abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:13:20 #181
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46083221
Als LZ een goede drummer vindt, bijv. Jason Bonham, dan kan het volgens mij bést nog wat worden hoor. Een paar weken goed repeteren, dan wel. Ik heb opnames van de Page en Plant tour in 1998, en dat was NIET verkeerd!
.
pi_46083989
Jason werd in het bericht al genoemd als de drummer waarmee ze in zee zouden willen gaan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:01:45 #183
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_46091212
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien is 'ie inmiddels gewend aan z'n stem, maar tijdens de Live Aid-periode gebruikte hij dezelfde zangstijl als hij bij de succesoptredes met Zeppelin gebruikte. Hoge tonen, uithalen, etc... Hij heeft een zwaardere (en ietwat zwakkere) stem gekregen, waardoor dat soort dingen meer doen doen denken aan jengelen dan zingen...
Ik heb ergens gelezen dat Plant zanglessen heeft gevolgd. Exacte bron kan ik even niet 123 tevoorschijn toveren, maar er staat me zeker iets van bij.

Jason Bonham. Het zou mooi zijn, qua naam. Maar er zijn toch zeker legio drummers die het net zo goed/beter dan Jason kunnen.
Love will be my strongest weapon
pi_46300348
Ik kan ook drummer hoor
Het lijkt mij wel heel tof om die drie nog een keer samen te zien. (tja de drummer blijft een porbleem natuurlijk).
Maar de hint van die gozer van Glastonbury zou wel eens wat hiermee te maken kunnen hebben, want de police zou hij toch niet bedoelen. Of het wordt gewoon een heeeeele grote big band ( De grootste band van de wereld )
We zullen zien.
pi_46301091
gisteren coverde wolfmother Communication Breakdown , dit terzijde en verkapte tvp
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:21:51 #186
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46301245
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:36 schreef BeRightBack het volgende:
Maar de hint van die gozer van Glastonbury zou wel eens wat hiermee te maken kunnen hebben, want de police zou hij toch niet bedoelen
Tja, of Genesis, of uhm.. Queen met Paul Rodgers?
quote:
Of het wordt gewoon een heeeeele grote big band ( De grootste band van de wereld )
Dan was het de "largest band in the world"
.
pi_46301453
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]

Tja, of Genesis, of uhm.. Queen met Paul Rodgers?
[..]

Dan was het de "largest band in the world"
oooooh we hebben een engelse leraar in het topic hoor.. hahah.
WAS MAAR EEN WOORDSPELING JA
pi_46301824
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:34 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

oooooh we hebben een engelse leraar in het topic hoor.. hahah.
WAS MAAR EEN WOORDSPELING JA
Ja, eentje van iemand die het Engels niet bepaald machtig is...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 14 februari 2007 @ 18:06:53 #189
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_46301942
Ach zeik toch niet, man... was toch maar een geintje!
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')