quote:Dit vind ik nu echt fokking waardeloos, 10 dagen cel, een paar jaar de cel in voor zoiets vind ik echt niet overdreven. Als je zoiets doet, ben je echt flink gestoord en de samenleving zou tegen zulk soort mensen beschermd moeten worden
Vrouw uit New York doodt kat in oven
In New York is een 52-jarige vrouw veroordeeld tot 10 dagen gevangenisstraf omdat ze een poes in een oven heeft gestopt, waarna ze het diertje ging bakken tot het dood was. De vrouw, Laura Manning zal tevens vijf jaar een proeftijd ondergaan na haar vrijlating. In de eerste instantie werd twee jaar gevangenisstraf geëist wegens dierenmishandeling.Een getuige alarmeerde de politie toen hij Manning een poes zag kelen, het naar haar huis bracht en haar -nog steeds levend- in de oven stopte. Enkele minuten later kwam er rook en een stank uit het appartement. Brandweermannen vonden de poes in de oven.
Manning claimde dat ze niet thuis was toen de poes vermoord werd, maar dat iemand anders de poes vermoord had en probeerde de schuld op haar te schuiven.
[Dit bericht is gewijzigd door Phuturistixxx op 16-03-2003 15:50]
niet te voorbarig zijn met de conclusies he
kan me herinneren dat een tante t ook ooit eens heeft gedaan...die hadden 10 katte...enne...een grote oven ... was er een poes de oven ingesprongen ( deed ie wel vaker..,lag lekker ofso ) enne toen zette mn tante de oven aan op 250 graden
enne..mja..dat was dus zonder opzet
ff weer on topic : ach ... was er daar niet toevallig een kattenplaag ofso?
[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 16-03-2003 16:32]
quote:het is ook 10 dagen.. en dat is veel te weinig
Op zondag 16 maart 2003 16:20 schreef Tiemie het volgende:
10 jaar is veel te veel...
quote:jij bent een mongool, oprotten
Op zondag 16 maart 2003 16:20 schreef Tiemie het volgende:
mwah..gebeurd wel vaker...10 jaar is veel te veel...kan me herinneren dat een tante t ook ooit eens heeft gedaan...die hadden 10 katte...enne...een grote oven ... was er een poes de oven ingesprongen ( deed ie wel vaker..,lag lekker ofso ) enne toen zette mn tante de oven aan op 250 graden
enne..mja..dat was dus zonder opzet
ff weer on topic : ach ... was er daar niet toevallig een kattenplaag ofso?
quote:Harstikke dood maken dat *^% wijf
Op zondag 16 maart 2003 15:48 schreef Phuturistixxx het volgende:
-knip-
quote:ik poste een serieuze reactie
Op zondag 16 maart 2003 16:21 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
jij bent een mongool, oprotten
maargoed, niet iedereen kan aardig zijn
quote:Een dierenliefhebber post niet zo'n reactie.
Op zondag 16 maart 2003 16:30 schreef Tiemie het volgende:[..]
ik poste een serieuze reactie
quote:ja precies, je was serieus en daarom ben je imo een eikel , oprotten dus
Op zondag 16 maart 2003 16:30 schreef Tiemie het volgende:[..]
ik poste een serieuze reactie
Ontopic...wat kan je hier anders van zeggen dan afgrijselijk, dat mens mogen ze van mij part lekker lang opsluiten.
En daarna een hele lange taakstraf geven in een dierenasiel
quote:juist niet in een dierenasiel! Zo iemand moet je gewoon verbieden om ooit nog in contact te komen met dieren.. niet zelf houden en niet ermee werken..
Op zondag 16 maart 2003 17:07 schreef Bluezz het volgende:
.....
En daarna een hele lange taakstraf geven in een dierenasiel
quote:Ben ik niet met je eens.
Op zondag 16 maart 2003 17:38 schreef freaky-me het volgende:
juist niet in een dierenasiel! Zo iemand moet je gewoon verbieden om ooit nog in contact te komen met dieren.. niet zelf houden en niet ermee werken..
Die mogen ze van mij ook wel ff kelen en dan levend in de oven leggen.
Dat soort mensen zijn gewoon zwaar gestoord. Wat een geschift kutwijf zeg. .
Dat kleine, arme poesje. .
quote:denk je dat echt?
Op zondag 16 maart 2003 18:21 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ben ik niet met je eens.
Onder constant toezicht zo iemand met beesten om laten gaan, dan dringt er misschien nog enig gevoel toe tot die botte hersens.
k zou het logischer vinden als je dieren liefhebbers met dieren laat werken in plaats van deze randdebielen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |