Het probleem is dat je van een ex nooit meer afkomt. Denk jij hierover na voor je een relatie begint? Stel ik heb haar of hem als ex, wat voor problemen gaat dat opleveren...,of hoe zou mijn huidige relatie zijn als ex...
quote:Een ex is een ex. Als het geen ex was dan had je het nog wel met hem/haar. Een ex laat je met rust en hij/zij jou ook. Tenzij anders afgesproken
Op zondag 16 maart 2003 17:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie wel eens dat mensen een relatie hebben en dat weer uitmaken... Nou dan hebben ze dus een -ex. wat denk je daarvan en wat voor problemen levert dat op? Ik kan me voorstellen dat het hebben van een ex lastig is, omdat andere meisjes/jongens daar om gaan vragen en je wellicht daarom afkeuren.Het probleem is dat je van een ex nooit meer afkomt. Denk jij hierover na voor je een relatie begint? Stel ik heb haar of hem als ex, wat voor problemen gaat dat opleveren...,of hoe zou mijn huidige relatie zijn als ex...
quote:Ik moet er niet aan denken een echte ex te hebben..... dus één waar je iets mee hebt gehad en je geheimen mee hebt gedeeld... Ik ken een vrouw en die maakt haar ex vriendjes altijd helemaal zwart en belachelijk tegen iedereen die het maar wil horen... erg leuk lijkt me dat...
Op zondag 16 maart 2003 18:10 schreef Rano het volgende:[..]
Een ex is een ex. Als het geen ex was dan had je het nog wel met hem/haar. Een ex laat je met rust en hij/zij jou ook. Tenzij anders afgesproken
Dus ik zie niet in wat er zo lastig is aan een ex.
quote:Ophoeren met je onzin. Ze is een ex en DUS ben je ervanaf.
Op zondag 16 maart 2003 17:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Het probleem is dat je van een ex nooit meer afkomt.
Dat zou n.l o.a inhouden nul sexuele ervaring en ik zou me afvragen wat er mis zou zijn met die vent dat hij nog nooit een relatie heeft gehad.
Enneh..Bloudhound; wat stel jij jezelf ontzettend rare vragen...
Wat mij betreft ben je rijp voor langdurige psychotherapie.
quote:Je kan ook sex hebben zonder een relatie te hebben hoor!
Op zondag 16 maart 2003 18:52 schreef Noayla_ het volgende:
Ik zou me eerlijk gezegd erg bezorgd maken als het onderwerp van mijn verliefdheid géén ex(en) zou hebben.Dat zou n.l o.a inhouden nul sexuele ervaring en ik zou me afvragen wat er mis zou zijn met die vent dat hij nog nooit een relatie heeft gehad.
Enneh..Bloudhound; wat stel jij jezelf ontzettend rare vragen...
Wat mij betreft ben je rijp voor langdurige psychotherapie.
Maarja, die vent kan toch nog nooit de ware zijn tegengekomen, daar hoeft echt niks mis mee te zijn. Beetje rare en onaardige opmerking van je. En zo'n rare vraag vind ik het ook niet, ik zou me daar wel degelijk over buigen en het in overweging nemen, mocht ik ooit moeten besluiten een echte relatie aan te gaan.
quote:Jij geeft geen geld? Hoe moet ze dan leven? Een echte vent zorgt toch voor zijn vrouw... maargoed da's offtopic, het gaat over exen en wat eervan te denken en of je ook een relatie niet aan zou gaan, omdat je denkt dat de betreffende meid wel eens een hele berorde ex zou kunnen zijn...
Op zondag 16 maart 2003 19:55 schreef Aernout het volgende:
Ik hou er trouwens in zoverre rekening mee dat ik geen relatie begin (of de relatie afkap) als blijkt dat het meisje te aanhankelijk dreigt te worden.
quote:Je hebt meisjes, die wel een relaxte ex zouden zijn, maar ook mesijes die je gaan terroriseren, dat bedoel ik. Zo ken ik een ex -jongen in dit geval- die zijn ex expres ging opgeven voor allerlei bladen en lid maken van verenigingen en dingen kopen, door handtekeningen te vervalsen etcetera.... dat was voor dat meisje een knap lastige ex, jaren heeft ze er last van gehad. Als ze dat vantevoren had geweten had ze vast geen relatie met hem begonnen.
Op zondag 16 maart 2003 19:38 schreef Yvonnetje het volgende:
Lijkt me niet de basis voor een relatie; eraan denken hoe hij/zij zich als ex zou gaan gedragen...
Natuurlijk gedraagt je ex zich anders tegenover jou dan eerst; jullie relatie is immers veranderd... Je weet nooit van tevoren hoe lullig iemand achteraf kan gaan doen, maar dat lijkt me niet echt leuk om over na te denken. Denk dat je dan (onbewust) er toch al vanuit gaat dat het eens je ex zal worden...
hee, jij lijkt me wel een geschikte ex! Neuken?
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jij geeft geen geld? Hoe moet ze dan leven?
Met "aanhankelijk" bedoel ik natuurlijk emotioneel aanhankelijk/ afhankelijk.
Geld geven.... dat idee zou nieteens bij me opkomen. Dat wijf zoekt maar een baan, net als ik.
quote:wie is dat?
Op zondag 16 maart 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
"Vrouwen werken alleen voor de lol" lijkt me een echt typische uitspraak voor BFHF![]()
![]()
Jij misschien wel, maar velen stoppen accuut als ze een vriend hebben. Of anders wel als ze zwanger zijn net na ze een vriend hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |