Ik heb ergens gelezen dat Plant zanglessen heeft gevolgd. Exacte bron kan ik even niet 123 tevoorschijn toveren, maar er staat me zeker iets van bij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien is 'ie inmiddels gewend aan z'n stem, maar tijdens de Live Aid-periode gebruikte hij dezelfde zangstijl als hij bij de succesoptredes met Zeppelin gebruikte. Hoge tonen, uithalen, etc... Hij heeft een zwaardere (en ietwat zwakkere) stem gekregen, waardoor dat soort dingen meer doen doen denken aan jengelen dan zingen...
Tja, of Genesis, of uhm.. Queen met Paul Rodgers?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:36 schreef BeRightBack het volgende:
Maar de hint van die gozer van Glastonbury zou wel eens wat hiermee te maken kunnen hebben, want de police zou hij toch niet bedoelen
Dan was het de "largest band in the world"quote:Of het wordt gewoon een heeeeele grote big band ( De grootste band van de wereld)
oooooh we hebben een engelse leraar in het topic hoor.. hahah.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Tja, of Genesis, of uhm.. Queen met Paul Rodgers?
[..]
Dan was het de "largest band in the world"
Ja, eentje van iemand die het Engels niet bepaald machtig is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:34 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
oooooh we hebben een engelse leraar in het topic hoor.. hahah.
WAS MAAR EEN WOORDSPELING JA![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |