecovered door Never the Bride.
Op donderdag 19 juni 2003 12:12 schreef bk2000 het volgende:
Dit vind ik toch de beste nummers van Led Zeppelin.1. Thank you
2. Going to California
3. Dazed and Confused
4. Hey hey what can I do
quote:Neuh... da's de "The Song Remains The Same"-DVD.
Op zaterdag 7 juni 2003 01:08 schreef TrenTs het volgende:[..]
Is dat de nieuwe DVD?
quote:Weet iemand btw waar dit stukje vandaan komt? Uit 'n ander nummer ofzo? Want het zit volgens mij niet in de normale LZ-nummers.
Op maandag 17 maart 2003 17:40 schreef Jordy-B het volgende:dat stuk in Dazed and Confused Dat ineens 't tempo eruit vloeit, Page wat rustige tonen speelt, Bonham weer erin komt gebeukt, en Plant begint te zingen... "If you're going to San Fransisco, be sure to wair some flowers in your hair. If you're going to San Fransisco, you're gonna meet a lot of gentle people there... everywhere, everywhere, everywhere... everywhere.
quote:Uiteraard. Scott McKenzie - San Francisco
Op donderdag 19 juni 2003 19:07 schreef PogueMahone het volgende:
das toch van Scott McKenzie?
quote:ah... kewl
Op donderdag 19 juni 2003 19:07 schreef PogueMahone het volgende:
das toch van Scott McKenzie?
Alleen jammer dat er bij Kashmir telkens zo'n opdringerige hiphopper door lijkt te dringen in m'n geest die "AHAH AHAH" pruttelt. Maar dat heeft weinig met Led Zeppelin te maken...
quote:Ja dat is waar, Jimmy Page zou het dan ook niet moeten goedkeuren en er aan mee moeten werken
Op vrijdag 20 juni 2003 03:43 schreef Wodan het volgende:
Alleen jammer dat er bij Kashmir telkens zo'n opdringerige hiphopper door lijkt te dringen in m'n geest die "AHAH AHAH" pruttelt. Maar dat heeft weinig met Led Zeppelin te maken...
Die 2e DVD vond ik persoonlijk stukke minder, maar dat komt ook omdat ik niet zo'n groot Zeppelin fan ben. Kortom, blij dat ik de DVD niet gekocht heb, maar wel erg blij dat ik dat eerste concert heb gezien.
Alleen jammer dat 'No Quarter' er niet opstaat, maar goed: je kunt ook niet alles hebben. Die Jimmy Page gaat er naarmate de jaren verstrijken trouwens wel steeds ongezonder uitzien, in sommige clips lijkt het wel alsof hij z'n ogen amper open krijgt. Maar goed, de muziek is er niet minder om...
Ja, we wisten al dat Zep het nooit zo nauw nam met de credits..
Wat ik tot nu toe gehoord heb klinkt uitstekend, in ieder geval. Al heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat er, net zoals bij Song Remains The Same, achteraf het nodige is gesleuteld aan deze live-opnames. Maar dat mag de pret niet drukken..
quote:De meeste nummers die op de cd staan, staan ook op de DVD, behalve 'Immigrant Song', 'Heartbreaker', 'Over The Hills And Far Away' en 'Dancing Days' . Maar de cd bevat opnames van andere concerten dan de DVD en dat maakt bij Zeppelin voor sommige nummers nogal verschil. Dazed and Confused duurt op de cd bijv. dik twintig minuten, terwijl de versies op de DVD veel korter zijn.
Op donderdag 26 juni 2003 20:38 schreef Seborik het volgende:
In hoeverre is de tracklist van die cd's anders dan die op de dvd's?
Maar goed, ik ben ook een beetje een Zeppelin-completist, dus ik moest 'm toch wel hebben.
quote:Idd.. De cds rulen. Ook gewoon halen.
Op donderdag 26 juni 2003 21:28 schreef Seborik het volgende:
Ok, klinkt wel als de moeite om er nog extra bij te hebben.
En Moby dick op de dvd blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |