Maar echt cosmetisch? Moet kunnen, tenzij je een meisje van 16 grotere tieten wilt aanmeten.
Maar is het om PUUR cosmetische redenen dan ben ik er tegen, krijgen we straks BrEeZaHs van 15 met siliconenlippen en vergrote borsten
EDIT:
Ik wil niet zeggen dat medisch ook niet mag,..
Ik heb het puur over cosmetisch.
[Dit bericht is gewijzigd door Peewee op 16-03-2003 16:49]
quote:jongens niet?
Op zondag 16 maart 2003 16:44 schreef JaY-D-KaY het volgende:
Meisjes onder de 18 moeten zelf kunnen kiezen voor plastische chirurgie. Graag reacties hierop. (Dit is niet persoonlijke mening)
quote:Wil jij grotere borsen hebben dan?
Op zondag 16 maart 2003 16:49 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
jongens niet?
Nèh,..
Inderdaad kan cosmetische chirurgie ook bij mannen toegepast worden.
gewoon voor je eigen zijn... 21 +
quote:Die zijn al een stuk eerder uitgegroeid hoor.
Op zondag 16 maart 2003 17:04 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Tieten moeten eerst uitgroeien, dus dat kan zowieso pas rond het 21ste levensjaar....
Flaporen corrigeren kan allang bij minderjarigen, dat gebeurt zelfs wel bij baby's.
quote:Soms ja, maar het kan tot 21... k had dat ook niet verwacht, maar ik ga er vanuit dat mijn biologieboek niet loog
Op zondag 16 maart 2003 17:14 schreef Slarioux het volgende:[..]
Die zijn al een stuk eerder uitgegroeid hoor.
De echte pestkoppen en de trauma's kom je denk ik pas in groep 5 tegen. Dat kan je beter voorkomen.
Ik vind sowieso dat je dit zelf moet kunnen beslissen. Van het rechtzetten van een neus/oren kun je toch nooit op latere leeftijd spijt krijgen? Trouwens als je kind bent geneest alles veel sneller...
quote:Arg, da's wel irritant lang idd, maar daar kunnen ze toch wel rekening mee houden enzo?
Op zondag 16 maart 2003 19:03 schreef Bikkelmannetje het volgende:[..]
Soms ja, maar het kan tot 21... k had dat ook niet verwacht, maar ik ga er vanuit dat mijn biologieboek niet loog
quote:Wou net mn eigen verhaaltje gaan typen, maar eigenlijk wou ik gewoon dat zeggen! Helemaal mee eens dus!
Op maandag 17 maart 2003 22:35 schreef bloempjuh het volgende:
Nee. Plastische chirurgie uit noodzaak kan wel. Maar cosmetisch is echt een Nee. Zorg eerst maar eens dat je volgroeid bent en zeker van je zaak.. ik denk dat je dat op je 16e toch niet helemaal bent (er zijn vast wel weer uitzonderingen..)
Maar uiteindelijk is iemand onder de 18 minderjarig & als er geen medische reden voor is.. dan vind ik eigenlijk dat de ouders het laatste woord hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |